Wat zou die nep-oorbel dan betekenen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje , wat een nep weer met oorbel die uit haar steekt en mensen die zogenaamd een selfie maken maar het publiek dat voorbij komt staat niet op het scherm maar de eiffeltoren . Gelukkig trappen mensen er niet zo snel meer in en leggen alles onder een loep waar de msm mee komt . Ik ben trots op mijn kritische mede wereldburgers
Het is de manier van bepaalde zaken die worden weergeven als betweterig en stom dat anderen het niet zien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie roept dat? Gewoon info is het.
Not sure if....quote:Als jij ben op je gemak met de officiiele verklaringen van alles en nog wat - fijn voor je.
And again, not sure if...quote:Moet je echt niet naar de 'onthoofding' videos kijken hoor! Het zijn schokkende beelden!
Gisteren postte Summers nog hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Graag gedaan Summers.
Goed om je terug te zien!
Bedankt voor deze video, ik heb het zojuist eens bekeken en idd, er is iets grondig mis met het publiek. Alleen al die selfies als je naar het scherm kijkt van de persoon klopt daar niks van wat het scherm weergeeft. Over de rest maar niet te spreken. Vraag me af wat is dit allemaal? Green screen, nep mensen, CGI?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:07 schreef Tingo het volgende:
Lesta's Hebdo Hoax - Walking on Green Screen!
Er is excellent,heel interessante commentaar en discussie ook over...met
wat meer uitleg.
Over de legale aspecten:
"Yes, they maybe used the phrase "looks like a movie" and similar, more
than 10 times that day. This could be a line of defense. But lies aren't
necessary illegal. If I told you about the ride I had with some UFOs to
another solar system last week, that obvious lie isn't illegal. When was
the last time any news network was fined for a lie? How about never?
Libel and fraud is something different though."
Je wee tniet of het een selfie is. Het kan ook gewoon de achtergrond van de telefoon zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt voor deze video, ik heb het zojuist eens bekeken en idd, er is iets grondig mis met het publiek. Alleen al die selfies als je naar het scherm kijkt van de persoon klopt daar niks van wat het scherm weergeeft. Over de rest maar niet te spreken. Vraag me af wat is dit allemaal? Green screen, nep mensen, CGI?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:29 schreef Abdoulah het volgende:
Shared on Jan 15, 2015 in Algemeen, Shooting Parijs | 98 comments
Charlie Hebdo opzettelijke provocatie opnieuw afbeelding van de profeet Mohammed
De Nederlandse media doen allemaal alsof het de meest sensationele actie ooit is. Matthijs van Nieuwkerk was gister in DWDD zo enthousiast over de miljoenenoplage van de nieuwe Charlie Hebdo dat zijn tanden bijna uit zijn mond vielen. Waar zijn we in beland? Aan tafel zaten cartoonisten die de nieuwe Cartoon op de voorpagina van Charlie Hebdo volledig de hemel in prezen. De één vond het een keurige afbeelding van de profeet Mohammed en de ander vond de traan zo geweldig. Alleen Giel Beelen merkte op dat het totaal onzinnig was om zo te provoceren. En natuurlijk is de nieuwe uitgave van de krant weer een provocatie, want iedereen weet dat binnen de islam het afbeelden van de profeet Mohammed verboden is. Het is dus op zijn minst een provocatie dat Charlie Hebdo dit opnieuw doet. Het Charlie Hebdo dat onderdeel is van de Franse krant Libération dat in handen is van de rijke Ashkenazi joodse bankiersfamilie Rothschild. We kunnen dus eigenlijk wel stellen dat we hier met een joodse provocatie van de islamitische wereld te maken hebben.
Ik zal de afbeelding van de nieuwe voorpagina van Charlie Hebdo hier niet posten, maar plaats een aangepaste versie waaruit u kunt opmaken dat er mogelijk nog een andere manier is om naar de schetsen van Charlie Hebdo te kijken. Dat maakt de zaak extra provocerend.
[ afbeelding ]
Kijkt u naar onderstaand filmpje om een indruk te krijgen welke manier van tekenen ook door Charlie Hebdo gehanteerd lijkt te worden. De enige reden die ik kan bedenken als verklaring voor het bestaan van dit soort cartoonisten is een bewust geschapen alibi voor een provocatie en een ‘inside job’ of ‘valse vlag’ aanslag. Wetende dat de krant eigendom is van de familie Rothschild – die de grote drijvende kracht zijn achter het zionisme en de wereldwijde geldstromen in hun macht hebben – wordt het steeds duidelijker wat het doel is. Men wil aansturen op een wereldoorlog en oplaaiend geweld op eigen bodem die in de schoenen geschoven moet worden van moslims.
http://www.martinvrijland(...)de-profeet-mohammed/
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt voor deze video, ik heb het zojuist eens bekeken en idd, er is iets grondig mis met het publiek. Alleen al die selfies als je naar het scherm kijkt van de persoon klopt daar niks van wat het scherm weergeeft. Over de rest maar niet te spreken. Vraag me af wat is dit allemaal? Green screen, nep mensen, CGI?
Ja dat weet ik - ik had vergeten om de groetjes te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren postte Summers nog hoor.
Dat doe je dan maar per d of pm. Of op de SC.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik - ik had vergeten om de groetjes te doen.
Van de discussie bij de film link, ik neem aan dat 't soort van video layering of zo is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
BNW / [BNW SC] #184 Jazeker, we hebben genoten van de drank.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar per d of pm. Of op de SC.
BNW / [BNW SC] #184 Jazeker, we hebben genoten van de drank.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van de discussie bij de film link, ik neem aan dat 't soort van video layering of zo is.
Whatever it is - it doesn't look natural.
Ze hebben de 'enorme publiek protest van 2miljoen mensen' gefaked dus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
BNW / [BNW SC] #184 Jazeker, we hebben genoten van de drank.
Er klopt iets duidelijk niet aan die massa als je al naar die bewegingen kijkt van het volk? En dan al die rare selfies en vreemde oorbellen. Wtf is this shit?
Bij deze samenkomst waren tig verschillende tv-zenders aan het filmen. Waarschijnlijk ook duizenden burgers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel maar is op andere locatie opgenomen voor een green screen en zo..quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze samenkomst waren tig verschillende tv-zenders aan het filmen. Waarschijnlijk ook duizenden burgers. Crisis acteurs!
Is het idee nu dat de hele mars niet heeft plaatsgevonden, aan de hand van dit filmpje. Want die man heeft echt een grote neus.
Dacht aan deze:quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat maakt niets uit, want iedereen doet er gewoon aan mee. Voor een beetje roem, geld en seks. Zo rollen de blinde sheeple.
Paris, the chroma key city. Where an actor never is out of work ...quote:
Prachtig ook dat ze dit met live evenementen kunnen doen zoals bij Boston.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Paris, the chroma key city. Where an actor never is out of work ...
Dud, heb je die enorme neus niet gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:19 schreef kalinhos het volgende:
Ja het is echt niet te gelovenFucking miljoenen mensen in een stad op nog geen 500km van de fokkers hier (El_mata uitgezonderd dan
) en iedereen trekt in twijfel of die mensen er wel echt geweest zijn. Maar zo'n grote mond om op de dag zelf erheen te rijden en het te checken, nee dat zou te veel moeite geweest zijn en je wilt ook niet je zolderkamer af natuurlijk. Er zijn duizenden filmpjes, honderden nieuwsberichten en ik denk als je een beetje zoekt ook miljoenen tweets met foto's van die dag. Maaar één filmpje waar reigenlijk niks bijzonders is te zien, dat ís het bewijs dat het gestaged is. Pleurt toch op
zowel hier als in bijna elk nieuwsmedium. Er is ook nooit een geheim van gemaakt dat die leiders maar een paar honderd meter hebben gelopen praktisch omringd door een veiligheidscordon van agentenquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:36 schreef Resonancer het volgende:
Weet niet of deze al voorbij kwam?
http://www.independent.co(...)history-9972895.html
Oké thx. Btje Charlie Hebdo moe denk ik. De foto's die ik zag in de msm maakten mij dat niet duidelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
zowel hier als in bijna elk nieuwsmedium. Er is ook nooit een geheim van gemaakt dat die leiders maar een paar honderd meter hebben gelopen praktisch omringd door een veiligheidscordon van agenten
Het is gewoon weer de zoveelste media deceptie en leugenachtig en beledigend en hypocriet en bewerkt . Hier een voorbeeld van een KEIHARDE medialeugen waarvan het zo vaak werd herhaald dat je zou zweren dat het echt was . Genoeg mensen die erin trappen en echt haat gaan voelen voor moslims en vinden dat ze het recht hebben om geweld tegen moslims te gebruiken .quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat zou die nep-oorbel dan betekenen?
Die selfie zegt niks. Vooral omdat je niet weet of het een selfie is. Het lijkt me dat ze gewoon haar telefoon in de hand heeft en daarop kijkt. Als jij de eiffeltoren als achtergrond op je telefoon hebt, zal je die dus ook zien.
Als je een selfie maakt, zie je jezelf. Het ontgaat me compleet waarom, stel dat dit gestaged is, het dan geen selfie zou worden.
Heel fijn allemaal maar echt concreet op de punten reageren is er niet bij zie ik. Welnee, pleur gewoon nog een filmpje neer van iets wat niet met dit filmpje te maken heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is gewoon weer de zoveelste media deceptie en leugenachtig en beledigend en hypocriet en bewerkt . Hier een voorbeeld van een KEIHARDE medialeugen waarvan het zo vaak werd herhaald dat je zou zweren dat het echt was . Genoeg mensen die erin trappen en echt haat gaan voelen voor moslims en vinden dat ze het recht hebben om geweld tegen moslims te gebruiken .
En niemand ontkent ook dat er gelogen wordt in de media.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is gewoon weer de zoveelste media deceptie en leugenachtig en beledigend en hypocriet en bewerkt . Hier een voorbeeld van een KEIHARDE medialeugen waarvan het zo vaak werd herhaald dat je zou zweren dat het echt was . Genoeg mensen die erin trappen en echt haat gaan voelen voor moslims en vinden dat ze het recht hebben om geweld tegen moslims te gebruiken .
Je meent dit waarschijnlijk echt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:17 schreef Izzy73 het volgende:
1 ding is zeker, voorlopig geen aanslagen meer in Parijs.
Ze verbieden nu namelijk opnames voor actiefilms in Parijs.
Parijs verbiedt opnames voor actiefilms
nog bekender voorbeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:14 schreef Resonancer het volgende:
Wat kijkvoer.
MEDIA HOAXES EXPOSED! Naomi Wolf Reveals How & Why Fake News Stories Are...:
http://m.disclose.tv/acti(...)ught_Off_Redsilverj/
En soms komt er eens een leugentje uit:http://www.dailymail.co.u(...)oldiers-protest.html
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Je meent dit waarschijnlijk echt?
FOX is natuurlijk zo gek als een deur maar nu lijkt het net alsof er in Parijs geen vette relatieve no-go areas zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo heerlijk serviel wanneer malloten als Martin Vrijland "de profeet Mohammed" zeggen. Wat zijn ze verontwaardigd! Ondertussen wekken ze de indruk dat je een wereldoorlog zou kunnen ontketenen door spotprenten te maken, alsof er miljoenen Moslims staan te popelen om ons af te maken.quote:
Dat is Fox.. dat wordt niet eens tot media gerekend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef Summers het volgende:
[..]
De achterstandswijken zijn er wel maar no-go zones is overdreven. Men verliest weleens uit 't oog dat Charlie Hepdo een actie was waar veel waarschuwingen van Al Qaida aan vooraf gingen (als we de tekenaar van Charlie Hepdo als bron gebruiken) maar men ging door. Voor die huurmoord missie op een "hoge boom" werden twee jongens knettergek getraind met nachten geen slaap en werden gedrillt tot ze dit er voor over hadden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOX is natuurlijk zo gek als een deur maar nu lijkt het net alsof er in Parijs geen vette relatieve no-go areas zijn.
Ze zijn niet eens in de ergste geweest, dit ziet er gewoon uit als een Parijs Lombok. Hallo, dat zijn geen no-go areas nee.
Maar ontkennen dat er rondom (noord)-Parijs flink bizarre enclaves van enorme groepen arme immigranten bestaan lijkt me net zulke politieke propaganda als de misser van FOX. Op 1 avond 85 auto's in de fik toentertijd?
Dat was toch gewoon allemaal echt? Waarom dat ontkennen?
Dankje voor dit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:49 schreef Summers het volgende:
[..]
En toch zijn mensen dan verbaasd dat men de msm niet meer serieus neemt , het ging om een oorbel en niet om een raar oor . Je hebt het filmpje dus niet gezienquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En niemand ontkent ook dat er gelogen wordt in de media.
Nu weer terug naar het filmpje met het 'rare oor'. Hoe, waarom en wat?
Kom op zeg, Fox news, dat neemt toch niemand serieus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef Summers het volgende:
[..]
En toch zijn mensen dan verbaasd dat men de msm niet meer serieus neemt , het ging om een oorbel en niet om een raar oor . Je hebt het filmpje dus niet gezien
Al die Fox journalisten pikken onze baantjes in..quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op zeg, Fox news, dat neemt toch niemand serieus.![]()
En ik heb het filmpje wel gezien. Ik zag een vreemd uitsteeksel, een gekke oorbel dus. Nou, ik ben overtuigd.
Dit was gewoon puur haat zaaien tegen moslims en charlie uitmelken want er zijn geen 741 gebieden ingenomen door moslims waar alleen moslims mogen komen en 60 % staat niet achter isis . De main stream media heeft het goed gedaan want zelfs in Nederland worden elke dag moslimvrouwen uitgescholden , bedreigd , fysiek aangevallen enz . Ik heb geen goed woord over de msm en fox is niet de uitzondering want door heel Europa is er een stijging van moslimhaat die gewoon in hun eigen land hun eigen main stream volgen en nooit naar fox kijken .quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOX is natuurlijk zo gek als een deur maar nu lijkt het net alsof er in Parijs geen vette relatieve no-go areas zijn.
Ze zijn niet eens in de ergste geweest, dit ziet er gewoon uit als een Parijs Lombok. Hallo, dat zijn geen no-go areas nee.
Maar ontkennen dat er rondom (noord)-Parijs flink bizarre enclaves van enorme groepen arme immigranten bestaan lijkt me net zulke politieke propaganda als de misser van FOX. Op 1 avond 85 auto's in de fik toentertijd?
Dat was toch gewoon allemaal echt? Waarom dat ontkennen?
Lesta's film bedoel je? Ik vond de reacties op de film/analysis heel informatief ook.Het lijkt me geen 'hysterische gekke aluhoedjes' discussie.Voor mij is 't heel duidelijk dat er iets vreselijk verkeerd is met de beelden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef Summers het volgende:
[..]
En toch zijn mensen dan verbaasd dat men de msm niet meer serieus neemt , het ging om een oorbel en niet om een raar oor . Je hebt het filmpje dus niet gezien
meldpunt islamofobie , er zal misschien niet elke dag iemand fysiek aangevallen worden maar er is elke dag haat tegen molimvrouwen wat lekker laf is want ze begrijpen heus zelf ook wel dat ze er niet makkelijk afkomen als ze dat tegen een man zouden doen . Mensen geloven de msm zo erg dat ze ernaar gaan handelen en hun medemens aanvallen . Ik heb er genoeg van en ik heb alle respect verloren voor de msm of het nou fox is of de nos of cnn of bbc .quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:41 schreef Copycat het volgende:
Worden er elke dag Nederlandse moslima's fysiek aangevallen, ja?
Daar heb je vast en zeker een bron voor!
Nare incidenten, maar ik denk dat het vooral om een handjevol domme malloten gaat die nu voor zichzelf een rechtvaardiging voor hun vooroordelen heeft gevonden. Geen breed gedragen, door (media-aandacht voor) de daden van deze Franse individuen aangewakkerde, moslimhaat.quote:Sinds de Facebook-pagina in de lucht is, zijn er vanuit het hele land al vijftig van dit soort meldingen binnengekomen. Ook in Amsterdam komen volgens de Facebook-pagina de nodige incidenten voorbij: bussen die doorrijden, mensen die niet naast hoofddoekjes willen zitten en bij AT5 meldde zich nog een andere vrouw die zei dat er bier over haar heen was gegooid.
Eh.. als je wil dat mensen dingen niet over één kam scheren waarom scheer je Fox dan over dezelfde kam als de NOS? Dat is zeggen dan BNW niet deugt omdat... ONZ.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
meldpunt islamofobie , er zal misschien niet elke dag iemand fysiek aangevallen worden maar er is elke dag haat tegen molimvrouwen wat lekker laf is want ze begrijpen heus zelf ook wel dat ze er niet makkelijk afkomen als ze dat tegen een man zouden doen . Mensen geloven de msm zo erg dat ze ernaar gaan handelen en hun medemens aanvallen . Ik heb er genoeg van en ik heb alle respect verloren voor de msm of het nou fox is of de nos of cnn of bbc .
Ik zie anders een artikel over het meldpunt op de website van de NOS.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Summers het volgende:
[..]
meldpunt islamofobie , er zal misschien niet elke dag iemand fysiek aangevallen worden maar er is elke dag haat tegen molimvrouwen wat lekker laf is want ze begrijpen heus zelf ook wel dat ze er niet makkelijk afkomen als ze dat tegen een man zouden doen . Mensen geloven de msm zo erg dat ze ernaar gaan handelen en hun medemens aanvallen . Ik heb er genoeg van en ik heb alle respect verloren voor de msm of het nou fox is of de nos of cnn of bbc .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |