Ik heb wegen in België gezien met minder reliëf man, flikker toch opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jezelf anders? wel lachen he, anders zien we je niet
Nee, dWc. Nu moet je ook echt de man zijn die je pretendeert te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb wegen in België gezien met minder reliëf man, flikker toch op.
Mensen lopen in een baan om je heenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die gaat dan nooit een baan vinden nee...
Serieus?quote:
Wat lul je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus?Leek echt uit diezelfde reeks als die stokoude foto van 2 jaar geleden.
ha, je moest eens weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die gaat dan nooit een baan vinden nee...
Ik ben van mening dat je met zo'n pokdalig gezicht zelf geen sneren mag uitdelen naar anderenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
Ik snap niet zo goed wat nou de lol is van iemand continu teringhard te lopen afzeiken om z'n uiterlijk eigenlijk.
onzekere negertjes moeten even stoer doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
Ik snap niet zo goed wat nou de lol is van iemand continu teringhard te lopen afzeiken om z'n uiterlijk eigenlijk.
Beetje intellectuele armoede. Zo werkt pesten op de middelbare school ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
dit is eatdapussy nog iets op youtube. Levert commentaar op footballgamesquote:
Tsja, ik vind het een beetje basisschoolniveau.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je met zo'n pokdalig gezicht zelf geen sneren mag uitdelen naar anderen.
Door dit soort opvattingen kregen jullie ook wat laat stemrecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je met zo'n pokdalig gezicht zelf geen sneren mag uitdelen naar anderen.
Ik heb zéér waarschijnlijk hetzelfde met jouw gezicht.. Tsja, wat heb je eraan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo werkt pesten op de middelbare school ook.
middelbare school is toch eventjes op de grond rollen en aan het eind van de dag weer dikke maatjes zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje intellectuele armoede. Zo werkt pesten op de middelbare school ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |