Mij niet hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Baby's ombrengen gaat zelfs mij een stapje te ver hoor
Waarom?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Baby's ombrengen gaat zelfs mij een stapje te ver hoor
Ach, zo jong, dan ben je er nog niet aan gehecht enzo.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toch sneu? Die blagen van een jaar of 2 tot 14, oké.
Dan zijn ze nog enigszins schattig, bij een ander. Net als kittens.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zo jong, dan ben je er nog niet aan gehecht enzo.
Echt niet, dan kunnen ze echt alleen nog maar krijsen en schijten. Kansloze wezens.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog enigszins schattig, bij een ander. Net als kittens.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
En je hoeft niet weg te duiken, je bent 1 meter 20.
.
Ik vind baby's spuuglelijk en verre van schattig.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog enigszins schattig, bij een ander. Net als kittens.
Wat wou je er tegen doen?quote:
De tijd dat dat iets deed is lang achter onsquote:
Ja, dat was mijn punt al hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 14:59 schreef Sinceria het volgende:
Ja maar... jij vroeg wat ik ertegen wilde doen.En ik ben maar klein en zielig enzo en ik kan verder niks.
![]()
Ik ken genoeg volwassenen die ook niet heel veel meer kunnen hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, dan kunnen ze echt alleen nog maar krijsen en schijten. Kansloze wezens.
Genoeg sites voor lijkt me zo. Maar zelf geen ervaring mee. even kijken welke is gebruikt destijds voor de kroegquote:Op maandag 19 januari 2015 15:02 schreef Sinceria het volgende:
Iemand een idee voor een site waar je zelf een bedrukt t-shirt kan ontwerpen? Heb Zazzle.nl geprobeerd maar dat was dus geen succes.
Dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind baby's spuuglelijk en verre van schattig.
Ja, maar ik praat dan ook niet met PVDAérsquote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg volwassenen die ook niet heel veel meer kunnen hoor.
Ja, zijn er genoeg maar aangezien Zazzle zo'n flop was hoop ik op wat goede ervaringsverhalen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg sites voor lijkt me zo. Maar zelf geen ervaring mee. even kijken welke is gebruikt destijds voor de kroeg
Hmm.. heb er geen naam van helaasquote:Op maandag 19 januari 2015 15:05 schreef Sinceria het volgende:
Ja, zijn er genoeg maar aangezien Zazzle zo'n flop was hoop ik op wat goede ervaringsverhalen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg volwassenen die ook niet heel veel meer kunnen hoor.
Maar als ik op google zoek naar ervaringen zie ik weer alleen ellendequote:
Da's altijd. Niemand gaat op internet lopen ranten over de keren dat het wel goed gaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als ik op google zoek naar ervaringen zie ik weer alleen ellende.
Eens, maar het is wel een beetje een shady bedrijf vind ik met al hun "aanbiedingen". Maar dacht dat het wel ok was, maar lees wel erg veel shit.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's altijd. Niemand gaat op internet lopen ranten over de keren dat het wel goed gaat.
geworden is.. dus ook niet echt groot nieuws, want dat ze zwanger was, wist je vast ook alwelquote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja willen jullie ophouden over babies? Dr belde net een monteur dat'ie vader geworden is.
Van deze wist ik niet eens dat'ie uberhaupt een gezin heeft.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geworden is.. dus ook niet echt groot nieuws, want dat ze zwanger was, wist je vast ook alwel
Waarom belt hij jou nu dan met dat nieuws?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van deze wist ik niet eens dat'ie uberhaupt een gezin heeft.
"mannen"quote:Op maandag 19 januari 2015 15:23 schreef Sinceria het volgende:
Mannen zijn soms verassend mushy mushy als het om baby's gaat heb ik gemerkt.
Ja, heel apart. Ik heb er helemaal niks mee, en sommige mannen zijn net wijven als het op baby's aan komt.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:23 schreef Sinceria het volgende:
Mannen zijn soms verassend mushy mushy als het om baby's gaat heb ik gemerkt.
God, blij dat ze dat hier niet doen. Hier mag je al blij zijn als de persoon naast je het wil horen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Sinceria het volgende:
Bij D op het werk ( 99% man ) is het gebruikelijk om het hele godganse bedrijf te mailen bij een zowel zwangerschap als geboorte. En het is nogal een groot bedrijf dus ze hebben het er maar druk mee.
"Mannen"quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel apart. Ik heb er helemaal niks mee, en sommige mannen zijn net wijven als het op baby's aan komt.
Hier is het 67% vrouw, dus het babygekir is soms niet van de lucht, vraag me soms echt af of ALLE vrouwen zwakzinnig zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
God, blij dat ze dat hier niet doen. Hier mag je al blij zijn als de persoon naast je het wil horen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier is het 67% vrouw, dus het babygekir is soms niet van de lucht, vraag me soms echt af of ALLE vrouwen zwakzinnig zijn.
Het antwoord daarop weet je toch wel?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier is het 67% vrouw, dus het babygekir is soms niet van de lucht, vraag me soms echt af of ALLE vrouwen zwakzinnig zijn.
Eigenlijk welquote:
Ik dacht dus ook dat het niemand een bal zou interesseren (mij boeide het voorheen ook niet). Toch wel kennelijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
God, blij dat ze dat hier niet doen. Hier mag je al blij zijn als de persoon naast je het wil horen.
Ik heb hier een paar maanden geen tv gehad (per ongeluk alle zenders van de server gewist). Ik had zoiets van 'nou, misschien toch weer eens proberen, dat tv kijken'.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Ik heb het al bij Telfort en die Candy Crush reclame, hoe die wijven "eurooooo" en "maak het magisch" uitbraken, die hebben echt een chromosoom teveel.
Ik vind vooral het gedweep met 'Ons wondertje' kots opwekkend. Het is geen fucking wonder, het werkt zoals designed. Rot op met je wonder.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
religekkiequote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
, het werkt zoals designed. Rot op met je wonder.
Nee, ik heb eigenlijk alleen voetbal aanstaan om te kijken, en VI, voor de rest is het achtergrond tijdens FOK! of gamen oid, maar soms hoor je dus dat soort dingen voorbij komen, echt alsof ze niet 100% zijn...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb hier een paar maanden geen tv gehad (per ongeluk alle zenders van de server gewist). Ik had zoiets van 'nou, misschien toch weer eens proberen, dat tv kijken'.
Was er na 5 minuten al weer overheen.De reclame's zijn nog het ergst maar de programma's gaan er ook bepaald niet op vooruit.
'Designed by' wat of wie laat ik in het midden. Mijn voorkeur gaat overigens voor een 'wat', ipv een haatbaard op een wolk.quote:
Ik vind het puur en alleen voor de ouders zelf nog een beetje begrijpelijk, zo hoort dat nou eenmaal, dat zit ook in de natuurlijk, overtrokken beschermend gedrag. Maar buitenstaanders die zo dweperig praten zijn idd niet helemaal in orde.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gedweep met 'Ons wondertje' kots opwekkend. Het is geen fucking wonder, het werkt zoals designed. Rot op met je wonder.
Ik niet. Tenzij er behoorlijk wat onnatuurlijke hulp bij is komen kijken. Dan is het meer een wonder dan iemand die hem er 5 minuten inhangt en raak schiet. Dat is gewoon 'by design'quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het puur en alleen voor de ouders zelf nog een beetje begrijpelijk, zo hoort dat nou eenmaal, dat zit ook in de natuurlijk, overtrokken beschermend gedrag. Maar buitenstaanders die zo dweperig praten zijn idd niet helemaal in orde.
Precies, het is gewoon voortplanting, wat zo'n beetje alles op de planeet doetquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet. Tenzij er behoorlijk wat onnatuurlijke hulp bij is komen kijken. Dan is het meer een wonder dan iemand die hem er 5 minuten inhangt en raak schiet. Dat is gewoon 'by design'.
Op Fok!kers na.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon voortplanting, wat zo'n beetje alles op de planeet doet.
Voor sommige is het dan wel een wonder dat ze überhaupt mogen neuken met iemand. Dat wel.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:47 schreef Cue_ het volgende:
Ach als het je eerste is snap ik wel dat je het opzich een wonder kan benoemen dat er ineens zo'n kind in je zit en je dat uitpoept.
Maar ansich is het geen wonder
Staat los van het kindquote:Op maandag 19 januari 2015 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
Voor sommige is het dan wel een wonder dat ze überhaupt mogen neuken met iemand. Dat wel.
Ow zo, ja, das vaak ook verbazingwekkendquote:Op maandag 19 januari 2015 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde vooral op het seks hebben wonder is.. kan idd een ongelukje zijn van 1
Drank maakt meer kapot dan je lief hebtquote:Op maandag 19 januari 2015 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ow zo, ja, das vaak ook verbazingwekkend.
Mongooltjes neuken ook als konijnen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor sommige is het dan wel een wonder dat ze überhaupt mogen neuken met iemand. Dat wel.
Dat snap ik zelfs.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Het een wonder noemen gaat me ook een aantal stappen te ver.
Maar bizar en vreemd en wennen is het wel als het je overkomt.
'Waar is je dwergje.'quote:Op maandag 19 januari 2015 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit topic:
R&P / Grapje van schoonmoeder
Maar als moslims nu gewoon een foktopic opende ipv mensen af zouden knallen, zou dat toch wel iets schelenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Echt, niemand kan ergens meer tegen tegenwoordig.
Je hoeft geen moslim te zijn om overal aanstaan aan te nemen blijkbaar.
Of gewoon eens niet zo zouden janken om nietsquote:Op maandag 19 januari 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als moslims nu gewoon een foktopic opende ipv mensen af zouden knallen, zou dat toch wel iets schelen
Als idioten*quote:Op maandag 19 januari 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als moslims nu gewoon een foktopic opende ipv mensen af zouden knallen, zou dat toch wel iets schelen
Och jee, een gutmenschquote:Op maandag 19 januari 2015 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als idioten*
Mensen afknallen is geen moslimeigenschap. Is een idioteneigenschap.
Kloptquote:Op maandag 19 januari 2015 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Als idioten*
Mensen afknallen is geen moslimeigenschap. Is een idioteneigenschap.
Tja.. opvoeding hequote:Op maandag 19 januari 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Of gewoon eens niet zo zouden janken om niets.
Ik had me voorgenomen geen tijd meer te verspillen hieraan eigenlijkquote:
Hij heeft gelijk. De Islam leent zich (op dit moment) alleen erg goed als excuus voor idioterie.quote:
geloven=idioot, welk geloof dan ook.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. De Islam leent zich (op dit moment) alleen erg goed als excuus voor idioterie.
Geloven is niets mis mee, de ellende is dat sommige mensen in de veronderstelling zijn dat ze zelf niet meer na hoeven te denken als ze ergens in geloven.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geloven=idioot, welk geloof dan ook.
Ergo, er is dus alles mis mee.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geloven is niets mis mee, de ellende is dat sommige mensen in de veronderstelling zijn dat ze zelf niet meer na hoeven te denken als ze ergens in geloven.
Ja, ik ben een goed mens. Ik zie verschillen. Ik ben niet zoals die huis tuin en keuken racisten op de fpquote:
Klopt, maar goed, idioten geloven, je wordt er niet idioot van.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geloven=idioot, welk geloof dan ook.
Ja, stom he? Ik heb ook weleens gezocht naar oordopjes die een maatje kleiner zijn dan de gebruikelijke maat (mijn oren zijn geloof ik te klein ofzo, weet het niet) maar die zijn ook onvindbaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Waarom is oordopjes met snoer van 1,5 meter haast niet te vinden? 1 meter is te klein
Je kan van die kleinere opzetstukjes kopen voor inear. Dus daar zijn wel verschillende maten voor te vindenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, stom he? Ik heb ook weleens gezocht naar oordopjes die een maatje kleiner zijn dan de gebruikelijke maat (mijn oren zijn geloof ik te klein ofzo, weet het niet) maar die zijn ook onvindbaar.
En ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer te nuancerenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik ben een goed mens. Ik zie verschillen. Ik ben niet zoals die huis tuin en keuken racisten op de fp
Bij HEMA heb je goedkope oordopjes met 3 verschillende maten opzetstukjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, stom he? Ik heb ook weleens gezocht naar oordopjes die een maatje kleiner zijn dan de gebruikelijke maat (mijn oren zijn geloof ik te klein ofzo, weet het niet) maar die zijn ook onvindbaar.
Dat hebben er wel meer niet, met tot gevolg dat er nu ladingen mensen zijn die het normaal vinden en presto stormfront.fok.nlquote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer te nuanceren.
Moeilijk he, zoeken:quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan van die kleinere opzetstukjes kopen voor inear. Dus daar zijn wel verschillende maten voor te vinden
En je hebt opzich ook wel snoerverlenging, maar ik wil gewoon een heel snoer van 1,5 m.
En maroc.nl. Je punt?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hebben er wel meer niet, met tot gevolg dat er nu ladingen mensen zijn die het normaal vinden en presto stormfront.fok.nl
GEen sennheiserquote:Op maandag 19 januari 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk he, zoeken:
http://tweakers.net/categ(...)Q0lHKTawAsS2MlWprawE.
Dan maken die ze nietquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maken die ze niet.
Kom je toch op mijn Shure's uit.
Ik geef geen kont om maroc.nl Ik geef om een populair Nederlandse site waar een redelijke dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking blijkbaar het heel normaal vindt om een complete bevolkingsgroep het land uit te mikken (minstens). En dat dat gewoon mag, want je suis charliequote:
Het is even wennen, maar daarna zitten ze juist echt 10 keer beter in je oor dan normale. En dat kabeltje schiet echt niet los hoor, moet je echt een tang voor gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijken me trouwens ook heel vaag op de oren te zitten
En dat dat kabeltje uit die oordop schiet![]()
Wel wel te duur voor mij.. helaasquote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het is even wennen, maar daarna zitten ze juist echt 10 keer beter in je oor dan normale. En dat kabeltje schiet echt niet los hoor, moet je echt een tang voor gebruiken.
Ik snap het, het is ook veel geld voor een setje oordopjes. Maar dan kan Sennheiser je helaas niet helpen, 64 euro is hun goedkoopste model met lange draad.quote:
ja, ze zijn allemaal 120 cm geloof ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:40 schreef Cue_ het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)3555.html?langId=-11
= 1,2 meter, scheelt toch iets
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Owja en er moet natuurlijk spraakdinges op zitten, zodat ik er ook mee kan bellen
Ja vergeet het altijd, maar vind het sinds m'n vorige werk wel erg makkelijkquote:Op maandag 19 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
.
Dan zit je bij de verkeerde producten te kijken.
Dan moet je in een andere categorie zijn op tweakersquote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Owja en er moet natuurlijk spraakdinges op zitten, zodat ik er ook mee kan bellen
Had hem net aangekliktquote:Op maandag 19 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/326226/sennheiser-cx-275s-(504538).html
Klaar.
Ook maar 120 cm, maar een verlengkabel kan natuurlijk ook nog gewoon, die kosten niets.quote:
Ja idd..quote:Op maandag 19 januari 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook maar 120 cm, maar een verlengkabel kan natuurlijk ook nog gewoon, die kosten niets.
50 cm erbij is voldoendequote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
https://www.kabeltje.com/(...)lengs-3.5mm-jack-aux
Zoiets erbij en klaar.
Ben je met je mannen ook zo?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
50 cm erbij is voldoende![]()
Wat moet ik met een snoer van 2,5 meter totaal
Jaquote:Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik besteld heb of jullie eens bedank
Haha, ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/a1Z9qXR_460sv.mp4
hier hadden we het laatst over
Wat heb je gekocht?quote:
quote:
quote:Monday: de meest deprimerende dag van het jaar. Eens even kijken. Hoe zat dat ook alweer? Oh ja, dat is waar ook. Blue Monday is absolute nonsens en niet meer dan een ordinaire marketingtruc. Dus: cheer up!
Blue Monday is een fenomeen dat bestaat bij gratie van de centen. Een aantal jaren geleden verscheen een officieel persbericht waarin een reisbureau het fenomeen lanceerde. De tekst was netjes door een marketingbedrijf uitgetikt en psycholoog Cliff Arnall deelde daarin zijn grootse formule voor deprimerende dagen. Niet omdat de mensheid hem lief is, maar omdat het reisbureau in kwestie wetenschappers die creatief omspringen met variabelen en de formules waar deze deel van uitmaken, zo goed betaalt. In 2006 legt Guardian-columnist Ben Goldacre het smerige zaakje helemaal bloot: verschillende wetenschappers zouden geld aangeboden hebben gekregen als het reisbureau hun naam in het persbericht mocht gebruiken. Niet iedereen ging daarmee akkoord, maar Cliff Arnall wel.
Ja, dat zeg ik toch, het zal welquote:
Ik vind de donderdag meestal ellendig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Blue monday, het zal wel, Dinsdagen, dat zijn pas de kutdagen.
Voor mij is het echt dinsdag, maandag ben ik nog uitgeslapen van het weekend en dinsdag is de eerste dag dat je weer net te laat naar bed ging en weer vroeg op moetquote:
Oh ja, dat ook. Ellendig geslapen vannacht dus dit wordt een zware dag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mij is het echt dinsdag, maandag ben ik nog uitgeslapen van het weekend en dinsdag is de eerste dag dat je weer net te laat naar bed ging en weer vroeg op moet.
Ik schrik er nu juist van hoeveel ik eigenlijk doe en al gedaan heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je 5 min werken voordat het opvalt dat je echt de hele week niks hebt gedaan?
Hij leeft nog?quote:
Ik heb mensen nodig en die zijn er dan niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan werk ik toch meestal thuis, relaxted.
quote:
Mensen zijn toch stom. Nergens goed voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb mensen nodig en die zijn er dan niet.
Ik ken 1 of 2 uitzonderingen, maar daar houdt het dan wel mee opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen zijn toch stom. Nergens goed voor.
+1quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen zijn toch stom. Nergens goed voor.
Hoi.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken 1 of 2 uitzonderingen, maar daar houdt het dan wel mee op.
Ja, het was al opgehoudenquote:
Komt vast goed!quote:
Ik heb er wel twintigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs een plant, en die doet het al maanden prima.
Plastic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs een plant, en die doet het al maanden prima.
Nee, niet eens! Het is echt een plant die het met 1 keer water per week wel redt, en als je een week vergeet doet ie het ook nogquote:
Ja, daar heb ik er ook een paar van. Alhoewel ze niet meer heel erg leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens! Het is echt een plant die het met 1 keer water per week wel redt, en als je een week vergeet doet ie het ook nog.
Deze is zelfs aan het groeienquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik er ook een paar van. Alhoewel ze niet meer heel erg leven.
Het is gewoon niet leuk meer hoe slecht ik slaap de laatste tijd...quote:
Bekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet leuk meer hoe slecht ik slaap de laatste tijd...
Ik val als een blok in slaap, met drinken op m'n nachtkastje en de tv aan. Word dan om half zes wakker, drink m'n drinken op, zet de tv uit en als het goed is slaap ik weer verder. Gisteren niet, vandaag wel. Ook door de wekker heen geslapenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet leuk meer hoe slecht ik slaap de laatste tijd...
Nu is het de vraag: wat voor drinken? Wodka?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val als een blok in slaap, met drinken op m'n nachtkastje en de tv aan. Word dan om half zes wakker, drink m'n drinken op, zet de tv uit en als het goed is slaap ik weer verder. Gisteren niet, vandaag wel. Ook door de wekker heen geslapen
Vast water.. voor de droge keelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu is het de vraag: wat voor drinken? Wodka?
Dat door de wekker heen slapen gebeurde me vorige week, meteen een uur te laat op mijn werk enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val als een blok in slaap, met drinken op m'n nachtkastje en de tv aan. Word dan om half zes wakker, drink m'n drinken op, zet de tv uit en als het goed is slaap ik weer verder. Gisteren niet, vandaag wel. Ook door de wekker heen geslapen
Melkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu is het de vraag: wat voor drinken? Wodka?
Is het ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ieuw! Melk midden in de nacht lijkt me echt vies
Zo te horen was dr kamer koud genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Melk dat al 4 uur naast je bed staat / buiten de koelkast![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn slaapkamer was zoooo koud
Ik ben opgestaan om warm te douchen, een kruik en een extra deken te pakken
Och armequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn slaapkamer was zoooo koud
Ik ben opgestaan om warm te douchen, een kruik en een extra deken te pakken
Idd, buiten was het helemaal niet koud ofzo, wat een makkelijk leven hebben wij toch.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och armeWat hebben wij mensen die gewoon opstaan om naar hun werk te gaan, toch een mazzel dat we daar geen last van hebben!
Er lag iig een heel tapijt zout in die ene bocht, dat was een hele verbetering ten opzichte van gisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, buiten was het helemaal niet koud ofzo, wat een makkelijk leven hebben wij toch.
Verdronken kalfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er lag iig een heel tapijt zout in die ene bocht, dat was een hele verbetering ten opzichte van gisteren.
En dan zit je ook nog op een kantoor wat door de baas helemaal gratis voor je verwarmt wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, buiten was het helemaal niet koud ofzo, wat een makkelijk leven hebben wij toch.
Ik zit hier met 3 lagen kleding aan en heb het nog steeds koud omdat de manager het anders te warm vindquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zit je ook nog op een kantoor wat door de baas helemaal gratis voor je verwarmt wordt.
Ik niet. Kijk wel uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Dat was toch vannachttoen lagen we allemaal in bed
Wie weet ben ik ook al wel buiten geweest vanmorgen?
Jij hebt ook helemaal geen isolerende speklaag ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zit hier met 3 lagen kleding aan en heb het nog steeds koud omdat de manager het anders te warm vind
Harder werken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zit hier met 3 lagen kleding aan en heb het nog steeds koud omdat de manager het anders te warm vind
Heb jij zijn hele speklaag gecontroleerd?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt ook helemaal geen isolerende speklaag ofzo.
De hele 11% jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij zijn hele speklaag gecontroleerd?
+1 likequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och armeWat hebben wij mensen die gewoon opstaan om naar hun werk te gaan, toch een mazzel dat we daar geen last van hebben!
Is toch meer dan de 8% van netquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij zijn hele speklaag gecontroleerd?
Ik heb het ook al warm na twee keer bukken, volgens mij is dat inderdaad het probleemquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Denk dat de manager in kwestie meer rond de 99% zit dus daar zal het verschil inderdaad wel in zitten.
Stilzitten is echt funest voor je warmte.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja en ik zit de hele dag stil achter de computer te nerden, dat helpt ook niet mee idd.
Ik neem af en toe de lift naar beneden en ga dan met de trap terug naar de 8e. Goed voor de doorbloeding.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stilzitten is echt funest voor je warmte.
Ik moet helemaal naar de overkant lopen en een trap op om bij m'n auto te komenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem af en toe de lift naar beneden en ga dan met de trap terug naar de 8e. Goed voor de doorbloeding.
Gelukkig zit ik nog een beetje te wiebelen meestalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stilzitten is echt funest voor je warmte.
Tja. Mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Verkoophoek van servies van Blond, op Facebook. Zijn er mensen die een breekbaar bord in een krant wikkelen en dan in een plastic tas verzenden![]()
Jezus wat dom.
ja, dat moet je altijd maar afvragen met tweedehands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Verkoophoek van servies van Blond, op Facebook. Zijn er mensen die een breekbaar bord in een krant wikkelen en dan in een plastic tas verzenden![]()
Jezus wat dom.
Jawel, in een originele zak met de kabels etc erbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet antistatisch verpakt? Dan heb je nog mazzel gehad
Watquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat dom.
En de reactie dan ook he, als de koper om uitleg vraagt. 'Hoe had je het dan ingepakt willen hebben?' en vervolgens de koper blokkeren. Vuile hoeren, allemaalquote:
Scherven brengen geluk!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de reactie dan ook he, als de koper om uitleg vraagt. 'Hoe had je het dan ingepakt willen hebben?' en vervolgens de koper blokkeren. Vuile hoeren, allemaal
Mensen. Gotta love 'em.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de reactie dan ook he, als de koper om uitleg vraagt. 'Hoe had je het dan ingepakt willen hebben?' en vervolgens de koper blokkeren. Vuile hoeren, allemaal
Die mini informatieboekjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik voel me oud
http://www.upcoming.nl/ca(...)iet-meer-gezien-hebt
Ik bleef maar scrollen en zoveel spul waarbij ik dacht: Jaaaaaa, dat idd!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die mini informatieboekjes
Ik ging ze iedere week halen bij de bibliotheek. Wikipediaverslaafd before it was cool!
Ohja en de helft heb ik ook in mijn jeugd niet gezien, ik voel me jong
Volgens mij bestaan die crapsloten nog steeds, maar zien we die niet meer omdat ze alleen op kinderfietsjes zitten.quote:
Huuuh iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik voel me oud
http://www.upcoming.nl/ca(...)iet-meer-gezien-hebt
Géén idee... wat is het?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik vond dit altijd een ongelooflijk klote ding
[ afbeelding ]
Gewoon állesquote:
Een soort puzzel met als doel de 3 nullen te zien krijgen. Verschrikkelijk ding...quote:
quote:
Een werkdag bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:31 schreef Q. het volgende:
Het is zo'n dag dat ik mijn ogen niet open kan houden. Zelfs niet na 500 koffie.
Ik zie geen andere keuze.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Er heeft iemand op Facebook geworpen en ik vind het best aandoenlijkMisschien is dit het moment om aan de drank te gaan.
En dan aan de drank gaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kan zich zwanger laten schoppen door KT.
Ik ook.quote:
Kon ze wel lekker makkelijk openbreken, die slotjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik het niet erg dat we nu andere fietssleutelts hebben
Pas na 9 maanden. Je hoeft maar 1 leven te verpesten en de samenleving in elk geval niet op te schepen met een ongezonde kostenpost. We hebben arbeiders nodig.quote:
Jij bént toch helemaal niet oudquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik probeer al zo hard me niet oud te voelen. Dit helpt niet.
Nee, dat vond ik ook tot ik 30 werd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bént toch helemaal niet oud
Dat wordt nog veel erger, wacht maar af...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook tot ik 30 werd.
Check.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt nog veel erger, wacht maar af...
Okéquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas na 9 maanden. Je hoeft maar 1 leven te verpesten en de samenleving in elk geval niet op te schepen met een ongezonde kostenpost. We hebben arbeiders nodig.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Opa en oma vertellen...quote:
Ik ken ook bijna alles en denk dat ik samen met mijn zus (die is nóg veel ouder!) ook 80% van dat spul wel in huis heb gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik bleef maar scrollen en zoveel spul waarbij ik dacht: Jaaaaaa, dat idd!
Fiets stelen in de jaren '80: achterwiel optillen, stukje rennen, achterwiel hard op de grond smijten, slot valt in stukkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik het niet erg dat we nu andere fietssleutelts hebben
Imitation Game. Morgen misschien naar A Theory of Everything.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke film had je ook alweer van de week gekeken?
Ja behoorlijk, ik betrapte me er laatst op dat ik echt dacht:"Nou, het beste deel is nu wel voorbij, nou nog een beetje uitzingen....".quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ik zit al aan de verkeerde kant van de 32,5 en de 65 is nu dichterbij dan m'n geboortequote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, ik betrapte me er laatst op dat ik echt dacht:"Nou, het beste deel is nu wel voorbij, nou nog een beetje uitzingen....".
En het was niet helemaal je film?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imitation Game. Morgen misschien naar A Theory of Everything.
Nee niks, ik word gewoon zo'n onverwoestbaar, onuitstaanbaar oudjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, ik betrapte me er laatst op dat ik echt dacht:"Nou, het beste deel is nu wel voorbij, nou nog een beetje uitzingen....".
Hou 's op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al aan de verkeerde kant van de 32,5 en de 65 is nu dichterbij dan m'n geboorte
Onuitstaanbaar ben ik al.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik word gewoon zo'n onverwoestbaar, onuitstaanbaar oudje
Ik was zaterdag in een restaurant waar ze een bananentartetartin als nagerecht hadden. Pas toen ik het dr voor de 5e keer had laten uitspreken, had ze door dat ik het de eerste keer ook al prima verstaan hadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Etentje.
Ik moest lachen om de herkenbaarheid
En toen spuugde ze in je toetjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in een restaurant waar ze een bananentartetartin als nagerecht hadden. Pas toen ik het dr voor de 5e keer had laten uitspreken, had ze door dat ik het de eerste keer ook al prima verstaan had
Die met de rollator mensen voor zich uit de rij beuktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik word gewoon zo'n onverwoestbaar, onuitstaanbaar oudje
Die werd door een ander bezorgdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen spuugde ze in je toetje
Stormram op de voorkant geschroefd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die met de rollator mensen voor zich uit de rij beukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |