Wat zou die nep-oorbel dan betekenen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje , wat een nep weer met oorbel die uit haar steekt en mensen die zogenaamd een selfie maken maar het publiek dat voorbij komt staat niet op het scherm maar de eiffeltoren . Gelukkig trappen mensen er niet zo snel meer in en leggen alles onder een loep waar de msm mee komt . Ik ben trots op mijn kritische mede wereldburgers
Het is de manier van bepaalde zaken die worden weergeven als betweterig en stom dat anderen het niet zien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie roept dat? Gewoon info is het.
Not sure if....quote:Als jij ben op je gemak met de officiiele verklaringen van alles en nog wat - fijn voor je.
And again, not sure if...quote:Moet je echt niet naar de 'onthoofding' videos kijken hoor! Het zijn schokkende beelden!
Gisteren postte Summers nog hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Graag gedaan Summers.
Goed om je terug te zien!
Bedankt voor deze video, ik heb het zojuist eens bekeken en idd, er is iets grondig mis met het publiek. Alleen al die selfies als je naar het scherm kijkt van de persoon klopt daar niks van wat het scherm weergeeft. Over de rest maar niet te spreken. Vraag me af wat is dit allemaal? Green screen, nep mensen, CGI?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:07 schreef Tingo het volgende:
Lesta's Hebdo Hoax - Walking on Green Screen!
Er is excellent,heel interessante commentaar en discussie ook over...met
wat meer uitleg.
Over de legale aspecten:
"Yes, they maybe used the phrase "looks like a movie" and similar, more
than 10 times that day. This could be a line of defense. But lies aren't
necessary illegal. If I told you about the ride I had with some UFOs to
another solar system last week, that obvious lie isn't illegal. When was
the last time any news network was fined for a lie? How about never?
Libel and fraud is something different though."
Je wee tniet of het een selfie is. Het kan ook gewoon de achtergrond van de telefoon zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt voor deze video, ik heb het zojuist eens bekeken en idd, er is iets grondig mis met het publiek. Alleen al die selfies als je naar het scherm kijkt van de persoon klopt daar niks van wat het scherm weergeeft. Over de rest maar niet te spreken. Vraag me af wat is dit allemaal? Green screen, nep mensen, CGI?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:29 schreef Abdoulah het volgende:
Shared on Jan 15, 2015 in Algemeen, Shooting Parijs | 98 comments
Charlie Hebdo opzettelijke provocatie opnieuw afbeelding van de profeet Mohammed
De Nederlandse media doen allemaal alsof het de meest sensationele actie ooit is. Matthijs van Nieuwkerk was gister in DWDD zo enthousiast over de miljoenenoplage van de nieuwe Charlie Hebdo dat zijn tanden bijna uit zijn mond vielen. Waar zijn we in beland? Aan tafel zaten cartoonisten die de nieuwe Cartoon op de voorpagina van Charlie Hebdo volledig de hemel in prezen. De één vond het een keurige afbeelding van de profeet Mohammed en de ander vond de traan zo geweldig. Alleen Giel Beelen merkte op dat het totaal onzinnig was om zo te provoceren. En natuurlijk is de nieuwe uitgave van de krant weer een provocatie, want iedereen weet dat binnen de islam het afbeelden van de profeet Mohammed verboden is. Het is dus op zijn minst een provocatie dat Charlie Hebdo dit opnieuw doet. Het Charlie Hebdo dat onderdeel is van de Franse krant Libération dat in handen is van de rijke Ashkenazi joodse bankiersfamilie Rothschild. We kunnen dus eigenlijk wel stellen dat we hier met een joodse provocatie van de islamitische wereld te maken hebben.
Ik zal de afbeelding van de nieuwe voorpagina van Charlie Hebdo hier niet posten, maar plaats een aangepaste versie waaruit u kunt opmaken dat er mogelijk nog een andere manier is om naar de schetsen van Charlie Hebdo te kijken. Dat maakt de zaak extra provocerend.
[ afbeelding ]
Kijkt u naar onderstaand filmpje om een indruk te krijgen welke manier van tekenen ook door Charlie Hebdo gehanteerd lijkt te worden. De enige reden die ik kan bedenken als verklaring voor het bestaan van dit soort cartoonisten is een bewust geschapen alibi voor een provocatie en een ‘inside job’ of ‘valse vlag’ aanslag. Wetende dat de krant eigendom is van de familie Rothschild – die de grote drijvende kracht zijn achter het zionisme en de wereldwijde geldstromen in hun macht hebben – wordt het steeds duidelijker wat het doel is. Men wil aansturen op een wereldoorlog en oplaaiend geweld op eigen bodem die in de schoenen geschoven moet worden van moslims.
http://www.martinvrijland(...)de-profeet-mohammed/
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt voor deze video, ik heb het zojuist eens bekeken en idd, er is iets grondig mis met het publiek. Alleen al die selfies als je naar het scherm kijkt van de persoon klopt daar niks van wat het scherm weergeeft. Over de rest maar niet te spreken. Vraag me af wat is dit allemaal? Green screen, nep mensen, CGI?
Ja dat weet ik - ik had vergeten om de groetjes te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren postte Summers nog hoor.
Dat doe je dan maar per d of pm. Of op de SC.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik - ik had vergeten om de groetjes te doen.
Van de discussie bij de film link, ik neem aan dat 't soort van video layering of zo is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
BNW / [BNW SC] #184 Jazeker, we hebben genoten van de drank.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar per d of pm. Of op de SC.
BNW / [BNW SC] #184 Jazeker, we hebben genoten van de drank.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van de discussie bij de film link, ik neem aan dat 't soort van video layering of zo is.
Whatever it is - it doesn't look natural.
Ze hebben de 'enorme publiek protest van 2miljoen mensen' gefaked dus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
BNW / [BNW SC] #184 Jazeker, we hebben genoten van de drank.
Er klopt iets duidelijk niet aan die massa als je al naar die bewegingen kijkt van het volk? En dan al die rare selfies en vreemde oorbellen. Wtf is this shit?
Bij deze samenkomst waren tig verschillende tv-zenders aan het filmen. Waarschijnlijk ook duizenden burgers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel maar is op andere locatie opgenomen voor een green screen en zo..quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze samenkomst waren tig verschillende tv-zenders aan het filmen. Waarschijnlijk ook duizenden burgers. Crisis acteurs!
Is het idee nu dat de hele mars niet heeft plaatsgevonden, aan de hand van dit filmpje. Want die man heeft echt een grote neus.
Dacht aan deze:quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat maakt niets uit, want iedereen doet er gewoon aan mee. Voor een beetje roem, geld en seks. Zo rollen de blinde sheeple.
Paris, the chroma key city. Where an actor never is out of work ...quote:
Prachtig ook dat ze dit met live evenementen kunnen doen zoals bij Boston.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Paris, the chroma key city. Where an actor never is out of work ...
Dud, heb je die enorme neus niet gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:19 schreef kalinhos het volgende:
Ja het is echt niet te gelovenFucking miljoenen mensen in een stad op nog geen 500km van de fokkers hier (El_mata uitgezonderd dan
) en iedereen trekt in twijfel of die mensen er wel echt geweest zijn. Maar zo'n grote mond om op de dag zelf erheen te rijden en het te checken, nee dat zou te veel moeite geweest zijn en je wilt ook niet je zolderkamer af natuurlijk. Er zijn duizenden filmpjes, honderden nieuwsberichten en ik denk als je een beetje zoekt ook miljoenen tweets met foto's van die dag. Maaar één filmpje waar reigenlijk niks bijzonders is te zien, dat ís het bewijs dat het gestaged is. Pleurt toch op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |