Misschien had ik er toch eentje moeten pakken voor rechtsfilosofie. Dan had ik van die 5 een 5,5 gemaakt.quote:

Heb geen FB meerquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, kijk maar even. Bij handelsA hebben de vieren geregend en is volgens mij iets van 3x een 8 en allemaal lager. Ben benieuwd hoe het bij handelsB is.
 En handels a is sowieso pittiger qua nakijken dan b
 En handels a is sowieso pittiger qua nakijken dan b   

heb je aan pax gevraagd of je 'klappen' mag gebruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef Ties02 het volgende:
Nu mezelf maar even trakteren op het mooie cijfer hopelijk
Broodje gegrilde kip klappen

Nee, want anders krijgt ie een klap op zijn oog.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je aan pax gevraagd of je 'klappen' mag gebruiken?

Gezien het spandoek wat gister bij Twente hing mag ik het altijd gebruikenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je aan pax gevraagd of je 'klappen' mag gebruiken?

quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat het niet klopte

Bovendien maak ik me niet zo druk, qua antwoordenmodel komen mijn antwoorden volledig overeen, op vraag 6 na dan.quote:
quote:Casus V
Albert Heijn verkoopt onder haar huismerk in Nederland koffiecupjes die geschikt zijn voor
gebruik in Nespresso koffiezetapparaten. Op de verpakking van de koffiecupjes van Albert
Heijn is de volgende tekst te lezen: “Onze koffiecupjes passen in de koffiezetapparaten van
Nespresso”.
Vraag 6 (8 punten):
Kan Nespresso die merkrechthebbende is van het woordmerk Nespresso (voor koffiecupjes en
koffiezetapparaten), met succes tegen het merkgebruik door Albert Heijn optreden?
Alsof een Nespresso cupje een accessoire is bij een koffieapparaat van Nespressoquote:Antwoord vraag 6:
Kans van slagen is klein. Het gebruik valt onder art. 2.23 lid 1 sub c BVIE: gebruik als accessoire
en er lijkt ook sprake te zijn van een eerlijk gebruik in nijverheid en handel (N.B. Zie HvJ
Gillette). Geerts p. 113
 Zonder cupje geen koffie, simpel zat. En om dit nu eerlijk gebruik in nijverheid en handel te noemen
 Zonder cupje geen koffie, simpel zat. En om dit nu eerlijk gebruik in nijverheid en handel te noemen  AH maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht van Nespresso omdat zij aan piraterij doet door met namaakspul te komen, hence mijn antwoord met verwijzing naar 2:20 lid 1 sub a BVIE....
 AH maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht van Nespresso omdat zij aan piraterij doet door met namaakspul te komen, hence mijn antwoord met verwijzing naar 2:20 lid 1 sub a BVIE....

Wat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Yreal het volgende:
Vrijdag contract tekenen, maandag beginnen.

Andersomquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t zo, dat handelsA pittiger wordt nagekeken dan handelsB?

Dat weet ik allemaal niet, ik moet nog überhaupt beginnen met o.a. BW 2.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bovendien maak ik me niet zo druk, qua antwoordenmodel komen mijn antwoorden volledig overeen, op vraag 6 na dan.
[..]
[..]
Alsof een Nespresso cupje een accessoire is bij een koffieapparaat van NespressoZonder cupje geen koffie, simpel zat. En om dit nu eerlijk gebruik in nijverheid en handel te noemen
AH maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht van Nespresso omdat zij aan piraterij doet door met namaakspul te komen, hence mijn antwoord met verwijzing naar 2:20 lid 1 sub a BVIE....

quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat het niet klopte
Het is Fok die loopt te bokken met een 'it's not a bug, it's a feature'quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t zo, dat handelsA pittiger wordt nagekeken dan handelsB?

Valt wel mee. Handels B scoort men goed op gemiddeld genomen danquote:
 (iets met regel en uitzondering van ondergetekende
 (iets met regel en uitzondering van ondergetekende  ) Handels A scoort men slecht op gemiddeld genomen dan.
) Handels A scoort men slecht op gemiddeld genomen dan.

Ze strooien anders ook gerust met 9'en en 10'en heb ik ook gezien op de lijst vorig jaar en het jaar ervoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik had een schamele 7 voor Handels B
Dacht nadat ik hem gemaakt had dat ik alles goed had
Dus je komt vaak bedrogen uit

Oh nou bij mij was het andersomquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Handels B scoort men goed op gemiddeld genomen dan(iets met regel en uitzondering van ondergetekende
) Handels A scoort men slecht op gemiddeld genomen dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |