*wordtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Tjacka het volgende:
Mexicano denkt dat als hij namen noemt serieuzer genomen word.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef slechts weer wat ik zie.
El Makrini schopt en mist de bal. Willems springt er weliswaar overheen, maar de intentie van Makrini is al pingelwaardig
Vitessequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Heerenveen-Vitesse het aankijken waard gaat worden?
Hij komt onbesuisd in, mist de bal en hindert Willems.quote:
Kan dat überhaupt wel? Ik weet dat je rood kunt krijgen als je de intentie hebt een medespeler te verwonden, zelfs als dat niet gebeurt. Maar volgens mij gaat dat hier niet op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
El Makrini schopt en mist de bal. Willems springt er weliswaar overheen, maar de intentie van Makrini is al pingelwaardig
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Brammess het volgende:
Suarez op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdedigers die de bal willen afpakken moeten dus pingels tegen krijgen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel leuk. Wordt het nog spannend onderin.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou leuk zijn als Dordrecht weet te winnen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij komt onbesuisd in, mist de bal en hindert Willems.
Dat lijkt mij dus gewoon een pingel.
Maar goed, ook zonder wint PSV wel
Ja, dat zei je al ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij komt onbesuisd in, mist de bal en hindert Willems.
Dat lijkt mij dus gewoon een pingel.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, ook zonder wint PSV wel
Degradatievoetbalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel leuk. Wordt het nog spannend onderin.
Ja, hij had de intentie de bal af te pakken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdedigers die de bal willen afpakken moeten dus pingels tegen krijgen?
Als je op die manier een actie/kans hindert zou ik zeggen van wel. Maar tis lastig. Ik weet niet hoe de spelregels daarin voorzien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt wel? Ik weet dat je rood kunt krijgen als je de intentie hebt een medespeler te verwonden, zelfs als dat niet gebeurt. Maar volgens mij gaat dat hier niet op.
Nieuwsflits: El Makrini is een middenvelder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdedigers die de bal willen afpakken moeten dus pingels tegen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |