quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Ties02 het volgende:
Tijd voor een broodje biefstuk
Dit boeit echt niemand
Dat lees ik wel meer ja. Heb je ook een mening over stalen band onder een pak? Nooit echt op gelet eigenlijk.quote:
En je moet er op letten dat iemand met dikke polsen slecht een heel dun horloge kan hebben. Nu heb ik zelf vrij dunne polsen dus ik moet juist geen halve wandklok dragenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat over die band ben ik met je eens. Had ook een mooie gezien met echt een glanzende band helaas. Ziet er behoorlijk kitch uit. Deze band is geborsteld en ik heb me laten vertellen dat ie in de loop van de tijd meer gaat glanzen door slijtage, maar dat je het weer kan laten borstelen/mat maken bij een juwelier.
Maar je wordt wel blij gemaakt met een dooie mus, want uitnodiging voor gesprek gaat dikwijls gepaard met de terechte verwachting dat ie goed gekeurd is...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, mijn bacheloressay was ook gewoon pulp, daar niet van...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pulp_(organisch)quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, mijn bacheloressay was ook gewoon pulp, daar niet van...
Haha, herkenbaar. Dan lijkt het alsof een horloge helemaal in het polsvet gedrukt wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je moet er op letten dat iemand met dikke polsen slecht een heel dun horloge kan hebben. Nu heb ik zelf vrij dunne polsen dus ik moet juist geen halve wandklok dragen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar je wordt wel blij gemaakt met een dooie mus, want uitnodiging voor gesprek gaat dikwijls gepaard met de terechte verwachting dat ie goed gekeurd is...
quote:
Dit komt Erik bekend voorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Dan lijkt het alsof een horloge helemaal in het polsvet gedrukt wordt.
Mijn begeleider heeft nooit zoiets gezegd. Natuurlijk wist ik wel uit de voorbereiding dat mijn essay dik in orde was, maar die garantie heb ik nooit gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar je wordt wel blij gemaakt met een dooie mus, want uitnodiging voor gesprek gaat dikwijls gepaard met de terechte verwachting dat ie goed gekeurd is...
het is wel met zoveel woorden gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn begeleider heeft nooit zoiets gezegd. Natuurlijk wist ik wel uit de voorbereiding dat mijn essay dik in orde was, maar die garantie heb ik nooit gekregen.
welke woorden precies?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is wel met zoveel woorden gezegd.
Nou, dan wordt er toch niet gezegd dat je een voldoende voor je essay hebt? Of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat je alleen naar het mondeling mag komen als je al een voldoend hebt.
Door wie? Je begeleider?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is wel met zoveel woorden gezegd.
Ik moest lachenquote:
Dit meen je niet. Wat zei hij/zij verder dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:24 schreef Yreal het volgende:
Weer geen resultaat. Weer 4 weken wachten
Schokkend nieuwsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)4-ingredienten.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |