Kon ze wel lekker makkelijk openbreken, die slotjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik het niet erg dat we nu andere fietssleutelts hebben
Pas na 9 maanden. Je hoeft maar 1 leven te verpesten en de samenleving in elk geval niet op te schepen met een ongezonde kostenpost. We hebben arbeiders nodig.quote:
Jij bént toch helemaal niet oudquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik probeer al zo hard me niet oud te voelen. Dit helpt niet.
Nee, dat vond ik ook tot ik 30 werd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bént toch helemaal niet oud
Dat wordt nog veel erger, wacht maar af...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook tot ik 30 werd.
Check.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt nog veel erger, wacht maar af...
Okéquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas na 9 maanden. Je hoeft maar 1 leven te verpesten en de samenleving in elk geval niet op te schepen met een ongezonde kostenpost. We hebben arbeiders nodig.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Opa en oma vertellen...quote:
Ik ken ook bijna alles en denk dat ik samen met mijn zus (die is nóg veel ouder!) ook 80% van dat spul wel in huis heb gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik bleef maar scrollen en zoveel spul waarbij ik dacht: Jaaaaaa, dat idd!
Fiets stelen in de jaren '80: achterwiel optillen, stukje rennen, achterwiel hard op de grond smijten, slot valt in stukkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik het niet erg dat we nu andere fietssleutelts hebben
Imitation Game. Morgen misschien naar A Theory of Everything.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke film had je ook alweer van de week gekeken?
Ja behoorlijk, ik betrapte me er laatst op dat ik echt dacht:"Nou, het beste deel is nu wel voorbij, nou nog een beetje uitzingen....".quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ik zit al aan de verkeerde kant van de 32,5 en de 65 is nu dichterbij dan m'n geboortequote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, ik betrapte me er laatst op dat ik echt dacht:"Nou, het beste deel is nu wel voorbij, nou nog een beetje uitzingen....".
En het was niet helemaal je film?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imitation Game. Morgen misschien naar A Theory of Everything.
Nee niks, ik word gewoon zo'n onverwoestbaar, onuitstaanbaar oudjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, ik betrapte me er laatst op dat ik echt dacht:"Nou, het beste deel is nu wel voorbij, nou nog een beetje uitzingen....".
Hou 's op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al aan de verkeerde kant van de 32,5 en de 65 is nu dichterbij dan m'n geboorte
Onuitstaanbaar ben ik al.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik word gewoon zo'n onverwoestbaar, onuitstaanbaar oudje
Ik was zaterdag in een restaurant waar ze een bananentartetartin als nagerecht hadden. Pas toen ik het dr voor de 5e keer had laten uitspreken, had ze door dat ik het de eerste keer ook al prima verstaan hadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Etentje.
Ik moest lachen om de herkenbaarheid
En toen spuugde ze in je toetjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in een restaurant waar ze een bananentartetartin als nagerecht hadden. Pas toen ik het dr voor de 5e keer had laten uitspreken, had ze door dat ik het de eerste keer ook al prima verstaan had
Die met de rollator mensen voor zich uit de rij beuktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, ik word gewoon zo'n onverwoestbaar, onuitstaanbaar oudje
Die werd door een ander bezorgdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen spuugde ze in je toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |