Nee, dat is meestal een permaban die dan niet permanent wordt als je effetjes door het slijk gaat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
Vond het ook nogal dubieus. 8 maanden wordt sowieso nooit gegeven volgens mij.
Ik kan jou dus nooit vertrouwen nu he. Dat je dat weet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die heeft voor 3 week.
Ik word echt woest van soya/rijst/yoghurt/melkquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Soyayoghurt met blauwebessensmaak is zo lekker
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan jou dus nooit vertrouwen nu he. Dat je dat weet.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word echt woest van soya/rijst/yoghurt/melk
Ik heb connecties.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iedereen gelooft die jonko-smoker ook direct
Geen idee, beetje hetzelfde als van die vega dingen die op vlees lijken. Woest.quote:
In haxball?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb 10 keer van Guus gewonnen, haha. Die kerel is echt zo slecht.
Hehe, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
Ik lees in het feedbacktopic dat spongeboss niet blij is met jullie trouwens.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, 10 keer tot de 5-0 ook
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
Ik lees in het feedbacktopic dat spongeboss niet blij is met jullie trouwens.
Ja dat dacht ik ook. Maar ze waren 1+1 gratis bij de AH afgelopen week dus ik wilde het natuurlijk proberen. Het is gewoon lichter, weenie. Heb al 2 bakjes op vandaag, kutdieet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, beetje hetzelfde als van die vega dingen die op vlees lijken. Woest.
neeeequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.
Het gevoel van bedrog.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
Geen idee, beetje hetzelfde als van die vega dingen die op vlees lijken. Woest.
Ik zou je missen Hoink.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.
Komt lekker gemeend over ook met die PI.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou je missen Hoink.
Smeerlap heeft mijn toegang tot KPD ontzegd en doet alsof hij mij een dienst heeft bewezenquote:
Heh wat, watskeburt?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerlap heeft mijn toegang tot KPD ontzegd en doet alsof hij mij een dienst heeft bewezenWat in de praktijk wel zo is, maar het gaat om de principes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |