Je kan van die kleinere opzetstukjes kopen voor inear. Dus daar zijn wel verschillende maten voor te vindenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, stom he? Ik heb ook weleens gezocht naar oordopjes die een maatje kleiner zijn dan de gebruikelijke maat (mijn oren zijn geloof ik te klein ofzo, weet het niet) maar die zijn ook onvindbaar.
En ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer te nuancerenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik ben een goed mens. Ik zie verschillen. Ik ben niet zoals die huis tuin en keuken racisten op de fp
Bij HEMA heb je goedkope oordopjes met 3 verschillende maten opzetstukjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, stom he? Ik heb ook weleens gezocht naar oordopjes die een maatje kleiner zijn dan de gebruikelijke maat (mijn oren zijn geloof ik te klein ofzo, weet het niet) maar die zijn ook onvindbaar.
Dat hebben er wel meer niet, met tot gevolg dat er nu ladingen mensen zijn die het normaal vinden en presto stormfront.fok.nlquote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb gewoon niet de behoefte om elke keer te nuanceren.
Moeilijk he, zoeken:quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan van die kleinere opzetstukjes kopen voor inear. Dus daar zijn wel verschillende maten voor te vinden
En je hebt opzich ook wel snoerverlenging, maar ik wil gewoon een heel snoer van 1,5 m.
En maroc.nl. Je punt?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hebben er wel meer niet, met tot gevolg dat er nu ladingen mensen zijn die het normaal vinden en presto stormfront.fok.nl
GEen sennheiserquote:Op maandag 19 januari 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk he, zoeken:
http://tweakers.net/categ(...)Q0lHKTawAsS2MlWprawE.
Dan maken die ze nietquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maken die ze niet.
Kom je toch op mijn Shure's uit.
Ik geef geen kont om maroc.nl Ik geef om een populair Nederlandse site waar een redelijke dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking blijkbaar het heel normaal vindt om een complete bevolkingsgroep het land uit te mikken (minstens). En dat dat gewoon mag, want je suis charliequote:
Het is even wennen, maar daarna zitten ze juist echt 10 keer beter in je oor dan normale. En dat kabeltje schiet echt niet los hoor, moet je echt een tang voor gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijken me trouwens ook heel vaag op de oren te zitten
En dat dat kabeltje uit die oordop schiet![]()
Wel wel te duur voor mij.. helaasquote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het is even wennen, maar daarna zitten ze juist echt 10 keer beter in je oor dan normale. En dat kabeltje schiet echt niet los hoor, moet je echt een tang voor gebruiken.
Ik snap het, het is ook veel geld voor een setje oordopjes. Maar dan kan Sennheiser je helaas niet helpen, 64 euro is hun goedkoopste model met lange draad.quote:
ja, ze zijn allemaal 120 cm geloof ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:40 schreef Cue_ het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)3555.html?langId=-11
= 1,2 meter, scheelt toch iets
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Owja en er moet natuurlijk spraakdinges op zitten, zodat ik er ook mee kan bellen
Ja vergeet het altijd, maar vind het sinds m'n vorige werk wel erg makkelijkquote:Op maandag 19 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
.
Dan zit je bij de verkeerde producten te kijken.
Dan moet je in een andere categorie zijn op tweakersquote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Owja en er moet natuurlijk spraakdinges op zitten, zodat ik er ook mee kan bellen
Had hem net aangekliktquote:Op maandag 19 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/326226/sennheiser-cx-275s-(504538).html
Klaar.
Ook maar 120 cm, maar een verlengkabel kan natuurlijk ook nog gewoon, die kosten niets.quote:
Ja idd..quote:Op maandag 19 januari 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook maar 120 cm, maar een verlengkabel kan natuurlijk ook nog gewoon, die kosten niets.
50 cm erbij is voldoendequote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
https://www.kabeltje.com/(...)lengs-3.5mm-jack-aux
Zoiets erbij en klaar.
Ben je met je mannen ook zo?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
50 cm erbij is voldoende![]()
Wat moet ik met een snoer van 2,5 meter totaal
Jaquote:Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik besteld heb of jullie eens bedank
Haha, ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/a1Z9qXR_460sv.mp4
hier hadden we het laatst over
Wat heb je gekocht?quote:
quote:
quote:Monday: de meest deprimerende dag van het jaar. Eens even kijken. Hoe zat dat ook alweer? Oh ja, dat is waar ook. Blue Monday is absolute nonsens en niet meer dan een ordinaire marketingtruc. Dus: cheer up!
Blue Monday is een fenomeen dat bestaat bij gratie van de centen. Een aantal jaren geleden verscheen een officieel persbericht waarin een reisbureau het fenomeen lanceerde. De tekst was netjes door een marketingbedrijf uitgetikt en psycholoog Cliff Arnall deelde daarin zijn grootse formule voor deprimerende dagen. Niet omdat de mensheid hem lief is, maar omdat het reisbureau in kwestie wetenschappers die creatief omspringen met variabelen en de formules waar deze deel van uitmaken, zo goed betaalt. In 2006 legt Guardian-columnist Ben Goldacre het smerige zaakje helemaal bloot: verschillende wetenschappers zouden geld aangeboden hebben gekregen als het reisbureau hun naam in het persbericht mocht gebruiken. Niet iedereen ging daarmee akkoord, maar Cliff Arnall wel.
Ja, dat zeg ik toch, het zal welquote:
Ik vind de donderdag meestal ellendig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Blue monday, het zal wel, Dinsdagen, dat zijn pas de kutdagen.
Voor mij is het echt dinsdag, maandag ben ik nog uitgeslapen van het weekend en dinsdag is de eerste dag dat je weer net te laat naar bed ging en weer vroeg op moetquote:
Oh ja, dat ook. Ellendig geslapen vannacht dus dit wordt een zware dag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mij is het echt dinsdag, maandag ben ik nog uitgeslapen van het weekend en dinsdag is de eerste dag dat je weer net te laat naar bed ging en weer vroeg op moet.
Ik schrik er nu juist van hoeveel ik eigenlijk doe en al gedaan heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je 5 min werken voordat het opvalt dat je echt de hele week niks hebt gedaan?
Hij leeft nog?quote:
Ik heb mensen nodig en die zijn er dan niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan werk ik toch meestal thuis, relaxted.
quote:
Mensen zijn toch stom. Nergens goed voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb mensen nodig en die zijn er dan niet.
Ik ken 1 of 2 uitzonderingen, maar daar houdt het dan wel mee opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen zijn toch stom. Nergens goed voor.
+1quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen zijn toch stom. Nergens goed voor.
Hoi.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken 1 of 2 uitzonderingen, maar daar houdt het dan wel mee op.
Ja, het was al opgehoudenquote:
Komt vast goed!quote:
Ik heb er wel twintigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs een plant, en die doet het al maanden prima.
Plastic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs een plant, en die doet het al maanden prima.
Nee, niet eens! Het is echt een plant die het met 1 keer water per week wel redt, en als je een week vergeet doet ie het ook nogquote:
Ja, daar heb ik er ook een paar van. Alhoewel ze niet meer heel erg leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens! Het is echt een plant die het met 1 keer water per week wel redt, en als je een week vergeet doet ie het ook nog.
Deze is zelfs aan het groeienquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik er ook een paar van. Alhoewel ze niet meer heel erg leven.
Het is gewoon niet leuk meer hoe slecht ik slaap de laatste tijd...quote:
Bekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet leuk meer hoe slecht ik slaap de laatste tijd...
Ik val als een blok in slaap, met drinken op m'n nachtkastje en de tv aan. Word dan om half zes wakker, drink m'n drinken op, zet de tv uit en als het goed is slaap ik weer verder. Gisteren niet, vandaag wel. Ook door de wekker heen geslapenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet leuk meer hoe slecht ik slaap de laatste tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |