Vind van niet, daarom zei ik dat ik ¤3000 op 26-jarige leeftijd als startersalaris niet slecht vindquote:
Nou fantastisch inderdaad.quote:
Ik verdien geen 3000 per maand hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het haantjesgedrag hier![]()
En dan nog de enige chick links laten liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
kuikentjes meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ja. Veel praatjes dat hebben we wel gemerkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben geen fotomodel, maar knapper dan jullie 3 bij elkaar sowieso. En dat haal ik zondagochtend ook wel.
Ik denk dat vakkenvullen inderdaad beter op je CV staat bij het solliciteren bij anderen banen. Hoe lang solliciteer je nu onderhand?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Misschien OMDAT IK NIET DE AMBITIE HEB OM ALTIJD IN EEN AH-FILIAAL TE WERKEN FFS.
Je hebt toch wel door dat dit de paringsdans is die er voor gaat zorgen dat je door a) de neger, b) de Turk, c) de hipster of d) de ecto farmer, geīnsemineerd wordt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan krijg je die 4 milli van Panzer-tafarelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Gridlok het volgende:
Als iedereen nou even een screenshot van z'n bank saldo maakt zijn we klaar.
ze is al van mij, dus weg wezenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan nog de enige chick links laten liggen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Gridlok het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dit de paringsdans is die er voor gaat zorgen dat je door a) de neger, b) de Turk, c) de hipster of d) de ecto farmer, geīnsemineerd wordt?
Vraag het me nog steeds af hoeveel daar van waar is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan krijg je die 4 milli van Panzer-tafarelen.
Liever anoniem met praatjes dan praatjes met foto met een bakkes zoals jijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ja. Veel praatjes dat hebben we wel gemerkt.
Ja, laat ik nog meer informatie vrijgeven over m'n leven/carričre/ambities. Kom nouquote:Ik denk dat vakkenvullen inderdaad beter op je CV staat bij het solliciteren bij anderen banen. Hoe lang solliciteer je nu onderhand?
Je pocht met een salaris wat je niet eens verdient. Het maakt niet uit hoor. Vind het allemaal prachtig zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vind van niet, daarom zei ik dat ik ¤3000 op 26-jarige leeftijd als startersalaris niet slecht vind.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik verdien geen 3000 per maand hoor.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:40 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dit de paringsdans is die er voor gaat zorgen dat je door a) de neger, b) de Turk, c) de hipster of d) de ecto farmer, geīnsemineerd wordt?
Niks, je kan gewoon in je browser met rechtermuisknop 'element inspecteren' klikken, cijfertjes aanpassen en klaar. Zag toen gepost worden op imgur, kk easy.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag het me nog steeds af hoeveel daar van waar is.
Ben er niet ver vanaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je pocht met een salaris wat je niet eens verdient. Het maakt niet uit hoor. Vind het allemaal prachtig zo.
Dat snap ik nu in jouw geval wel ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Liever anoniem met praatjes dan praatjes met foto met een bakkes zoals jij.
[..]
Ja, laat ik nog meer informatie vrijgeven over m'n leven/carričre/ambities. Kom nou.
Jammer dat je dan weer het feit vergeet dat meerdere mensen hier wel m'n foto's (meervoud) hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat snap ik nu in jouw geval wel ja.
Dat maakt verder niets uit. Je hebt het niet en vervolgens schep je op met iets wat je niet hebt. kkman. Op een anoniem forum. Met je praatjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |