+1 likequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och armeWat hebben wij mensen die gewoon opstaan om naar hun werk te gaan, toch een mazzel dat we daar geen last van hebben!
Is toch meer dan de 8% van netquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij zijn hele speklaag gecontroleerd?
Ik heb het ook al warm na twee keer bukken, volgens mij is dat inderdaad het probleemquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Denk dat de manager in kwestie meer rond de 99% zit dus daar zal het verschil inderdaad wel in zitten.
Stilzitten is echt funest voor je warmte.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja en ik zit de hele dag stil achter de computer te nerden, dat helpt ook niet mee idd.
Ik neem af en toe de lift naar beneden en ga dan met de trap terug naar de 8e. Goed voor de doorbloeding.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stilzitten is echt funest voor je warmte.
Ik moet helemaal naar de overkant lopen en een trap op om bij m'n auto te komenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem af en toe de lift naar beneden en ga dan met de trap terug naar de 8e. Goed voor de doorbloeding.
Gelukkig zit ik nog een beetje te wiebelen meestalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stilzitten is echt funest voor je warmte.
Tja. Mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Verkoophoek van servies van Blond, op Facebook. Zijn er mensen die een breekbaar bord in een krant wikkelen en dan in een plastic tas verzenden![]()
Jezus wat dom.
ja, dat moet je altijd maar afvragen met tweedehands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Verkoophoek van servies van Blond, op Facebook. Zijn er mensen die een breekbaar bord in een krant wikkelen en dan in een plastic tas verzenden![]()
Jezus wat dom.
Jawel, in een originele zak met de kabels etc erbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet antistatisch verpakt? Dan heb je nog mazzel gehad
Watquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat dom.
En de reactie dan ook he, als de koper om uitleg vraagt. 'Hoe had je het dan ingepakt willen hebben?' en vervolgens de koper blokkeren. Vuile hoeren, allemaalquote:
Scherven brengen geluk!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de reactie dan ook he, als de koper om uitleg vraagt. 'Hoe had je het dan ingepakt willen hebben?' en vervolgens de koper blokkeren. Vuile hoeren, allemaal
Mensen. Gotta love 'em.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de reactie dan ook he, als de koper om uitleg vraagt. 'Hoe had je het dan ingepakt willen hebben?' en vervolgens de koper blokkeren. Vuile hoeren, allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |