Misschien moet jij eens een keer niet in een wegrestaurant eten.quote:
:s Bedoelde het niet eens gemeen en meteen weer zoquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer niet in een wegrestaurant eten.
Ja, bijvoorbeeld.quote:
Oh jij was dat echt op die foto?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik moet nog douchen en mijn snor in een krul draaien maar ik heb geen zin en meot wel effe naar de aldi voor wat eten.
waar wil je eten?quote:
Burger Kingquote:
Dat was ik echt. En die doe ik dagelijks zo ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh jij was dat echt op die foto?.. hahah doe je die snor echt zo? ;D
sorry bby ;$quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s Bedoelde het niet eens gemeen en meteen weer zo
Kunnen best een keer samen gaan eten ergensquote:
Pics?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was ik echt. En die doe ik dagelijks zo ja.
Mannetje ben je ook hequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was ik echt. En die doe ik dagelijks zo ja.
En een Zingerburger :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zin om KFC bucket met jou op te peuzelen
Ja, in Utrecht heb je leuke restaurants. :$$quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef Matip het volgende:
[..]
sorry bby ;$
[..]
Kunnen best een keer samen gaan eten ergens
ja, nee, dan nietquote:
Heb sinds gisteren zin in curly fries.quote:
Raspatatquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren zin in curly fries.
en een double whopper?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, nooitquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met wat peper smaakt het op zich nog wel.
eet je wel osseworst?
Twister fries. Get your facts straight dammit!quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Curly fries.quote:
Nee curlyquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Twister fries. Get your facts straight dammit!
Oh.quote:
maar je gaat toch niet naar de king en dan geen burgerquote:
culinaire hoogstandjes jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, in Utrecht heb je leuke restaurants. :$$
Neem opskeer en trek ander overhemd aan. Die kleuren maken je een vent van 56 die classic rock luistert in de Veluwe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Misschien niet he
Nice.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
onzinquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neem opskeer en trek ander overhemd aan. Die kleuren maken je een vent van 56 die classic rock luistert in de Veluwe.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neem opskeer en trek ander overhemd aan. Die kleuren maken je een vent van 56 die classic rock luistert in de Veluwe.
doe je broek eerst maar eens als een volwassenequote:
Doe hem liever uit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe je broek eerst maar eens als een volwassene
Niet modebewust zijn.quote:
dit lijkt mij een slecht advies, in welke context dan ookquote:
Correct maar wel lollig xDquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lijkt mij een slecht advies, in welke context dan ook
Tja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij opskeer?quote:
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lijkt mij een slecht advies, in welke context dan ook
Tja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Erbij lopen als eens straatratje van 14
Inderdaad, ik gedoog dat jij er naast zit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
[..]
Tja, meningen verschillen.
Er bestaan geen foutieve meningen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gedoog dat jij er naast zit.
bloempot ah mattiequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:39 schreef Che_ het volgende:
Wat verstaan jullie onder opscherenmet die tata chapsels
Leuk dat net jij dat zegtquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er bestaan geen foutieve meningen.
Mooiboy hoorquote:
Ik weet hoe de steel in de lepel zit ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuk dat net jij dat zegt
Ik had dat met Braddie zijn hoofd, maar niemand snapte me op de straten..quote:
Geloof je op je lelijke opskeer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet hoe de steel in de lepel zit ja.
Buiten komenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had dat met Braddie zijn hoofd, maar niemand snapte me op de straten..
Een opskeer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
En alle wijven neuken en mooiboy swaggelicious genoemd worden jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een opskeer.![]()
Slechtste advies wat ik ooit heb gehoord. En dan zeker van die kinderachtige fluorkleurkleren en een sneakercollectie opbouwen.
hahaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
En alle wijven neuken en mooiboy swaggelicious genoemd worden ja
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En alle een bepaald type wijven neuken en mooiboy swaggelicious genoemd worden ja
Vanavond 21.00 bij haan33quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, we dwalen af.
Wanneer is de volgende KLB meet?
Bij jou thuis? Appeltaart bakkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, we dwalen af.
Wanneer is de volgende KLB meet?
Hoe burgerlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou thuis? Appeltaart bakken
Zou mogen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou thuis? Appeltaart bakken
Die zit in Verweggistan toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet die club fixen met Mortaxx
Wat zit je te sneren :squote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lekker met je toekomstig docente Engels babbelen
1,5 uur rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hoelang is het voor jou reizen naar Den Haag?
ja tochquote:
Momenteel wel ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die zit in Verweggistan toch?
Maar vandaag kan ik niet.quote:
Ja weenie, zit jij nog op het vmbo danquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie jij het anders dan?
Ze zeggen van niet, maar zo voelt het wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, zit jij nog op het vmbo dan
Lastig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar zo voelt het wel.
Te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar zo voelt het wel.
Matige resultaten, achterlopen met lesstof, veel vragen hebben, uitleg niet begrijpenquote:
Bij ons op school doen ze alleen maar onvoldoende, voldoende of goed. Ik vind je uitleg daarom erg moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matige resultaten, achterlopen met lesstof, veel vragen hebben, uitleg niet begrijpen
Inb4 definieer matig
Matig = lager dan 5
Iedereen heeft andere kwaliteiten, dat jij die van hem/haar niet weet te gebruiken is net zo goed jouw fout als de zijne/hare.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
Zit in een projectgroep van 3 personen. Iedereen begon tegelijkertijd aan een klein persoonlijk stukje voor een slot in het portfolio. Ik en iemand anders waren na een kwartier klaar en hadden een geschikt stukje. Persoon 3 is er een uur serieus mee bezig geweest en levert een stukje vol spelfouten aan.
Normaal zijn de taken verdeeld en over sommige dingen doe je gewoon langer, maar zo wordt wel pijnlijk duidelijk dat sommige dingen veel efficiënter hadden gekund.
Taken delegeren, jij bent wellicht wat sterker op ene vlak dan de anderquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
Zit in een projectgroep van 3 personen. Iedereen begon tegelijkertijd aan een klein persoonlijk stukje voor een slot in het portfolio. Ik en iemand anders waren na een kwartier klaar en hadden een geschikt stukje. Persoon 3 is er een uur serieus mee bezig geweest en levert een stukje vol spelfouten aan.
Normaal zijn de taken verdeeld en over sommige dingen doe je gewoon langer, maar zo wordt wel pijnlijk duidelijk dat sommige dingen veel efficiënter hadden gekund.
Diegene was de leider.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen heeft andere kwaliteiten, dat jij die van hem/haar niet weet te gebruiken is net zo goed jouw fout als de zijne/hare.
Dat is het werken in projectvorm he.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
Aangewezen door de docent.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De aangewezen leider of de natuurlijke leider?
En achteraf in reflectieverslag zetten dat de leider er geen reet van kon en dat je uiteindelijk in laatste week in paniek raakte omdat alles nog af moest. Omdat de anderen toen vanwege omstandigheden afwezig waren, moest je alles zelf alleen doen wat je veel bloed, zweet en tranen opleverde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Blijkbaar was er geen natuurlijke leider in het groepje en liet men het maar gebeuren. En dan hier op een forum komen zeiken "ja, het had wel wat beter gekund"
Inderdaad. Ik had het beter kunnen verwoorden maar dit komt aardig in de richting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En achteraf in reflectieverslag zetten dat de leider er geen reet van kon en dat je uiteindelijk in laatste week in paniek raakte omdat alles nog af moest. Omdat de anderen toen vanwege omstandigheden afwezig waren, moest je alles zelf alleen doen wat je veel bloed, zweet en tranen opleverde.
Alles wat opgelost kon worden door direct de ander aan kant te schuiven, uiteraard in een goed overleg
Ik hoop dat ze dit meeneemt in haar starr-reflectie en er in haar volgende smartleerdoel rekening mee houdtquote:
en als afsluiter een grow-gedeelte erbijquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit meeneemt in haar starr-reflectie en er in haar volgende smartleerdoel rekening mee houdt
Weet ik veel. Niet gezien nog.. maar wel achterlijk dat ze in de trailer al laten zien dat zijn vrouw vermoord wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat me raden. Zijn dochter wordt wéér ontvoerd?
Echt? Oh, dat is wel beter. Ff trailer kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik veel. Niet gezien nog.. maar wel achterlijk dat ze in de trailer al laten zien dat zijn vrouw vermoord wordt.
Ik denk dat ze bedoelt dat het raar is dat er bij staat dat zalm filet, vis isquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi om te zien toch dat mensen steeds slimmer worden
nee, ze dacht dat het vlees was. Staat er toch letterlijk?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat het raar is dat er bij staat dat zalm filet, vis is
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, ze dacht dat het vlees was. Staat er toch letterlijk?
picsquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de suggestie voor een opscheertje.
nee maar wat je dan wel hebtquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen opskeertje. En dat zal ook nooit gebeuren.
hoink iddquote:
schatjequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Willoow het volgende:
Ik heb zo'n honger![]()
Zo lekker pasta eten
Maak lekker spaggeti. Dan kun je met die lange sliertjes zo je kut flossen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Willoow het volgende:
Ik heb zo'n honger![]()
Zo lekker pasta eten
Half 6 a 6 uur.quote:
Ah bah.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maak lekker spaggeti. Dan kun je met die lange sliertjes zo je kut flossen.
Deed mn ex altijd.
haha heb je deze mongool ook weerquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maak lekker spaggeti. Dan kun je met die lange sliertjes zo je kut flossen.
Deed mn ex altijd.
Maakte ze het uit omdat ik op die manier een spaggeti-theter ging inbrengen.quote:
Ha matip. Je bril zit mooi vandaag!quote:
hoe weet jij dat ik een bril hebquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ha matip. Je bril zit mooi vandaag!
Ik ben nog bij je naar de wc geweest.quote:
kkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik ben nog bij je naar de wc geweest.
WC-bril haha
mee eensquote:
hoiquote:
screencap gemachtquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hermann,
Ik zal je nooit meer Hermann noemen!
Hehe-Hermannquote:
Wow.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maakte ze het uit omdat ik op die manier een spaggeti-theter ging inbrengen.
Der Mannquote:
Watquote:
Niks.quote:
quote:
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat zou moeten gaan.
Deed ook wel zeer toen 'ie afbrak.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat zou moeten gaan.
Ja, eten is om te etenquote:
En vrouwen zijn er om hun bek te houden.quote:
Behalve als ze moeten pijpen dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef Bapple het volgende:
En vrouwen zijn er om hun bek te houden.
Mannen zijn er om.... Ja, niks eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
En vrouwen zijn er om hun bek te houden.
Wat?quote:
In China welquote:
ja lekkerquote:
Mm, wil je dan dat ze gaan praten over hoe moe ze wel niet zijn? Of over de keuken? Of met wie de buurvrouw nu weer in bed heeft gelegen? Of dat ze hoofdpijn heeft, of dat de afwasmachine niet goed werkt, of dat de kindjes van de buren 'kut' op de deur hadden geschreven terwijl jij aan het werk was?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Behalve als ze moeten pijpen dan.
O, haha...quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mannen zijn er om.... Ja, niks eigenlijk
...............quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:43 schreef Bapple het volgende:
[..]
Mm, wil je dan dat ze gaan praten over hoe moe ze wel niet zijn? Of over de keuken? Of met wie de buurvrouw nu weer in bed heeft gelegen? Of dat ze hoofdpijn heeft, of dat de afwasmachine niet goed werkt, of dat de kindjes van de buren 'kut' op de deur hadden geschreven terwijl jij aan het werk was?
Jij durft.quote:
De keukenvloer is nog niet schoon?quote:
Nee, het wordt tijd je er aan begint viespeuk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
De keukenvloer is nog niet schoon?
kankergrappig!quote:
Sorry schat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd je er aan begint viespeuk.
Goedzoquote:
Met je kutbroekquote:
ligt aan je levensstijlquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het leven is sowieso leeg.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
eens ff kijken wie er slim is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kut ditquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
eens ff kijken wie er slim is
En ik? Kijk jij ffquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
Zit nu al twee jaar op foktijd om te gaan stoppen
Meer mensen joinen pls, wil niet in mijn eentje de downer zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:16 schreef Fylax het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)99870762ca47c261e4e9
Beetje apart dat jij dat zegt aangezien ik er nog maar een jaartje zit en jij er al sinds 2011 rondhangt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt aan je levensstijl
nu kan ik me voorstellen dat als fok wegvalt bij jou weinig overblijft![]()
Wat ga je stoppen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:16 schreef Fylax het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)99870762ca47c261e4e9
2realquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het leven is sowieso leeg.
my niggaquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beetje apart dat jij dat zegt aangezien ik er nog maar een jaartje zit en jij er al sinds 2011 rondhangt.
Altijd.quote:
Hee dat zeg ik ook altijd!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ook goedendag mensen van 't goede leven.
Volgens mij refereer je ergens naar, maar ik kan niet plaatsen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Morgen weer lekker op kantoor met Jos en Edward?
Crediteuren, Debiteuren, waar ook de uitspraak vandaan komt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij refereer je ergens naar, maar ik kan niet plaatsen.
Ban.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Dag lieve mensen, is Slaap_Zak zoek?
Zoiets.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Dag lieve mensen, is Slaap_Zak zoek?
De laatste twee spraakmakende bans heb ik dat gedaan.quote:
Erg effectief is het inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De laatste twee spraakmakende bans heb ik dat gedaan.
0 respons.
Nooit weer.
Ik zag ook niemand met #freeVB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Erg effectief is het inderdaad niet.
Was ik toentertijd geband?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:42 schreef voederbietel het volgende:
Ik zag ook niemand met #freeVB.
Nee, vond het wel lekker voor jequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zag ook niemand met #freeVB.
Serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor 8 maand trouwens.
Oei....quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor 8 maand trouwens.
Maakt niet uit, hij cared toch niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:49 schreef voederbietel het volgende:
Wat een pijpgezeik man. Acht maanden. Neem aan dat MYMMYMEME in ieder geval permban heeft dan.
Ik wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij cared toch niet.
Die heeft voor 3 week.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat. Dat begrijp ik werkelijk waar niet. Zou MMMMYGMMM ook zo lang een ban hebben.
hoe weet jij dit allemaalquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die heeft voor 3 week.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die heeft voor 3 week.
Helemaal nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor 8 maand trouwens.
Vond het ook nogal dubieus. 8 maanden wordt sowieso nooit gegeven volgens mij.quote:
Weet ik niet, maar in dit geval iig niet voor zover ik weet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vond het ook nogal dubieus. 8 maanden wordt sowieso nooit gegeven volgens mij.
Nee, dat is meestal een permaban die dan niet permanent wordt als je effetjes door het slijk gaat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
Vond het ook nogal dubieus. 8 maanden wordt sowieso nooit gegeven volgens mij.
Ik kan jou dus nooit vertrouwen nu he. Dat je dat weet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die heeft voor 3 week.
Ik word echt woest van soya/rijst/yoghurt/melkquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Soyayoghurt met blauwebessensmaak is zo lekker
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan jou dus nooit vertrouwen nu he. Dat je dat weet.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word echt woest van soya/rijst/yoghurt/melk
Ik heb connecties.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iedereen gelooft die jonko-smoker ook direct
Geen idee, beetje hetzelfde als van die vega dingen die op vlees lijken. Woest.quote:
In haxball?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb 10 keer van Guus gewonnen, haha. Die kerel is echt zo slecht.
Hehe, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
Ik lees in het feedbacktopic dat spongeboss niet blij is met jullie trouwens.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, 10 keer tot de 5-0 ook
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
Ik lees in het feedbacktopic dat spongeboss niet blij is met jullie trouwens.
Ja dat dacht ik ook. Maar ze waren 1+1 gratis bij de AH afgelopen week dus ik wilde het natuurlijk proberen. Het is gewoon lichter, weenie. Heb al 2 bakjes op vandaag, kutdieet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, beetje hetzelfde als van die vega dingen die op vlees lijken. Woest.
neeeequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.
Het gevoel van bedrog.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
Geen idee, beetje hetzelfde als van die vega dingen die op vlees lijken. Woest.
Ik zou je missen Hoink.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.
Komt lekker gemeend over ook met die PI.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou je missen Hoink.
Smeerlap heeft mijn toegang tot KPD ontzegd en doet alsof hij mij een dienst heeft bewezenquote:
Heh wat, watskeburt?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerlap heeft mijn toegang tot KPD ontzegd en doet alsof hij mij een dienst heeft bewezenWat in de praktijk wel zo is, maar het gaat om de principes.
Ik word gelukkig steeds bedrevener in het hanteren van de PI.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt lekker gemeend over ook met die PI.
Ik vind dat je wel een stuk rustiger bent sinds je geen KPD toegang meer hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerlap heeft mijn toegang tot KPD ontzegd en doet alsof hij mij een dienst heeft bewezenWat in de praktijk wel zo is, maar het gaat om de principes.
Erg knap van je.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word gelukkig steeds bedrevener in het hanteren van de PI.
Ik heb hier ooit gemeld dat er in KPD alleen maar crap te zien was. En dat heeft hij behandeld als een aanvraag tot opzegging van mijn toegang.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt aardig is die PI niet, of je moet autisme hebben dan weer wel.
Lastig, deze. Als ik het meen, vertrouw je me niet. Al ik het niet meen, vertrouw je me ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan jou dus nooit vertrouwen nu he. Dat je dat weet.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit gemeld dat er in KPD alleen maar crap te zien was. En dat heeft hij behandeld als een aanvraag tot opzegging van mijn toegang.
Zul je zien dat die smeerpijp binnen no-time hier op duikt.
ik wel wil er m'n hoofd in stoppenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hou zelf niet zo van kut.
Was het eerste "rare" filmpjes dat ik op internet zag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wel wil er m'n hoofd in stoppen
Ah hier hetzelfde, ik mag niet posten met deze kloon, maar ik ben er klaar mee, dit is waarschijnlijk mijn laatste post op FOK... maar sterf maar... als mijn oma opgraven en neuken mag, mijn foto's posten mag.. maar een poolse hoer voor hoer uitmaken tot een ban leidt, prima... ik kom ook niet meer terug... dus doei hequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt er kkmad van. Zit je een beetje neukende Fok!kers te kijken. Vanuit het niets blijkt dat het topic ook voor homo's is bedoeld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat je wel een stuk rustiger bent sinds je geen KPD toegang meer hebt.
Ok, wel eerst even je haar wassenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wel wil er m'n hoofd in stoppen
In dat geval:quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
Zul je zien dat die smeerpijp binnen no-time hier op duikt.
oh ik heb het gewoon uit een nummer van Steen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was het eerste "rare" filmpjes dat ik op internet zag.
Alles wat goede bedoelingen lijkt te hebben vertrouw ik bij jou sowieso niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lastig, deze. Als ik het meen, vertrouw je me niet. Al ik het niet meen, vertrouw je me ook niet.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ah hier hetzelfde, ik mag niet posten met deze kloon, maar ik ben er klaar mee, dit is waarschijnlijk mijn laatste post op FOK... maar sterf maar... als mijn oma opgraven en neuken mag, mijn foto's posten mag.. maar een poolse hoer voor hoer uitmaken tot een ban leidt, prima... ik kom ook niet meer terug... dus doei he
gr gr
Slaapzak
Ik proef een beetje "care" hier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ah hier hetzelfde, ik mag niet posten met deze kloon, maar ik ben er klaar mee, dit is waarschijnlijk mijn laatste post op FOK... maar sterf maar... als mijn oma opgraven en neuken mag, mijn foto's posten mag.. maar een poolse hoer voor hoer uitmaken tot een ban leidt, prima... ik kom ook niet meer terug... dus doei he
gr gr
Slaapzak
Nee doe nou niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
gr gr
Slaapzak
Ik ga je missen man.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
gr gr
Slaapzak
Als jij nou weggaat en S_Z blijft, dat lijkt mij wel een goede deal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik proef een beetje "care" hier.
Stik d'r maar in dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles wat goede bedoelingen lijkt te hebben vertrouw ik bij jou sowieso niet.
En stik hier ook maar in.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt er kkmad van. Zit je een beetje neukende Fok!kers te kijken. Vanuit het niets blijkt dat het topic ook voor homo's is bedoeld.
Ja, van zo'n kale klats vol met yoghurtvocht wordt geen enkele heteroseksueel vrolijk.
Een braddietje doen, een echte klassieker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
gr gr
Slaapzak
Een echte heteroseksueel wordt daar niet warm of koud van omdat hij homoseksuele pornografie niet als seksueel beschouwd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt er kkmad van. Zit je een beetje neukende Fok!kers te kijken. Vanuit het niets blijkt dat het topic ook voor homo's is bedoeld.
Ja, van zo'n kale klats vol met yoghurtvocht wordt geen enkele heteroseksueel vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |