SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeker zekerquote:
danny doet dat toch nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
fok moet vines implementeren. klikken op links is irritant
ik nietquote:
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.quote:
Feyenoord gaat gewoon winnenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.
Kishna vs Boulahrouzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.
ik denk gelijk.quote:
dit is het slechtste ajax sinds jarenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gemis van Klaassen is wel degelijk een aderlating ja, ik zie Feyenoord wel winnen in de ArenA morgen.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is het slechtste ajax sinds jaren
ook geen klaasgod
jullie zijn de favoriet
Net kapsalon op.quote:
Vind hem eerlijk gezegd op geen enkel onderdeel echt uitblinken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinker is echt een topanalist
Net als Mario Been, Arnold Bruggink, Jan van Halst...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinker is echt een topanalist
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind hem eerlijk gezegd op geen enkel onderdeel echt uitblinken.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die man met die trommel even uit het stadion gekanjerd worden
Riep ik niet bijna een uur geleden dat deze act wel leuk is geweest?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
Overduidelijke schwalbe van Luuk de Jong
Ik vind deze act van je echt heel erg leuk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
Overduidelijke schwalbe van Luuk de Jong
Blijkt zomaar dat jij helemaal geen autoriteit uitstraalt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep ik niet bijna een uur geleden dat deze act wel leuk is geweest?
Ik heb liever dat je uitlogt, maar dat doe je ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep ik niet bijna een uur geleden dat deze act wel leuk is geweest?
Ik wil mijn fans niet teleurstellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uitlogt, maar dat doe je ook niet.
Je moeder zit ook op FOK!, ja?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil mijn fans niet teleurstellen.
Iedereen vindt Davy dom.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkt zomaar dat jij helemaal geen autoriteit uitstraalt.
kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moeder zit ook op FOK!, ja?
Guusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moeder zit ook op FOK!, ja?
Slechtste linksbuiten van Nederlandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Memphis uitfluiten, nu gaan ze te ver
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jetro moet zich laten blesseren om een pingel te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was natuurlijk gewoon een pingel. Lachwekkend.
En Ajax-Feyenoord is ook morgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er morgen puur voetbal.
Ik geef slechts weer wat ik zie.quote:
Mwoa, je kan hem dus niet geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Geel gaat te ver, maar was geen penal.
Oke manquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar de intentie van Makrini is al pingelwaardig
Ga je bij FC Leiden koekeloeren?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er morgen puur voetbal.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef slechts weer wat ik zie.
El Makrini schopt en mist de bal. Willems springt er weliswaar overheen, maar de intentie van Makrini is al pingelwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wordtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Tjacka het volgende:
Mexicano denkt dat als hij namen noemt serieuzer genomen word.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
El Makrini schopt en mist de bal. Willems springt er weliswaar overheen, maar de intentie van Makrini is al pingelwaardig
Vitessequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Heerenveen-Vitesse het aankijken waard gaat worden?
Hij komt onbesuisd in, mist de bal en hindert Willems.quote:
Kan dat überhaupt wel? Ik weet dat je rood kunt krijgen als je de intentie hebt een medespeler te verwonden, zelfs als dat niet gebeurt. Maar volgens mij gaat dat hier niet op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Suarez op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdedigers die de bal willen afpakken moeten dus pingels tegen krijgen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel leuk. Wordt het nog spannend onderin.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou leuk zijn als Dordrecht weet te winnen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij komt onbesuisd in, mist de bal en hindert Willems.
Dat lijkt mij dus gewoon een pingel.
Maar goed, ook zonder wint PSV wel
Ja, dat zei je al ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij komt onbesuisd in, mist de bal en hindert Willems.
Dat lijkt mij dus gewoon een pingel.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, ook zonder wint PSV wel
Degradatievoetbalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel leuk. Wordt het nog spannend onderin.
Ja, hij had de intentie de bal af te pakken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdedigers die de bal willen afpakken moeten dus pingels tegen krijgen?
Als je op die manier een actie/kans hindert zou ik zeggen van wel. Maar tis lastig. Ik weet niet hoe de spelregels daarin voorzien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt wel? Ik weet dat je rood kunt krijgen als je de intentie hebt een medespeler te verwonden, zelfs als dat niet gebeurt. Maar volgens mij gaat dat hier niet op.
Nieuwsflits: El Makrini is een middenvelder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdedigers die de bal willen afpakken moeten dus pingels tegen krijgen?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwsflits: El Makrini is een middenvelder.
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:
Hands
Maar hij had de intentie om de bal niet met de hand te raken, dus snap niet waarom hij fluit.
uhhquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:51 schreef Tjacka het volgende:
Dit was geen hands.
Luuk had de intentie om de bal met zijn voeten aan te nemen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:51 schreef GGMM het volgende:
Hands
Maar hij had de intentie om de bal niet met de hand te raken, dus snap niet waarom hij fluit.
Wel leuk dat jullie dezelfde grap makenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:51 schreef Tjacka het volgende:
Dit was geen hands.
Luuk had de intentie om de bal met zijn voeten aan te nemen.
Ik had de intentie om een goede grap te maken. Dus het is leuk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat jullie dezelfde grap maken
Catenaccio van PSV.quote:
Die van ons. Jouw held.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Narsingh? Furdjel of Luciano?
Hopen dat de scheidsrechter dat ook ziet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hebben de intentie om te winnen dus het komt wel goed.
Mex was een goede vriend totdat hij voor Daphne Schippers had gekozen voor Sporter van het jaar die het toen moest opnemen tegen Robben. Dat was best een klap voor mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:53 schreef Pascalus het volgende:
Mexicanobakker is een erg belangrijke user.
mwah, hebben de intentie hun club aan te moedigenquote:
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je moeder.Ah, de DNA-resultaten zijn binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die intentie hadden zijn ouders ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf niet Viktor, maar Sander.
Ja, ik dacht laat ik het grappig verzinnen. Zo eentje waar een 6 jarige kneus als ik om lach.quote:
Dat zeg jij altijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zweer het je, wij gaan nog verliezen van Cambuur. Let maar op.
Nee, Cambuur verliest de conditieslagquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoi Davyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wanneer speel je tegen Cambuur dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
VEELquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat maakt het uit dat hij onderuit gaat? Kon hij er nog niet bij.
Ja het gaat echt simpelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
Volgens Davy zou PSV het nog wel eens moeilijk gaan krijgen.
Dat deden ze vroeger altijd bij Robbenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef KingRoland het volgende:
Nu gaat iedereen die voor PSV is juichen voor Memphis terwijl ze hem nog zo hard hebben afgekraakt op het internet m.u.v. Davy en ik natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zijn we de komende kampioen aan het werk.
Toen was je 5?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger altijd bij RobbenIk was toen de enige die het in hem zag.
Tong zit er ook, achter het doelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het al, Cavaliers is die jongen met Colombiaanse Arias vlag.
Esteban is dan ook niet zo'n goede keeper.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Tchock het volgende:
Top gekeept door Esteban. Lukoki schiet recht op hem af en Esteban laat hem door zijn benen heen gaan
Tis gewoon zo.quote:
Tong kijkt morgenochtend over je schutting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tong zit er ook, achter het doel
Toen was het inderdaad nog een onbekende speler.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu praat ik over de Chelsea/Real periode. En nee toen was ik niet 5 xD
Je moederquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kutkabouter
Miezerige grafBelg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
echt genant jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Tchock het volgende:
Top gekeept door Esteban. Lukoki schiet recht op hem af en Esteban laat hem door zijn benen heen gaan
Toen zag iedereen zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet een keertje de oude topics over Robben nog eens lezen wie nou de eerste fanboy was. Rickazio?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu ben ik bang, een ontsnapte persoon uit een kliniek in mijn tuin. Moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong kijkt morgenochtend over je schutting.
hoe vond je Ronaldo vanmiddag flips?quote:
Sinds wanneer staat Jack Spijkerman in je tuin?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu ben ik bang, een ontsnapte persoon uit een kliniek in mijn tuin. Moet er niet aan denken.
Wow, grappen over Jack Spijkerman. Is die weer relevant?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat Jack Spijkerman in je tuin?
Mad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Wat heeft Willems een dom hoofd zeg.
De Jong > Memphis.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Luuk de jong is een matige spits.
Memphis is een vleugelspeler van wereldniveau.
Dat het nog draait daar is voor mij een raadsel.
We hebben een Mquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik zag hem laatst een comeback maken bij De Slimste Mens.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, grappen over Jack Spijkerman. Is die weer relevant?
Wat hebben we?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben een M
We hebben een a
We hebben een d
Vanmiddag gewerkt dus niet gezien. Ik weet alleen dat Benzema en Bale gescoord hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe vond je Ronaldo vanmiddag flips?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij op een aap lijkt zeker. Je bent gewoon een vieze racist.
Nee, omdat hij laag scoorde bij de CITO toets.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij op een aap lijkt zeker. Je bent gewoon een vieze racist.
Hij trapte 2x na ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanmiddag gewerkt dus niet gezien. Ik weet alleen dat Benzema en Bale gescoord hebben.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanmiddag gewerkt dus niet gezien. Ik weet alleen dat Benzema en Bale gescoord hebben.
Dat zag ik ook. De aflevering dat ik keek gebeurde het hem een keer of drie dat hij super zelfverzekerd het verkeerde antwoord gaf met zo'n "Ik weet dat het goed is"-hoofd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst een comeback maken bij De Slimste Mens.
Hoeveel had jij dan voor je CITO Toets?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat hij laag scoorde bij de CITO toets.
Hij haalde 501?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat hij laag scoorde bij de CITO toets.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Waar blijven de gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
550 natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel had jij dan voor je CITO Toets?
JE MOEDERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, toch knap dat zo'n fluweel sterk mooi voetballend PSV toch weer wint tegen een fenomenale ploeg als Cambuur.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
JE MOEDERDe nummer 2 uit het noorden doet het wel goed ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, toch knap dat zo'n fluweel sterk mooi voetballend PSV toch weer wint tegen een fenomenale ploeg als Cambuur.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
JE MOEDERIs dit een moeder van crewbash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, toch knap dat zo'n fluweel sterk mooi voetballend PSV toch weer wint tegen een fenomenale ploeg als Cambuur.![]()
Wat een sukkelquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]En terecht als ie natrapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom sprinten danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Scrummie het volgende:
https://vine.co/v/OIlXe5FuEpDquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een sukkelHij zou oud genoeg moeten zijn omdat soort fratsen eens te laten
Maar goed Ramos heeft ook nog iedere wedstrijd een gele kaart dus het zal wel mentaliteit zijn
[..]
En terecht als ie natrapte
Nog even wat aardige woorden voordat je morgen weer een ban krijgt?quote:
Hij had de intentie om de bal te spelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://vine.co/v/OIlXe5FuEpD
Ik krijg morgen helemaal geen ban.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog even wat aardige woorden voordat je morgen weer een ban krijgt?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg morgen helemaal geen ban.
Goed dat jij je grote held durft te bekritiseren als ie een keer een foutje maaktquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een sukkelHij zou oud genoeg moeten zijn omdat soort fratsen eens te laten
Maar goed Ramos heeft ook nog iedere wedstrijd een gele kaart dus het zal wel mentaliteit zijn
[..]
En terecht als ie natrapte
Wat een kneus maar goed eredivisie hier dus ik zal iets meer on topic posten. Nog altijd 1-2 bij pec- AZquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://vine.co/v/OIlXe5FuEpD
PSV is een afkorting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
VOOR DAT ENE WOORD!
PSV!
Herstel, afkorting.
Wat tof om te zien dat PEC dit seizoen heel goed tegen een achterstand kanquote:
Hij ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij had de intentie om de bal te spelen.
En iets daarvoor:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kneus maar goed eredivisie hier dus ik zal iets meer on topic posten. Nog altijd 1-2 bij pec- AZ
plaats hem gewoonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat het 0-2 blijft.
Dan hoef ik mijn wedstrijdverslag voor op foksport niet meer te wijzigen.
Dat is je geraden ja!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kneus maar goed eredivisie hier dus ik zal iets meer on topic posten. Nog altijd 1-2 bij pec- AZ
Ik zou de misselijke intentie van El Makrini wel even benadrukken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat het 0-2 blijft.
Dan hoef ik mijn wedstrijdverslag voor op foksport niet meer te wijzigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |