Als je dat ambieert welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen man en geen kinderen, dus dat maakt het ook moeilijker
Dan kan er toch nog altijd verlengd worden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
MOET niet, maar veel mensen willen gewoon graag zo lang mogelijk kunnen draaien.
No way, niet meerquote:
Nou in mijn geval is het omdat er gewoon vrijwel niemand in het topic was, en ik niet na 1 uur en 3 kwartier of whatever ineens onverwacht afgekapt zou worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan er toch nog altijd verlengd worden?
Zal wel iets met mijn kwartiertjes mentaliteit te maken hebben
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Johnny 5
En ik vond dit echt een leuke film
"Neeeeeed moooooooore input"
Dan nog snap ik de X:38 nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou in mijn geval is het omdat er gewoon vrijwel niemand in het topic was, en ik niet na 1 uur en 3 kwartier of whatever ineens onverwacht afgekapt zou worden.
Ik zou liever meteen meerdere uren ingepland hebben aangezien het erg lang erg leeg in het topic was, omdat het al vaker is voorgekomen dat je de tijd gewoon uit het oog verliest, maar tja....
Ja nou ja, een tijdje geleden was er ook al een onenigheidje over een te lange show....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de X:38 niet
Pak dan een kwartiertje meer. Ik ben geloof ik van de afrondingen naar kwartieren, maar ons nieuwe urensysteem pakt dat niet meer, die werkt alleen nog maar per uren
Ja, correctquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, een tijdje geleden was er ook al een onenigheidje over een te lange show....
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik moet krabben morgenochtend
In overleg kan gewoon alles, en het was de hele dag gewoon echt heel erg leeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, correct
Omdat toen vóór 20:00 uur er al vanuit gegaan werd dat er niet meer luisteraars en/of potentiele draaiers zouden komen, dus dan een show die om 18:08 begon tot 00:08 zetten (of zo iets), was niet uitnodigend voor eventuele andere DJ's die naar het rooster keken
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik moet krabben morgenochtend
En ongezond veel bezoekjes aan de zonnebank.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef Karzai het volgende:
Damn mannen met lippenstift
[ afbeelding ]
En eyelinerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef Karzai het volgende:
Damn mannen met lippenstift
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor de Muziek ToT
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
er zijn me iets teveel autobranden in HHW voor zoietsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost je minder minuten om aan te brengen en te verwijderen dan het krabben kost
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor de Muziek ToT
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
Ik ga zeker mijn best doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
En morgen een toffe radio avond weer
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Karzai het volgende:
ik volg het voorbeeld van muis, thx tot, peace to all of you
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef Fogel het volgende:
Nou, dan kom ik wel even binnenstormen ofzo.
Gewoon in de mixxer van windows.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
Kun je het geluid van VDJ trouwens voor jezelf muten? Ik moet ff een gesprekje via Skype houden en dan kan ik die muziek er ff niet bij hebben.
Kan per programma.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar mute je dan het geluid van de rest niet ook?
Ik check!
serieus geen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
Kun je het geluid van VDJ trouwens voor jezelf muten? Ik moet ff een gesprekje via Skype houden en dan kan ik die muziek er ff niet bij hebben.
Een klein lullig soepballetje is effectiever hoor, die past wat makkelijker in een strotquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
Hopen dat iemand zich verslikt in een bowlingbal mag toch wel?
Zolang je die bowlingbal niet in de strot van desbetreffende persoon drukt.
heb je daar serieus een vergunning voor nodig?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef Fogel het volgende:
Weer geluid... geluid van weer... stormshit waardoor mijn voordeur bijna aan gort gaat.
Ben bezig met een bouwvergunning om de voordeur "in te bouwen" zodat we geen last meer hebben van de wind.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je daar serieus een vergunning voor nodig?
Nice, hier kan 10 cm je echt al jaren bezig houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Facadeverandering en mijn huis wordt zo'n 4 m2 groter vanwege die extra wanden.
Maargoed, vergunningen krijgen is niet zo'n groot probleem hier, maar je moet wel de regels volgen. Vinden de buren het prima dan gaat de gemeente niet mekkeren zelfs al past het niet in het bestemmingsplan (mijn huis is volgens het bestemmingsplan al iets te groot bijvoorbeeld).
ah op die manier...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Facadeverandering en mijn huis wordt zo'n 4 m2 groter vanwege die extra wanden.
Maargoed, vergunningen krijgen is niet zo'n groot probleem hier, maar je moet wel de regels volgen. Vinden de buren het prima dan gaat de gemeente niet mekkeren zelfs al past het niet in het bestemmingsplan (mijn huis is volgens het bestemmingsplan al iets te groot bijvoorbeeld).
een hekje om een zandvlaktequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nice, hier kan 10 cm je echt al jaren bezig houden.
Damn, kunnen ze niet op werkbezoek gaan bij de gemeentes Heerhugowaard en Koggenland hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:55 schreef Fogel het volgende:
Leges vallen wel mee, en de gemeente doet helemaal niet moeilijk, ze denken zelfs mee.
Had tijdens de bouw nog een paar "kleine" dingen veranderd, was allemaal geen probleem, stuur de nieuwe tekeningen maar op en dan slaan we die op ipv de originelen was het antwoord van de gemeente
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Fogel het volgende:
Ik mag zonder vergunning een hek/schutting van 20 meter lang plaatsen zolang die lager is dan 180cm.
Whehe, we wonen hier iets minder dicht op elkaar, heeft vast wat met de flexibiliteit te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, kunnen ze niet op werkbezoek gaan bij de gemeentes Heerhugowaard en Koggenland hier
Uhhh ja, je kan je ook over belangrijke dingen druk maken ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]no go in Koggenland
ja tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhhh ja, je kan je ook over belangrijke dingen druk maken ofzo.
Dat klinkt fout...quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de hond doen en slapen
Thanks ToT
uitlatenquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat klinkt fout...
Ik ga ook pitten.
Bedankt ToT!
Prima!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben lekker op tijd dus.
Hoe gaat het ermee
LOL Nee deze heb ik zelf gescored!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
die van Fylax afgepakt ;p?
Als echte fokker trouwens de vraag :pics?
zou ik ook niet doen :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Nee deze heb ik zelf gescored!
En helaas; pics ga ik niet geven!
zo zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een Filipijnse schone!
Jij?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo zo.
Moet binnenkort ook maar weer relatie status veranderen
Ah right!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
al half jaar single.
Kwam ook iets tussen enzo.
Ja ik ging er al van uit dat dat het dingetje was wat er tussen was gekomen!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
verassend is dat een gebroken nek vrouwen weg jaagd
mijn regel gebroken enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ging er al van uit dat dat het dingetje was wat er tussen was gekomen!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
helemaal zo goed als voorheen.
Over paar weken ga ik weer rollen enzo.
Okee dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar kan al weer fietsen.
Lopen rennen fitnessen en aikido alleen niet vallen bij aikido.
maf zequote:Op woensdag 21 januari 2015 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.Ja stapje voor stapje opbouwen dus.
Anyway, ik ga maffen!Trusten dude!
Vet!quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond heb ik een uuropener uit 1921
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |