abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151252557
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Leandra het volgende:
Volledige voogdij? Is het 1990 bij Story ofzo?
Ouders hebben tegenwoordig het gezag, en als je gehuwd bent geweest heb je gezamenlijk gezag, voor een van de ouders uit het gezag gezet wordt moet er behoorlijk wat aan de hand zijn, en meer dan alleen maar ver weg wonen.

Waarschijnlijk heeft de rechter gewoon bepaald dat ze primair bij Martijn wonen, en dat er door de afstand geen sprake kan zijn van co-ouderschap met een 50/50 verdeling.
Nou ja dit dus.

En als het klopt (dat Martijn nu volledige voogdij heeft), dan ligt het niet enkel aan de afstand.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:59:15 #102
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151257381
'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'

De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochter Joëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.

Bron

Heel goed voor die schijthoer, 21.000 pm, pfff das 10x meer dan een normaal gem salaris, dat wordt voortaan schoenen kopen bij van Haren, haha
Maar deze goldigger vind vast wel weer een kerel met geld die haar kan onderhouden.
pi_151263994
Hahahahaha. :P
Heerlijk, rechters die vinden dat ze zélf kan werken. Zélf! :D
Hilarisch.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:20:59 #104
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_151264293
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hilarisch.
Dit :) Puur leedvermaak!
With love :*
  woensdag 1 april 2015 @ 15:47:10 #105
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_151265176
misschien zit er wat voor haar tussen Tatjana's rijke exen. Ronnie?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2015 @ 16:49:31 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151267436
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hilarisch.
Ja, dat zou dan voor het eerst zijn. Zo zie je maar weer, rechters staan ver af va de realiteit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_151267738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:47 schreef Andromache het volgende:
misschien zit er wat voor haar tussen Tatjana's rijke exen. Ronnie?
Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
  woensdag 1 april 2015 @ 22:46:12 #108
138876 Andromache
pi_151280175
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
:D
pi_151300493
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'

De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochter Joëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.

Bron

Heel goed voor die schijthoer, 21.000 pm, pfff das 10x meer dan een normaal gem salaris, dat wordt voortaan schoenen kopen bij van Haren, haha
Maar deze goldigger vind vast wel weer een kerel met geld die haar kan onderhouden.
Maar wat heeft ze nou wel gekregen?

21K per maand is een forse eis, dus dat die niet zonder meer wordt toegekend snap ik. Maar als ze b.v. 10K per maand toegewezen heeft gekregen is dat nog steeds een leuk bedrag (keer 144...).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 2 april 2015 @ 17:55:47 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151300554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar wat heeft ze nou wel gekregen?

21K per maand is een forse eis, dus dat die niet zonder meer wordt toegekend snap ik. Maar als ze b.v. 10K per maand toegewezen heeft gekregen is dat nog steeds een leuk bedrag (keer 144...).
Ik mag toch hopen dat die 21k de eis incl. kinderalimentatie was... Dus wat het ook geworden is, het gros zal niet keer 144 zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151300613
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef Leandra het volgende:

Ik mag toch hopen dat die 21k de eis incl. kinderalimentatie was... Dus wat het ook geworden is, het gros zal niet keer 144 zijn.
Waarom zou dat incl. kinderalimentatie zijn? Ik lees eerder in het bericht dat ze daar wel over uit waren, maar niet ten aanzien van de partneralimentatie.

Ach, zo zonder alle details te kennen weten we nog niet zo heel veel.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:06:53 #112
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_151300881
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_151506889
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
pi_151506953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
Mocht het zo zijn...
Doutzen zie ik wel een Posh-Spice doen. Blijft trouw bij haar man. Ze (Doutzen) is nog als een 'moetje' getrouwd' tijdens zwangerschap #1, dus die zie ik na een slippertje niet uit elkaar gaan.
pi_151507788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom zou dat incl. kinderalimentatie zijn? Ik lees eerder in het bericht dat ze daar wel over uit waren, maar niet ten aanzien van de partneralimentatie.

Ach, zo zonder alle details te kennen weten we nog niet zo heel veel.
Kennelijk is het 3500 netto partneralimentatie. Daar kun je van rondkomen lijkt mij.
pi_151508603
quote:
Sunnery James lacht om affairegeruchten
Sunnery James trekt zich weinig aan van de geruchten dat hij een affaire zou hebben gehad. De dj lacht, samen met zijn echtgenote Doutzen Kroes, om de verhalen.
Dat laat hij donderdag zien op Instagram.

"Goedemorgen! Wat is het nieuws vandaag?", aldus James bij een foto van zichzelf en Kroes.

De Telegraaf schrijft donderdag dat er hardnekkige geruchten die in Amsterdam de ronde doen dat de dj een affaire zou hebben gehad tijdens de opnames van De Winter Voorbij. Een Amsterdamse studente heeft naar verluidt de avond doorgebracht met James.

Studente

"Wordt Doutzens geluk bedreigd?", schrijft De Telegraaf bij een stuk over de geruchten. Na een avond in een aprčs-skitent zou er iets zijn voorgevallen tussen het meisje en de dj.

"Hoe komen deze verhalen de wereld in? Ja, ik was in Kirchberg en ja, ik heb Sunnery James daar ontmoet. We hebben wat gedronken in een bar die Schatzi heet. Nou, dat was het", aldus de studente, die anoniem wenst te blijven.

Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)ffairegeruchten.html
pi_151508641
Telegraaf :')
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 11:09:55 #118
43556 miss_dynastie
pi_151509338
Volgens mij ziet een journalist daar gewoon groen van jaloezie om haar perfecte leventje :@
  donderdag 9 april 2015 @ 11:11:04 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151509371
quote:
De vorige keer dat er "iets was" met Doutzen en Sunnery werd dat "iets" in de pers een affaire, terwijl dat "iets" de zwangerschap bleek te zijn.....

Mijn eerste reflex bij weer zo'n affaire-verhaal is eigenlijk dat Doutzen dan wel weer zwanger zal blijken te zijn :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151509476
Die foto ;( Ziet ze er zo uit als ze net wakker is ;( Het is niet eerlijk ;(
Tap tap tap
pi_151519645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij ziet een journalist daar gewoon groen van jaloezie om haar perfecte leventje :@
Perfecte leventje? Ja zo presenteert ze het zelf graag..
  donderdag 9 april 2015 @ 17:00:01 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151519799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hoe presenteert ze dat precies?
Ik heb altijd het idee dat sommige mensen kwalijk wordt genomen dat ze op paparazzi-foto's te zien zijn zoals ze te zien zijn.... Alsof ze iedere poep en scheet van de roddelpers kunnen beďnvloeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 17:01:00 #123
43556 miss_dynastie
pi_151519828
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?
pi_151520025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?
Dat overkomt toch elke BN'er?
De bladen staan altijd voor de helft vol nonsens. En dat is toch niet meteen jaloezie? Ze moeten wat verzinnen.
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 17:08:19 #125
43556 miss_dynastie
pi_151520041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat overkomt toch elke BN'er?
De bladen staan altijd voor de helft vol nonsens. En dat is toch niet meteen jaloezie? Ze moeten wat verzinnen.
Oh nee, dat is het niet per se, maar dat was gewoon mijn gevoel bij het berichtje, ik weet ook niet waarom :P
pi_151521610
Ik vind de ontkennende studente wel verdacht eigenlijk...
Don't you love her madly?
  donderdag 9 april 2015 @ 18:12:01 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151521719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:08 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind de ontkennende studente wel verdacht eigenlijk...
Ja nou.... als ik ontken dat ik het gezellig heb gemaakt met de buurman is het ook gelijk verdacht omdat ik het ontken? Mijn hemel, dan maakt het eigenlijk niets meer uit, maar een DJ die over de hele wereld reist zonder vrouw en kinderen zou zo stom zijn vreemd te gaan als er een Nederlandse cameraploeg bij is?

Ik denk dat de hele kracht van de zomer/winter voorbij juist is dat ze een hoop lol hebben en wel zorgen dat er niemand buiten de pot pist, want als dat een keer gebeurt kun je er op rekenen dat de echtgenotes van de heren er niet zo happig meer op zullen zijn dat ze het programma maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151521858
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is haar zeker goed recht, niemand heeft graag dirt in de pers, of het nou waar is of niet. Bedoelde meer dat ik niet snap waarom haar leven perfect wordt genoemd. Op de 1 of andere manier zou ik er overigens niet van opkijken als de geruchten kloppen, aangezien hij in zijn vorige relatie vreemdging met Doutzen.
pi_151524218
Als je sec naar uiterlijk kijkt en/of zelf ook vrij dom bent, dan zou je kunnen betogen dat Doutzen een reden is om vreemd te gaan en een willekeurige miep niet als je Doutzen thuis op je hebt wachten.

Dus dat hij ooit vreemd is gegaan met Doutzen... Dat zegt niet zo heel veel.
pi_151526172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja nou.... als ik ontken dat ik het gezellig heb gemaakt met de buurman is het ook gelijk verdacht omdat ik het ontken? Mijn hemel, dan maakt het eigenlijk niets meer uit, maar een DJ die over de hele wereld reist zonder vrouw en kinderen zou zo stom zijn vreemd te gaan als er een Nederlandse cameraploeg bij is?

Ik denk dat de hele kracht van de zomer/winter voorbij juist is dat ze een hoop lol hebben en wel zorgen dat er niemand buiten de pot pist, want als dat een keer gebeurt kun je er op rekenen dat de echtgenotes van de heren er niet zo happig meer op zullen zijn dat ze het programma maken.
Is ook zo :Y
Maar meestal is dat in dit wereldje wel een teken. We zullen het zien
pi_151526214
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is haar zeker goed recht, niemand heeft graag dirt in de pers, of het nou waar is of niet. Bedoelde meer dat ik niet snap waarom haar leven perfect wordt genoemd. Op de 1 of andere manier zou ik er overigens niet van opkijken als de geruchten kloppen, aangezien hij in zijn vorige relatie vreemdging met Doutzen.
Ging hij in z'n vorige relatie vreemd met Doutzen? :o
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_151530712
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 20:16 schreef ntm het volgende:

[..]

dat is voor mij ook nieuws
pi_151531338
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 20:16 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja hij woonde samen toen hij Doutzen leerde kennen op een feest. Hij heeft zijn ex toen uitgekocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 09-04-2015 23:57:07 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 22:00:33 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151531370
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja hij woonde samen toen hij Druten leerde kennen op een feest. Hij heeft zijn ex toen uitgekocht.
Je zit mobiel? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 april 2015 @ 22:07:58 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151531855
Volgens mij wist Vivi jaren geleden al te melden dat Sunnery het met een stewardess deed. En Vivi is bijzonder goed ingevoerd. Hij is een schuinsmarcheerder. :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151535811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij wist Vivi jaren geleden al te melden dat Sunnery het met een stewardess deed. En Vivi is bijzonder goed ingevoerd. Hij is een schuinsmarcheerder. :Y)
Tsja dan klopt het gezegde wel een beetje; zoals je eraan komt, zo kom je er ook vanaf. Wie is Vivi :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_151535952
quote:
:Y
Mijn zoon kwam net ook met de Doutzen'-roddel thuis; hij heeft wat vrienden die lid zijn van het Amsterdams Studenten Corps en 'de studente' schijnt daar lid te zijn. Het verhaal zingt er rond, er schijnen allerlei groepschats met details over en weer te gaan... klinkt mij in de oren als een tamelijk geloofwaardige roddel :P
  vrijdag 10 april 2015 @ 00:11:31 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151536855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

:Y
Mijn zoon kwam net ook met de Doutzen'-roddel thuis; hij heeft wat vrienden die lid zijn van het Amsterdams Studenten Corps en 'de studente' schijnt daar lid te zijn. Het verhaal zingt er rond, er schijnen allerlei groepschats met details over en weer te gaan... klinkt mij in de oren als een tamelijk geloofwaardige roddel :P
:Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 10 april 2015 @ 00:30:54 #139
3185 Adelante
To let it go now
pi_151537155
Kim Feenstra ook weer single :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_151537580
Misschien hebben Doutzen en Sunnery gewoon een open huwelijk. :Y)
pi_151538807
quote:
Ik mis Vief hier al een tijdje!
pi_151542332
Wat een heksenjacht weer van De Telegraaf :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:59:09 #143
138876 Andromache
pi_151584547
het studentenwereldje moet je ook niet geloven, als er ergens geroddeld wordt om niets...

[edit] zie o.a. http://www.rtlnieuws.nl/b(...)eemdgaan-met-sunnery, zo, die meid is even flink genaaid door haar corpsgenootjes, zeg. leuk, zulke vrienden.
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:13:04 #144
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151584955
quote:
Dit vind ik erg als het waar is dat ie vreemd is gegaan. Sunnery is een leuke man om te zien en Doutzen ook een mooie vrouw met hun leuke kindjes. Dood en dood zonde als het zo zou zijn. ;(
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:13:20 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151584963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Andromache het volgende:
het studentenwereldje moet je ook niet geloven, als er ergens geroddeld wordt om niets...

[edit] zie o.a. http://www.rtlnieuws.nl/b(...)eemdgaan-met-sunnery, zo, die meid is even flink genaaid door haar corpsgenootjes, zeg. leuk, zulke vrienden.
Uit dat stuk ook:

Ook Evert Santegoeds, die vanmorgen groot uitpakte met het verhaal in de Telegraaf, denkt dat het hier wel blij zal blijven. "Het meisje ontkent in alle toonaarden, en dat doet Sunnery ook, er zijn geen beelden van en getuigen bevestigen de lezing van die twee en daarmee is het denk ik alweer afgelopen", aldus de Evert.

Met andere woorden: Evert weet dat het BS is...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:15:25 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151585028
quote:
Dude Vivi vertelde hier nooit over haar werk😉
pi_151588235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heksenjacht weer van De Telegraaf :')
Raar inderdaad. We hebben het hier over 2 doodgewone bn-ers. Niet de Koning en Koningin.
:')
  maandag 13 april 2015 @ 07:06:49 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_151635415
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dit vind ik erg als het waar is dat ie vreemd is gegaan. Sunnery is een leuke man om te zien en Doutzen ook een mooie vrouw met hun leuke kindjes. Dood en dood zonde als het zo zou zijn. ;(
Ja, want bij lelijke mensen is het minder erg? :?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_151635649
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 07:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Raar inderdaad. We hebben het hier over 2 doodgewone bn-ers. Niet de Koning en Koningin.
:')
Nou dit en dit inderdaad. Ik moet er allemaal een beetje om lachen.

"Het is zo'n prachtig koppel met zulke prachtige kindjes". Doutzen vind ik prachtig, maar daar houdt het dan ook bij op.

Ik vind zowel Doutzen als Sunnery niet heel erg sympathiek, dus dat 'oh wat zou het zonde zijn' voel ik ook helemaal niet :D Al vind ik ze wel erg bij elkaar passen wbt hun houding en interviews.
pi_151635671
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En daarom is het erg? Als het dikke koeien waren geweest was het niet erg ofzo?
pi_151635809
quote:

[..]

"En het was zo'n mooi stel"! :P

Zulke opmerkingen lees je ook weleens als een mooie vrouw vermoord is.
"Zonde van zo'n mooie meid".
  maandag 13 april 2015 @ 08:39:25 #152
123170 alors
zlata1234
pi_151636085
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 01:04 schreef vencodark het volgende:
Misschien hebben Doutzen en Sunnery gewoon een open huwelijk. :Y)
Dit zou mij niet verbazen overigens. Heb haar als ik me goed kan herinneren in interviews wel eens tussen de regels horen praten over iets dergelijks.
know'm sayin?
word? word.
pi_151642208
Inderdaad, wat een oppervlakkigheid. Uiterlijk is wel het minst relevante aspect in deze. Onderzoek heeft uitgewezen dat knappe mensen vaak meer empathie krijgen als zij slachtoffer zijn van bijvoorbeeld een misdaad en dat is best erg.

Ja, ze plaatsen schattige foto's en wellicht denken sommigen dat ze een perfect leven leiden. Maar ze is ook maar mens en worstelt bijvoorbeeld met een verslaafde vader en gescheiden ouders zoals zoveel mensen. Sommigen denken een bn-er echt te kennen op basis van social media, interviews en uiterlijkheden. Op mij komen ze tamelijk simpel over maar ik kan er faliekant naast zitten.
pi_151649908
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Tsja dan klopt het gezegde wel een beetje; zoals je eraan komt, zo kom je er ook vanaf. Wie is Vivi :@
De ex van Henk
  maandag 13 april 2015 @ 17:56:37 #155
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151651646
quote:

Nee tuurlijk niet, maar je gunt het niemand toch?
pi_151653794
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, maar je gunt het niemand toch?
Nee maar door je uitspraak leek het alsof je hun aantrekkelijkheid meewoog in je afweging hoe erg het zou zijn
  maandag 13 april 2015 @ 19:46:26 #157
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151655823
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 18:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

Nee maar door je uitspraak leek het alsof je hun aantrekkelijkheid meewoog in je afweging hoe erg het zou zijn
Ik bedoelde iedereen, alleen, ik vind het doodzonde van Sunnery en Doutzen is toch niks mis mee dat ik het zeg😧
  maandag 13 april 2015 @ 19:48:15 #158
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151655911
Ik gun niemand als ze uit elkaar gaan lelijk of mooi👍
  donderdag 16 april 2015 @ 06:31:00 #159
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151732036
Er komt mogelijk een scheiding aan:

quote:
Nicole Richie and Joel Madden Are “On the Brink of Divorce”
With two children and half a decade of marriage under their belt, Nicole Richie and Joel Madden seemed like a snapshot of a healthy, Hollywood relationship.

But now, an insider reveals the truth to ‘In Touch Weekly’ — their marriage is crumbling, and it may be beyond the point of repair as they head towards a divorce.

“They’re on the brink of divorce,” an insider close to the mom-of-two tells ‘In Touch.’

“They’ve been spending more time apart because all they do is fight when they’re together. Nicole can be very forceful when she doesn’t get her way, and Joel doesn’t respond to that.”

The socialite, 33, and the rocker, 36, disagree about big things, like how to raise their children, seven-year-old Harlow and five-year-old Sparrow.
The insider explains, “For example, Nicole’s been on a health kick and wants the kids on the same diet. But when Joel’s around, he lets them have candy and juice boxes and whatever they want — it makes her furious.”

But staying together for the kids no longer seems worth it to Nicole, the insider alleges.

“If it wasn’t for the kids, they’d be divorced already,” the insider adds. “Nicole’s already trying to hang on for their sake, but she’s at her breaking point.”
http://www.intouchweekly.(...)divorce-report-56196
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
pi_151732638
Jammer ook weer hč.
Weer met kindjes erbij. :N
pi_151775510
Ook goed nieuws, deze kan uit het gescheiden-lijstje, volgens NU.nl

quote:
Echtlieden Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones zijn weer bij elkaar.

"​En we zijn sterker dan ooit", laat de acteur weten aan talkshowhost Ellen DeGeneres

"Ik ben gek op haar", aldus de 70-jarige Douglas. "Ieder stel maakt weleens een moeilijke tijd mee, ons leven in de spotlights maakt dat soms nog wat lastiger", vervolgt de ster, die vastbesloten was om zijn huwelijk te redden. "Als je er allebei voor wil gaan dan kan het."

Douglas en Zeta-Jones (45) stapten vijftien jaar geleden in het huwelijksbootje. Zij besloten in mei 2013 even uit elkaar te gaan. Ze woonden een paar maanden apart, maar verschenen daarna weer samen in het openbaar. Het stel heeft samen twee kinderen.
Ik vind hen leuk samen, dus *O*
pi_152509882
quote:
ma 11 mei 2015, 23:00
Eva Jinek en Freek Vonk uit elkaar

van onze redactie

Journaliste Eva Jinek en tv-bioloog Freek Vonk hebben na twee jaar een einde aan hun relatie gemaakt.
Het stel laat middels een verklaring aan Shownieuws weten dat hun drukke carričres de boosdoeners zijn. "Door het moordende reisschema van Freek en onze chaotische levens is het helaas niet gelukt om het leven samen op te bouwen dat we wilden; daarom hebben we besloten onze relatie te beëindigen."
De breuk valt beiden zwaar, maar ze zweren goede vrienden te blijven. "We zijn er allebei verdrietig over maar houden heel veel van elkaar, zijn nog veel in elkaars leven en iedereen die ons kent weet ook dat dat zo is."
De vonk tussen Freek en Eva sloeg over toen hij zijn exotische dierenvrienden kwam showen in haar talkshow Jinek op Zondag. Sinds die tijd was het dik aan en maakte Eva zelfs vrienden met Freeks 'varaanmaat' Johan. Al snel ging het stel - plus Johan - samenwonen in Amsterdam.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ek_uit_elkaar__.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_152510276
quote:
Jammer dat ze uit elkaar zijn, was een leuk stel.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 04:06:07 #164
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_152513510
Jammer voor Freek en Eva
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 mei 2015 @ 04:30:53 #165
22592 crew  Ole
pi_152513529
Jammer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152514383
Jammer, al vond ik het altijd al een wat vreemde combi.
pi_152514802
quote:
Als ik dat artikel had geschreven had ik toch op zn minst één keer de term 'vonk gedoofd' gebruikt. :P
pi_152514993
quote:
Drukke schema's, uh :+

Ik heb eigenlijk ook wel op de breuk zitten wachten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 mei 2015 @ 17:33:30 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152530229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:29 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, al vond ik het altijd al een wat vreemde combi.
dat maakte het zo leuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_152539278
Sylvia Geersen na 4 jaar weer vrijgezel.

Tim Douwsma ook.

Aldus nu.nl (kan de linkjes mobiel niet plaatsen).
pi_152539541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Sylvia Geersen na 4 jaar weer vrijgezel.

Tim Douwsma ook.

Aldus nu.nl (kan de linkjes mobiel niet plaatsen).
quote:
Sylvia Geersen weer vrijgezel

Het is over en uit tussen Sylvia Geersen en het Britse model Ashur Thomas.

Sylvia, die vier jaar samen was met Ashur, heeft vanuit haar nieuwe woonplaats New York de breuk bevestigd aan Shownieuws.

Het 29-jarige model zei eerder dat ze droomde van een gezin met haar vriend, maar haar modellencarričre liet dat niet toe. "Ik wil heel graag, maar ik heb het nu een beetje te druk. Maar wel voor m'n dertigste, want ik wil geen oude moeder zijn."

Sylvia vertrok ruim een week geleden - zonder haar vriend - naar The Big Apple om zich te focussen op modellenwerk. Een latrelatie was wat haar betreft geen probleem. "Met mijn vriend en mij zit het toch wel goed en als hij niet kan wachten, komt hij maar langs."
quote:
Tim Douwsma weer vrijgezel

Tim Douwsma is niet langer samen met Marrit Nicolai.

Het management van Tim laat weten dat de twee vorige week hebben besloten uit elkaar te gaan, meldt RTL. Ze hadden steeds minder tijd voor elkaar vanwege hun drukke carričres.

Tim bemachtigde onlangs de hoofdrol in musical Grease en model en danseres Marrit bereikte in maart de liveshows van So You Think You Can Dance, waarna ze voor een maand naar België vertrok.

"Tim vindt Marrit nog steeds een mooi meisje. Ze zal voor altijd een plekje in zijn hart houden", aldus het management. De laatste tijd ging het al wat minder, weet Gordon. In 2012 gingen ze ook al eens uit elkaar, maar na een jaar probeerden ze het weer samen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_152539653
Tim had al sinds zijn jeugd een relatie met Marit.
Dan wil je ook wel eens verder kijken :+
Maar wel een erg mooi meisje.
pi_152546575
Van Tim zou het me niet verbazen als hij toch ineens van de mannen blijkt te zijn _O-
pi_152780545
Oeeeeh een tell-all van Amanda over de scheiding van Poppetijn in de Telegraaf vandaag :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152781221
Het is een slagveld begrijp ik...
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:09:37 #176
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_152781277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:05 schreef Lovechild het volgende:
Het is een slagveld begrijp ik...
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:11:58 #177
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_152781326
:)
pi_152781395
pi_152781420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeeeeh een tell-all van Amanda over de scheiding van Poppetijn in de Telegraaf vandaag :9~
wie kan t effe scannen?
amanda durft wel zeg, zo kan ze nooit meer terug naar poppetijn
harrie blijkt namelijk ook minder rijk dan in eerste instantie gedacht

misschien weet poopetijn-gate aanslingeren? :@
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:42:37 #180
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152781920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
:9~
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152781927
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wie kan t effe scannen?
amanda durft wel zeg, zo kan ze nooit meer terug naar poppetijn
harrie blijkt namelijk ook minder rijk dan in eerste instantie gedacht

misschien weet poopetijn-gate aanslingeren? :@
Het is gepost in het Jacobien-topic :')
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:45:21 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152781973
Er was toch een Martijn en Amanda-reeks?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:47:24 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152782010
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Linkje dan maar even:
SHO / [Jacobientje Schumacher] Bientje BedelBitch
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 09:59:28 #184
240917 Mula
pi_152782267
Is dat het hele artikel vd Telegraaf? Zo sappig vind ik het niet.

Amanda is echt een beetje wereldvreemd geloof ik. Denken dat je je kinderen zomaar mee naar Eindhoven kan nemen terwijl hun zeer betrokken vader (en de kinderen zelf!) in Amsterdam woont en dan ook nog pissig zijn dat je ze te weinig ziet. Echt sneu voor die kinderen dat ze nooit een weekend bij hun vader (en dagelijks leven) zijn.
pi_152783979
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

nah ja!
haar rol is al lang uitgespeeld
pi_152805615
quote:
Marga Bult gaat scheiden

Marga Bult en haar man Jan van Ingen gaan uit elkaar. "De kogel is door de kerk, Jan en ik gaan scheiden."
Dat vertelt de zangeres aan Story.

Bult en Van Ingen hebben in de afgelopen maanden hun best gedaan om hun huwelijk te redden, maar dat mocht niet baten.

"Ik woon inmiddels niet meer thuis. Ik heb een klein huisje gevonden, op 10 kilometer afstand van onze boerderij", aldus de 58-jarige zangeres. "En daar blijf ik wonen. Ik heb nu mijn eigen plekje. Mijn keuze om niet meer terug te gaan is definitief."

"We hebben er echt alles aan gedaan om ons huwelijk nog nieuw leven in te blazen. Maar de koek is op", aldus Bult. De twee hebben samen drie kinderen, een dochter en twee zoons. "Zij snappen het ook heel goed. We zijn er alle vijf van overtuigd dat het voor iedereen het beste is dat Jan en ik vanaf nu onze eigen weg gaan."

Officieel

Bult, die samen met Van Ingen het bedrijf VIPevents runt, vertelt aan Story dat een officiële scheiding nog wel even op zich laat wachten. "We zijn zakelijk zo met elkaar verweven dat we een scheiding niet kunnen overhaasten." Marga benadrukt dat ze altijd van Jan zal blijven houden. "Maar samenleven gaat gewoon niet meer", zegt ze. "Vol goede moed zie ik de toekomst tegemoet. Nu ga ik eindelijk voor mezelf kiezen."
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:42:54 #187
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_152983316
Het is uit tussen Johnny de Mol en zijn verloofde.
Dat vertelde Albert net bij Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:46:06 #188
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152983426
Dat is snel, de verloving was net een week of 2 bekend gemaakt. :')
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
pi_152983910
Wow. En deze keer dacht zijn familie dat het echt de ware was :') En hij zei zelf dat hij echt veranderd was. Nou ja, misschien lag het ook niet aan hem en zijn playboygedrag. ...
pi_152984384
Niet onverwachts. :+

Was die verloving een lijmpoging?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:16:53 #191
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152984410
Nu meer bij Albert c_/

Toekomstbeeld te verschillend...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2015 @ 19:21:09 #192
43556 miss_dynastie
pi_152984560
Hahahaha _O- sorry :@
pi_152985963
"Het management laat weten dat de twee in harmonie uit elkaar zijn gegaan. De twee zouden met het plannen van hun bruiloft en hun toekomst toch te veruit elkaar liggen. Daarmee verbraken ze de verloving en meteen ook de relatie."
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:01:49 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152985992
Raar verhaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:03:32 #195
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_152986042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:00 schreef Reismeis het volgende:
"Het management laat weten dat de twee in harmonie uit elkaar zijn gegaan. De twee zouden met het plannen van hun bruiloft en hun toekomst toch te veruit elkaar liggen. Daarmee verbraken ze de verloving en meteen ook de relatie."
Zij veranderde in een bridezilla.
pi_152986097
Ik denk dat Johnny en die ene van supertrash wel een leuk setje zouden zijn :)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:07:45 #197
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_152986171
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:01 schreef Copycat het volgende:
Raar verhaal.
dit ja
alsof ze t daarvoor nooit over hun gezamenlijke toekomst hebben gehad
heel vreemd
pi_152986361
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dit ja
alsof ze t daarvoor nooit over hun gezamenlijke toekomst hebben gehad
heel vreemd
Zal heus wel iets voorgevallen zijn wat ze niet willen zeggen
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:14:40 #199
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_152986419
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zal heus wel iets voorgevallen zijn wat ze niet willen zeggen
daarom geloof ik ook niet dat dit de echte reden is
pi_152987445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Johnny en die ene van supertrash wel een leuk setje zouden zijn :)
Die zijn al goede vrienden dus zou best kunnen. Zal tussen Shima en hem wel wat voorgevallen zijn, net als bij Bridget. Dat was ook zo abrupt en echt duidelijk is het nooit geworden wat de reden was. En daar ben ik nog altijd benieuwd naar :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')