Komt goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoveel lobi, ik denk dat wij goed samen bier zouden kunnen drinken. Alleen ik weet niet helemaal hoe dat gaat met praten enzo, maar bij echte liefde kun je elkaar begrijpen zonder elkaar wat te zeggen.
Ik heb Etsu, Giku en Ties reeds kunnen afstrepenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer is WO meet?
Erik en Spot zijn verplicht om te komen xx
Ik kan niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer is WO meet?
Erik en Spot zijn verplicht om te komen xx
Oja gikuquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb Etsu, Giku en Ties reeds kunnen afstrepen
Is ook heel mooi, nieuwe lettertype ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
ey paxxie, ik ben m'n Mac eindelijk aan t updatenvond die icoontjes van jou wel mooi
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Acta komt dan niet. Ken je domino?
Welke heb je danquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is ook heel mooi, nieuwe lettertype ook
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Acta komt dan niet. Ken je domino?
Maccie updaten.. straks als Windows 10 komt, dan krijg je pas mooie icoontjes. Ik weet zeker dat je dan graag over wilt. icm Microsoft Holografic en Hololens, hiephoi!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
ey paxxie, ik ben m'n Mac eindelijk aan t updatenvond die icoontjes van jou wel mooi
Vind ik niet.quote:
Nee gaat vanzelfquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke heb je dan
Of kan je dat niet instellen?
Okquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maccie updaten.. straks als Windows 10 komt, dan krijg je pas mooie icoontjes. Ik weet zeker dat je dan graag over wilt. icm Microsoft Holografic en Hololens, hiephoi!
Ik vind dat je hele mooie criteria gebruikt voor de definitie van een nerdquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Vind ik niet.
Ik hou van reizen, hiken/wandelen, bier drinken en eten. Ik heb wel een interesse in technologie, kijk ook wel MSFT live streams, heb een mooie computer, telefoon, band etc. maar ik loop niet in slayer shirts en zit niet de hele dag op mijn kamer. Kan niet coderen of iets dergelijks.
Ja ik weet het ook nie preciesquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind dat je hele mooie criteria gebruikt voor de definitie van een nerd
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |