Heb je geen spray?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dikke mist. Ik moest mijn autoruit krabben. Ik heb er 2u gedasn over een stukje van 40 min.
Er is niets moois aan
Hiep hiep hoera!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
Dank je dank je. De dag is met 2u file begonnen
Nee, ik kan zulke dingen in 5 minuten. Ik ben ook heel goed in UI's maken. In één zo'n UI zit soms wel een half uur werk.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, daar heeft hij net 2 uur over gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik kan zulke dingen in 5 minuten. Ik ben ook heel goed in UI's maken. In één zo'n UI zit soms wel een half uur werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:42 schreef Specularium het volgende:
[..].
Toch is het zo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan die van mij heb ik ook heel lang zitten schaven. Hangt heel erg af van wat je wilt maken. De ene UI is binnen 2 minuten gepiept, met de ander kun je wel een half uur zoet zijn.
Maak je ze met photoshop ?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het zo hoorAan die van mij heb ik ook heel lang zitten schaven. Hangt heel erg af van wat je wilt maken. De ene UI is binnen 2 minuten gepiept, met de ander kun je wel een half uur zoet zijn.
Zo'n soort programma ja. Maar ik heb dan weer de ballen verstand van animated gifs en dergelijke.quote:
Ze doen eerder zoiets:quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Doen jouw vogels dit ook Uccie ?
[ afbeelding ]
Leuk ! Vooral toen die met z'n kop in dat mandje met balletjes ging rammenquote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze doen eerder zoiets:
http://humortv.vara.nl/p.(...)lub-katendrecht.html
Vanaf 1:11 tot 4:20 minuten.
Ik vond het ook wel grappig ja. Erg knap nagedaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk ! Vooral toen die met z'n kop in dat mandje met balletjes ging rammen
Ik heb het volgehouden t/m 1:20. Wat een aids.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze doen eerder zoiets:
http://humortv.vara.nl/p.(...)lub-katendrecht.html
Vanaf 1:11 tot 4:20 minuten.
Ja maar jij hebt ook geen humor.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het volgehouden t/m 1:20. Wat een aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |