Mij niet hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Baby's ombrengen gaat zelfs mij een stapje te ver hoor
Waarom?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Baby's ombrengen gaat zelfs mij een stapje te ver hoor
Ach, zo jong, dan ben je er nog niet aan gehecht enzo.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toch sneu? Die blagen van een jaar of 2 tot 14, oké.
Dan zijn ze nog enigszins schattig, bij een ander. Net als kittens.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zo jong, dan ben je er nog niet aan gehecht enzo.
Echt niet, dan kunnen ze echt alleen nog maar krijsen en schijten. Kansloze wezens.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog enigszins schattig, bij een ander. Net als kittens.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
En je hoeft niet weg te duiken, je bent 1 meter 20.
.
Ik vind baby's spuuglelijk en verre van schattig.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog enigszins schattig, bij een ander. Net als kittens.
Wat wou je er tegen doen?quote:
De tijd dat dat iets deed is lang achter onsquote:
Ja, dat was mijn punt al hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 14:59 schreef Sinceria het volgende:
Ja maar... jij vroeg wat ik ertegen wilde doen.En ik ben maar klein en zielig enzo en ik kan verder niks.
![]()
Ik ken genoeg volwassenen die ook niet heel veel meer kunnen hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, dan kunnen ze echt alleen nog maar krijsen en schijten. Kansloze wezens.
Genoeg sites voor lijkt me zo. Maar zelf geen ervaring mee. even kijken welke is gebruikt destijds voor de kroegquote:Op maandag 19 januari 2015 15:02 schreef Sinceria het volgende:
Iemand een idee voor een site waar je zelf een bedrukt t-shirt kan ontwerpen? Heb Zazzle.nl geprobeerd maar dat was dus geen succes.
Dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind baby's spuuglelijk en verre van schattig.
Ja, maar ik praat dan ook niet met PVDAérsquote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg volwassenen die ook niet heel veel meer kunnen hoor.
Ja, zijn er genoeg maar aangezien Zazzle zo'n flop was hoop ik op wat goede ervaringsverhalen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg sites voor lijkt me zo. Maar zelf geen ervaring mee. even kijken welke is gebruikt destijds voor de kroeg
Hmm.. heb er geen naam van helaasquote:Op maandag 19 januari 2015 15:05 schreef Sinceria het volgende:
Ja, zijn er genoeg maar aangezien Zazzle zo'n flop was hoop ik op wat goede ervaringsverhalen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg volwassenen die ook niet heel veel meer kunnen hoor.
Maar als ik op google zoek naar ervaringen zie ik weer alleen ellendequote:
Da's altijd. Niemand gaat op internet lopen ranten over de keren dat het wel goed gaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als ik op google zoek naar ervaringen zie ik weer alleen ellende.
Eens, maar het is wel een beetje een shady bedrijf vind ik met al hun "aanbiedingen". Maar dacht dat het wel ok was, maar lees wel erg veel shit.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's altijd. Niemand gaat op internet lopen ranten over de keren dat het wel goed gaat.
geworden is.. dus ook niet echt groot nieuws, want dat ze zwanger was, wist je vast ook alwelquote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja willen jullie ophouden over babies? Dr belde net een monteur dat'ie vader geworden is.
Van deze wist ik niet eens dat'ie uberhaupt een gezin heeft.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geworden is.. dus ook niet echt groot nieuws, want dat ze zwanger was, wist je vast ook alwel
Waarom belt hij jou nu dan met dat nieuws?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van deze wist ik niet eens dat'ie uberhaupt een gezin heeft.
"mannen"quote:Op maandag 19 januari 2015 15:23 schreef Sinceria het volgende:
Mannen zijn soms verassend mushy mushy als het om baby's gaat heb ik gemerkt.
Ja, heel apart. Ik heb er helemaal niks mee, en sommige mannen zijn net wijven als het op baby's aan komt.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:23 schreef Sinceria het volgende:
Mannen zijn soms verassend mushy mushy als het om baby's gaat heb ik gemerkt.
God, blij dat ze dat hier niet doen. Hier mag je al blij zijn als de persoon naast je het wil horen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Sinceria het volgende:
Bij D op het werk ( 99% man ) is het gebruikelijk om het hele godganse bedrijf te mailen bij een zowel zwangerschap als geboorte. En het is nogal een groot bedrijf dus ze hebben het er maar druk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |