Eenschquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef Karzai het volgende:
Dat radio49 plaatje mag ven mij wel weg
Welk plaatje?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef Karzai het volgende:
Dat radio49 plaatje mag vAn mij wel weg
quote:
doe dit soort kwisjes nooit met mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Godver, kan ik die ook al weer gaan opzoeken!
Neneh Cherryquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
Van wie was die cover van I've got you under my skin trouwens? '90s geloof ik. en vrouw die het zingt.
oke okequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe, of je doet ff F5 en kijkt nog een keer naar de OP![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Karzai en ToT die hem nu al missen![]()
[ afbeelding ]
Als mensen hem er weer in willen, kan hij er weer inquote:
i will get youquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Karzai en ToT die hem nu al missen![]()
[ afbeelding ]
Hé Christopher Lee, daar heeft ToT ook wel minimaal 2 albums vanquote:
She likes weedsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:39 schreef ToT het volgende:
Hierna, ff geen crypto aangezien ik daar echt niks bij kan verzinnen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Christopher Lee, daar heeft ToT ook wel minimaal 2 albums van
Verkapt verzoekje inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Christopher Lee, daar heeft ToT ook wel minimaal 2 albums van
En niet slecht ookquote:
quote:
Symphonic Metalquote:
Jij kwam toch met Steppenwolf?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
ToT reageert maar niet meer op mijn oplossingen
Wut?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Karzai het volgende:
we zijn net te laat voor het eeuwige leven, maarja wie wil dat?
Met zo'n crypto draai je dan toch gewoon Doe Maar - Nederwietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
Ow she likes weeds?
Dat zei me ff niks, maar volgens mij ken ik die idd wel ja!
ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Karzai het volgende:
Who want's to live for-eeeeeeeeverquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Karzai het volgende:
Owwwww dat!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is een kwallletje die eeuwig leeft, ze zijn er mee bezig tot
ik denk wel dat de mens tot de 150 gaatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww dat!Zijn ze al jaren mee bezig.
ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Karzai het volgende:
Totaal geen behoefte aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk wel dat de mens tot de 150 gaat
hmm ik denk dat ik in goede gezondheid wel door zou willen levenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte aan
Ik wil nog van mijn opgebouwde pensioen kunnen genieten, maar dan mag het wel over zijn
Ow ik schrok al.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
De skip gold voor Bowie
Niet voor Christopher Lee
Hehehe echt he!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een baas
Die man geeft je als 40+er weer mogelijkheden
Goede gezondheid is ook wel een basis lijkt mij, mijn gezondheid is nu al niet zo bestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ik denk dat ik in goede gezondheid wel door zou willen leven
MC Hawkingquote:
maar je geniet nog wel van het leven?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede gezondheid is ook wel een basis lijkt mij, mijn gezondheid is nu al niet zo best
Op de paar goede dagen die ik heb welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar je geniet nog wel van het leven?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt Mark Rutte muziek?
Go*lere dat heeft ie een keer geprobeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
exact , ik ga nu ook door een hel maar ik weet dat er goeie dagen komenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de paar goede dagen die ik heb wel
En daarom knok ik door, voor meer goede dagen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
exact , ik ga nu ook door een hel maar ik weet dat er goeie dagen komen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zo hou ik het mijzelf ook voor ogen
Radar Lovequote:
En jij red het ook wel weerquote:
ik heb geen kinderen en vrouw, dus dat scheelt. Ik hoef alleen voor m'n zelf te zorgenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij red het ook wel weer
We zijn een taaie generatie
Wij gaan door waar de vorige generatie al jaren zielig doent van oude regels 'genieten' van hun WAO
Yep donequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff tot na middernacht ergens verlengen?
Hehehe nou ik vind echt wel meer muziek mooi hoor, maar het is moeilijk dit in een show te verwerken waarin ik veel andere nummers heb die ik mooi vind.quote:
En daarna: Who's Johnnyquote:
Ik heb geen man en geen kinderen, dus dat maakt het ook moeilijkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen en vrouw, dus dat scheelt. Ik hoef alleen voor m'n zelf te zorgen
MOET niet, maar veel mensen willen gewoon graag zo lang mogelijk kunnen draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep done
En ik begrijp een ding niet, waarom MOET een show persé 2 uur duren tegenwoordig
Als ik om 20:38 zou starten zou ik doorgaan tot 22:00 en niet tot 22:08
Ga, dan gewoon eens een avondje freestylenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nou ik vind echt wel meer muziek mooi hoor, maar het is moeilijk dit in een show te verwerken waarin ik veel andere nummers heb die ik mooi vind.
Als je dat ambieert welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen man en geen kinderen, dus dat maakt het ook moeilijker
Dan kan er toch nog altijd verlengd worden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
MOET niet, maar veel mensen willen gewoon graag zo lang mogelijk kunnen draaien.
No way, niet meerquote:
Nou in mijn geval is het omdat er gewoon vrijwel niemand in het topic was, en ik niet na 1 uur en 3 kwartier of whatever ineens onverwacht afgekapt zou worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan er toch nog altijd verlengd worden?
Zal wel iets met mijn kwartiertjes mentaliteit te maken hebben
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Johnny 5
En ik vond dit echt een leuke film
"Neeeeeed moooooooore input"
Dan nog snap ik de X:38 nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou in mijn geval is het omdat er gewoon vrijwel niemand in het topic was, en ik niet na 1 uur en 3 kwartier of whatever ineens onverwacht afgekapt zou worden.
Ik zou liever meteen meerdere uren ingepland hebben aangezien het erg lang erg leeg in het topic was, omdat het al vaker is voorgekomen dat je de tijd gewoon uit het oog verliest, maar tja....
Ja nou ja, een tijdje geleden was er ook al een onenigheidje over een te lange show....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de X:38 niet
Pak dan een kwartiertje meer. Ik ben geloof ik van de afrondingen naar kwartieren, maar ons nieuwe urensysteem pakt dat niet meer, die werkt alleen nog maar per uren
Ja, correctquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, een tijdje geleden was er ook al een onenigheidje over een te lange show....
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik moet krabben morgenochtend
In overleg kan gewoon alles, en het was de hele dag gewoon echt heel erg leeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, correct
Omdat toen vóór 20:00 uur er al vanuit gegaan werd dat er niet meer luisteraars en/of potentiele draaiers zouden komen, dus dan een show die om 18:08 begon tot 00:08 zetten (of zo iets), was niet uitnodigend voor eventuele andere DJ's die naar het rooster keken
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik moet krabben morgenochtend
En ongezond veel bezoekjes aan de zonnebank.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef Karzai het volgende:
Damn mannen met lippenstift
[ afbeelding ]
En eyelinerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef Karzai het volgende:
Damn mannen met lippenstift
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor de Muziek ToT
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
er zijn me iets teveel autobranden in HHW voor zoietsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost je minder minuten om aan te brengen en te verwijderen dan het krabben kost
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor de Muziek ToT
Ik ga mijn meurbaal opzoeken
Ik ga zeker mijn best doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
En morgen een toffe radio avond weer
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Karzai het volgende:
ik volg het voorbeeld van muis, thx tot, peace to all of you
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef Fogel het volgende:
Nou, dan kom ik wel even binnenstormen ofzo.
Gewoon in de mixxer van windows.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
Kun je het geluid van VDJ trouwens voor jezelf muten? Ik moet ff een gesprekje via Skype houden en dan kan ik die muziek er ff niet bij hebben.
Kan per programma.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar mute je dan het geluid van de rest niet ook?
Ik check!
serieus geen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
Kun je het geluid van VDJ trouwens voor jezelf muten? Ik moet ff een gesprekje via Skype houden en dan kan ik die muziek er ff niet bij hebben.
Een klein lullig soepballetje is effectiever hoor, die past wat makkelijker in een strotquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
Hopen dat iemand zich verslikt in een bowlingbal mag toch wel?
Zolang je die bowlingbal niet in de strot van desbetreffende persoon drukt.
heb je daar serieus een vergunning voor nodig?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef Fogel het volgende:
Weer geluid... geluid van weer... stormshit waardoor mijn voordeur bijna aan gort gaat.
Ben bezig met een bouwvergunning om de voordeur "in te bouwen" zodat we geen last meer hebben van de wind.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je daar serieus een vergunning voor nodig?
Nice, hier kan 10 cm je echt al jaren bezig houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Facadeverandering en mijn huis wordt zo'n 4 m2 groter vanwege die extra wanden.
Maargoed, vergunningen krijgen is niet zo'n groot probleem hier, maar je moet wel de regels volgen. Vinden de buren het prima dan gaat de gemeente niet mekkeren zelfs al past het niet in het bestemmingsplan (mijn huis is volgens het bestemmingsplan al iets te groot bijvoorbeeld).
ah op die manier...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Facadeverandering en mijn huis wordt zo'n 4 m2 groter vanwege die extra wanden.
Maargoed, vergunningen krijgen is niet zo'n groot probleem hier, maar je moet wel de regels volgen. Vinden de buren het prima dan gaat de gemeente niet mekkeren zelfs al past het niet in het bestemmingsplan (mijn huis is volgens het bestemmingsplan al iets te groot bijvoorbeeld).
een hekje om een zandvlaktequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nice, hier kan 10 cm je echt al jaren bezig houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |