Heb er zo'n hekel aan als mensen de waarheid gaan posten om net te doen alsof hun summiere kut leventje wat voorstelt heh.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
¤3000 p/m op je 26e, weet niet wat jullie verdienden?
3500 p/m op m'n 24.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
De man die lang genoeg is blijven vullen om de leeftijd te bereiken hoe je automatisch assistent manager wordt.quote:
Ahja, goed voor jou tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij wou het toch hebben over baankansen? Ik licht een tipje van de sluier.
Bruto of netto?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
4100 bruto toen ik begon op 24 jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
gulden jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
4100 bruto toen ik begon op 24 jaar
Ja sommige op wat foto's d anderen op info, kwestie van niveauquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ze als aasgieren jagen op die stukjes informatie. Mooi dit.
800/900 per maand als ik 40 uur per week zou werkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
de helftquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja, goed punt, maar wat is het verschil nu?
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
800/900 per maand als ik 40 uur per week zou werken
Bonus bij de ah?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bruto, en dan heb je nog allerlei regelingen en bonussen gelieerd aan je winkelprestaties.
Maandje of wat geleden verdiend met in totaal misschien 2 weken fulltime werk. Daarbij valt te zeggen dat als ik geen opdrachten heb het absoluut niet zo'n vetpot is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Gefeliciteerd, je winkel heeft target X gehaald, hier heb je een paar duizend euro bonus, kaartjes voor een WK wedstrijd en wat goodies". Zulke shitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonus bij de ah?![]()
Hoe dan?
Toeslagen a la, maar bonussen?
Veeg me op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bruto, en dan heb je nog allerlei regelingen en bonussen gelieerd aan je winkelprestaties.
Met de bonus-kaartquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonus bij de ah?![]()
Hoe dan?
Toeslagen a la, maar bonussen?
Living the good life.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Gefeliciteerd, je winkel heeft target X gehaald, hier heb je een paar duizend euro bonus, kaartjes voor een WK wedstrijd en wat goodies". Zulke shit.
Lullig, dit jaar geen WK.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd, je winkel heeft target X gehaald, hier heb je een paar duizend euro bonus, kaartjes voor een WK wedstrijd en wat goodies". Zulke shit.
Volgens mij vergeet je dat ik het heb over de mogelijkheden bij m'n bijbaan.quote:
Sweetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zal vast wel een WK zijn in één of andere sport, bovendien was het een voorbeeld.quote:
Kan me sowieso niet zo goed voorstellen dat iemand die debet/credit niet snapt erg veel ambities heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je dat ik het heb over de mogelijkheden bij m'n bijbaan.
Beweer nergens dat ik ervoor ga en/of het m'n ambities zijn.
Ben jij nou kantoorslaaf af?quote:
Waarom moet je jezelf zo verdedigen als je er zelf zo trots op bent? Het is vrij land, moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij vergeet je dat ik het heb over de mogelijkheden bij m'n bijbaan.
Beweer nergens dat ik ervoor ga en/of het m'n ambities zijn.
Hahahah calm your tits, waarom zo mad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mooi..opgekankerd, achterlijk wijf
hoi datismijnmening.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Voor dit soort bedragen kom ik m'n bed niet eens uit. Sloebers verenigt u!
ach voor mij geldt dta ik in een goede tijd begon (99) ik ha drie werkgevers die me wilden, en ik heb de leukste gekozen (niet de best betalende)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Willoow het volgende:
Hoe kunnen jullie zoveel verdienen?
Zelfs als ik mijn opleiding af heb begin ik nog vrij laag.
omdat jij niet kapt met dat irritante gedram.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf zo verdedigen als je er zelf zo trots op bent? Het is vrij land, moet je lekker zelf weten.
Zelf je uurtarief bepalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef Willoow het volgende:
Hoe kunnen jullie zoveel verdienen?
Zelfs als ik mijn opleiding af heb begin ik nog vrij laag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah calm your tits, waarom zo mad.
Ik zal dat nooit erkennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij nou kantoorslaaf af?
Jij hebt ook al veel werkervaring, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ach voor mij geldt dta ik in een goede tijd begon (99) ik ha drie werkgevers die me wilden, en ik heb de leukste gekozen (niet de best betalende)
Als een echte baasquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef hoink581 het volgende:
Nu alleen nog een bevestiging dat MMMMWMWYYY zo'n enorme knappert is dan dat hij zegt en ik ben om.
Maar dat hoeft toch helemaal niet? Ik hoef toch ook niet te reageren op zijn gedram als ik mezelf niet hoef te verdedigen? Dat is toch de logica?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef remi1986 het volgende:
omdat jij niet kapt met dat irritante gedram.
Ik ben ook wel een beetje klaar met dat eeuwige gehaat op voetbal van jouw kant.quote:
Uur of 170/180 per 4 weken, en da's als vakkenvuller (met max./23 jaar+ salaris).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sweet
Maar hoeveel uur werk je voor 3000 bruto?
Jij werkt volgens mij echt reteveel
Da's niet de AH hequote:
Jaja, goed verhaal, maar mij troll je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf zo verdedigen als je er zelf zo trots op bent? Het is vrij land, moet je lekker zelf weten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uur of 170/180 per 4 weken, en da's als vakkenvuller (met max./23 jaar+ salaris).
Maar ik heb een 9-uur contract, dus alles daarboven ontvang ik met toeslag. En dan ook nog soms ochtend/avond/weekendtoeslag, variërend van 133, 150 en 200%. En je kan ook 'stapelen' met je toeslagen.
Dus als ik maandag 9:00 - 22:00 werk bijv. heb ik de eerste 9 uur 100%, daarna 133% omdat boven contract, na 19:00 nog 33% erbij want avond en na 20:00 nog erbij 50%.
Na m'n verdediging wel deze opgezet.quote:
Oke Duitslandquote:
Dat jij je zo bedriegt voelt door die vermeende intellectueliteit is ego strelend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef chroestjov het volgende:
Is dat iets waar jij ''intellectueel'' zelfvertrouwen uit kan putten o.i.d.?
Lijkt mij heerlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef remi1986 het volgende:
donders wat heerlijk, geen hoink posts meer. Wist helemaal niet dat je mensen kon blokkeren hier
Ik ben serieus een keer afgewezen bij de AHquote:
Flight of the Bumblebeequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na m'n verdediging wel deze opgezet.
Wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jij je zo bedriegt voelt door die vermeende intellectueliteit is ego strelend.
Heb je een basic abo genomen? Zie ik nu pasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef remi1986 het volgende:
donders wat heerlijk, geen hoink posts meer. Wist helemaal niet dat je mensen kon blokkeren hier
Eerst die bonus van een paar k maar eens vangen heh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een basic abo genomen? Zie ik nu pas. Geniaal man, misschien ook serieus overwegen
.
ahahaha ja hahaha ;pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerst die bonus van een paar k maar eens vangen heh.
Helemaal onzeker met z'n assisten-manager "ja maar jullie verdienen vast dit niet."quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jaja, goed verhaal, maar mij troll je niet.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben serieus een keer afgewezen bij de AH
Ik paste niet in het profiel -> Te oud.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Helemaal onzeker met z'n assisten-manager "ja maar jullie verdienen vast dit niet."
Heb hartelijk moeten lachen. Kukkelde zo van je eigen sokkeltje af.
Daar is niets van waar, dan had ik allang enkele TR's aangemaakt.quote:
Het is stiekem gewoon een kantoorbaan maar dan in een supermarkt, that's allquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Gridlok het volgende:
Snap niet waarom dat een slechte baan is, zou dikke anarchie/kannibalistische toestanden worden zonder georganiseerde supermarkten.
Waarom probeer je dan zo hopeloos m'n aandacht te vragen voor deze zaak?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, dan had ik allang enkele TR's aangemaakt.
Vakkenvullen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is stiekem gewoon een kantoorbaan maar dan in een supermarkt, that's all. Wel een salesmanager-sausje.
Toch niet een verkeerde baan, wel kut omdat je veel jugend in dienst hebt, vieze swag yolo generatie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is stiekem gewoon een kantoorbaan maar dan in een supermarkt, that's all. Wel een salesmanager-sausje.
Ja ik denk ik vraag het maar. Opscheppen over banen die we niet hebben, kunnen we allemaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kankerdomme opmerking weer. Godtering.
Vooralsnog is MYMEMEME die 'jugend'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch niet een verkeerde baan, wel kut omdat je veel jugend in dienst hebt, vieze swag yolo generatie.
Van hopeloosheid is geen sprake aangezien je telkens weer reageert.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan zo hopeloos m'n aandacht te vragen voor deze zaak?
Ik heb nooit naar je salaris gevraagd, a sabhi. Daar begon je zelf over te bleren toen je fantastische bijbaan op de hak werd genomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
?
Je vraagt ernaar, ik geef na 5 van je pogingen toch maar eens antwoord, dan dit.
Is hier überhaupt een woord voor wat jij nu tentoonstelt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch niet een verkeerde baan, wel kut omdat je veel jugend in dienst hebt, vieze swag yolo generatie.
Het is al goed man, het is al goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik denk ik vraag het maar. Opscheppen over banen die we niet hebben, kunnen we allemaal.
is uit 89.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooralsnog is MYMEMEME die 'jugend'.
Stuur jij het voetvolk aan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de stad vooral.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef BozeHaas het volgende:
AH heeft wel vaak lekkere kassameisjes
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar je salaris gevraagd, a sabhi. Daar begon je zelf over te bleren toen je fantastische bijbaan op de hak werd genomen.
Nogmaals, waarom zou je als je er zelf trots op bent? Je moet je wel naar je eigen logica gedragen.
Die redenatie slaat nergens op. Dit is nu al de zoveelste dag achter elkaar dat je me irrelevant quote met die prietpraatjes van je. Je mag er wel mee stoppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Van hopeloosheid is geen sprake aangezien je telkens weer reageert.
Dat maakt niet uit. Hij is in ieder geval de simpele arbeider op de vloer.quote:
ja, werd gestoord van de adsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een basic abo genomen? Zie ik nu pas. Geniaal man, misschien ook serieus overwegen
.
Ik probeer de praktische tips uit Mein Kampf op kleine schaal toe te passen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuur jij het voetvolk aan?
Tja, ze lijken ook steeds jonger te worden bij de AH waar ik altijd kom.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik paste niet in het profiel -> Te oud.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
God damn, even serieus, lees alles op je gemak terug en zie in dat je onzin lult.
Zo moeilijk is dit toch allemaal niet voor je, ofwel? Blijkbaar wel.
Vanuit het niets. En nu nog terugkrabbelen ook. Treurige reddingspoging MM.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik knordequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik probeer de praktische tips uit Mein Kampf op kleine schaal toe te passen.
Da's wat ik volgend jaar zou gaan verdienen als ik dat 1-jarige asm-traject zou volgen. Tering, gast. Serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Vanuit het niets. En nu nog terugkrabbelen ook. Treurige reddingspoging MM.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die redenatie slaat nergens op. Dit is nu al de zoveelste dag achter elkaar dat je me irrelevant quote met die prietpraatjes van je. Je mag er wel mee stoppen.
Ja, veelal magazijnwerk en productiewerk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ze lijken ook steeds jonger te worden bij de AH waar ik altijd kom.
Ergens anders wel succes geboekt?
alsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's wat ik volgend jaar zou gaan verdienen als ik dat 1-jarige asm-traject zou volgen. Tering, gast. Serieus.
Nog erger.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Da's wat ik volgend jaar zou gaan verdienen als ik dat 1-jarige asm-traject zou volgen. Tering, gast. Serieus.
Ben geen fotomodel, maar knapper dan jullie 3 bij elkaar sowieso. En dat haal ik op zondagochtend ook welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
Maar goed. Nu nog een foto van meneer de assistent-manager waarop hij daadwerkelijk toont dat hij een fotomodel is en hij heeft zichzelf bewezen!
Dan maar lekker vakkenvullenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien OMDAT IK NIET DE AMBITIE HEB OM ALTIJD IN EEN AH-FILIAAL TE WERKEN FFS.
Ik word een beetje moe van het haantjesgedrag hierquote:
Vind van niet, daarom zei ik dat ik ¤3000 op 26-jarige leeftijd als startersalaris niet slecht vindquote:
Nou fantastisch inderdaad.quote:
Ik verdien geen 3000 per maand hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het haantjesgedrag hier![]()
En dan nog de enige chick links laten liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
kuikentjes meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ja. Veel praatjes dat hebben we wel gemerkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben geen fotomodel, maar knapper dan jullie 3 bij elkaar sowieso. En dat haal ik zondagochtend ook wel.
Ik denk dat vakkenvullen inderdaad beter op je CV staat bij het solliciteren bij anderen banen. Hoe lang solliciteer je nu onderhand?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Misschien OMDAT IK NIET DE AMBITIE HEB OM ALTIJD IN EEN AH-FILIAAL TE WERKEN FFS.
Je hebt toch wel door dat dit de paringsdans is die er voor gaat zorgen dat je door a) de neger, b) de Turk, c) de hipster of d) de ecto farmer, geïnsemineerd wordt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan krijg je die 4 milli van Panzer-tafarelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Gridlok het volgende:
Als iedereen nou even een screenshot van z'n bank saldo maakt zijn we klaar.
ze is al van mij, dus weg wezenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan nog de enige chick links laten liggen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Gridlok het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dit de paringsdans is die er voor gaat zorgen dat je door a) de neger, b) de Turk, c) de hipster of d) de ecto farmer, geïnsemineerd wordt?
Vraag het me nog steeds af hoeveel daar van waar is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan krijg je die 4 milli van Panzer-tafarelen.
Liever anoniem met praatjes dan praatjes met foto met een bakkes zoals jijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ja. Veel praatjes dat hebben we wel gemerkt.
Ja, laat ik nog meer informatie vrijgeven over m'n leven/carrière/ambities. Kom nouquote:Ik denk dat vakkenvullen inderdaad beter op je CV staat bij het solliciteren bij anderen banen. Hoe lang solliciteer je nu onderhand?
Je pocht met een salaris wat je niet eens verdient. Het maakt niet uit hoor. Vind het allemaal prachtig zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vind van niet, daarom zei ik dat ik ¤3000 op 26-jarige leeftijd als startersalaris niet slecht vind.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik verdien geen 3000 per maand hoor.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dit de paringsdans is die er voor gaat zorgen dat je door a) de neger, b) de Turk, c) de hipster of d) de ecto farmer, geïnsemineerd wordt?
Niks, je kan gewoon in je browser met rechtermuisknop 'element inspecteren' klikken, cijfertjes aanpassen en klaar. Zag toen gepost worden op imgur, kk easy.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag het me nog steeds af hoeveel daar van waar is.
Ben er niet ver vanaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je pocht met een salaris wat je niet eens verdient. Het maakt niet uit hoor. Vind het allemaal prachtig zo.
Dat snap ik nu in jouw geval wel ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Liever anoniem met praatjes dan praatjes met foto met een bakkes zoals jij.
[..]
Ja, laat ik nog meer informatie vrijgeven over m'n leven/carrière/ambities. Kom nou.
Jammer dat je dan weer het feit vergeet dat meerdere mensen hier wel m'n foto's (meervoud) hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat snap ik nu in jouw geval wel ja.
Dat maakt verder niets uit. Je hebt het niet en vervolgens schep je op met iets wat je niet hebt. kkman. Op een anoniem forum. Met je praatjes.quote:
Dit 'ritueel' duurt nou al een paar uur.quote:
Sharing is caring.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer dat je dan weer het feit vergeet dat meerdere mensen hier wel m'n foto's (meervoud) hebben gezien.
zal ik jou eens ff flippenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit 'ritueel' duurt nou al een paar uur.
Srs.. Al sta je hamburgers te flippen, wat maakt het uit?
Wtf, hoe schep ik op met iets dat ik niet heb als ik gewoon de functie met bijbehorend startssalaris vermeld?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat maakt verder niets uit. Je hebt het niet en vervolgens schep je op met iets wat je niet hebt. kkman. Op een anoniem forum. Met je praatjes.
Maakt niet uit, tenzij iemand lelijk is, dan kan ik echt niet incasseren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Willoow het volgende:
.
Dit 'ritueel' duurt nou al een paar uur.
Srs.. Al sta je hamburgers te flippen, wat maakt het uit?
Oehquote:
Heb je geen tondeuse?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn haar wordt te lang maar de kapper komt pas volgende week #struggles
Zo, nu het hier over hebben i.p.v. dat kansloze gekanker op elkaar de hele tijd gaarne
Als deze mensen ook zo vriendelijk zouden willen zijn deze foto's in mijn DM te droppen, of dat je het zelf doet, praatjesmaker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer dat je dan weer het feit vergeet dat meerdere mensen hier wel m'n foto's (meervoud) hebben gezien.
Guus, heldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zo, nu het hier over hebben i.p.v. dat kansloze gekanker op elkaar de hele tijd gaarne
Mijn broertje doet het zelf met de tondeuze. De dorpskapper mist hem wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vieze gothicquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, ik ben ook helemaal klaar met het haantjesgedrag van bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, want ik ga natuurlijk m'n eigen foto DM'en naar zo'n lelijkerd als jou. Zie je het al gebeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als deze mensen ook zo vriendelijk zouden willen zijn deze foto's in mijn DM te droppen, of dat je het zelf doet, praatjesmaker.
Misschien heb ik niet zo'n knappe kop, een topfunctie bij de AH met een topsalaris of tonnen op mijn rekening, maar heb wel een grote e-penis!quote:
Ja, die afspraak is dus volgende week.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ga dan gewoon naar een kapper ofzo?
Ik wou dat ik nog kon millimeteren. Inhammenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburg-Noord.
Maar bovenop mag ook wel korter, niet alleen de zijkant.
En nee, niet kaal
gothics zijn vaak ecto. of viesdikquote:
Ik heb mijn bovenlichaam enkele uren geleden voor de spiegel bewonderd en kwam toch echt tot de conclusie dat ik geen echte ecto ben, hooguit een wannebe.quote:
Deze ecto gothic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dat dat mij goed zou staan?
Maar heb je normaal gesproken wel betere dingen te doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bovenlichaam enkele uren geleden voor de spiegel bewonderd en kwam toch echt tot de conclusie dat ik geen echte ecto ben, hooguit een wannebe.
Beter ecto dan jouw vetkwabbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
Nee, er is altijd maar 1 van de hele club die echt kkdik is om met z'n allen een goede representatie te vormen van alle social outcasts.quote:
FOK!kenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar heb je normaal gesproken wel betere dingen te doen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, er is altijd maar 1 van de hele club die echt kkdik is om met z'n allen een goede representatie te vormen van alle social outcasts.
Niet eens wat over jezelfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Conclusie:
- Slaap_Zak is lelijk
- Hoink ook, maar ook hipster, en kan niet begrijpend lezen ook nog
- Voederbietel doet verwoede pogingen ons te geloven een intellectueel bestaan te lijden
Je denkt wel dat ik knap ben?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Conclusie:
- Slaap_Zak is lelijk
- Hoink ook, maar ook hipster, en kan niet begrijpend lezen ook nog
- Voederbietel doet verwoede pogingen ons te geloven een intellectueel bestaan te lijden
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je denkt wel dat ik knap ben?
Jij had een lolhoofd toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet eens wat over jezelf![]()
Of over mij
- Ik ben een pas afgestudeerde vakkenvuller (wowowow so ambitieloos :s )quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet eens wat over jezelf![]()
Of over mij
193cm 100kgquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter ecto dan jouw vetkwabben
quote:
En gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gaat die hoink me nog DM'en ook, n.a.v. dit topic. Godklere, wat een loser.
Wat liefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Ik ben een pas afgestudeerde vakkenvuller (wowowow so ambitieloos :s )
- Jij bent eerlijk en dat siert je
Wutquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit in de verkiezingsreeks haar hoofd gepost maar dan wel met een hele vlek erop.
Wat voor vlek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit in de verkiezingsreeks haar hoofd gepost maar dan wel met een hele vlek erop.
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.quote:
Dat vraag ik mij ook af.quote:
Gaat dit over Yvonne?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chichi ofzo tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.
Djedje?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.
Wat slecht. Mij verwarren met een of andere chick.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar in de waan zijn dat hij totaal niet cared.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gaat die hoink me nog DM'en ook, n.a.v. dit topic. Godklere, wat een loser.
Geen idee. Misschien was het gewoon een kloontje van s_z.quote:
Ga jij anders weer even lekker mannen afwerken op de parkeerplaats, flikkertje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ik maar in de waan zijn dat hij totaal niet cared.
irritant ventjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die hoink DM't me nu dat ik, als ik echt een held ben, z'n DM's in het topic plak.
Alsof ik mezelf zo makkelijk een ban laat aannaaien![]()
.
hehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was het gewoon een kloontje van s_z.
Nee, want 1) pics die niet op internet stonden en 2) zit al langer op FOK!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen in dat topic zou raken.
In dat geval niet meer hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
#TeamZwitserlandquote:
Is het weer zover? Is er weer iets in je hoofd geknapt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga jij anders weer even lekker mannen afwerken op de parkeerplaats, flikkertje.
Werkt het eigenlijk een beetje dat je van dezelfde lengte bent als al die mannen daar? Een kennis van mijn vriendin is een vrouw van 1.90 en die woont nu daar met zo'n Mexicano van 1.65.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is het weer zover? Is er weer iets in je hoofd geknapt?
Gebruik je mijn foto?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
faka mortaxx ik heb eindelijk succes op tinder
Misschien gewoon veel minder gaan posten na de kerstvakantie ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want 1) pics die niet op internet stonden en 2) zit al langer op FOK!
Ik verwachtte wat anders....quote:
Maak gewoon een nep FB aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Kk Tinder waarom heb je er FB voor nodig, gvd man. Kk tweestrijd.
Zou ook nog kunnen idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien gewoon veel minder gaan posten na de kerstvakantie ofzo.
Ik denk dat ze benaderd is door een kloon van F1978quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
Hahahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze benaderd is door een kloon van F1978
No new niggas jwtsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Kk Tinder waarom heb je er FB voor nodig, gvd man. Kk tweestrijd.
Of toch een leven gekregenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met carnaval wil ik toch echt de deur uit ipv op FOK! zittenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgende vakantie een carnavalsreeks lijkt mij wel een goed idee.
Toch wel zonde dat hij geband is hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
HahahGvd wat een klapjosti was dat.
Ik ben zo jelly.quote:
Dan is er voor ons misschien ook nog hoop.quote:
serieus? Jij viert carnaval?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met carnaval wil ik toch echt de deur uit ipv op FOK! zitten
Wel begrijpelijk, die gast was echt een freak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch wel zonde dat hij geband is hoor.
Wat moet ik in hemelsnaam buiten nou doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan is er voor ons misschien ook nog hoop.
Ik weet srs niet hoequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een ban aannaaien, dan heb je het vanzelf.
Vakantie loopt gewoon door na carnaval.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met carnaval wil ik toch echt de deur uit ipv op FOK! zitten
Random mensen willen met me op de foto, krijg babies in m'n armen gedrukt. Mannen aaien over mn wang en zeggen lindo lindo. Ik lijk op james dean en Martin garrix (quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Werkt het eigenlijk een beetje dat je van dezelfde lengte bent als al die mannen daar? Een kennis van mijn vriendin is een vrouw van 1.90 en die woont nu daar met zo'n Mexicano van 1.65.
Post hardcore porno, je steunbetuiging aan ISIS, ontken de holocaust of een combinatie hiervan.quote:
Als het kan.quote:
Godverdomme. Blond toevallig?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Random mensen willen met me op de foto, krijg babies in m'n armen gedrukt. Mannen aaien over mn wang en zeggen lindo lindo. Ik lijk op james dean en Martin garrix (). Chicas smeken me om met een vriendin te zoenen
![]()
Kun je op privé zetten zodat niemand die foto ziet op FB.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik wel een pic van mezelf erbij doen voor boost van success rate.
[..]
Ayy smh
Ik heb niet eens vakantie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vakantie loopt gewoon door na carnaval.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kun je op privé zetten zodat niemand die foto ziet op FB.
doe ik al jarenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker SC'en in de baas zijn tijd, ja toch?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een topic vol met tubgirls posten of ruzie zoeken met Danny/Opa.Bakkebaard of Yvonne.
Ok, ga het proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post hardcore porno, je steunbetuiging aan ISIS, ontken de holocaust of een combinatie hiervan.
Gewoon zeggen dat FOK! gelijkenissen vertoont met Korea doet het ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post hardcore porno, je steunbetuiging aan ISIS, ontken de holocaust of een combinatie hiervan.
Heb iets te weinig krediet op het moment. Hij werd laatst helemaal mad op mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker SC'en in de baas zijn tijd, ja toch?
Hij vond je hoofd te lollig?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb iets te weinig krediet op het moment. Hij werd laatst helemaal mad op mij
Dat doe je niet, dat zit niet in je aardquote:
Nee, ik gooide wat weg wat blijkbaar nog wel naar de klant ging. Ik dacht dat het troep was, want het lag al in de prullenbakquote:
quote:
Waarvoor anders?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee waar dit voor is hoor? beker?
Weet ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat doe je niet, dat zit niet in je aard
Moet ik nu de liever bij de hand dan bij de voet opmerking maken, of heb je liever dat ik die achterwege laat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga nou godverdomme niet bijdehand lopen doen kut kind
soms ben je madquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zoveel agressie kwam daar vrij, niet normaal meer
heb helemaal niks met voetbal, ik keek gewoon ff voor de mensen hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaliter vind ik Roda helemaal niks aan, maar vanavond hebben ze mijn support
http://imgur.com/aN9xp6pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, jij hebt toch fucking zwart haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |