Je moet het allemaal niet zo serieus nemen man.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een commentaar altijd maar weer.![]()
Wanneer ze totaal onvoorbereid (denk aan geen cultuur- en taalkennis) met een beperkt budget emigreren, zijn het volslagen idioten die al bij ovorbaat gedoemd waren te mislukken.![]()
Wanneer ze totaal voorbereid met een dik pak geld emigreren, is het weer niet goed.
Ik denk stiekem soms dat dit programma vooral gevolgd wordt door mensen die willen emigreren maar daar niet de moed/middelen voor hebben en door mislukkingen uit dit programma een excuus zoeken (" zie je wel, dit kan nooit goed gaan!").
Intelligente knul trouwens. Die zal het wel ver schoppen in Italie.
Is vaak ook zo, maar dat biedt wel het meeste entertainment voor de kijker, toch? Trouwens, ik gok zomaar dat de makers er exact zo over denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef Gruj0 het volgende:
Wanneer ze totaal onvoorbereid (denk aan geen cultuur- en taalkennis) met een beperkt budget emigreren, zijn het volslagen idioten die al bij voorbaat gedoemd zijn te mislukken.![]()
Wolfgang stal toen de showquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Die man in Duitsland kan ik me vaag herrinneren. Volgens mij mocht ik hem niet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:05 schreef OProg het volgende:
O ja, dit weet ik nog. André Rieu Met de trui van Mart Smeets en Wolfgang de klusjesman.
ja het gaat me nu weer dagen......wat een verhaalquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
Op eigen kosten een huurpand verbouwen?![]()
![]()
![]()
Het is niet voor niets niet helemaal goed gelopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
![]()
Later als ik groot ben ga ik ook aan dat soort kaaskoppen verhurenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
![]()
Ik snap dat ook allemaal niet zo, eik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Weer huren? Ik neem aan dat weer een dito mislukking wordt?
Inderdaad, weinig geleerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Weer huren? Ik neem aan dat weer een dito mislukking wordt?
Nee, daar hebben ze voor verbouwdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben ze niets terug gekregen van die ton dan?
Ook dom dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze voor verbouwd
Hij heeft wel speciale saus, Arjan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:13 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe komen ze nou weer aan die Dirk-Jan?
Ebay...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:13 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe komen ze nou weer aan die Dirk-Jan?
Een kok van een failliete camping. Als die camping maar niet failliet ging omdat-ie niet kon koken.quote:
Kon hij ook niet, maar uiteindelijk had niemand dat door. Door zijn koken raakte iedereen aan de schijt, wc's verstopt, stank overlast, iedereen bleef weg. Oorzaak faillissement? Stank overlast!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een kok van een failliete camping. Als die camping maar niet failliet ging omdat-ie niet kon koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |