SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeker zekerquote:
danny doet dat toch nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:17 schreef Muto het volgende:
fok moet vines implementeren. klikken op links is irritant
ik nietquote:
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.quote:
Feyenoord gaat gewoon winnenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.
Kishna vs Boulahrouzquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
ik weet niet. Boulah is niet zo goed hè. Nelom ook niet. Alleen Clasie is goed. Zou zo het mooie broertje van Daley kunnen zijn.
ik denk gelijk.quote:
dit is het slechtste ajax sinds jarenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gemis van Klaassen is wel degelijk een aderlating ja, ik zie Feyenoord wel winnen in de ArenA morgen.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is het slechtste ajax sinds jaren
ook geen klaasgod
jullie zijn de favoriet
Net kapsalon op.quote:
Vind hem eerlijk gezegd op geen enkel onderdeel echt uitblinken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinker is echt een topanalist
Net als Mario Been, Arnold Bruggink, Jan van Halst...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinker is echt een topanalist
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind hem eerlijk gezegd op geen enkel onderdeel echt uitblinken.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die man met die trommel even uit het stadion gekanjerd worden
Riep ik niet bijna een uur geleden dat deze act wel leuk is geweest?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
Overduidelijke schwalbe van Luuk de Jong
Ik vind deze act van je echt heel erg leuk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
Overduidelijke schwalbe van Luuk de Jong
Blijkt zomaar dat jij helemaal geen autoriteit uitstraalt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep ik niet bijna een uur geleden dat deze act wel leuk is geweest?
Ik heb liever dat je uitlogt, maar dat doe je ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep ik niet bijna een uur geleden dat deze act wel leuk is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |