Aiiii druk dan idd ja!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
redelijk druk, volgende week begint het tweede semester
Aha, flink aan het roosteren dus…quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
redelijk druk, volgende week begint het tweede semester
Hier gaat het z'n gangetje…quote:
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om te gehangen, maar de slaapkamer is ongeveer halverwege klaar. Dan nog een klein slaapkamertje en dan is al ht behangwerk eindelijk klaar!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier gaat het z'n gangetje…
Behangen allemaal gelukt?
* Spezza19 heeft zin om er op uit te gaan, maar de kou is wel minder
Goed bezigquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om te gehangen, maar de slaapkamer is ongeveer halverwege klaar. Dan nog een klein slaapkamertje en dan is al ht behangwerk eindelijk klaar!
Ah, iemand anders hier zit met het zelfde probleem vandaag!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goed bezig
Op pakketjes wachten zuigt…
Vooral als er geen duidelijke aflevertijd bekend is…
Papiervernietigerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, iemand anders hier zit met het zelfde probleem vandaag!
Wat heb jij besteld? LP's?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:16 schreef knokkels het volgende:
Ah dit is de wachtrij voor pakketten? Als ie niet binnen 45 minuten binnen is, mag ik waarschijnlijk nóg een dag wachten.
Oh jee, beetje artistieke boekhouding wegwerken?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
De mijne is binnen
Even wat geheime documenten vernietigen
Ah joy, ja ik heb ooit ook eentje gehad, cheap-ass plastic handgedreven dingetje waarvan het hendeltje binnen een paar dagen al afbrak en die sowieso maar 3 pagina's per keer aan kon of zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
Max. 5 pagina's per keer….
Bij 4 doet ie al moeilijk… Nee, dit apparaat is niet geschikt als je haast hebt
quote:
Neuh, gewoon spullen die ik niet meer nodig heb waar klantgegevens op staan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, beetje artistieke boekhouding wegwerken?
(Kut, ik vergeet de echte term steeds!)
Mee eens ja!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon spullen die ik niet meer nodig heb waar klantgegevens op staan.
Vind ik wel zo netjes ipv het in de oud papier container te gooien.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor het eerst contactlenzen uit Duitsland besteld. Ze zijn binnen. Toch altijd spannend, bestellen via een buitenlandse webshop. Maar wel klaar voor de helft van het geld t.o.v. de opticien.
quote:So I took a shower earlier today and left my 2 year old son in the living room with the TV on thinking he would be ok. I come out 20 minutes later and he covered the entire living room in green permanent marker that he somehow got a hold of. As you can imagine, I flipped out and immediately ran to the store to buy cleaning supplies. I tried at least five different types, and scrubbed for at least half an hour but the stain was still there. Does anybody have any good methods for getting blood out of the carpet?
Ach, en als ik toch zo bezig ben… Merk ik ook wel dat ik het fijn vind om mijn eigen prive papieren door de shredder te halen.quote:
Zo heeft mijn broer tandpasta meegebracht uit duitsland, ipv 75ml ook nog eens 100ml en dat voor de helft van de prijs. Meteen 20 tubes ingeslagenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor het eerst contactlenzen uit Duitsland besteld. Ze zijn binnen. Toch altijd spannend, bestellen via een buitenlandse webshop. Maar wel klaar voor de helft van het geld t.o.v. de opticien.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:35 schreef robdriessen het volgende:
So I took a shower earlier today and left my 2 year old son in the living room with the TV on thinking he would be ok. I come out 20 minutes later and he covered the entire living room in green permanent marker that he somehow got a hold of. As you can imagine, I flipped out and immediately ran to the store to buy cleaning supplies. I tried at least five different types, and scrubbed for at least half an hour but the stain was still there. Does anybody have any good methods for getting blood out of the carpet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |