Heb je geen spray?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dikke mist. Ik moest mijn autoruit krabben. Ik heb er 2u gedasn over een stukje van 40 min.
Er is niets moois aan
Hiep hiep hoera!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
Dank je dank je. De dag is met 2u file begonnen
Nee, ik kan zulke dingen in 5 minuten. Ik ben ook heel goed in UI's maken. In één zo'n UI zit soms wel een half uur werk.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, daar heeft hij net 2 uur over gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik kan zulke dingen in 5 minuten. Ik ben ook heel goed in UI's maken. In één zo'n UI zit soms wel een half uur werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef Specularium het volgende:
[..].
Toch is het zo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan die van mij heb ik ook heel lang zitten schaven. Hangt heel erg af van wat je wilt maken. De ene UI is binnen 2 minuten gepiept, met de ander kun je wel een half uur zoet zijn.
Maak je ze met photoshop ?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het zo hoorAan die van mij heb ik ook heel lang zitten schaven. Hangt heel erg af van wat je wilt maken. De ene UI is binnen 2 minuten gepiept, met de ander kun je wel een half uur zoet zijn.
Zo'n soort programma ja. Maar ik heb dan weer de ballen verstand van animated gifs en dergelijke.quote:
Ze doen eerder zoiets:quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Doen jouw vogels dit ook Uccie ?
[ afbeelding ]
Leuk ! Vooral toen die met z'n kop in dat mandje met balletjes ging rammenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze doen eerder zoiets:
http://humortv.vara.nl/p.(...)lub-katendrecht.html
Vanaf 1:11 tot 4:20 minuten.
Ik vond het ook wel grappig ja. Erg knap nagedaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk ! Vooral toen die met z'n kop in dat mandje met balletjes ging rammen
Ik heb het volgehouden t/m 1:20. Wat een aids.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze doen eerder zoiets:
http://humortv.vara.nl/p.(...)lub-katendrecht.html
Vanaf 1:11 tot 4:20 minuten.
Ja maar jij hebt ook geen humor.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het volgehouden t/m 1:20. Wat een aids.
Lees je mee, Tem?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volvo-bestuurders zijn de grootste aso's in het verkeer.
Seinfeld moet wel kapot. Samen met It's always sunny in Philadelphia.quote:
Ik ben het met Yasmin eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seinfeld moet wel kapot. Samen met It's always sunny in Philadelphia.
Seinfeld is dus echt wel grappig. Vooral Kramer.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seinfeld moet wel kapot. Samen met It's always sunny in Philadelphia.
Komt daar die overacting vandaan?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Seinfeld is dus echt wel grappig. Vooral Kramer.
Dat is best sneu. Vind hem echt vies.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Newman is mijn favoriete tv personage ooit, het is bijna alsof hij is gebaseerd op mijn leven.
Negen seconden dus. Da's niet erg lang....quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het volgehouden t/m 1:20. Wat een aids.
Nee. Zo goed als Kramer zou ik nooit worden.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt daar die overacting vandaan?
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had even een telefoontje.. hij staat er nu bij.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is best sneu. Vind hem echt vies.
Ach dat moet kunnen toch, beetje over en weer heckelen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit filmpje van hem is wel een beetje vreemd....
http://www.tmz.com/2006/1(...)rade-caught-on-tape/
Beetje oud ook.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit filmpje van hem is wel een beetje vreemd....
http://www.tmz.com/2006/1(...)rade-caught-on-tape/
Ben het met je eens dat ik dit ook niet zo grappig vindquote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje oud ook.
Maarja, je moet wat als je niet grappig bent.
Mijn UI was zo klaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het zo hoorAan die van mij heb ik ook heel lang zitten schaven. Hangt heel erg af van wat je wilt maken. De ene UI is binnen 2 minuten gepiept, met de ander kun je wel een half uur zoet zijn.
Ik ook niet, gelukkig bestaat er Komedie Centraal. En ze zenden voor mensen als Specularium en Tem ook shows als Dharma en Greg uit!quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet van de Seinfeld generatie.
Die vaders uit Dharma en Greg zijn wel bazen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig bestaat er Komedie Centraal. En ze zenden voor mensen als Specularium en Tem ook shows als Dharma en Greg uit!
Mwaaa verhaal is leuk alleen dat kind is zoooo irritantquote:Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin ken je deze show ook? Larry is de bedenker van Seinfeld. Hier leert hij een kind hoe je Nazi-mode maakt.
Ik zie ze meer als Will & Grace!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig bestaat er Komedie Centraal. En ze zenden voor mensen als Specularium en Tem ook shows als Dharma en Greg uit!
Ik dacht dat "Get a life jews!" jou wel aan zou spreken. Maar de relatie met homo's blijft moeilijk natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mwaaa verhaal is leuk alleen dat kind is zoooo irritant
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat "Get a life jews!" jou wel aan zou spreken. Maar de relatie met homo's blijft moeilijk natuurlijk.
Deze is beter.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin ken je deze show ook? Larry is de bedenker van Seinfeld. Hier leert hij een kind hoe je Nazi-mode maakt.
Dus misschien moet ik hem maar weghalen ?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei laatst een keer Marianne-Frank.
Vond ze niet zo leuk.
Hoezo?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus misschien moet ik hem maar weghalen ?
Ik weet niet of Marianne dit plaatje grappig vindt.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien vind ze het niet zo grappig ?
Met dit soort dingen moet je altijd uitkijkenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of Marianne dit plaatje grappig vindt.
Jammer dat Specularium de humor van Larry David niet snapt. Wat een topshow.quote:
Ik ken nog wel een andere bijzonder sterke humoristische serie op youtube.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het grappigste filmpje dat ik ooit heb gezien.
Laat ons lachen johannes!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een andere bijzonder sterke humoristische serie op youtube.
Nee, dat is niet goed voor mijn privacy.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ons lachen johannes!
[ afbeelding ]
Het grootst bewaarde komische geheim van Nederland, alleen voor intellectuele fijnproevers. Een gevoel dat ik ook altijd krijg bij Arrested Development en Community.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet goed voor mijn privacy.
En jij hebt dat al gezien en je kreeg blauwe plekken van het lachen.
In feite was het daar ook op gebaseerd natuurlijk en een beetje Jiskefet om het af te maken.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het grootst bewaarde komische geheim van Nederland, alleen voor intellectuele fijnproevers. Een gevoel dat ik ook altijd krijg bij Arrested Development en Community.
Vet !quote:Op maandag 19 januari 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
Voor die liefhebbers van Boybands, Ik draai een verjaardagshow voor Uccie, Met vanmiddag de hele middag boybands : http://37.59.7.51:9856/listen.pls
Komt ook nog wel voorbijquote:Op maandag 19 januari 2015 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh...Mja ik was meer van de Spice Girls
Oeh lastig.... Doe maar Spice up your lifequote:Op maandag 19 januari 2015 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt ook nog wel voorbijVerzoekje?
Groeten van Uccie moest ik even zeggen, die is onderweg met de auto.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh lastig.... Doe maar Spice up your life
Ik hoor je Vet weer dit
Groeten terugquote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Groeten van Uccie moest ik even zeggen, die is onderweg met de auto.
Je bent zelf een pener.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
Iemand jarig? Gefeliciteerd enzo.
Oh en pener.
Ben, heb, en verlang naar.quote:
Zwoele stem hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
Voor die liefhebbers van Boybands, Ik draai een verjaardagshow voor Uccie, Met vanmiddag de hele middag boybands : http://37.59.7.51:9856/listen.pls
Dat telt niet, was toen ik nog een jongelarium wasquote:Op maandag 19 januari 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er tegenwoordig uit zien
Valt nog niet tegen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mel C. is alleen maar lekkerder geworden.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat telt niet, was toen ik nog een jongelarium was
Tem schreef Freekelarium. Ik plaatste een plaatje van een jonge Freek de Jonge. Dat is nét even wat anders.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem had deze grap al gemaakt. Spuit Henk.
Ik wilde net Viva Forever aanvragen maar die draai je al, goed werk!quote:Op maandag 19 januari 2015 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt ook nog wel voorbijVerzoekje?
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het origineel van Westlife?
Na dezequote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Fokker mag ik 'N Sync - Bye Bye Bye aanvragen ?
Wel van westlife, maar niet de originele geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het origineel van Westlife?
Billy Joel heeft het nog een keer geprobeerd geloof ik, maar dat klonk natuurlijk nergens naar.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel van westlife, maar niet de originele geloof ik
En Kane ook geloof ik ?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Billy Joel heeft het nog een keer geprobeerd geloof ik, maar dat klonk natuurlijk nergens naar.
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, geef mij dan maar een boyband.
Anders ga je even met je ouders pratenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
Ik ben thuis..of tenminste bij mijn ouders. Maar ik luister nog hoor!!
Jaaaaaaaaaaaaaaa Bluequote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier een boyband plus een wereldartiest:
Het Feestvarken !quote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
Ik ben thuis..of tenminste bij mijn ouders. Maar ik luister nog hoor!!
Moeder zit met mijn oom aan de tel en pa is nog werkenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders ga je even met je ouders praten![]()
Die is ook wel baasquote:
Dat was in mijn jeugd nou hip.quote:
Dan ken je Djumbo vast ook welquote:Op maandag 19 januari 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was in mijn jeugd nou hip.
Of de meiden van Kusquote:
Dit heb ik niet meer meegekregen. Gelukkig, zo te horen.quote:
Ze hadden elke clip een hele fancy dans routine. Vaste gasten bij de Kids Top 20!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb ik niet meer meegekregen. Gelukkig, zo te horen.
Ik ben meer een Belieberquote:Op maandag 19 januari 2015 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Allemaal directioners in dit topic, toch?
Is voor jou te laatquote:Op maandag 19 januari 2015 16:26 schreef Uccie het volgende:
Live while weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee're young!!!!!!!
Doe jij een verzoekje dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic gaat helemaal de foute kant op.
Alsof jij niet met je broek op je enkels zit voor 1D.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
Wat denk jij met zo'n TTquote:Op maandag 19 januari 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat denk jij met zo'n TT
Oooohhhhh:
Everybody.....rock your body
Hij wil vast iets van de PSB's.quote:
Dat zegt mij niks.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij wil vast iets van de PSB's.
Suburbia is wel tof.
Elfletterig wil Go West.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij wil vast iets van de PSB's.
Suburbia is wel tof.
Pet Shop Boys.quote:
Ja...maar ik niet.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ga jij dit ook even lekker posten joh, gekkenhuis.
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ga jij dit ook even lekker posten joh, gekkenhuis.
De vraag is nu natuurlijk hoe het IQ van gepofte aardappels wordt gemeten.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:37 schreef Uccie het volgende:
Blue![]()
En wat vond ik Lee cute...totdat ik erachter kwam dat een gepofte aardappel een hoger IQ had
Of Domino dancing...of being boring!quote:
Hij was wel de knapste ja. Met zijn dichtgeknepen oogjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:37 schreef Uccie het volgende:
Blue![]()
En wat vond ik Lee cute...totdat ik erachter kwam dat een gepofte aardappel een hoger IQ had
Je kunt geen foute boyband-muziek gaan draaien en dan ineens "Being Boring" instarten.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Domino dancing...of being boring!
Neuj, das waar. En dan kan ik nog even doorquote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand vindt dat erg joh!
We gaan ons best doen om er een fout liedje tussen te gooien oké?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt geen foute boyband-muziek gaan draaien en dan ineens "Being Boring" instarten.Sla PSB maar gewoon lekker over deze keer.
Als er dan toch wat fouts in moet, doe dan maar iets van The Village People of zo. YMCA, In The Navy of Go West.
Mag MMMBop nog? Dat is toch ook min of meer van een boyband.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, das waar. En dan kan ik nog even door
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt geen foute boyband-muziek gaan draaien en dan ineens "Being Boring" instarten.Sla PSB maar gewoon lekker over deze keer.
Als er dan toch wat fouts in moet, doe dan maar iets van The Village People of zo. YMCA, In The Navy of Go West.
Eigenlijk was dat een girlband. Haha.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag MMMBop nog? Dat is toch ook min of meer van een boyband.
Van mij wel hoor, ik heb alleen geen nummers meer, dus als jullie met suggesties komen kan ik nog even door.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag MMMBop nog? Dat is toch ook min of meer van een boyband.
1D is sws niet slecht. Gewoon feelgood muziek.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is trouwens echt niet zon slecht nummer.
Nee is gewoon prachtige muziek, beter dan die ouwe meuk uit de Top 2000 gadverdamme.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
1D is sws niet slecht. Gewoon feelgood muziek.
Ik houd wel van die ouwe meuk ook....ik ben immers inmiddels ook ouwe meuk van uh....23quote:Op maandag 19 januari 2015 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee is gewoon prachtige muziek, beter dan die ouwe meuk uit de Top 2000 gadverdamme.
Gewoon voor eeuwig 19.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd wel van die ouwe meuk ook....ik ben immers inmiddels ook ouwe meuk van uh....23
Troll alertquote:Op maandag 19 januari 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit is veel beter dan iets van John Lennon ofzo.
Zelfs dan ben je nog ouder dan ik hahaquote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd wel van die ouwe meuk ook....ik ben immers inmiddels ook ouwe meuk van uh....23
Pff, oma.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Innuendoquote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is geen boyband maar ik wil graag Queen aanvragen.
Met?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Queen, ook wel bekend als de Freddie Mercury Boysquote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Imagine bijvoorbeeld is echt het meest wanstaltige janknummer dat ik ooit heb gehoord.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
True, Gold, heel lang waren de titels niet van hun nummers.
Op sommige nummers speelt Bryan Mayquote:Op maandag 19 januari 2015 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Queen, ook wel bekend als de Freddie Mercury Boys
Eén van de boys.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op sommige nummers speelt Bryan May
Of deze ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yasmin wil graag I Want To Break Free
Pics van Yasmin met stofzuiger!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yasmin wil graag I Want To Break Free
Ik wil graag George Michael op een openbaar toilet aanvragen.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Dan wil ik Outside van George Michael aanvragen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie vind alles van queen goed, en ze weet wel waarom
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Queen is altijd goed...vooral Bohemian Rhapsody volgens die reden.
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag George Michael op een openbaar toilet aanvragen.
Innuendoquote:
Meestal wel toch.quote:
Nou alle eer aan Fokker89!!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Uccie je hebt echt een leuk feestje georganiseerd !
Voor het fixen van een echt Fok!-verjaardagsfeest!!quote:
Nouja een NWS verjaardagsfeestquote:Op maandag 19 januari 2015 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor het fixen van een echt Fok!-verjaardagsfeest!!
Nicequote:Op maandag 19 januari 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier zijn de hapjes jongens. Een pp graag.
[ afbeelding ]
Iedereen een week aan de schijt.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben toch niks beters te doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen een week aan de schijt.
.
Geef mij maar een bitterbal.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve vrouwen, die schijnen geen anus te hebben las ik laatst ergens.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen een week aan de schijt.
.
Net zoals George in een spannend politiepakje graag!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar een bitterbal.
Heb hem al aan.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net zoals George in een spannend politiepakje graag!
Vernoemd naar Oranjebitter.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom heet een bitterbal eigenlijk bitterbal? Het ding smaakt in de verste verte niet bitter.
Triggert dit je autisme?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom heet een bitterbal eigenlijk bitterbal? Het ding smaakt in de verste verte niet bitter.
Omdat het bij een bittertje werd gegeten, Henk.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet je het eten bij een bittertje. Is dat niet likeur?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zie je Elf los gaan in zn gele blouse ?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta net even aan de bar een speciaalbiertje te atten geloof ik.
En borrelnootjes zijn ook al niet van borrels gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet een berenhap een berenhap? Je hapt toch niet echt een beer
Is een berenhap gelijk aan een berenklauwquote:Op maandag 19 januari 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet een berenhap een berenhap? Je hapt toch niet echt een beer
Hij sleept Karina zo in ene de dansvloer op!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie je Elf los gaan in zn gele blouse ?
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een berenhap gelijk aan een berenklauw
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berenhapquote:Op maandag 19 januari 2015 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een berenhap gelijk aan een berenklauw
Tem staat daar zoals gewoonlijk weer rechts tegen de muur.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij sleept Karina zo in ene de dansvloer op!
Een typische opmerking van iemand die mij niet persoonlijk kent. Heb een schurfthekel aan dansen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij sleept Karina zo in ene de dansvloer op!
Dit weet Elfje.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
En waarom noemen ze een Frikandel met pindasaus een Jos Brinkie?
Ik vond het wel logisch omdat het op zo'n pootje lijkt.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berenhap
Misschien verschilt het wel per stad.
Waarom is patat met witte en bruine saus gelijk oorlog?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
En waarom noemen ze een Frikandel met pindasaus een Jos Brinkie?
Sorry, ik sta te springen om je persoonlijk te leren kennen!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een typische opmerking van iemand die mij niet persoonlijk kent. Heb een schurfthekel aan dansen.
Ik dacht altijd dat oorlog het effect was dat daarna in je maag optreedt.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom is patat met witte en bruine saus gelijk oorlog?
Oh daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat oorlog het effect was dat daarna in je maag optreedt.
Nee. Wel die zombiedans met handjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |