abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148954402
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Algemeen bekend dat niveau in Groningen laag is. Als je punten krijgt voor aanwezigheid, dan weet je eigenlijk wel genoeg.

Niveau rug :')
Jouw RuG rant telkens :') We krijgen geen punten voor aanwezigheid. :W
mag het weten
pi_148954432
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het zegt al genoeg wanneer ik een 5 kan halen, notabene een 5,2, zonder een boek of oude tentamens te hebben geraadpleegd. :+ Echt Y, je zit aan de verkeerde uni te studeren :7
We zullen het zien morgen. Hoop dat het tentamen retemakkelijk is aangezien ze van de recidivisten af moeten.

quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Algemeen bekend dat niveau in Groningen laag is.
Nee.

quote:
Als je punten krijgt voor aanwezigheid, dan weet je eigenlijk wel genoeg.
Nee.

quote:
Oud klasgenoten uit VWO, die echt best wel dom waren, geven les op RUG aan 1e jaars terwijl ze zelf 2e of 3e jaar zijn.
Alleen als je een 9 of 10 had voor dat vak.

quote:
Daarnaast geven ze soms les in vakken die ze zelf niet eens hebben gehad :')
Nooit meegemaakt.

quote:
Allerlei domme tutjes die met hakken over de sloot vwo hebben gehaald waren in het eerste jaar ook allemaal in aanmerking gekomen voor het honoursprogramma en allemaal de P met een 8 gemiddeld oid afgesloten, dat sloeg nergens op.
Want dat zegt iets inderdaad over de RuG. Kan jij hun IQ zien? Hun uiterlijk is niet allesbepalend.

Nu jij weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 20:00:28 ]
pi_148954539
Onbeperkt biefstuk eten _O_
pi_148954593
Ik ben er klaar mee. Nu tijd voor serietje en dan slapen.
pi_148954643
quote:
15s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
Ik ben er nog niet klaar mee. Nu tijd voor afwas, WIDM en dan weer straf 2 oud.
Fixed
mag het weten
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:05:51 #256
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148954667
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Yreal het volgende:
Winning. _O_
pi_148954700
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Fixed
Wat moet je nog doen dan?

Neem morgenochtend nog wel even samenvatting door. Meer kan ik er toch niet aan doen.
pi_148954730
Rik is de mol
pi_148954735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jouw RuG rant telkens :') We krijgen geen punten voor aanwezigheid. :W
Dat waren ook mensen die bedrijfskunde of International en nogwattes deden. Die krijgen serieus punten voor aanwezigheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:

[quote]Nee.
Ja, door RuG studenten mij verteld. Betrof weliswaar geen rechten, toch zeker dezelfde universiteit.

quote:
Alleen als je een 9 of 10 had voor dat vak.
Zoals ik zei, ook als je dat hele vak niet had gehad. Dan nog vind ik het belachelijk dat als je een 9 voor een vak krijgt, je ineens allerlei mensen les mag gaan geven. Dat is compleet onverantwoord.
In Nijmegen krijg je alleen les van hoogleraren, universitair docenten met vaste aanstelling of PhD candidates, die dus allemaal al hun master hebben gehaald in de rechten.

quote:
Nooit meegemaakt.
Serieus verhaal.

quote:
Want dat zegt iets inderdaad over de RuG. Kan jij hun IQ zien? Hun uiterlijk is niet allesbepalend.
Ik kan hun IQ niet zien nee, maar na 6 jaar VWO bij iemand in de klas kan ik prima hun intelligentie inschatten. En als zo'n iemand, met een gemiddeld/lage intelligentie, in aanmerking komt voor een honoursprogramma en met hoge cijfers de propedeuse binnen 1 jaar kan afsluiten, dan vind ik dat raar ja.

quote:
Nu jij weer.
:')
Mag ik nu niet meer op je kinderfeestje komen? :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148954759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Yreal het volgende:
Lekker, net nog biefstukje gehad van de grill pan. Jumm
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148954771
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat moet je nog doen dan?

Neem morgenochtend nog wel even samenvatting door. Meer kan ik er toch niet aan doen.
Te veul, voel hier gewoon totaal geen druk wat ik bij handels wel had. Dat worden nachtelijke uurtjes en morgenochtend vroeg op. En weer door... echt last-minute studeren :)
mag het weten
pi_148955100
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat waren ook mensen die bedrijfskunde of International en nogwattes deden. Die krijgen serieus punten voor aanwezigheid.
Lijkt me onwaarschijnlijk.

quote:
[..]

Ja, door RuG studenten mij verteld. Betrof weliswaar geen rechten, toch zeker dezelfde universiteit.
Dat zij die mening hebben, wil niet zeggen dat het zo is.

quote:
[..]

Zoals ik zei, ook als je dat hele vak niet had gehad.
Geloof ik niets van.

quote:
Dan nog vind ik het belachelijk dat als je een 9 voor een vak krijgt, je ineens allerlei mensen les mag gaan geven. Dat is compleet onverantwoord.
In Nijmegen krijg je alleen les van hoogleraren, universitair docenten met vaste aanstelling of PhD candidates, die dus allemaal al hun master hebben gehaald in de rechten.
Zo gek is dat niet in je P-jaar.

quote:
[..]

Serieus verhaal.
Zoals ik al zei: geloof ik niets van.

quote:
[..]

Ik kan hun IQ niet zien nee, maar na 6 jaar VWO bij iemand in de klas kan ik prima hun intelligentie inschatten. En als zo'n iemand, met een gemiddeld/lage intelligentie, in aanmerking komt voor een honoursprogramma en met hoge cijfers de propedeuse binnen 1 jaar kan afsluiten, dan vind ik dat raar ja.
Natuurlijk niet.

quote:
[..]

Mag ik nu niet meer op je kinderfeestje komen? :P
Jij was nooit welkom.
pi_148955129
Zo, nu ga ik wat anders doen.
pi_148955871
Nou, nog één tentamen te gaan.
Geen referral hier.
pi_148955884
Moto 360 _O_
pi_148955997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk.

[..]

Dat zij die mening hebben, wil niet zeggen dat het zo is.

[..]

Geloof ik niets van.

[..]

Zo gek is dat niet in je P-jaar.

[..]

Zoals ik al zei: geloof ik niets van.

[..]

Natuurlijk niet.

[..]

Jij was nooit welkom.
Zeg zielige vent :')
Ik zeg dat kameraden van mij, vanuit vwo, naar de rug zijn gegaan. Daar les geven aan andere studenten voor vakken, waarvan sommige vakken die ze zelf nooit hebben gehad (wellicht wel overlap natuurlijk, maar toch!)
Daarnaast kregen ze punten voor aanwezigheid en punten voor het maken van werkgroepopdrachten waarvan in één geval zelfs iemand voor het daadwerkelijke tentamen voldoende had aan een 2,8 om het vak met een voldoende af te sluiten :')

Dat jij het onwaarschijnlijk vindt of wat dan ook zal me een worst wezen. Dit zijn gewoon feiten! Dit zijn gewoon mensen die ik nog altijd spreek van de middelbare school, vrienden, die dit vertellen en waarvan ik gewoon weet dat het waar is.

Zelfs al was het niet waar dat ze die vakken nooit hadden gehad, dan nog is het achterlijk dat je door 2e/3e jaars studenten wordt onderwezen :')
pi_148956007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moto 360 _O_
Bevalt het ? :D
pi_148956192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Dat tentamen van vorig jaar 2de kans :') Ik snap wel waarom Ties een 9 had.
Jajaja

Eerst maar eens jouw resultaat afwachten hè grote vriend
pi_148956223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
Dat tentamen van vorig jaar 2de kans :') Ik snap wel waarom Ties een 9 had.
Omdat Ties gewoon een goeie student is. Ben benieuwd of we van jou ook een 9 tegemoet kunnen zien.
pi_148956250
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:39 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Zeg zielige vent :')
Ik zeg dat kameraden van mij, vanuit vwo, naar de rug zijn gegaan. Daar les geven aan andere studenten voor vakken, waarvan sommige vakken die ze zelf nooit hebben gehad (wellicht wel overlap natuurlijk, maar toch!)
Daarnaast kregen ze punten voor aanwezigheid en punten voor het maken van werkgroepopdrachten waarvan in één geval zelfs iemand voor het daadwerkelijke tentamen voldoende had aan een 2,8 om het vak met een voldoende af te sluiten :')

Dat jij het onwaarschijnlijk vindt of wat dan ook zal me een worst wezen. Dit zijn gewoon feiten! Dit zijn gewoon mensen die ik nog altijd spreek van de middelbare school, vrienden, die dit vertellen en waarvan ik gewoon weet dat het waar is.

Zelfs al was het niet waar dat ze die vakken nooit hadden gehad, dan nog is het achterlijk dat je door 2e/3e jaars studenten wordt onderwezen :')
Niet gelezen.
pi_148956257
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:44 schreef Valid het volgende:

[..]

Omdat Ties gewoon een goeie student is. Ben benieuwd of we van jou ook een 9 tegemoet kunnen zien.
Nope.
pi_148956339
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niet gelezen.
Je bent een bijzonder geval vent, heus. Even goede vrienden hoor, ik neem dat kinderachtige gedrag maar voor wat het is ;)
pi_148956353
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:47 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Je bent een bijzonder geval vent, heus. Even goede vrienden hoor, ik neem dat kinderachtige gedrag maar voor wat het is ;)
:*
pi_148956396
Groningen.
pi_148956513
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

:*
Zoveel lobi, ik denk dat wij goed samen bier zouden kunnen drinken. Alleen ik weet niet helemaal hoe dat gaat met praten enzo, maar bij echte liefde kun je elkaar begrijpen zonder elkaar wat te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')