Damn, kunnen ze niet op werkbezoek gaan bij de gemeentes Heerhugowaard en Koggenland hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:55 schreef Fogel het volgende:
Leges vallen wel mee, en de gemeente doet helemaal niet moeilijk, ze denken zelfs mee.
Had tijdens de bouw nog een paar "kleine" dingen veranderd, was allemaal geen probleem, stuur de nieuwe tekeningen maar op en dan slaan we die op ipv de originelen was het antwoord van de gemeente
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Fogel het volgende:
Ik mag zonder vergunning een hek/schutting van 20 meter lang plaatsen zolang die lager is dan 180cm.
Whehe, we wonen hier iets minder dicht op elkaar, heeft vast wat met de flexibiliteit te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, kunnen ze niet op werkbezoek gaan bij de gemeentes Heerhugowaard en Koggenland hier
Uhhh ja, je kan je ook over belangrijke dingen druk maken ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]no go in Koggenland
ja tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhhh ja, je kan je ook over belangrijke dingen druk maken ofzo.
Dat klinkt fout...quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de hond doen en slapen
Thanks ToT
uitlatenquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat klinkt fout...
Ik ga ook pitten.
Bedankt ToT!
Prima!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben lekker op tijd dus.
Hoe gaat het ermee
LOL Nee deze heb ik zelf gescored!quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
die van Fylax afgepakt ;p?
Als echte fokker trouwens de vraag :pics?
zou ik ook niet doen :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Nee deze heb ik zelf gescored!
En helaas; pics ga ik niet geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |