Klopt.quote:
Ik moet vanaf maandag weer terug in een ritme. Dat gaat echt zuigen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
Volgende week woensdag heb ik pas m'n eerste college van blok 3.
Een week vakantie dus eigenlijk.
Ach ter intro wil ik wel een stukje lezen. Opfrissing.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou voor straf3 niet eens in de boeken kijken en hoorcolleges volgen, maar vooral de werkgroepen. De sheets van de werkgroepen leren en je hebt zo een voldoende.
Boek en HC's zijn echt belabberd.
Bij BPR1 zijn de arresten vooral van belang, en de HC's. Boek heb ik ook niet aangeraakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ach ter intro wil ik wel een stukje lezen. Opfrissing.
En BPR1? Veel arresten!
Ons Strafrecht bedoel je?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:22 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is er zo kut aan het boek? Knigge is nochthans wel een slimme kerel.
Als jij door dat boek heen kan komen, krijg je m'n eeuwige respect.quote:
Het is niet moeilijk dik of zo. Het is geen BR2...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij door dat boek heen kan komen, krijg je m'n eeuwige respect.
Ik kon dat niet. Teveel details, veel overbodige en nutteloze informatie. En onleesbaar.
5,4?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een capita. Dit is handels all over again van vorig jaar
Is dat nu het vak met de meeste stof (bachelor)?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een capita. Dit is handels all over again van vorig jaar
Nee. Europees Recht. Vind ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is dat nu het vak met de meeste stof (bachelor)?
Hmm. Het boek is goed te doen toch?quote:
Geen idee, ook niet gelezen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmm. Het boek is goed te doen toch?
Gewoon afwachten op handelsB en dan FAR binnenkoppen in blok 3, en dan kijk je wel weer of je ook voor CE gaat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
En niet alleen handels, ook FAR. Wat is dat toch, als ik geen fluit doe haal ik een hoger cijfer dan wanneer ik mij er wel toe aan zet er wat voor te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |