abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:57:49 #201
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149406771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Eh.. als je wil dat mensen dingen niet over één kam scheren waarom scheer je Fox dan over dezelfde kam als de NOS? Dat is zeggen dan BNW niet deugt omdat... ONZ.
Wat andere mensen doen en geloven moeten ze zelf weten , het doet mij iig geen pijn dat ik de msm niet meer serieus neem en dankzij internet hoeft dat ook niet , het is uiteindelijk mijn eigen verantwoordelijkheid wat ik wel en niet steun en wel of niet geloof en in welke onderwerpen ik me verdiep en of ik de waarheid volg of meeloop met een leugen . Ik zoek het zelf wel uit en dat bevalt me prima .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:26:32 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149407841
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik zie anders een artikel over het meldpunt op de website van de NOS.
Dat ene artikel blijft niet hangen als je er een leugen tegenover zet die je 100 keer herhaald , precies datgene wat er gebeurd bij een false flag , tegenstrijdige berichten niet herhalen en blijven herhalen van de leugen . Mensen investeren in de leugen met hun emoties , gaan ernaar handelen en maken daarmee zelf het verhaal echt . We leven in een tijd waar oorlogsgetrommel klinkt en propaganda hoort daarbij we hebben de luxe niet meer om op de msm te vertrouwen , we moeten op onszelf vertrouwen en oppassen dat we geen verlengstuk van die propaganda worden of onze macht weggeven aan leugens . Het is een goed teken dat steeds meer mensen het respect verliezen voor de msm en zich niet meer emotioneel verbinden aan de zoveelste leugen en de msm met een pak zout nemen . Je hebt niks verloren dan een illusie .
pi_149407920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Eh.. als je wil dat mensen dingen niet over één kam scheren waarom scheer je Fox dan over dezelfde kam als de NOS? Dat is zeggen dan BNW niet deugt omdat... ONZ.
De NOS bakt er weinig van als staatsomroep maar zo slecht als FOX (wanneer het om het nieuws gaat) zijn ze nu ook weer niet. :)

Maar goed, meegaande in jouw redenering, je kan inderdaad niet stellen dat omroepen A, B en C slecht functioneren omdat omroep D slecht functioneert. Je kan wel stellen dat de meeste omroepen slecht functioneren. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:00:43 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149408925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
hey maar Summers. Jij vond die video zo goed he. Wow, die selfies! En die beanieman! En die haakneus! Maar als ik even kritisch naar die video kijk en je, tot 2x toe, vraag om mijn vragen te beantwoorden dan wel foute observaties te weerleggen reageer je niet. Dan kom je met een partij populistisch gelul waar Wilders zich nog van zou distantiëren.

Want je zegt over dat filmpje "Gelukkig nemen mensen het nu goed onder een loep.....en ik ben trots op mn kritische wereldburgers" etc. Maar je kan niet met droge ogen beweren dat je niet kritisch hebt gekeken naar de kanttekeningen die de maker van het filmpje heeft gemaakt en dan de punten van de maker kritiekloos slikken. Dat is alles behalve kritisch wereldburger zijn. En als jouw redenatie dan is:
telefoon met eiffeltoren-->MOET EEN SELFIE zijn--->GEEN EIFFELTOREN TE ZIEN IN DIT SHOT --> FAKE!! dan ben je niet bijzonder kritisch. Heb je bv. gekeken of de plek waar gefilmd is, uitzicht heeft op de eiffeltoren? Heb je gekeken of er daadwerkelijk een selfie gemaakt wordt, of dat het wellicht de achtergrond van die telefoon was? Vind je die haakneus echt zo raar, heb je die nog nooit gezien? Die beanieman...ik doe dat altijd als ik in grote mensenmassa's loop. ff inhouden, om je heen kijken, misschien stapje terug of stapje opzij zetten als er een stroom mensen me inhaalt, etc. Jij niet? Is het echt zo vreemd wat hij doet?
Het is allang duidelijk dat het verhaal niet klopt en dankzij die oorbellen weet ik dat er geknoeid is met het filmpje , die hele hypocriete vertoning en haat zaaien en het demoniseren van een groep van de msm en politici wil ik me niet eens mee associeren . Ik hecht alleen waarde aan mijn eigen inschatting of ik een kritische wereldburger ben .
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:04:19 #205
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_149409039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De NOS bakt er weinig van als staatsomroep maar zo slecht als FOX (wanneer het om het nieuws gaat) zijn ze nu ook weer niet. :)

Maar goed, meegaande in jouw redenering, je kan inderdaad niet stellen dat omroepen A, B en C slecht functioneren omdat omroep D slecht functioneert. Je kan wel stellen dat de meeste omroepen slecht functioneren. :)
volgens mij functioneren ze prima.
de meerderheid vreet hun dagelijks crap nog als zoete koek...
Huig
pi_149409172
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is allang duidelijk dat het verhaal niet klopt en dankzij die oorbellen weet ik dat er geknoeid is met het filmpje , die hele hypocriete vertoning en haat zaaien en het demoniseren van een groep van de msm en politici wil ik me niet eens mee associeren . Ik hecht alleen waarde aan mijn eigen inschatting of ik een kritische wereldburger ben .
Oke nee dan is het prima ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149409804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat? Wat bewijzen die fucking oorbellen dan? _O-

Het moet serieus niet gekker worden,
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:52:56 #208
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149410023
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat? Wat bewijzen die fucking oorbellen dan? _O-

Het moet serieus niet gekker worden,
Met denkbeest Summers kijk ik nergens meer van op. Zo wist zij dat de aanslag in Boston een hoax is omdat een kind regenlaarzen aanhad terwijl het helemaal niet regende. Jaja mensen.
pi_149410377
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Met denkbeest Summers kijk ik nergens meer van op. Zo wist zij dat de aanslag in Boston een hoax is omdat een kind regenlaarzen aanhad terwijl het helemaal niet regende. Jaja mensen.
Ik word zo kriegel van die idiote redenaties. Ik snap het ook echt niet.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:12:03 #210
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_149411760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat ene artikel blijft niet hangen als je er een leugen tegenover zet die je 100 keer herhaald , precies datgene wat er gebeurd bij een false flag , tegenstrijdige berichten niet herhalen en blijven herhalen van de leugen . Mensen investeren in de leugen met hun emoties , gaan ernaar handelen en maken daarmee zelf het verhaal echt . We leven in een tijd waar oorlogsgetrommel klinkt en propaganda hoort daarbij we hebben de luxe niet meer om op de msm te vertrouwen , we moeten op onszelf vertrouwen en oppassen dat we geen verlengstuk van die propaganda worden of onze macht weggeven aan leugens . Het is een goed teken dat steeds meer mensen het respect verliezen voor de msm en zich niet meer emotioneel verbinden aan de zoveelste leugen en de msm met een pak zout nemen . Je hebt niks verloren dan een illusie .
Die mensen die in Niger aan het moorden sloegen, waren die nu ook bedot door de MSM?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:18:39 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149411907
Wat een hoop wollig-populistische bullcrap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:08:12 #212
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149412856
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik word zo kriegel van die idiote redenaties. Ik snap het ook echt niet.
Ze snapt het zelf ook niet, vandaar ook die kromme redeneringen. Het leest soms net als Dora verkent de wereld.
pi_149413786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit was gewoon puur haat zaaien tegen moslims en charlie uitmelken want er zijn geen 741 gebieden ingenomen door moslims waar alleen moslims mogen komen en 60 % staat niet achter isis . De main stream media heeft het goed gedaan want zelfs in Nederland worden elke dag moslimvrouwen uitgescholden , bedreigd , fysiek aangevallen enz . Ik heb geen goed woord over de msm en fox is niet de uitzondering want door heel Europa is er een stijging van moslimhaat die gewoon in hun eigen land hun eigen main stream volgen en nooit naar fox kijken .
Nee, en daarom ben ik het ook niet eens met dat "BNW-filmpje". Het voegt niets toe.

- FOX beweert dat er 750 no-go zones zijn rond Parijs
- Franse TV gaat dat soort wijken in en laat een paar (!) mensen in beeld die zeggen "neuh, hier niet"
- BNW-TV onderzoekt niks zelf, maar neemt dat aan

Nu, FOX bashen is echt keimakkelijk, dat is alsof je debatteert met een of andere PVV'er. Maar waar zowel de Fransen als de BNW-media in falen, is wijzen op inderdaad de echte vreselijke banlieues.

Het heeft niets met "moslimhaat" te maken. Wat? Die kankermoslims in die banlieues die vrouwen zonder hoofddoek bespugen, daar moeten we medelijden mee hebben? Die bestaan niet?

Dat is het gevaar; door dit filmpje lijkt het alsof FOX maar wat lult, en er rondom Parijs helemaal NIETS aan de hand is.

Ik weet niet of je wel es door St. Denis gelopen hebt, maar daar ziet het letterlijk zwart op straat 's avonds.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:55:16 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149413953
Oorbel??? :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149414113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat andere mensen doen en geloven moeten ze zelf weten , het doet mij iig geen pijn dat ik de msm niet meer serieus neem en dankzij internet hoeft dat ook niet , het is uiteindelijk mijn eigen verantwoordelijkheid wat ik wel en niet steun en wel of niet geloof en in welke onderwerpen ik me verdiep en of ik de waarheid volg of meeloop met een leugen . Ik zoek het zelf wel uit en dat bevalt me prima .
Nee, prima, de MSM niet meer serieus nemen, maar jij slaat door in nihilisme.

Ik zie je hier constant verwijzen naar "die vreselijke moslimhaat". Zoals je zag in het IStopic kan ik daar deels in meegaan, de haatdragende berichten naar gewone moslims van de afgelopen maand schrok ik ook van.

MAAR, en dat vergeet jij, dat er zat echte kutmoslims in Europa rondhangen.

Omdat de MSM hoaxes laten zien, bestaan moslimextremisten ineens niet meer? Waar komt dat afwijzende nihilisme toch vandaan? Natuurlijk bestaan die wel. Moslims die hoofddoekloze vrouwen bespugen, die homo's in elkaar meppen, joden aanvallen.

Dat is opeens geen probleem meer, vanwege de massamedia? Dat mag ik toch niet hopen zeg, dan hebben die moslimextremisten de BNW-media net zo in hun zak als Wilders FOX. Alleen jij ziet het niet, jij ontkent gewoon al het moslimgeweld, omdat MSM=kut.

Dat gevaar is nog veel groter, want ik ben het met je eens dat de MSM onbetrouwbaar zijn, maar wat je nu doet is die onbetrouwbaarheid gebruiken om vreselijke incidenten gewoon weg te wuiven.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 6 februari 2015 @ 11:06:58 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149414321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ze snapt het zelf ook niet, vandaar ook die kromme redeneringen. Het leest soms net als Dora verkent de wereld.
Ik durf tenminste mijn eigen wereldbeeld aan de kaak te stellen , ik durf zaken los te laten waar ik eerst in geloofde maar die later niet echt bleken . Voortschrijdend inzicht . Wat durf jij ? Wanneer ga jij je eigen wereldbeeld aan de kaak stellen ? Wanneer ga jij je tijd een keer besteden aan het controleren of er misschien geen gaten geschoten kunnen worden in je eigen wereldbeeld ? Wanneer ga jij controleren of jouw denkbeelden wel nog op de realiteit zijn gebaseerd of verouderd zijn of misschien wel een illusie ?

Ik vind het een beetje laf wat jij doet , jij wilt geen discussie met twee gelijkwaardige mensen maar jij zoekt een lijdend onderwerp waar je in je veilige hokje kan blijven . Ik kom over als Dora verkent de wereld ? Mooi zo , ik ben in beweging en sta open voor wat de wereld nog te bieden en te leren heeft .
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:08:50 #217
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_149414393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:55 schreef theguyver het volgende:
Oorbel??? :?
Het lijkt mij inmiddels belangrijker om het woord kankermoslims met een snijbrander te verwijderen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_149414426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:06 schreef Summers het volgende:
Mooi zo , ik ben in beweging en sta open voor wat de wereld nog te bieden en te leren heeft .
Dat hoopte ik, maar in dit topic laat je zien dat je je ogen die je eerst open hebt gedaan tegen de MSM nu sluit voor de werkelijkheid.

"Oeh, stoute FOX, oooh die arme moslims"

Ondertussen even vergeten dat er rondom Parijs heul veul moslimgeweld is. Tegen vrouwen (ben jij ook), tegen joden, tegen homo's, etc.

Dat ontken je (net als die Fransen en die Young Turks) VOLLEDIG. Je hebt het er niet eens over. Nee; FOX doet aan moslimhaat. FOX is idiote media, tuurlijk, maar wat jij doet is de echte moslimproblemen TOTAAL ontkennen. Bestaat niet. Allemaal mediaframing. Dat is het gedrag van die gekke girlygirl, hier op FOK!. Een of andere troll (hoop je) die beweert dat NIETS van IS waar is. Dat moslimterroristen niet bestaan. Volledig gestoord dat wijf, omdat ze BNW-denken, net als jij, een slechte naam geeft.

Ik vind wakker worden en dan met 1 oog weer gaan slapen een stuk enger en gevaarlijker dan mensen die -daar heb je gelijk in- hun wereldbeeld maar niet willen omgooien, dus uberhaupt niet wakker worden.

pi_149414556
quote:

[..]

Ik durf tenminste mijn eigen wereldbeeld aan de kaak te stellen , ik durf zaken los te laten waar ik eerst in geloofde maar die later niet echt bleken . Voortschrijdend inzicht . Wat durf jij ? Wanneer ga jij je eigen wereldbeeld aan de kaak stellen ? Wanneer ga jij je tijd een keer besteden aan het controleren of er misschien geen gaten geschoten kunnen worden in je eigen wereldbeeld ? Wanneer ga jij controleren of jouw denkbeelden wel nog op de realiteit zijn gebaseerd of verouderd zijn of misschien wel een illusie ?

Ik vind het een beetje laf wat jij doet , jij wilt geen discussie met twee gelijkwaardige mensen maar jij zoekt een lijdend onderwerp waar je in je veilige hokje kan blijven . Ik kom over als Dora verkent de wereld ? Mooi zo , ik ben in beweging en sta open voor wat de wereld nog te bieden en te leren heeft .
Hou toch op _O- Je durft je wereldbeeld helemaal niet aan de kaak te stellen want als ik je vragen stel over een paar punten die de maker opnoemt in het filmpje wat er dan zogenaamd zo vreemd is reageer je met dat het allemaal heel zielig is voor de moslims in Nederland. Zonder ook maar inhoudelijk te reageren, bang als je bent dat je eigen gecreërde fantasie-werkelijkheid weer aan flarden wordt geschoten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:15:06 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149414560
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het lijkt mij inmiddels belangrijker om het woord kankermoslims met een snijbrander te verwijderen.
ik zoek nog steeds de link hoor.. filmpje of iets wat een oorbel linkt aan zo'n 15 dooien door een schietpartij, met islamitische achtergrond..

Omdat mensen zoals Tingo de plaatjes walgelijk vinden..
Als Tingo de plaatjes al walgelijk en bespottelijk vind.. dan is het ook best wel mogelijk dat moslims dat ook vinden!

Kan iemand me iets vertellen hoe het zit met die oorbel?
Tipje van de sluier?
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 11:19:35 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_149414701
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik zoek nog steeds de link hoor.. filmpje of iets wat een oorbel linkt aan zo'n 15 dooien door een schietpartij, met islamitische achtergrond..

Omdat mensen zoals Tingo de plaatjes walgelijk vinden..
Als Tingo de plaatjes al walgelijk en bespottelijk vind.. dan is het ook best wel mogelijk dat moslims dat ook vinden!

Kan iemand me iets vertellen hoe het zit met die oorbel?
Tipje van de sluier?
pi_149415022
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
Mwoah; het zóu natuurlijk ook een medische diagnose kunnen zijn.
Het zou mij niet verbazen als alleskunner El_Matador ook nog 's succesvol oncoloog blijkt te zijn.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:32:36 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149415090
quote:
oke wtf..
camera staat gefocust op de actregrond zodat de voorgrond met snelle bewegingen blurry word..
rare dingen komen voorbij oorbellen/ of een fliebeltje van een jas.. je kan het eigenlijk niet eens zo zien wat het is zo blurry grote neus..
DUS... green screen

Meisje houd camera omhoog jongen camera opzij, mikken duidelijk niet op zelfde en je kan wazig zien dat iets anders filmt.

Conclussie .. greenscreen.. dus hoax..
Dus mensen inhuren voor namaak protest? ofzoiets?
Mensen gingen niet de straat op vanwege Charlie Habdo?

oke.. de logica ... is waar?
UItleg please...
Help!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:55:30 #224
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149415806
quote:

[..]

Ik durf je gezicht met poep in te smeren om je te laten zien dat het toejuichen van Amerikaanse wapengekkies wat jij deed t.t.v. het Sandy Hook drama flauwekul is, en je je gewoon dom napapegaaide wat jou door een stelletje rednecks in joetjoepjes verteld werd. Je ziet, ik ben bereid mijzelf vies te maken om mijn medemens te helpen.

Over je overtuigingen aan de kaak stellen gesproken, even een klassiekertje opgediept uit mijn kaartenbak:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ene hol meer van al ging bea een krans leggen :W
Dat was in 2013. In 2014 kwam je met de volgende klassieker op de proppen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Ligt eraan wat de waarheid is of het krankjorum is of schofferend , voor beide verhalen zijn onschuldige slachtoffers en verdrietige nabestaanden die rechtvaardigheid verdienen . Ik zie geen kind die in de armen van een vrouw vliegt maar hangen .Het gaat om de onnatuurlijke stand van de benen en vasthouden en het gebrek aan vasthouden en niet om de laarzen maar nu je het over de regenlaarzen hebt , het regende niet , ook dat nog .
Eén keer is toeval, twee keer is opvallend en drie keer is een patroon. En ja hoor, Summers weet zichzelf in 2015 wéér te overtreffen:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Bedankt voor het filmpje , wat een nep weer met oorbel die uit haar steekt en mensen die zogenaamd een selfie maken maar het publiek dat voorbij komt staat niet op het scherm maar de eiffeltoren . Gelukkig trappen mensen er niet zo snel meer in en leggen alles onder een loep waar de msm mee komt . Ik ben trots op mijn kritische mede wereldburgers _O_
Al met al een indrukwekkend repertoire van deze vijdenkster.
Nietszeggende google data? --> complot!
Regenlaarzen aantrekken op een zonnige dag? --> complot!
Een oorbel steekt uit het haar? --> complot!

:').
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:05:16 #225
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_149416082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke wtf..
camera staat gefocust op de actregrond zodat de voorgrond met snelle bewegingen blurry word..
rare dingen komen voorbij oorbellen/ of een fliebeltje van een jas.. je kan het eigenlijk niet eens zo zien wat het is zo blurry grote neus..
DUS... green screen

Meisje houd camera omhoog jongen camera opzij, mikken duidelijk niet op zelfde en je kan wazig zien dat iets anders filmt.

Conclussie .. greenscreen.. dus hoax..
Dus mensen inhuren voor namaak protest? ofzoiets?
Mensen gingen niet de straat op vanwege Charlie Habdo?

oke.. de logica ... is waar?
UItleg please...
Help!
Er is geen logica. Het is een soort Cluedo voor deze luitjes om clues te zoeken (lees: dingen die zij niet begrijpen) in beeldmateriaal. Dat is volgens hen bewijs dat het allemaal niet zou kloppen, ipv dat het bewijs is dat zij weinig begrijpen van de wereld en de dingen die erin gebeuren. Hoe minder je dus van de wereld begrijpt, hoe infantieler de clues zijn die gevonden worden. Zoals je in mijn vorige reactie kunt zien zweven sommige users al enkele jaren op een behoorlijk dubieus niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')