Met je 10 onvoldoendes voor strafrecht? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Persoonlijke assistent van Opstelten

Dat heb ik wel gemerkt bij Handels Aquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze strooien anders ook gerust met 9'en en 10'en heb ik ook gezien op de lijst vorig jaar en het jaar ervoor

Ze kopiėren niet de koffie en ook niet de capsules, ze hebben alleen een capsule die werkt op een ander principe en toevallig in Nespresso-apparaten kan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bovendien maak ik me niet zo druk, qua antwoordenmodel komen mijn antwoorden volledig overeen, op vraag 6 na dan.
[..]
[..]
Alsof een Nespresso cupje een accessoire is bij een koffieapparaat van NespressoZonder cupje geen koffie, simpel zat. En om dit nu eerlijk gebruik in nijverheid en handel te noemen
AH maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht van Nespresso omdat zij aan piraterij doet door met namaakspul te komen, hence mijn antwoord met verwijzing naar 2:20 lid 1 sub a BVIE....

Je wordt politieagent?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Persoonlijke assistent van Opstelten

Jup ik ook (een 8, maar ach blij meequote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gemerkt bij Handels A
 )
)

quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan ga ik Zoetermeer vermijden, alleen maar onrechtmatige aanhoudingen ditdat

Koop hem dan om.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan ga ik Zoetermeer vermijden, alleen maar onrechtmatige aanhoudingen ditdat

Nee man, ik ken alle hotspots. Ik zet gewoon een stoeltje langs een scholieren route. In 1 week het begrotingstekort weg.quote:

niet meteen beginnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:24 schreef Ties02 het volgende:
Zo nu dit achter de rug is kunnen we na een paar daagjes vakantie beginnen met studeren voor de her van Goederen en IPR!

Maarehh, meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee man, ik ken alle hotspots. Ik zet gewoon een stoeltje langs een scholieren route. In 1 week het begrotingstekort weg.

Ze kopiėren wel T, zeker wel..quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze kopiėren niet de koffie en ook niet de capsules, ze hebben alleen een capsule die werkt op een ander principe en toevallig in Nespresso-apparaten kan.
Hier is over geprocedeerd, uiteraard. En vaak ook.
Op de werking van die machines zitten octrooien/patenten, idem voor de cupjes qua model/auteursrechten en merkenrecht eveneens. Dus ze produceren soortgelijke cupjes (niks niet toevallig, ze willen meeliften op de bekendheid van Nespresso), anders passen ze niet eens in een Nespresso apparaat. Ergo: inbreuk en niks niet in het eerlijk handelsverkeer. Ga toch fietsen, ze maken inbreuk op het merkenrecht door mee te liften op de goede naam, beleving e.d. van Nespresso door o.a. Clooney af te beelden en Nespresso diens merk te noemen. (dat was de vervolgvraag met de beeltenis van Clooney maar enfin)quote:onder haar huismerk in Nederland koffiecupjes die geschikt zijn voor
gebruik in Nespresso koffiezetapparaten

manmanman ik ben toen ik thuiskwam van het tentamen, meteen begonnen voor RPPV herkansing in aprilquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 16:28:30 ]

quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
manmanman ik ben toen ik thuiskwam van het tentamen, meteen begonnen voor RPPV herkansing in maart
jijJezus nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:25 schreef Holograph het volgende:
Zo, alle civiel effectvakken zijn binnen voor FR

quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
manmanman ik ben toen ik thuiskwam van het tentamen, meteen begonnen voor RPPV herkansing in april
jijDe decaan zal trots op je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |