dat ze echt verwacht dat het niets is. En dat ik haar moest beloven me niet druk te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Wat zei hij/zij verder dan?
Sorry, heb je het nu over een professionele zorginstelling of heb je jezelf laten opereren onder een brug oid?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat ze echt verwacht dat het niets is. En dat ik haar moest beloven me niet druk te maken.
Waardeloos hoor. Maar goed, dat dan ook maar niet doen, al zal dat niet altijd makkelijk zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat ze echt verwacht dat het niets is. En dat ik haar moest beloven me niet druk te maken.
Resultaten worden zometeen op de uitreiking van de P bekend gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt?
ze hebben moeite met vaststellen. Niet gevraagd omdat het met ook niet zoveel uitmaakt waarom.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt?
Dat is wel heel cru Erik. Je weet dat dat nog jaren duurt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Resultaten worden zometeen op de uitreiking van de P bekend gemaakt.
Ik wilde deze ook maken maar ik vond hem ongepastquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Resultaten worden zometeen op de uitreiking van de P bekend gemaakt.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook maken maar ik vond hem ongepast
Tsss geef jij toe aan de islam? Je kan gewoon zeggen wat je wil zeggen hoor! Niets kan onze vrijheid van meningsuiting tegengaan!quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook maken maar ik vond hem ongepast
twitter:RNR_0 twitterde op donderdag 22-01-2015 om 18:15:54"@IvanTheK: Here's how ECB QE will work: http://t.co/TdsgWzkvB6" lmao reageer retweet
Als ik het tentamen 2e kans van vorig jaar er nogmaals bij pak valt me op hoe kort de antwoorden wel niet kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
Oefententamen van straf doorgenomen, wat een schrijfwerk.
Nog niet naar gekeken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik het tentamen 2e kans van vorig jaar er nogmaals bij pak valt me op hoe kort de antwoorden wel niet kunnen zijn.
Als ik het tentamen van vorig jaar erbij pak, dan was die prima te doen mits ik mijn Sv maar logisch had ingedeeld. Het is gewoon echt per vraag de juiste tab per week uitzoeken, overpennen en klaar. Naast het noemen en toepassen van Tahery of ander relevant arrest.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken.Ga nu aan 2de kans van twee jaar terug.
Moet wel goedkomen denk ik, wist wel veel elementen die ze wilden horen.
Wat is Taheryquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik het tentamen van vorig jaar erbij pak, dan was die prima te doen mits ik mijn Sv maar logisch had ingedeeld. Het is gewoon echt per vraag de juiste tab per week uitzoeken, overpennen en klaar. Naast het noemen en toepassen van Tahery of ander relevant arrest.
Al Khawaja en Tahery: onder omstandigheden is het gebruik van verklaringen van anonieme getuigen in dat geval wel mogelijk. Criteria: Goede reden om niet ter zitting te verschijnen? Is de getuigenverklaring niet het enige of doorslaggevende bewijs? Indien dat wel het geval is: zijn er voldoende compensating measures genomen waardoor de (enige of doorslaggevende) verklaring alsnog kan worden gebruikt voor het bewijs?quote:
Nooit van gehoord, strafprocesrecht gehaald met een 7quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al Khawaja en Tahery: onder omstandigheden is het gebruik van verklaringen van anonieme getuigen in dat geval wel mogelijk. Criteria: Goede reden om niet ter zitting te verschijnen? Is de getuigenverklaring niet het enige of doorslaggevende bewijs? Indien dat wel het geval is: zijn er voldoende compensating measures genomen waardoor de (enige of doorslaggevende) verklaring alsnog kan worden gebruikt voor het bewijs?
Het zegt al genoeg wanneer ik een 5 kan halen, notabene een 5,2, zonder een boek of oude tentamens te hebben geraadpleegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Dat tentamen van vorig jaar 2de kansIk snap wel waarom Ties een 9 had.
Algemeen bekend dat niveau in Groningen laag is. Als je punten krijgt voor aanwezigheid, dan weet je eigenlijk wel genoeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg wanneer ik een 5 kan halen, notabene een 5,2, zonder een boek of oude tentamens te hebben geraadpleegd.Echt Y, je zit aan de verkeerde uni te studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |