Ik heb wegen in België gezien met minder reliëf man, flikker toch opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jezelf anders? wel lachen he, anders zien we je niet
Nee, dWc. Nu moet je ook echt de man zijn die je pretendeert te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb wegen in België gezien met minder reliëf man, flikker toch op.
Mensen lopen in een baan om je heenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die gaat dan nooit een baan vinden nee...
Serieus?quote:
Wat lul je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus?Leek echt uit diezelfde reeks als die stokoude foto van 2 jaar geleden.
ha, je moest eens weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja die gaat dan nooit een baan vinden nee...
Ik ben van mening dat je met zo'n pokdalig gezicht zelf geen sneren mag uitdelen naar anderenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
Ik snap niet zo goed wat nou de lol is van iemand continu teringhard te lopen afzeiken om z'n uiterlijk eigenlijk.
onzekere negertjes moeten even stoer doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
Ik snap niet zo goed wat nou de lol is van iemand continu teringhard te lopen afzeiken om z'n uiterlijk eigenlijk.
Beetje intellectuele armoede. Zo werkt pesten op de middelbare school ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
dit is eatdapussy nog iets op youtube. Levert commentaar op footballgamesquote:
Tsja, ik vind het een beetje basisschoolniveau.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je met zo'n pokdalig gezicht zelf geen sneren mag uitdelen naar anderen.
Door dit soort opvattingen kregen jullie ook wat laat stemrecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je met zo'n pokdalig gezicht zelf geen sneren mag uitdelen naar anderen.
Ik heb zéér waarschijnlijk hetzelfde met jouw gezicht.. Tsja, wat heb je eraan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo werkt pesten op de middelbare school ook.
middelbare school is toch eventjes op de grond rollen en aan het eind van de dag weer dikke maatjes zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje intellectuele armoede. Zo werkt pesten op de middelbare school ook.
dan heb je geen humor als je dat niet snapt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
Dat hij echt op twee druppels water lijkt op die betreffende picca. Zou op hetzelfde moment gemaakt kunnen zijn. Want die foto van twee jaar terug was toch niet meer representatief? Tenminste, dat insinueerde je continu door steeds te roepen hoe oud die foto wel niet was, toch?quote:
Je bewijst zijn punt nu hè, weet niet of je het doorhebt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Beetje intellectuele armoede."![]()
![]()
Hilarisch dit.
is toch grappig ahahahahha ;pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef deadprez het volgende:
Pics van jou dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik nu een essay schrijven over z'n geforceerde hipsteruiterlijk dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bewijst zijn punt nu hè, weet niet of je het doorhebt.
Als er sneren worden uitgedeeld en die geldigheid daarvan moet op basis van iets dan is dat altijd nog eerder op niveau van je sociale klasse. En ik ben bang dat een neger met een dertien in een dozijn hbo-diploma die fulltime vakken vult toch iets lager op die ladder staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Aan welke eisen moet je voldoen om sneren uit te delen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik denk alles behalve datquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan welke eisen moet je voldoen om sneren uit te delen dan?
godkkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik nu een essay schrijven over z'n geforceerde hipsteruiterlijk dan?
Het is een fucking bijbaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er sneren worden uitgedeeld en die geldigheid daarvan moet op basis van iets dan is dat altijd nog eerder op niveau van je sociale klasse. En ik ben bang dat een neger met een dertien in een dozijn hbo-diploma die fulltime vakken vult toch iets lager op die ladder staat.
De frustratie over dit gegeven is al wel duidelijk gezien meneer het met alle mogelijke inspanning lijkt te ontwijken.
Wat heeft het zijn van een neger daar mee te maken? Verdomme, ook nog eens racistisch van aard deze stakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er sneren worden uitgedeeld en die geldigheid daarvan moet op basis van iets dan is dat altijd nog eerder op niveau van je sociale klasse. En ik ben bang dat een neger met een dertien in een dozijn hbo-diploma die fulltime vakken vult toch iets lager op die ladder staat.
De frustratie over dit gegeven is al wel duidelijk gezien meneer het met alle mogelijke inspanning lijkt te ontwijken.
Doe je best zou ik zeggen. Ik word in het openbare leven ermee gecomplimenteerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moet ik nu een essay schrijven over z'n geforceerde hipsteruiterlijk dan?
Ik zou snor afscheren. En je komt me best bekend voor, maar volgens mij lijk je erop.quote:
Ik las 'mijn vorm van tumor'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
Misschien is mijn vorm van humor juist een gevolg
Klappen kunnen incasserenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan welke eisen moet je voldoen om sneren uit te delen dan?
Een kleuter ook als hij in een potje poept, je punt is?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je best zou ik zeggen. Ik word in het openbare leven ermee gecomplimenteerd.
Da's feitelijk hetzelfde, maar goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog droeviger dan zo afgeven op iemands uiterlijk,
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je best zou ik zeggen. Ik word in het openbare leven ermee gecomplimenteerd.
Echt, wat een vlassig bultje met donshaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou snor afscheren. En je komt me best bekend voor, maar volgens mij lijk je erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |