In de stad vooral.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef BozeHaas het volgende:
AH heeft wel vaak lekkere kassameisjes
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar je salaris gevraagd, a sabhi. Daar begon je zelf over te bleren toen je fantastische bijbaan op de hak werd genomen.
Nogmaals, waarom zou je als je er zelf trots op bent? Je moet je wel naar je eigen logica gedragen.
Die redenatie slaat nergens op. Dit is nu al de zoveelste dag achter elkaar dat je me irrelevant quote met die prietpraatjes van je. Je mag er wel mee stoppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Van hopeloosheid is geen sprake aangezien je telkens weer reageert.
Dat maakt niet uit. Hij is in ieder geval de simpele arbeider op de vloer.quote:
ja, werd gestoord van de adsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een basic abo genomen? Zie ik nu pas. Geniaal man, misschien ook serieus overwegen
.
Ik probeer de praktische tips uit Mein Kampf op kleine schaal toe te passen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuur jij het voetvolk aan?
Tja, ze lijken ook steeds jonger te worden bij de AH waar ik altijd kom.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik paste niet in het profiel -> Te oud.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
God damn, even serieus, lees alles op je gemak terug en zie in dat je onzin lult.
Zo moeilijk is dit toch allemaal niet voor je, ofwel? Blijkbaar wel.
Vanuit het niets. En nu nog terugkrabbelen ook. Treurige reddingspoging MM.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
¤3000 p/m op je 26e, weet niet wat jullie verdienden?
Ik knordequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik probeer de praktische tips uit Mein Kampf op kleine schaal toe te passen.
Da's wat ik volgend jaar zou gaan verdienen als ik dat 1-jarige asm-traject zou volgen. Tering, gast. Serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Vanuit het niets. En nu nog terugkrabbelen ook. Treurige reddingspoging MM.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die redenatie slaat nergens op. Dit is nu al de zoveelste dag achter elkaar dat je me irrelevant quote met die prietpraatjes van je. Je mag er wel mee stoppen.
Ja, veelal magazijnwerk en productiewerk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ze lijken ook steeds jonger te worden bij de AH waar ik altijd kom.
Ergens anders wel succes geboekt?
alsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's wat ik volgend jaar zou gaan verdienen als ik dat 1-jarige asm-traject zou volgen. Tering, gast. Serieus.
Nog erger.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Da's wat ik volgend jaar zou gaan verdienen als ik dat 1-jarige asm-traject zou volgen. Tering, gast. Serieus.
Ben geen fotomodel, maar knapper dan jullie 3 bij elkaar sowieso. En dat haal ik op zondagochtend ook welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
Maar goed. Nu nog een foto van meneer de assistent-manager waarop hij daadwerkelijk toont dat hij een fotomodel is en hij heeft zichzelf bewezen!
Dan maar lekker vakkenvullenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien OMDAT IK NIET DE AMBITIE HEB OM ALTIJD IN EEN AH-FILIAAL TE WERKEN FFS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |