gothics zijn vaak ecto. of viesdikquote:
Ik heb mijn bovenlichaam enkele uren geleden voor de spiegel bewonderd en kwam toch echt tot de conclusie dat ik geen echte ecto ben, hooguit een wannebe.quote:
Deze ecto gothic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dat dat mij goed zou staan?
Maar heb je normaal gesproken wel betere dingen te doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bovenlichaam enkele uren geleden voor de spiegel bewonderd en kwam toch echt tot de conclusie dat ik geen echte ecto ben, hooguit een wannebe.
Beter ecto dan jouw vetkwabbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
Nee, er is altijd maar 1 van de hele club die echt kkdik is om met z'n allen een goede representatie te vormen van alle social outcasts.quote:
FOK!kenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar heb je normaal gesproken wel betere dingen te doen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, er is altijd maar 1 van de hele club die echt kkdik is om met z'n allen een goede representatie te vormen van alle social outcasts.
Niet eens wat over jezelfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Conclusie:
- Slaap_Zak is lelijk
- Hoink ook, maar ook hipster, en kan niet begrijpend lezen ook nog
- Voederbietel doet verwoede pogingen ons te geloven een intellectueel bestaan te lijden
Je denkt wel dat ik knap ben?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Conclusie:
- Slaap_Zak is lelijk
- Hoink ook, maar ook hipster, en kan niet begrijpend lezen ook nog
- Voederbietel doet verwoede pogingen ons te geloven een intellectueel bestaan te lijden
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je denkt wel dat ik knap ben?
Jij had een lolhoofd toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet eens wat over jezelf![]()
Of over mij
- Ik ben een pas afgestudeerde vakkenvuller (wowowow so ambitieloos :s )quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet eens wat over jezelf![]()
Of over mij
193cm 100kgquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter ecto dan jouw vetkwabben
quote:
En gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gaat die hoink me nog DM'en ook, n.a.v. dit topic. Godklere, wat een loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |