Damn, kunnen ze niet op werkbezoek gaan bij de gemeentes Heerhugowaard en Koggenland hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:55 schreef Fogel het volgende:
Leges vallen wel mee, en de gemeente doet helemaal niet moeilijk, ze denken zelfs mee.
Had tijdens de bouw nog een paar "kleine" dingen veranderd, was allemaal geen probleem, stuur de nieuwe tekeningen maar op en dan slaan we die op ipv de originelen was het antwoord van de gemeente
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Fogel het volgende:
Ik mag zonder vergunning een hek/schutting van 20 meter lang plaatsen zolang die lager is dan 180cm.
Whehe, we wonen hier iets minder dicht op elkaar, heeft vast wat met de flexibiliteit te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, kunnen ze niet op werkbezoek gaan bij de gemeentes Heerhugowaard en Koggenland hier
Uhhh ja, je kan je ook over belangrijke dingen druk maken ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]no go in Koggenland
ja tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhhh ja, je kan je ook over belangrijke dingen druk maken ofzo.
Dat klinkt fout...quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de hond doen en slapen
Thanks ToT
uitlatenquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat klinkt fout...
Ik ga ook pitten.
Bedankt ToT!
Prima!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben lekker op tijd dus.
Hoe gaat het ermee
LOL Nee deze heb ik zelf gescored!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
die van Fylax afgepakt ;p?
Als echte fokker trouwens de vraag :pics?
zou ik ook niet doen :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Nee deze heb ik zelf gescored!
En helaas; pics ga ik niet geven!
zo zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een Filipijnse schone!
Jij?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo zo.
Moet binnenkort ook maar weer relatie status veranderen
Ah right!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
al half jaar single.
Kwam ook iets tussen enzo.
Ja ik ging er al van uit dat dat het dingetje was wat er tussen was gekomen!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
verassend is dat een gebroken nek vrouwen weg jaagd
mijn regel gebroken enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ging er al van uit dat dat het dingetje was wat er tussen was gekomen!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
helemaal zo goed als voorheen.
Over paar weken ga ik weer rollen enzo.
Okee dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar kan al weer fietsen.
Lopen rennen fitnessen en aikido alleen niet vallen bij aikido.
maf zequote:Op woensdag 21 januari 2015 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.Ja stapje voor stapje opbouwen dus.
Anyway, ik ga maffen!Trusten dude!
Vet!quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond heb ik een uuropener uit 1921
Aiiii druk dan idd ja!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
redelijk druk, volgende week begint het tweede semester
Aha, flink aan het roosteren dus…quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
redelijk druk, volgende week begint het tweede semester
Hier gaat het z'n gangetje…quote:
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om te gehangen, maar de slaapkamer is ongeveer halverwege klaar. Dan nog een klein slaapkamertje en dan is al ht behangwerk eindelijk klaar!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier gaat het z'n gangetje…
Behangen allemaal gelukt?
* Spezza19 heeft zin om er op uit te gaan, maar de kou is wel minder
Goed bezigquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om te gehangen, maar de slaapkamer is ongeveer halverwege klaar. Dan nog een klein slaapkamertje en dan is al ht behangwerk eindelijk klaar!
Ah, iemand anders hier zit met het zelfde probleem vandaag!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed bezig
Op pakketjes wachten zuigt…
Vooral als er geen duidelijke aflevertijd bekend is…
Papiervernietigerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, iemand anders hier zit met het zelfde probleem vandaag!
Wat heb jij besteld? LP's?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:16 schreef knokkels het volgende:
Ah dit is de wachtrij voor pakketten? Als ie niet binnen 45 minuten binnen is, mag ik waarschijnlijk nóg een dag wachten.
Oh jee, beetje artistieke boekhouding wegwerken?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
De mijne is binnen
Even wat geheime documenten vernietigen
Ah joy, ja ik heb ooit ook eentje gehad, cheap-ass plastic handgedreven dingetje waarvan het hendeltje binnen een paar dagen al afbrak en die sowieso maar 3 pagina's per keer aan kon of zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
Max. 5 pagina's per keer….
Bij 4 doet ie al moeilijk… Nee, dit apparaat is niet geschikt als je haast hebt
quote:
Neuh, gewoon spullen die ik niet meer nodig heb waar klantgegevens op staan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, beetje artistieke boekhouding wegwerken?
(Kut, ik vergeet de echte term steeds!)
Mee eens ja!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon spullen die ik niet meer nodig heb waar klantgegevens op staan.
Vind ik wel zo netjes ipv het in de oud papier container te gooien.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor het eerst contactlenzen uit Duitsland besteld. Ze zijn binnen. Toch altijd spannend, bestellen via een buitenlandse webshop. Maar wel klaar voor de helft van het geld t.o.v. de opticien.
quote:So I took a shower earlier today and left my 2 year old son in the living room with the TV on thinking he would be ok. I come out 20 minutes later and he covered the entire living room in green permanent marker that he somehow got a hold of. As you can imagine, I flipped out and immediately ran to the store to buy cleaning supplies. I tried at least five different types, and scrubbed for at least half an hour but the stain was still there. Does anybody have any good methods for getting blood out of the carpet?
Ach, en als ik toch zo bezig ben… Merk ik ook wel dat ik het fijn vind om mijn eigen prive papieren door de shredder te halen.quote:
Zo heeft mijn broer tandpasta meegebracht uit duitsland, ipv 75ml ook nog eens 100ml en dat voor de helft van de prijs. Meteen 20 tubes ingeslagenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor het eerst contactlenzen uit Duitsland besteld. Ze zijn binnen. Toch altijd spannend, bestellen via een buitenlandse webshop. Maar wel klaar voor de helft van het geld t.o.v. de opticien.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:35 schreef robdriessen het volgende:
So I took a shower earlier today and left my 2 year old son in the living room with the TV on thinking he would be ok. I come out 20 minutes later and he covered the entire living room in green permanent marker that he somehow got a hold of. As you can imagine, I flipped out and immediately ran to the store to buy cleaning supplies. I tried at least five different types, and scrubbed for at least half an hour but the stain was still there. Does anybody have any good methods for getting blood out of the carpet?
Vast wel..quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:09 schreef robdriessen het volgende:
Nieuw project! Huiskamer aan het her-inrichten qua entertainment en kabels.
Oude situatie: PS3, KabelTVkastje en Mediabox hangen aan surround set, die beeld doorstuurt naar TV. X360 hangt rechtstreeks aan TV (want maar 3 HDMI-ins op surround set) en heeft dus geen geluid naar surroundset. Zelfde geldt voor PC (met bijkomend nadeel dat ik telkens moet kutten in de geluidsinstellingen van de PC om het geluid niet naar de PC boxjes maar via HDMI naar de TV te sturen). Internetrouter staat vlak bij TV dus wired internet naar PS3, Mediabox, KabelTVkastje en PC. X360 krijgt dus ook geen internet, maar da's voornamelijk omdat ik tot nu toe te lui ben geweest om wifi gegevens in te voeren.
Nieuwe situatie: Mediabox moet er uit, want verouderd en niet gebruiksvriendelijk (Fuck you Tizzbird F-30 en iBood!). Alle films en TV-series voortaan maar vanuit PC via Kodi (ex-XBMC) naar Surroundsysteem en TV. Dus HDMI splitter nodig (1>2) om PC audio/video zowel naar monitor als TV te kunnen sturen. Nog wel steeds dat gekut met omzetten audioapparaat in Windows, maar alla. Omdat Mediabox er uit gaat, heb ik ineens een internetkabel en een HDMI slot vrij. PC in HDMI slot van surroundset. Internet in X360. Nu heb ik helaas dan nog steeds geen surroundsound op de X360. Dusss: nog een HDMI splitter (of switch) 2>1 om PS3 en X360 allebei van hetzelfde slot op de surroundset gebruik te laten maken.
Kodi is ondertussen geinstalleerd, nu de juiste HDMI splitters/switches zien te vinden. Actieve voor Monitor/Surroundsysteem (PC zit 5 meter van surroundset af) en passieve voor X360/PS3. Waarschijnlijk ook een nieuwe HDMI kabel nodig als die niet bij de splitters zit. Bediening van Kodi als deze op TV speelt kan via smartphone app die connect met mijn wifi.
Heb ik aan alles gedacht?
Lokpost!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:30 schreef Fogel het volgende:
Er is ruim voldoende plek voor emoties in je andere topic(s).
twitter:Symphonie112 twitterde op woensdag 21-01-2015 om 12:10:56Vanavond om 20:00 op #Radio49 : DJ Muis met Top if Flop Om 21:00 DJ Symphonic met Second hand Rose, Verrassende covers #r49 reageer retweet
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef Symphonic het volgende:
twitter:Symphonie112 twitterde op woensdag 21-01-2015 om 12:10:56Vanavond om 20:00 op #Radio49 : DJ Muis met Top if Flop Om 21:00 DJ Symphonic met Second hand Rose, Verrassende covers #r49 reageer retweet
Voor je wederhelft idd, als het 2e handse roos is he!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:42 schreef robdriessen het volgende:
Tweedehands roos? Daar zijn shampoo's voor, hoor.....
Head & Shouldersquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:42 schreef robdriessen het volgende:
Tweedehands roos? Daar zijn shampoo's voor, hoor.....
Is inmiddels al aangepast las ik vanmiddag… Hoeven ze nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef ToT het volgende:
Personeel Aldi moet gemiste uren gijzeling inhalenWhat the hell?
Onder publiekelijke druk uiteraard, maar godverdomme hee zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is inmiddels al aangepast las ik vanmiddag… Hoeven ze niet
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:46 schreef DieselTank het volgende:
Ik moest er woensdag avond zijn, nou hier ben ik dus maar hoelaat begint het feest?
TizzBird!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:09 schreef robdriessen het volgende:
Nieuw project! Huiskamer aan het her-inrichten qua entertainment en kabels.
Oude situatie: PS3, KabelTVkastje en Mediabox hangen aan surround set, die beeld doorstuurt naar TV. X360 hangt rechtstreeks aan TV (want maar 3 HDMI-ins op surround set) en heeft dus geen geluid naar surroundset. Zelfde geldt voor PC (met bijkomend nadeel dat ik telkens moet kutten in de geluidsinstellingen van de PC om het geluid niet naar de PC boxjes maar via HDMI naar de TV te sturen). Internetrouter staat vlak bij TV dus wired internet naar PS3, Mediabox, KabelTVkastje en PC. X360 krijgt dus ook geen internet, maar da's voornamelijk omdat ik tot nu toe te lui ben geweest om wifi gegevens in te voeren.
Nieuwe situatie: Mediabox moet er uit, want verouderd en niet gebruiksvriendelijk (Fuck you Tizzbird F-30 en iBood!). Alle films en TV-series voortaan maar vanuit PC via Kodi (ex-XBMC) naar Surroundsysteem en TV. Dus HDMI splitter nodig (1>2) om PC audio/video zowel naar monitor als TV te kunnen sturen. Nog wel steeds dat gekut met omzetten audioapparaat in Windows, maar alla. Omdat Mediabox er uit gaat, heb ik ineens een internetkabel en een HDMI slot vrij. PC in HDMI slot van surroundset. Internet in X360. Nu heb ik helaas dan nog steeds geen surroundsound op de X360. Dusss: nog een HDMI splitter (of switch) 2>1 om PS3 en X360 allebei van hetzelfde slot op de surroundset gebruik te laten maken.
Kodi is ondertussen geinstalleerd, nu de juiste HDMI splitters/switches zien te vinden. Actieve voor Monitor/Surroundsysteem (PC zit 5 meter van surroundset af) en passieve voor X360/PS3. Waarschijnlijk ook een nieuwe HDMI kabel nodig als die niet bij de splitters zit. Bediening van Kodi als deze op TV speelt kan via smartphone app die connect met mijn wifi.
Heb ik aan alles gedacht?
Hoezo?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
Android
Google Play Store
* Spezza19 heeft 1x een android phone gehad… NOOIT, maar dan ook NOOIT meer….
Gewoon, omdat ik sowieso tegen al die verplichte Google koppelingen ben… Verplicht een Gmail e-mail adres aanmaken, anders kan je geen gebruik maken van je Samsungquote:
Ja ik ben ook echt niet blij met a die verplichte koppelingen; zo kom ik ineens op websites terecht waarbij ik blijkbaar via Google+ gekoppeld word aan mensen die in mijn contactlijst staan of zo op mijn telefoon!quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik sowieso tegen al die verplichte Google koppelingen ben… Verplicht een Gmail e-mail adres aanmaken, anders kan je geen gebruik maken van je Samsung
Sowieso, Android telefoons zijn qua privacy toch wel de ergste…. Moet je eens wat installeren en kijken waar ze allemaal toegang voor willen hebben….
Bij iPhone is dat een stuk minder… en sowieso, gebruiksgemak van Android telefoons is ook totaal niet mijn ding….
Wacht maar tot er muziek opgezet wordt; dan schuif je het volume HEEL snel naar beneden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
'n avond
Wat is er mis? Knokkels is goed te verstaan bij mij hoor
Ik heb hier mijn standaard 50%/50% volume setting, dus dan moet het volume van de muziek bij hèm omlaag, en niet zijn voice omhoogquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wacht maar tot er muziek opgezet wordt; dan schuif je het volume HEEL snel naar beneden.
En hoi!
Mja vergeleken met Gup net klonk hij net de hele tijd echt ontzettend zacht (en met youtube en andere geluid enzo).quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn standaard 50%/50% volume setting, dus dan moet het volume van de muziek bij hèm omlaag, en niet zijn voice omhoog
Dat is op zich best wel irritant jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja vergeleken met Gup net klonk hij net de hele tijd echt ontzettend zacht (en met youtube en andere geluid enzo).
Nu op DIT moment klinkt het wel okay idd.Maar nu zit hij met zijn neus tegen de mic; dat moet niet nodig zijn.
Muis, heldinquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn standaard 50%/50% volume setting, dus dan moet het volume van de muziek bij hèm omlaag, en niet zijn voice omhoog
Maar net op Skype ging het allemaal helemaal prima.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is op zich best wel irritant ja
en nu?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:40 schreef ToT het volgende:
Ik vind het nu weer zacht klinken, maar goed....
Nee, echt?quote:
Ja dat was wat ik net bedoelde: ik persoonlijk vind het nog wat zacht ten opzichte van de muziek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, echt?![]()
Dat was ook de opzet
Maar qua mic volume
ik hoor niets meer... what the hellquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef ToT het volgende:
Je bent wel goed te horen, maar vergeleken met Gup die er net doorheen knalde, is het wel zachter.
hihi Aux dit dat allesquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef ToT het volgende:
Je bent wel goed te horen, maar vergeleken met Gup die er net doorheen knalde, is het wel zachter.
Da's best knapquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:54 schreef ToT het volgende:
Nu ben je wel weer te horen, maar zachter dan de muziek.
Toch hoor ik alleen nu geluiden van jou en geen muziek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's best knap
Ik heb mic on, lock talk uit.
alles gaat via soundcard in encoders
Gezelligquote:
En wat waren de voorspellingen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. John Legend - Listen
[ afbeelding ]
Stond vorige week de hele week in de tipparade en is nu al geflopt
Vorige week pas binnen gekomen, dus hebben we geen voorspellingen voor gedaanquote:
Ik was even mijn nieuwe mic aan het uittestenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:58 schreef DieselTank het volgende:
Zozo en hoe heet dit lied? Dikke muis en toetsenbord beats
Boer
Ahhh okee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige week pas binnen gekomen, dus hebben we geen voorspellingen voor gedaan
Zal wel een goede microfoon zijn! Die boer was goed te voelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was even mijn nieuwe mic aan het uittesten![]()
Echt heel erg standaard, ja. En veel herhalen van zinnetjes!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:03 schreef knokkels het volgende:
David Guetta is best okee, en John Legend is fijn om te luisteren ... maar ja... echt vernieuwend is het niet
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:02 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zal wel een goede microfoon zijn! Die boer was goed te voelen
Heavy!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Omi - Cheerleader (Felix Jaehn radio edit)
[ afbeelding ]
Vorige week in de tipparade binnen gekomen en nu al op de 8e plaats in the Top 40
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo eindelijk de kutlaptop aan de praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |