Heb je een basic abo genomen? Zie ik nu pasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef remi1986 het volgende:
donders wat heerlijk, geen hoink posts meer. Wist helemaal niet dat je mensen kon blokkeren hier
Eerst die bonus van een paar k maar eens vangen heh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een basic abo genomen? Zie ik nu pas. Geniaal man, misschien ook serieus overwegen
.
ahahaha ja hahaha ;pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerst die bonus van een paar k maar eens vangen heh.
Helemaal onzeker met z'n assisten-manager "ja maar jullie verdienen vast dit niet."quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jaja, goed verhaal, maar mij troll je niet.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben serieus een keer afgewezen bij de AH
Ik paste niet in het profiel -> Te oud.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Helemaal onzeker met z'n assisten-manager "ja maar jullie verdienen vast dit niet."
Heb hartelijk moeten lachen. Kukkelde zo van je eigen sokkeltje af.
Daar is niets van waar, dan had ik allang enkele TR's aangemaakt.quote:
Het is stiekem gewoon een kantoorbaan maar dan in een supermarkt, that's allquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Gridlok het volgende:
Snap niet waarom dat een slechte baan is, zou dikke anarchie/kannibalistische toestanden worden zonder georganiseerde supermarkten.
Waarom probeer je dan zo hopeloos m'n aandacht te vragen voor deze zaak?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, dan had ik allang enkele TR's aangemaakt.
Vakkenvullen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is stiekem gewoon een kantoorbaan maar dan in een supermarkt, that's all. Wel een salesmanager-sausje.
Toch niet een verkeerde baan, wel kut omdat je veel jugend in dienst hebt, vieze swag yolo generatie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is stiekem gewoon een kantoorbaan maar dan in een supermarkt, that's all. Wel een salesmanager-sausje.
Ja ik denk ik vraag het maar. Opscheppen over banen die we niet hebben, kunnen we allemaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kankerdomme opmerking weer. Godtering.
Vooralsnog is MYMEMEME die 'jugend'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch niet een verkeerde baan, wel kut omdat je veel jugend in dienst hebt, vieze swag yolo generatie.
Van hopeloosheid is geen sprake aangezien je telkens weer reageert.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan zo hopeloos m'n aandacht te vragen voor deze zaak?
Ik heb nooit naar je salaris gevraagd, a sabhi. Daar begon je zelf over te bleren toen je fantastische bijbaan op de hak werd genomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
?
Je vraagt ernaar, ik geef na 5 van je pogingen toch maar eens antwoord, dan dit.
Is hier überhaupt een woord voor wat jij nu tentoonstelt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch niet een verkeerde baan, wel kut omdat je veel jugend in dienst hebt, vieze swag yolo generatie.
Het is al goed man, het is al goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik denk ik vraag het maar. Opscheppen over banen die we niet hebben, kunnen we allemaal.
is uit 89.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooralsnog is MYMEMEME die 'jugend'.
Stuur jij het voetvolk aan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |