Heb jij opskeer?quote:
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lijkt mij een slecht advies, in welke context dan ook
Tja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Erbij lopen als eens straatratje van 14
Inderdaad, ik gedoog dat jij er naast zit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
[..]
Tja, meningen verschillen.
Er bestaan geen foutieve meningen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gedoog dat jij er naast zit.
bloempot ah mattiequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:39 schreef Che_ het volgende:
Wat verstaan jullie onder opscherenmet die tata chapsels
Leuk dat net jij dat zegtquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er bestaan geen foutieve meningen.
Mooiboy hoorquote:
Ik weet hoe de steel in de lepel zit ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Leuk dat net jij dat zegt
Ik had dat met Braddie zijn hoofd, maar niemand snapte me op de straten..quote:
Geloof je op je lelijke opskeer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet hoe de steel in de lepel zit ja.
Buiten komenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had dat met Braddie zijn hoofd, maar niemand snapte me op de straten..
Een opskeer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem opskeer en trek ander overhemd aan. Die kleuren maken je een vent van 56 die classic rock luistert in de Veluwe.
En alle wijven neuken en mooiboy swaggelicious genoemd worden jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een opskeer.![]()
Slechtste advies wat ik ooit heb gehoord. En dan zeker van die kinderachtige fluorkleurkleren en een sneakercollectie opbouwen.
hahaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
En alle wijven neuken en mooiboy swaggelicious genoemd worden ja
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En alle een bepaald type wijven neuken en mooiboy swaggelicious genoemd worden ja
Vanavond 21.00 bij haan33quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, we dwalen af.
Wanneer is de volgende KLB meet?
Bij jou thuis? Appeltaart bakkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, we dwalen af.
Wanneer is de volgende KLB meet?
Hoe burgerlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou thuis? Appeltaart bakken
Zou mogen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou thuis? Appeltaart bakken
Die zit in Verweggistan toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet die club fixen met Mortaxx
Wat zit je te sneren :squote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lekker met je toekomstig docente Engels babbelen
1,5 uur rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hoelang is het voor jou reizen naar Den Haag?
ja tochquote:
Momenteel wel ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die zit in Verweggistan toch?
Maar vandaag kan ik niet.quote:
Ja weenie, zit jij nog op het vmbo danquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie jij het anders dan?
Ze zeggen van niet, maar zo voelt het wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, zit jij nog op het vmbo dan
Lastig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar zo voelt het wel.
Te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar zo voelt het wel.
Matige resultaten, achterlopen met lesstof, veel vragen hebben, uitleg niet begrijpenquote:
Bij ons op school doen ze alleen maar onvoldoende, voldoende of goed. Ik vind je uitleg daarom erg moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matige resultaten, achterlopen met lesstof, veel vragen hebben, uitleg niet begrijpen
Inb4 definieer matig
Matig = lager dan 5
Iedereen heeft andere kwaliteiten, dat jij die van hem/haar niet weet te gebruiken is net zo goed jouw fout als de zijne/hare.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
Zit in een projectgroep van 3 personen. Iedereen begon tegelijkertijd aan een klein persoonlijk stukje voor een slot in het portfolio. Ik en iemand anders waren na een kwartier klaar en hadden een geschikt stukje. Persoon 3 is er een uur serieus mee bezig geweest en levert een stukje vol spelfouten aan.
Normaal zijn de taken verdeeld en over sommige dingen doe je gewoon langer, maar zo wordt wel pijnlijk duidelijk dat sommige dingen veel efficiënter hadden gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |