abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149377411
Shared on Jan 15, 2015 in Algemeen, Shooting Parijs | 98 comments

Charlie Hebdo opzettelijke provocatie opnieuw afbeelding van de profeet Mohammed
De Nederlandse media doen allemaal alsof het de meest sensationele actie ooit is. Matthijs van Nieuwkerk was gister in DWDD zo enthousiast over de miljoenenoplage van de nieuwe Charlie Hebdo dat zijn tanden bijna uit zijn mond vielen. Waar zijn we in beland? Aan tafel zaten cartoonisten die de nieuwe Cartoon op de voorpagina van Charlie Hebdo volledig de hemel in prezen. De één vond het een keurige afbeelding van de profeet Mohammed en de ander vond de traan zo geweldig. Alleen Giel Beelen merkte op dat het totaal onzinnig was om zo te provoceren. En natuurlijk is de nieuwe uitgave van de krant weer een provocatie, want iedereen weet dat binnen de islam het afbeelden van de profeet Mohammed verboden is. Het is dus op zijn minst een provocatie dat Charlie Hebdo dit opnieuw doet. Het Charlie Hebdo dat onderdeel is van de Franse krant Libération dat in handen is van de rijke Ashkenazi joodse bankiersfamilie Rothschild. We kunnen dus eigenlijk wel stellen dat we hier met een joodse provocatie van de islamitische wereld te maken hebben.
Ik zal de afbeelding van de nieuwe voorpagina van Charlie Hebdo hier niet posten, maar plaats een aangepaste versie waaruit u kunt opmaken dat er mogelijk nog een andere manier is om naar de schetsen van Charlie Hebdo te kijken. Dat maakt de zaak extra provocerend.

Kijkt u naar onderstaand filmpje om een indruk te krijgen welke manier van tekenen ook door Charlie Hebdo gehanteerd lijkt te worden. De enige reden die ik kan bedenken als verklaring voor het bestaan van dit soort cartoonisten is een bewust geschapen alibi voor een provocatie en een ‘inside job’ of ‘valse vlag’ aanslag. Wetende dat de krant eigendom is van de familie Rothschild – die de grote drijvende kracht zijn achter het zionisme en de wereldwijde geldstromen in hun macht hebben – wordt het steeds duidelijker wat het doel is. Men wil aansturen op een wereldoorlog en oplaaiend geweld op eigen bodem die in de schoenen geschoven moet worden van moslims.

http://www.martinvrijland(...)de-profeet-mohammed/
"Say what is true, although it may be bitter and displeasing to people."
  donderdag 5 februari 2015 @ 01:55:19 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_149377526
Dit hoort in BNW.
pi_149377554
Meid toch
pi_149377559
Dit topic provoceert mij Ts. Wanneer jij nog eens een topic opent zie ik dit als herhaaldelijke provocatie.
pi_149377664
Provocatie _O_
Het ultieme voorbeeld van een samenleving waarin alles gezegd kan en mag worden.
-XOXO-
  donderdag 5 februari 2015 @ 02:56:33 #6
224960 highender
Travellin' Light
pi_149377879
Tijd voor een glas goede wijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door highender op 05-02-2015 02:58:12 (ninja) ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 06:17:30 #7
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149378237
Bericht van 15 januari. Nu pas wakker?

Verder; ja het provoceert. Dat is de bedoeling. Ga ergens in een hoekje zitten huilen. De wereld hoeft geen rekening te houden met jouw tere zieltje.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 5 februari 2015 @ 06:20:40 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_149378243
"And I'm not gonna stop until I see eh..e...EVERY dick" _O-
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_149378545
je zult maar zo kleinzerig zijn dat je je door zoiets laat provoceren
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:10:26 #10
180174 Diemux
People vs Me
pi_149379631
Abdoulah, geloof is iets voor jezelf, dat die haatbaarden het misbruiken om geweld naar andere goed te praten is een tweede. De islam wordt enkel misbruikt. De meeste moslims interesseerd het geen moer wat een of ander blaadje afbeeld. Jezus wordt toch ook voor van alles en nog wat uitgemaakt en uitgebeeld?
pi_149379679
Iets te ver gezocht allemaal. Daarnaast Martin Vrijland :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')