Taken delegeren, jij bent wellicht wat sterker op ene vlak dan de anderquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
Zit in een projectgroep van 3 personen. Iedereen begon tegelijkertijd aan een klein persoonlijk stukje voor een slot in het portfolio. Ik en iemand anders waren na een kwartier klaar en hadden een geschikt stukje. Persoon 3 is er een uur serieus mee bezig geweest en levert een stukje vol spelfouten aan.
Normaal zijn de taken verdeeld en over sommige dingen doe je gewoon langer, maar zo wordt wel pijnlijk duidelijk dat sommige dingen veel efficiënter hadden gekund.
Diegene was de leider.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen heeft andere kwaliteiten, dat jij die van hem/haar niet weet te gebruiken is net zo goed jouw fout als de zijne/hare.
Dat is het werken in projectvorm he.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
Zit in een projectgroep van 3 personen. Iedereen begon tegelijkertijd aan een klein persoonlijk stukje voor een slot in het portfolio. Ik en iemand anders waren na een kwartier klaar en hadden een geschikt stukje. Persoon 3 is er een uur serieus mee bezig geweest en levert een stukje vol spelfouten aan.
Normaal zijn de taken verdeeld en over sommige dingen doe je gewoon langer, maar zo wordt wel pijnlijk duidelijk dat sommige dingen veel efficiënter hadden gekund.
Aangewezen door de docent.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De aangewezen leider of de natuurlijke leider?
En achteraf in reflectieverslag zetten dat de leider er geen reet van kon en dat je uiteindelijk in laatste week in paniek raakte omdat alles nog af moest. Omdat de anderen toen vanwege omstandigheden afwezig waren, moest je alles zelf alleen doen wat je veel bloed, zweet en tranen opleverde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Blijkbaar was er geen natuurlijke leider in het groepje en liet men het maar gebeuren. En dan hier op een forum komen zeiken "ja, het had wel wat beter gekund"
Inderdaad. Ik had het beter kunnen verwoorden maar dit komt aardig in de richting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En achteraf in reflectieverslag zetten dat de leider er geen reet van kon en dat je uiteindelijk in laatste week in paniek raakte omdat alles nog af moest. Omdat de anderen toen vanwege omstandigheden afwezig waren, moest je alles zelf alleen doen wat je veel bloed, zweet en tranen opleverde.
Alles wat opgelost kon worden door direct de ander aan kant te schuiven, uiteraard in een goed overleg
Ik hoop dat ze dit meeneemt in haar starr-reflectie en er in haar volgende smartleerdoel rekening mee houdtquote:
en als afsluiter een grow-gedeelte erbijquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit meeneemt in haar starr-reflectie en er in haar volgende smartleerdoel rekening mee houdt
Weet ik veel. Niet gezien nog.. maar wel achterlijk dat ze in de trailer al laten zien dat zijn vrouw vermoord wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat me raden. Zijn dochter wordt wéér ontvoerd?
Echt? Oh, dat is wel beter. Ff trailer kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik veel. Niet gezien nog.. maar wel achterlijk dat ze in de trailer al laten zien dat zijn vrouw vermoord wordt.
Ik denk dat ze bedoelt dat het raar is dat er bij staat dat zalm filet, vis isquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
mooi om te zien toch dat mensen steeds slimmer worden
nee, ze dacht dat het vlees was. Staat er toch letterlijk?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat het raar is dat er bij staat dat zalm filet, vis is
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, ze dacht dat het vlees was. Staat er toch letterlijk?
picsquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef hoink581 het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de suggestie voor een opscheertje.
nee maar wat je dan wel hebtquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen opskeertje. En dat zal ook nooit gebeuren.
hoink iddquote:
schatjequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Willoow het volgende:
Ik heb zo'n honger![]()
Zo lekker pasta eten
Maak lekker spaggeti. Dan kun je met die lange sliertjes zo je kut flossen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Willoow het volgende:
Ik heb zo'n honger![]()
Zo lekker pasta eten
Half 6 a 6 uur.quote:
Ah bah.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maak lekker spaggeti. Dan kun je met die lange sliertjes zo je kut flossen.
Deed mn ex altijd.
haha heb je deze mongool ook weerquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maak lekker spaggeti. Dan kun je met die lange sliertjes zo je kut flossen.
Deed mn ex altijd.
Maakte ze het uit omdat ik op die manier een spaggeti-theter ging inbrengen.quote:
Ha matip. Je bril zit mooi vandaag!quote:
hoe weet jij dat ik een bril hebquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ha matip. Je bril zit mooi vandaag!
Ik ben nog bij je naar de wc geweest.quote:
kkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik ben nog bij je naar de wc geweest.
WC-bril haha
mee eensquote:
hoiquote:
screencap gemachtquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hermann,
Ik zal je nooit meer Hermann noemen!
Hehe-Hermannquote:
Wow.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maakte ze het uit omdat ik op die manier een spaggeti-theter ging inbrengen.
Der Mannquote:
Watquote:
Niks.quote:
quote:
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat zou moeten gaan.
Deed ook wel zeer toen 'ie afbrak.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat zou moeten gaan.
Ja, eten is om te etenquote:
En vrouwen zijn er om hun bek te houden.quote:
Behalve als ze moeten pijpen dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef Bapple het volgende:
En vrouwen zijn er om hun bek te houden.
Mannen zijn er om.... Ja, niks eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
En vrouwen zijn er om hun bek te houden.
Wat?quote:
In China welquote:
ja lekkerquote:
Mm, wil je dan dat ze gaan praten over hoe moe ze wel niet zijn? Of over de keuken? Of met wie de buurvrouw nu weer in bed heeft gelegen? Of dat ze hoofdpijn heeft, of dat de afwasmachine niet goed werkt, of dat de kindjes van de buren 'kut' op de deur hadden geschreven terwijl jij aan het werk was?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Behalve als ze moeten pijpen dan.
O, haha...quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mannen zijn er om.... Ja, niks eigenlijk
...............quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:43 schreef Bapple het volgende:
[..]
Mm, wil je dan dat ze gaan praten over hoe moe ze wel niet zijn? Of over de keuken? Of met wie de buurvrouw nu weer in bed heeft gelegen? Of dat ze hoofdpijn heeft, of dat de afwasmachine niet goed werkt, of dat de kindjes van de buren 'kut' op de deur hadden geschreven terwijl jij aan het werk was?
Jij durft.quote:
De keukenvloer is nog niet schoon?quote:
Nee, het wordt tijd je er aan begint viespeuk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
De keukenvloer is nog niet schoon?
kankergrappig!quote:
Sorry schat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd je er aan begint viespeuk.
Goedzoquote:
Met je kutbroekquote:
ligt aan je levensstijlquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het leven is sowieso leeg.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
eens ff kijken wie er slim is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kut ditquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
eens ff kijken wie er slim is
En ik? Kijk jij ffquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
Zit nu al twee jaar op foktijd om te gaan stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |