Je snapt de stof gewoon niet kennelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
En niet alleen handels, ook FAR. Wat is dat toch, als ik geen fluit doe haal ik een hoger cijfer dan wanneer ik mij er wel toe aan zet er wat voor te doen
Dat sowieso, anders haal je het wel. Maar ik vind het typisch: op de uni zou je m.i. niet hoger moeten kunnen scoren bij gebrek aan voorbereiding. Is mij nu wel al vaker overkomen, eerste kans geen zak doen en hoger scoren dan de tweede kans waarbij ik dan wel aan de bak ga en slechter eruit kom.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je snapt de stof gewoon niet kennelijk.
Had je de oude tentamens ook doorgenomen? Daaruit kon ik zeker drie vragen die op ons tentamen kwamen, uithalen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat sowieso, anders haal je het wel. Maar ik vind het typisch: op de uni zou je m.i. niet hoger moeten kunnen scoren bij gebrek aan voorbereiding. Is mij nu wel al vaker overkomen, eerste kans geen zak doen en hoger scoren dan de tweede kans waarbij ik dan wel aan de bak ga en slechter eruit kom.
Is het niet gewoon dat de herkansingen moeilijker zijn dan de eerste kans? Hebben ze op de UvA ook nog wel eens een handje van.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat sowieso, anders haal je het wel. Maar ik vind het typisch: op de uni zou je m.i. niet hoger moeten kunnen scoren bij gebrek aan voorbereiding. Is mij nu wel al vaker overkomen, eerste kans geen zak doen en hoger scoren dan de tweede kans waarbij ik dan wel aan de bak ga en slechter eruit kom.
Strafprocesrecht was nu gewoon 1ste kans. Vorig jaar had die in de herkansing een 5, en nu nog - schijnt - lager.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dat de herkansingen moeilijker zijn dan de eerste kans? Hebben ze op de UvA ook nog wel eens een handje van.
Niet meer aan toegekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je de oude tentamens ook doorgenomen? Daaruit kon ik zeker drie vragen die op ons tentamen kwamen, uithalen...
Ah kijk. Zonde. Altijd doen. En het heeft me altijd tot nu toe goed geholpen. Maak je meteen kennis met de vraagstelling.quote:
Ik twijfel nog of ik heen ga.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
Maar congrats Ets (ha dat rijmt) Ga sowieso naar de nabespreking toe. Eens zien hoe ze een antwoord willen zien qua onderbouwing. Scheelt sowieso dat ik nog drie kansen heb. Wel naadje dat de her op mijn verjaardag is though
Er staat niet alles op. Ik had volgens mij ook gevraagd voor straf 2 oud 1ste kans en toen kwam het erop te staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik wel vervelend vind is dat er geen herkansing capita aangeboden gaat worden kennelijk. Staat niks op de site, van vakken die ik toch niet volg altijd wel.
wat zijn we toch ook zulke goede studentenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef Ties02 het volgende:
Nou deze was aanzienlijk moeilijker dan de her, op een naaivraag over schenking met ontbindende voorwaarde wbt aandelen na, zal het me erg verbazen als ik deze niet heb.
Ik zat nog te twijfelen toen ik de handels b capita aanmelding had ingevuld, zou ik straf 2 oud er maar bij doen? Uiteindelijk toch maar niet gedaan want beetje prijzigquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit moest ik quoten van Ties. Bij deze.
Het stelt geen klap voor zo'n capita, maar ach als je daardoor je ogen wel opent zoals ik had met handels..quote:
wacht maar even af. heb je handelsA cijfers gezien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het stelt geen klap voor zo'n capita, maar ach als je daardoor je ogen wel opent zoals ik had met handels..
Nope, waarom is B dan nog niet bekend als A er al wel is? Wil mijn cijfer weten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
wacht maar even af. heb je handelsA cijfers gezien?
Nou, kijk maar even. Bij handelsA hebben de vieren geregend en is volgens mij iets van 3x een 8 en de rest allemaal lager. Ben benieuwd hoe het bij handelsB is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, waarom is B dan nog niet bekend als A er al wel is? Wil mijn cijfer weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |