Wat liefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Ik ben een pas afgestudeerde vakkenvuller (wowowow so ambitieloos :s )
- Jij bent eerlijk en dat siert je
Wutquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit in de verkiezingsreeks haar hoofd gepost maar dan wel met een hele vlek erop.
Wat voor vlek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit in de verkiezingsreeks haar hoofd gepost maar dan wel met een hele vlek erop.
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.quote:
Dat vraag ik mij ook af.quote:
Gaat dit over Yvonne?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chichi ofzo tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.
Djedje?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.
Wat slecht. Mij verwarren met een of andere chick.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar in de waan zijn dat hij totaal niet cared.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gaat die hoink me nog DM'en ook, n.a.v. dit topic. Godklere, wat een loser.
Geen idee. Misschien was het gewoon een kloontje van s_z.quote:
Ga jij anders weer even lekker mannen afwerken op de parkeerplaats, flikkertje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ik maar in de waan zijn dat hij totaal niet cared.
irritant ventjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die hoink DM't me nu dat ik, als ik echt een held ben, z'n DM's in het topic plak.
Alsof ik mezelf zo makkelijk een ban laat aannaaien![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |