Je moet het allemaal niet zo serieus nemen man.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef Gruj0 het volgende:
Wat een commentaar altijd maar weer.![]()
Wanneer ze totaal onvoorbereid (denk aan geen cultuur- en taalkennis) met een beperkt budget emigreren, zijn het volslagen idioten die al bij ovorbaat gedoemd waren te mislukken.![]()
Wanneer ze totaal voorbereid met een dik pak geld emigreren, is het weer niet goed.
Ik denk stiekem soms dat dit programma vooral gevolgd wordt door mensen die willen emigreren maar daar niet de moed/middelen voor hebben en door mislukkingen uit dit programma een excuus zoeken (" zie je wel, dit kan nooit goed gaan!").
Intelligente knul trouwens. Die zal het wel ver schoppen in Italie.
Is vaak ook zo, maar dat biedt wel het meeste entertainment voor de kijker, toch? Trouwens, ik gok zomaar dat de makers er exact zo over denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:51 schreef Gruj0 het volgende:
Wanneer ze totaal onvoorbereid (denk aan geen cultuur- en taalkennis) met een beperkt budget emigreren, zijn het volslagen idioten die al bij voorbaat gedoemd zijn te mislukken.![]()
Wolfgang stal toen de showquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Die man in Duitsland kan ik me vaag herrinneren. Volgens mij mocht ik hem niet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:05 schreef OProg het volgende:
O ja, dit weet ik nog. André Rieu Met de trui van Mart Smeets en Wolfgang de klusjesman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |