quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Ties02 het volgende:
Tijd voor een broodje biefstuk
Dit boeit echt niemand
Dat lees ik wel meer ja. Heb je ook een mening over stalen band onder een pak? Nooit echt op gelet eigenlijk.quote:
En je moet er op letten dat iemand met dikke polsen slecht een heel dun horloge kan hebben. Nu heb ik zelf vrij dunne polsen dus ik moet juist geen halve wandklok dragenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat over die band ben ik met je eens. Had ook een mooie gezien met echt een glanzende band helaas. Ziet er behoorlijk kitch uit. Deze band is geborsteld en ik heb me laten vertellen dat ie in de loop van de tijd meer gaat glanzen door slijtage, maar dat je het weer kan laten borstelen/mat maken bij een juwelier.
Maar je wordt wel blij gemaakt met een dooie mus, want uitnodiging voor gesprek gaat dikwijls gepaard met de terechte verwachting dat ie goed gekeurd is...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, mijn bacheloressay was ook gewoon pulp, daar niet van...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pulp_(organisch)quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, mijn bacheloressay was ook gewoon pulp, daar niet van...
Haha, herkenbaar. Dan lijkt het alsof een horloge helemaal in het polsvet gedrukt wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je moet er op letten dat iemand met dikke polsen slecht een heel dun horloge kan hebben. Nu heb ik zelf vrij dunne polsen dus ik moet juist geen halve wandklok dragen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar je wordt wel blij gemaakt met een dooie mus, want uitnodiging voor gesprek gaat dikwijls gepaard met de terechte verwachting dat ie goed gekeurd is...
quote:
Dit komt Erik bekend voorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Dan lijkt het alsof een horloge helemaal in het polsvet gedrukt wordt.
Mijn begeleider heeft nooit zoiets gezegd. Natuurlijk wist ik wel uit de voorbereiding dat mijn essay dik in orde was, maar die garantie heb ik nooit gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar je wordt wel blij gemaakt met een dooie mus, want uitnodiging voor gesprek gaat dikwijls gepaard met de terechte verwachting dat ie goed gekeurd is...
het is wel met zoveel woorden gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn begeleider heeft nooit zoiets gezegd. Natuurlijk wist ik wel uit de voorbereiding dat mijn essay dik in orde was, maar die garantie heb ik nooit gekregen.
welke woorden precies?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is wel met zoveel woorden gezegd.
Nou, dan wordt er toch niet gezegd dat je een voldoende voor je essay hebt? Of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat je alleen naar het mondeling mag komen als je al een voldoend hebt.
Door wie? Je begeleider?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is wel met zoveel woorden gezegd.
Ik moest lachenquote:
Dit meen je niet. Wat zei hij/zij verder dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:24 schreef Yreal het volgende:
Weer geen resultaat. Weer 4 weken wachten
Schokkend nieuwsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)4-ingredienten.dhtml
dat ze echt verwacht dat het niets is. En dat ik haar moest beloven me niet druk te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Wat zei hij/zij verder dan?
Sorry, heb je het nu over een professionele zorginstelling of heb je jezelf laten opereren onder een brug oid?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat ze echt verwacht dat het niets is. En dat ik haar moest beloven me niet druk te maken.
Waardeloos hoor. Maar goed, dat dan ook maar niet doen, al zal dat niet altijd makkelijk zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat ze echt verwacht dat het niets is. En dat ik haar moest beloven me niet druk te maken.
Resultaten worden zometeen op de uitreiking van de P bekend gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt?
ze hebben moeite met vaststellen. Niet gevraagd omdat het met ook niet zoveel uitmaakt waarom.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt?
Dat is wel heel cru Erik. Je weet dat dat nog jaren duurt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Resultaten worden zometeen op de uitreiking van de P bekend gemaakt.
Ik wilde deze ook maken maar ik vond hem ongepastquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Resultaten worden zometeen op de uitreiking van de P bekend gemaakt.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook maken maar ik vond hem ongepast
Tsss geef jij toe aan de islam? Je kan gewoon zeggen wat je wil zeggen hoor! Niets kan onze vrijheid van meningsuiting tegengaan!quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook maken maar ik vond hem ongepast
twitter:RNR_0 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 18:15:54"@IvanTheK: Here's how ECB QE will work: http://t.co/TdsgWzkvB6" lmao reageer retweet
Als ik het tentamen 2e kans van vorig jaar er nogmaals bij pak valt me op hoe kort de antwoorden wel niet kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
Oefententamen van straf doorgenomen, wat een schrijfwerk.
Nog niet naar gekeken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik het tentamen 2e kans van vorig jaar er nogmaals bij pak valt me op hoe kort de antwoorden wel niet kunnen zijn.
Als ik het tentamen van vorig jaar erbij pak, dan was die prima te doen mits ik mijn Sv maar logisch had ingedeeld. Het is gewoon echt per vraag de juiste tab per week uitzoeken, overpennen en klaar. Naast het noemen en toepassen van Tahery of ander relevant arrest.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken.Ga nu aan 2de kans van twee jaar terug.
Moet wel goedkomen denk ik, wist wel veel elementen die ze wilden horen.
Wat is Taheryquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik het tentamen van vorig jaar erbij pak, dan was die prima te doen mits ik mijn Sv maar logisch had ingedeeld. Het is gewoon echt per vraag de juiste tab per week uitzoeken, overpennen en klaar. Naast het noemen en toepassen van Tahery of ander relevant arrest.
Al Khawaja en Tahery: onder omstandigheden is het gebruik van verklaringen van anonieme getuigen in dat geval wel mogelijk. Criteria: Goede reden om niet ter zitting te verschijnen? Is de getuigenverklaring niet het enige of doorslaggevende bewijs? Indien dat wel het geval is: zijn er voldoende compensating measures genomen waardoor de (enige of doorslaggevende) verklaring alsnog kan worden gebruikt voor het bewijs?quote:
Nooit van gehoord, strafprocesrecht gehaald met een 7quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al Khawaja en Tahery: onder omstandigheden is het gebruik van verklaringen van anonieme getuigen in dat geval wel mogelijk. Criteria: Goede reden om niet ter zitting te verschijnen? Is de getuigenverklaring niet het enige of doorslaggevende bewijs? Indien dat wel het geval is: zijn er voldoende compensating measures genomen waardoor de (enige of doorslaggevende) verklaring alsnog kan worden gebruikt voor het bewijs?
Het zegt al genoeg wanneer ik een 5 kan halen, notabene een 5,2, zonder een boek of oude tentamens te hebben geraadpleegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Dat tentamen van vorig jaar 2de kansIk snap wel waarom Ties een 9 had.
Algemeen bekend dat niveau in Groningen laag is. Als je punten krijgt voor aanwezigheid, dan weet je eigenlijk wel genoeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg wanneer ik een 5 kan halen, notabene een 5,2, zonder een boek of oude tentamens te hebben geraadpleegd.Echt Y, je zit aan de verkeerde uni te studeren
Jouw RuG rant telkensquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat niveau in Groningen laag is. Als je punten krijgt voor aanwezigheid, dan weet je eigenlijk wel genoeg.
Niveau rug
We zullen het zien morgen. Hoop dat het tentamen retemakkelijk is aangezien ze van de recidivisten af moeten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg wanneer ik een 5 kan halen, notabene een 5,2, zonder een boek of oude tentamens te hebben geraadpleegd.Echt Y, je zit aan de verkeerde uni te studeren
Nee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat niveau in Groningen laag is.
Nee.quote:Als je punten krijgt voor aanwezigheid, dan weet je eigenlijk wel genoeg.
Alleen als je een 9 of 10 had voor dat vak.quote:Oud klasgenoten uit VWO, die echt best wel dom waren, geven les op RUG aan 1e jaars terwijl ze zelf 2e of 3e jaar zijn.
Nooit meegemaakt.quote:Daarnaast geven ze soms les in vakken die ze zelf niet eens hebben gehad
Want dat zegt iets inderdaad over de RuG. Kan jij hun IQ zien? Hun uiterlijk is niet allesbepalend.quote:Allerlei domme tutjes die met hakken over de sloot vwo hebben gehaald waren in het eerste jaar ook allemaal in aanmerking gekomen voor het honoursprogramma en allemaal de P met een 8 gemiddeld oid afgesloten, dat sloeg nergens op.
Fixedquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
Ik ben er nog niet klaar mee. Nu tijd voor afwas, WIDM en dan weer straf 2 oud.
Wat moet je nog doen dan?quote:
Dat waren ook mensen die bedrijfskunde of International en nogwattes deden. Die krijgen serieus punten voor aanwezigheid.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jouw RuG rant telkensWe krijgen geen punten voor aanwezigheid.
Ja, door RuG studenten mij verteld. Betrof weliswaar geen rechten, toch zeker dezelfde universiteit.quote:
Zoals ik zei, ook als je dat hele vak niet had gehad. Dan nog vind ik het belachelijk dat als je een 9 voor een vak krijgt, je ineens allerlei mensen les mag gaan geven. Dat is compleet onverantwoord.quote:Alleen als je een 9 of 10 had voor dat vak.
Serieus verhaal.quote:Nooit meegemaakt.
Ik kan hun IQ niet zien nee, maar na 6 jaar VWO bij iemand in de klas kan ik prima hun intelligentie inschatten. En als zo'n iemand, met een gemiddeld/lage intelligentie, in aanmerking komt voor een honoursprogramma en met hoge cijfers de propedeuse binnen 1 jaar kan afsluiten, dan vind ik dat raar ja.quote:Want dat zegt iets inderdaad over de RuG. Kan jij hun IQ zien? Hun uiterlijk is niet allesbepalend.
quote:Nu jij weer.
Lekker, net nog biefstukje gehad van de grill pan. Jummquote:
Te veul, voel hier gewoon totaal geen druk wat ik bij handels wel had. Dat worden nachtelijke uurtjes en morgenochtend vroeg op. En weer door... echt last-minute studerenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet je nog doen dan?
Neem morgenochtend nog wel even samenvatting door. Meer kan ik er toch niet aan doen.
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat waren ook mensen die bedrijfskunde of International en nogwattes deden. Die krijgen serieus punten voor aanwezigheid.
Dat zij die mening hebben, wil niet zeggen dat het zo is.quote:[..]
Ja, door RuG studenten mij verteld. Betrof weliswaar geen rechten, toch zeker dezelfde universiteit.
Geloof ik niets van.quote:[..]
Zoals ik zei, ook als je dat hele vak niet had gehad.
Zo gek is dat niet in je P-jaar.quote:Dan nog vind ik het belachelijk dat als je een 9 voor een vak krijgt, je ineens allerlei mensen les mag gaan geven. Dat is compleet onverantwoord.
In Nijmegen krijg je alleen les van hoogleraren, universitair docenten met vaste aanstelling of PhD candidates, die dus allemaal al hun master hebben gehaald in de rechten.
Zoals ik al zei: geloof ik niets van.quote:[..]
Serieus verhaal.
Natuurlijk niet.quote:[..]
Ik kan hun IQ niet zien nee, maar na 6 jaar VWO bij iemand in de klas kan ik prima hun intelligentie inschatten. En als zo'n iemand, met een gemiddeld/lage intelligentie, in aanmerking komt voor een honoursprogramma en met hoge cijfers de propedeuse binnen 1 jaar kan afsluiten, dan vind ik dat raar ja.
Jij was nooit welkom.quote:[..]![]()
Mag ik nu niet meer op je kinderfeestje komen?
Zeg zielige ventquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
[..]
Dat zij die mening hebben, wil niet zeggen dat het zo is.
[..]
Geloof ik niets van.
[..]
Zo gek is dat niet in je P-jaar.
[..]
Zoals ik al zei: geloof ik niets van.
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Jij was nooit welkom.
Bevalt het ?quote:
Jajajaquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Omdat Ties gewoon een goeie student is. Ben benieuwd of we van jou ook een 9 tegemoet kunnen zien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg zielige vent
Ik zeg dat kameraden van mij, vanuit vwo, naar de rug zijn gegaan. Daar les geven aan andere studenten voor vakken, waarvan sommige vakken die ze zelf nooit hebben gehad (wellicht wel overlap natuurlijk, maar toch!)
Daarnaast kregen ze punten voor aanwezigheid en punten voor het maken van werkgroepopdrachten waarvan in één geval zelfs iemand voor het daadwerkelijke tentamen voldoende had aan een 2,8 om het vak met een voldoende af te sluiten
Dat jij het onwaarschijnlijk vindt of wat dan ook zal me een worst wezen. Dit zijn gewoon feiten! Dit zijn gewoon mensen die ik nog altijd spreek van de middelbare school, vrienden, die dit vertellen en waarvan ik gewoon weet dat het waar is.
Zelfs al was het niet waar dat ze die vakken nooit hadden gehad, dan nog is het achterlijk dat je door 2e/3e jaars studenten wordt onderwezen
Nope.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Omdat Ties gewoon een goeie student is. Ben benieuwd of we van jou ook een 9 tegemoet kunnen zien.
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bent een bijzonder geval vent, heus. Even goede vrienden hoor, ik neem dat kinderachtige gedrag maar voor wat het is
Zoveel lobi, ik denk dat wij goed samen bier zouden kunnen drinken. Alleen ik weet niet helemaal hoe dat gaat met praten enzo, maar bij echte liefde kun je elkaar begrijpen zonder elkaar wat te zeggen.quote:
Komt goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoveel lobi, ik denk dat wij goed samen bier zouden kunnen drinken. Alleen ik weet niet helemaal hoe dat gaat met praten enzo, maar bij echte liefde kun je elkaar begrijpen zonder elkaar wat te zeggen.
Ik heb Etsu, Giku en Ties reeds kunnen afstrepenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer is WO meet?
Erik en Spot zijn verplicht om te komen xx
Ik kan niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer is WO meet?
Erik en Spot zijn verplicht om te komen xx
Oja gikuquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb Etsu, Giku en Ties reeds kunnen afstrepen
Is ook heel mooi, nieuwe lettertype ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
ey paxxie, ik ben m'n Mac eindelijk aan t updatenvond die icoontjes van jou wel mooi
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Acta komt dan niet. Ken je domino?
Welke heb je danquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is ook heel mooi, nieuwe lettertype ook
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Acta komt dan niet. Ken je domino?
Maccie updaten.. straks als Windows 10 komt, dan krijg je pas mooie icoontjes. Ik weet zeker dat je dan graag over wilt. icm Microsoft Holografic en Hololens, hiephoi!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
ey paxxie, ik ben m'n Mac eindelijk aan t updatenvond die icoontjes van jou wel mooi
Vind ik niet.quote:
Nee gaat vanzelfquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke heb je dan
Of kan je dat niet instellen?
Okquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maccie updaten.. straks als Windows 10 komt, dan krijg je pas mooie icoontjes. Ik weet zeker dat je dan graag over wilt. icm Microsoft Holografic en Hololens, hiephoi!
Ik vind dat je hele mooie criteria gebruikt voor de definitie van een nerdquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Vind ik niet.
Ik hou van reizen, hiken/wandelen, bier drinken en eten. Ik heb wel een interesse in technologie, kijk ook wel MSFT live streams, heb een mooie computer, telefoon, band etc. maar ik loop niet in slayer shirts en zit niet de hele dag op mijn kamer. Kan niet coderen of iets dergelijks.
Ja ik weet het ook nie preciesquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind dat je hele mooie criteria gebruikt voor de definitie van een nerd
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |