Ik word gelukkig steeds bedrevener in het hanteren van de PI.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt lekker gemeend over ook met die PI.
Ik vind dat je wel een stuk rustiger bent sinds je geen KPD toegang meer hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeerlap heeft mijn toegang tot KPD ontzegd en doet alsof hij mij een dienst heeft bewezenWat in de praktijk wel zo is, maar het gaat om de principes.
Erg knap van je.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word gelukkig steeds bedrevener in het hanteren van de PI.
Ik heb hier ooit gemeld dat er in KPD alleen maar crap te zien was. En dat heeft hij behandeld als een aanvraag tot opzegging van mijn toegang.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt aardig is die PI niet, of je moet autisme hebben dan weer wel.
Lastig, deze. Als ik het meen, vertrouw je me niet. Al ik het niet meen, vertrouw je me ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan jou dus nooit vertrouwen nu he. Dat je dat weet.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit gemeld dat er in KPD alleen maar crap te zien was. En dat heeft hij behandeld als een aanvraag tot opzegging van mijn toegang.
Zul je zien dat die smeerpijp binnen no-time hier op duikt.
ik wel wil er m'n hoofd in stoppenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hou zelf niet zo van kut.
Was het eerste "rare" filmpjes dat ik op internet zag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wel wil er m'n hoofd in stoppen
Ah hier hetzelfde, ik mag niet posten met deze kloon, maar ik ben er klaar mee, dit is waarschijnlijk mijn laatste post op FOK... maar sterf maar... als mijn oma opgraven en neuken mag, mijn foto's posten mag.. maar een poolse hoer voor hoer uitmaken tot een ban leidt, prima... ik kom ook niet meer terug... dus doei hequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel een herhaling van vorig jaar. Zeg hier alvast gedag tegen mijn account, want ik heb al ruzie gezocht met OpaB.
Je wordt er kkmad van. Zit je een beetje neukende Fok!kers te kijken. Vanuit het niets blijkt dat het topic ook voor homo's is bedoeld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat je wel een stuk rustiger bent sinds je geen KPD toegang meer hebt.
Ok, wel eerst even je haar wassenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wel wil er m'n hoofd in stoppen
In dat geval:quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
Zul je zien dat die smeerpijp binnen no-time hier op duikt.
oh ik heb het gewoon uit een nummer van Steen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was het eerste "rare" filmpjes dat ik op internet zag.
Alles wat goede bedoelingen lijkt te hebben vertrouw ik bij jou sowieso niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lastig, deze. Als ik het meen, vertrouw je me niet. Al ik het niet meen, vertrouw je me ook niet.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ah hier hetzelfde, ik mag niet posten met deze kloon, maar ik ben er klaar mee, dit is waarschijnlijk mijn laatste post op FOK... maar sterf maar... als mijn oma opgraven en neuken mag, mijn foto's posten mag.. maar een poolse hoer voor hoer uitmaken tot een ban leidt, prima... ik kom ook niet meer terug... dus doei he
gr gr
Slaapzak
Ik proef een beetje "care" hier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ah hier hetzelfde, ik mag niet posten met deze kloon, maar ik ben er klaar mee, dit is waarschijnlijk mijn laatste post op FOK... maar sterf maar... als mijn oma opgraven en neuken mag, mijn foto's posten mag.. maar een poolse hoer voor hoer uitmaken tot een ban leidt, prima... ik kom ook niet meer terug... dus doei he
gr gr
Slaapzak
Nee doe nou niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
gr gr
Slaapzak
Ik ga je missen man.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef xDxD het volgende:
[..]
gr gr
Slaapzak
Als jij nou weggaat en S_Z blijft, dat lijkt mij wel een goede deal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik proef een beetje "care" hier.
Stik d'r maar in dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles wat goede bedoelingen lijkt te hebben vertrouw ik bij jou sowieso niet.
En stik hier ook maar in.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt er kkmad van. Zit je een beetje neukende Fok!kers te kijken. Vanuit het niets blijkt dat het topic ook voor homo's is bedoeld.
Ja, van zo'n kale klats vol met yoghurtvocht wordt geen enkele heteroseksueel vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |