Oke, ik wou vandaag wedden op cambuur-PEC maar was te laatquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
MSFT bijna 10% koersdaling door bekendmaking kwartaalcijfers
Terwijl ze er wéér een billion dollar business bij hebben. Tegenvallende winstcijfers komt bij veel afdelingen ook door afschrijvingen van grote transacties.
Achja.
het einde hebben ze gwn verpest wat nergens op sloegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
Boardwalk empire
Ik vond alleen het eind beetje muah
quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:04 schreef Etsu het volgende:
Met de auto naar martiniplaza, waarom heb ik dat niet eerder bedacht
Nooit meer fietsen naar dat kutgebouw
luie donder ben je ook. Bewegen , hup hup.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:04 schreef Etsu het volgende:
Met de auto naar martiniplaza, waarom heb ik dat niet eerder bedacht
Nooit meer fietsen naar dat kutgebouw
Neuhquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
luie donder ben je ook. Bewegen , hup hup.
Origineelquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon t goede antwoord durven te geven
Neuhquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
als je van de zomer een sixpack wil moet je nu beginnen.
Denk wel voldoende. Maar geen 9.quote:
Heb al gezegd dat als ik een 7 of hoger heb, ik hem trakteer op een bigmacquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:46 schreef Ties02 het volgende:
Profiteur ben je ook, Pax heeft al het harde werk verricht
Big Macs klappenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat als ik een 7 of hoger heb, ik hem trakteer op een bigmac
Winwin
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef Boterbartje het volgende:
Pax is wel hartstikke dik, hij draagt gewoon corrigerend ondergoed
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:55 schreef Ties02 het volgende:
Kwam er eergister trouwens achter dat ik al 4 jaar naar zernike fiets met een ontzettende omweg
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fietste met iemand mee terug die in de buurt woonde en toen zag ik het licht
2/10quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:05 schreef Boterbartje het volgende:
Groningers he. niet alleen punten voor aanwezigheid maar ook nog te dom om een route naar huis te vinden
oh ohohoohoh
Hahaquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:55 schreef Ties02 het volgende:
Kwam er eergister trouwens achter dat ik al 4 jaar naar zernike fiets met een ontzettende omweg
Awwwwquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef Ties02 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-dood-weer-op.dhtml
Volgens mij was die man al is stuk gegaan op misbruik van recht. Hoe dan ook, terechte actie van de gemeente.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ander nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)veelschrijver__.html
Wat een idioot. Huisjesmelker die zich aan geen enkele regel houdt en de maatschappij moet voor de kosten opdraaien. Bahquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ander nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)veelschrijver__.html
FOK!ken in de UBquote:
Ik schrijf uitsluitend met waterman vulpen. Na dit jaar mag ik mijzelf een nieuwe pen kopen, heb ik nu al zin in. Mijn voorkeur gaat uit naar een Waterman Hemisphere Steel GT met penpunt Fquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
7 voor strafprocesrecht/strafrecht 2 oud en daarmee mijn civiel effect binnen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dráma.
Het is ook een onzintoets. Niet dat die vragen per definitie nutteloos zijn. Veel zijn typische IQ-testvragen die een bepaalde mate van ruimtelijk inzicht en creatief denken vergen. Probleem is alleen dat de toets een rekentoets is, om leerlingen beter te laten rekenen, en behalve dat er bar weinig "rekenen" in zit mag er ook nog een rekenmachine bij gebruikt wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:32 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]voorbeeldvragen van de rekentoets die middelbare scholieren moeten gaan halen voor hun diploma. Wat een kutvragen
Dat scheelt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:01 schreef Paxcon het volgende:
Niet bij alle vragen mag een rekenmachine worden gebruikt.
Wat wil je dan? Leerlingen met verder alleen maar hoge cijfers een diploma ontzeggen omdat ze een lullig rekentoetsje twee keer niet hebben gehaald?quote:Het is wel enigszins lachwekkend dat je vier herkansingen hebt en een 4,5 voldoende is.
Gefeliciteerd etsjequote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
Het is een veredelde taaltoets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:01 schreef Paxcon het volgende:
Niet bij alle vragen mag een rekenmachine worden gebruikt.
Het is wel enigszins lachwekkend dat je vier herkansingen hebt en een 4,5 voldoende is.
Dank Y'tje.quote:
Gefeliciteerd met dat eerste. Civiel effect moet je zowel een bachelor- als een masteropleiding voor hebben voltooid.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
Dat master hoeft toch niet? Ik krijg gewoon aantekening op mn bachelor dat ik CE heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dat eerste. Civiel effect moet je zowel een bachelor- als een masteropleiding voor hebben voltooid.
Vooruit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat master hoeft toch niet? Ik krijg gewoon aantekening op mn bachelor dat ik CE heb.
En dat klopt wel, maar ik voldoe wel aan de voorwaarden voor CE. Nu nog notarieel binnentikken.
Civiel effect is Ba + Ma met een bepaalde selectie vakkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat master hoeft toch niet? Ik krijg gewoon aantekening op mn bachelor dat ik CE heb.
En dat klopt wel, maar ik voldoe wel aan de voorwaarden voor CE. Nu nog notarieel binnentikken.
Oh, dat weet ik allemaal niet. Ik weet wel dat ik gewoon een aantekening op mn bul krijg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Civiel effect is Ba + Ma met een bepaalde selectie vakken
Gecondoleerd. Ben je afgevallen op de UvA?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:08 schreef Riot- het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn die toegeeft op de VU rechten te studeren
Klopt, das wel hendig als je ergens anders je master gaat doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:07 schreef Etsu het volgende:
https://nestor.rug.nl/bbc(...)rinicom/CEaanRUG.pdf
Jullie hebben gelijk. Maar meende ook ergens te hebben gelezen dat het op m'n bachelor komt te staan.
Zal wel.
CV:quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:06 schreef Tchock het volgende:
"Ik heb mijn civiel effect binnen" past wel wel in de "Gefeliciteerd met je P"-sfeer.
Als die mening in Den Haag gesteund wordt hadden ze dat 'lullige rekentoetsje' niet moeten invoeren als ze niet willen dat mensen daardoor geen diploma zouden kunnen halen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat scheelt.
[..]
Wat wil je dan? Leerlingen met verder alleen maar hoge cijfers een diploma ontzeggen omdat ze een lullig rekentoetsje twee keer niet hebben gehaald?
Die fresh prince tekst had ik al eens gepostquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:10 schreef Tchock het volgende:
Ik ging net bij het tentamen naar de wc en daar stond op de muur:
There are three things i hate
- Lists
- Vandalism
- Irony
Kon er wel om lachen. En iemand anders had de gehele tekst van het intro van the Fresh Prince neergepend.
Nee, heb er bewust voor gekozenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ben je afgevallen op de UvA?
Mijn bescheiden mening is dat de PvdA hier niet goed over na heeft gedacht maar niet meer terug durft te krabbelen omdat ze al een keer of drie dwars zijn gaan liggen bij voorstellen van de VVD. Wat de VVD zelf in dit plan ziet snap ik echt niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als die mening in Den Haag gesteund wordt hadden ze dat 'lullige rekentoetsje' niet moeten invoeren als ze niet willen dat mensen daardoor geen diploma zouden kunnen halen.
Er was al een rekentoets, alleen die werd heel slecht gemaakt omdat er geen enkele consequentie tegenover stond. Nu komen ze dus met een iets zwaardere variant waarvoor de eisen steeds verder omhoog gaan (die 4,5 voor voldoende gaat naar een 5,5). Maar ik blijf het absurd vinden dat je voor zo'n test kunt zakken als je al je andere vakken haalt. Een vrij eenvoudige manier om dat probleem te omzeilen was bijvoorbeeld door, net als alle andere vakken van het centraal examen, onvoldoendes compenseerbaar te maken.quote:Ze voeren het in omdat ze het blijkbaar een belangrijke vaardigheid vinden, maar maken de voorwaarden vervolgens zo soepel dat afbreuk wordt gedaan aan het hele idee van invoeren.
Een absolute non-prestatie inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:06 schreef Tchock het volgende:
"Ik heb mijn civiel effect binnen" past wel wel in de "Gefeliciteerd met je P"-sfeer.
Erikje is jaloers.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een absolute non-prestatie inderdaad.
Ik heb civiel effect.quote:
Ik draag schoenen met klittenband.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan je wel een veterstrikdiploma opsturen?
Dat willen ze veranderen als ik het goed heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:53 schreef Paxcon het volgende:
Sommige mensen zijn behoorlijk aso
De computer naast mij was toen ik er om 10:30 kwam al bezet en ik ga nu (laten we zeggen 15:00) weg.
Ik heb diegene geen één keer gezien in al die tijd.
Hoe?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat willen ze veranderen als ik het goed heb.
Geen idee, heb ergens iets over gelezen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe?
Dat je al die spullen op de grond mag flikkeren? Zou wel mooi zijn
Hebben jullie niet zoiets?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, heb ergens iets over gelezen.
Misschien dat er een tijd op de computer komt te staan ofzo en dat als een medewerker van de UB het ziet dat je bent uitgelogd, dat hij/zij de spullen weghaalt.
Bij ons mag er na een half uur geen activiteit een ander inloggen op de computer. Gewoon, automagisch enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe?
Dat je al die spullen op de grond mag flikkeren? Zou wel mooi zijn
Wtf. Bij ons gaat een PC na x minuten zonder activiteit op slot, en dan kan de gebruiker binnen een half uur weer unlocken. Als je dat niet doet kan iedereen de pc opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope. Helaas niet.
Erger me ook gruwelijk aan, maar goed.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
http://www.ukrant.nl/unca(...)n=waarom%20starbucks
Whut? Bij de Starbucks krijg je altijd een liter koffie waar je hart van op hol slaat en je spontaan diabetes krijgt voor 20 euro?quote:Alleen merk ik dat het echt niet in mijn studenten belang is dat ik straks de optie heb om een klein kopje slappe koffie te kopen voor een paar euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |