Hopen dat de scheidsrechter dat ook ziet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hebben de intentie om te winnen dus het komt wel goed.
Mex was een goede vriend totdat hij voor Daphne Schippers had gekozen voor Sporter van het jaar die het toen moest opnemen tegen Robben. Dat was best een klap voor mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:53 schreef Pascalus het volgende:
Mexicanobakker is een erg belangrijke user.
Je bent zelf niet Viktor, maar Sander.quote:
mwah, hebben de intentie hun club aan te moedigenquote:
mad jelly het ziet diep heerlijk die woedequote:
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je moeder.Ah, de DNA-resultaten zijn binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Die intentie hadden zijn ouders ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf niet Viktor, maar Sander.
Ja, ik dacht laat ik het grappig verzinnen. Zo eentje waar een 6 jarige kneus als ik om lach.quote:
Dat zeg jij altijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zweer het je, wij gaan nog verliezen van Cambuur. Let maar op.
Nee, Cambuur verliest de conditieslagquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoi Davyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wanneer speel je tegen Cambuur dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
VEELquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat maakt het uit dat hij onderuit gaat? Kon hij er nog niet bij.
Ja het gaat echt simpelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
Volgens Davy zou PSV het nog wel eens moeilijk gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |