abonnement Unibet Coolblue
pi_148832416


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8!

Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.



Boerin Bertie


Boer Geert


Boer Jan


Boer Theo


Boer Tom




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 10:21:36 #2
382129 crew  Donna
pi_148832588
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 08:58 schreef Loekie1 het volgende:
Zoals was te voorspellen heeft Tom de mooiste drie uitgekozen. Femke is de leukste, maar helaas net niet knap genoeg.
Ze was super zenuwachtig leek het tijdens dat rolschaatsen. Snap het wel als Tom niet genoeg van haar heeft kunnen zien.
pi_148832620
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze was super zenuwachtig leek het tijdens dat rolschaatsen. Snap het wel als Tom niet genoeg van haar heeft kunnen zien.
Ik denk eerder dat de twee die het niet gehaald hebben op de foto wat knapper leken dan in het echt.
pi_148832722
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 08:58 schreef Loekie1 het volgende:

Waarom gaat die vrouw die al verliefd was op een ander in godsnaam toch meedoen? Eerst Bertie gek maken en dan opeens 'eerlijk worden'. :r

Omdat we niet weten wanneer ze verliefd is geworden ;)

Hoeveel tijd zit er tussen de speeddates en de dagdates?

En misschien ontmoette ze de vrouw na het schrijven van de brief, dan is alles nog zo pril... dan wil je ook zeker weten dat dat echt iets wordt, voordat je annuleert mee te doen.

Misschien heeft ze het wel bij Yvon/crew aangegeven en hebben die gezegd dat ze moest wachten of ze gekozen zou worden :P Alles voor de show? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 19 januari 2015 @ 10:29:46 #5
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148832757
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze was super zenuwachtig leek het tijdens dat rolschaatsen. Snap het wel als Tom niet genoeg van haar heeft kunnen zien.
Viel me ook op dat ze wat buiten de groep zat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 19 januari 2015 @ 10:30:08 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148832769
'Bertie gek maken'? Ze heeft daar gewoon rondgelopen.

Het is niet dat ze eerst twee uur in Berties zicht haar borsten heeft zitten masseren en dan heeft gezegd 'ik ben toch verliefd op iemand anders'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_148832878
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:30 schreef Silenus het volgende:
'Bertie gek maken'? Ze heeft daar gewoon rondgelopen.

Het is niet dat ze eerst twee uur in Berties zicht haar borsten heeft zitten masseren en dan heeft gezegd 'ik ben toch verliefd op iemand anders'.
Maar je bent wel veel zelfverzekerder als je al verliefd bent op een ander. Je kunt alles uit de kast halen want je hebt niets te verliezen.
pi_148832891
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de twee die het niet gehaald hebben op de foto wat knapper leken dan in het echt.
Dat meisje was gewoon te verlegen en te stil. Ook helemaal niet de leukste, want ze was steeds weer nerveus. Ik begrijp van dat soort mensen nooit echt dat ze meedoen aan zulke programma's. Als je zo nerveuzig bent, geef dan iemand anders de kans die wel lekker spontaan op tv wil en kwel jezelf niet zo.
pi_148832904
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:29 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Viel me ook op dat ze wat buiten de groep zat.
Met die zelfverzekerde beautyqueens om je heen zou ik ook verlegen worden. Daar had Tom doorheen moeten prikken.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 10:35:42 #10
382129 crew  Donna
pi_148832919
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de twee die het niet gehaald hebben op de foto wat knapper leken dan in het echt.
Nouja, dat denk ik niet. Femke kwam gewoon totaal niet uit de verf.
pi_148832926
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:30 schreef Silenus het volgende:
'Bertie gek maken'? Ze heeft daar gewoon rondgelopen.

Het is niet dat ze eerst twee uur in Berties zicht haar borsten heeft zitten masseren en dan heeft gezegd 'ik ben toch verliefd op iemand anders'.
:D
  maandag 19 januari 2015 @ 10:36:07 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148832932
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat meisje was gewoon te verlegen en te stil. Ook helemaal niet de leukste, want ze was steeds weer nerveus. Ik begrijp van dat soort mensen nooit echt dat ze meedoen aan zulke programma's. Als je zo nerveuzig bent, geef dan iemand anders de kans die wel lekker spontaan op tv wil en kwel jezelf niet zo.
Als 'lekker spontaan' een voorwaarde moet zijn om op tv te komen hoeven die boeren zelf ook niet mee te doen. Net als al die verlegen tientonners die op Janko hebben geschreven bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar je bent wel veel zelfverzekerder als je al verliefd bent op een ander. Je kunt alles uit de kast halen want je hebt niets te verliezen.
Je bent toch al verliefd? Het is niet dat je denkt 'ik ben nu binnen, nu ga ik elke andere pot nog even regelen'. Wat maakt het uit als je iemand anders al leuk vindt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_148832965
Nou ja, we zien wel. Ik vind het een leuk programma hoor.
pi_148832982
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als 'lekker spontaan' een voorwaarde moet zijn om op tv te komen hoeven die boeren zelf ook niet mee te doen. Net als al die verlegen tientonners die op Janko hebben geschreven bijvoorbeeld.

[..]

Je bent toch al verliefd? Het is niet dat je denkt 'ik ben nu binnen, nu ga ik elke andere pot nog even regelen'. Wat maakt het uit als je iemand anders al leuk vindt.
Ja, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd gewoon nooit. Als je je al ongemakkelijk voelt, waarom dan op tv. Je voegt dan toch niets leuk toe en je wordt toch wel weggestemd. Maar het zal wel aan mij liggen :P
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 10:38:05 #15
382129 crew  Donna
pi_148832991
Absoluut. Ik ben heel benieuwd naar het verloop van Theo en Jan.

Jan moest wel even slikken bij die tattoos, maar toch het meisje met die drakentattoos gekozen.
  maandag 19 januari 2015 @ 10:38:51 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148833014
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nouja, dat denk ik niet. Femke kwam gewoon totaal niet uit de verf.
Blijft een schatje. Verlegen meisjes O+

Tom is denk ik iemand die een wat dominanter type nodig heeft. Ik vind het wat een lamzak, zit geen inhoud in. Iemand als Leonie heeft haar zegje wel klaar bijvoorbeeld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148833041
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Blijft een schatje. Verlegen meisjes O+

Tom is denk ik iemand die een wat dominanter type nodig heeft. Ik vind het wat een lamzak, zit geen inhoud in. Iemand als Leonie heeft haar zegje wel klaar bijvoorbeeld.
Hoezo een lamzak?

Hij valt iig op blond :P
  maandag 19 januari 2015 @ 10:41:26 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148833085
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:37 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd gewoon nooit. Als je je al ongemakkelijk voelt, waarom dan op tv. Je voegt dan toch niets leuk toe en je wordt toch wel weggestemd. Maar het zal wel aan mij liggen :P
Ik vind het juist wel stoer. Het is voor zo iemand een veel grotere stap om aan zo'n programma mee te doen dan voor de standaard showpikkies zoals jij en ik. :+ ( ;))
Verlegen mensen willen ook een relatie, en we hebben bijv. met een Wietse (enkele jaren geleden) gezien dat zelfs zo'n stille willie als hij zo aan een partner kan komen.

Verder moet iemand als Femke gewoon altijd op tv.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 19 januari 2015 @ 10:42:12 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148833105
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:39 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hoezo een lamzak?

Hij valt iig op blond :P
Vergelijk hem maar eens met Jan. Wereld van verschil. Jan is veel spontaner. Maar goed, dat is zijn persoonlijkheid. Geeft verder ook niet. Daarom denk ik ook dat Leonie wat dat betreft een veel betere match is als Femke. Rimke is ook wel iemand die haar mond durft open te doen. Nuchtere Friezin.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148833118
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel stoer. Het is voor zo iemand een veel grotere stap om aan zo'n programma mee te doen dan voor de standaard showpikkies zoals jij en ik. :+ ( ;))
Verlegen mensen willen ook een relatie, en we hebben bijv. met een Wietse (enkele jaren geleden) gezien dat zelfs zo'n stille willie als hij zo aan een partner kan komen.

Verder moet iemand als Femke gewoon altijd op tv.
Kan best zijn dat we haar binnenkort zien als presentatrice, iedereen vindt het leuk om haar te zien. Bijvoorbeeld bij het Jeugdjournaal.
pi_148833240
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:42 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Kan best zijn dat we haar binnenkort zien als presentatrice, iedereen vindt het leuk om haar te zien. Bijvoorbeeld bij het Jeugdjournaal.
Omdat sommige mensen haar er leuk uit vinden zien?

Hmm. Daar komt veel meer bij kijken. En jezelf zelfverzekerd en goed kunnen presenteren en een sterke persoonlijkheid zijn dan wel erg belangrijke dingen.
pi_148833276
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vergelijk hem maar eens met Jan. Wereld van verschil. Jan is veel spontaner. Maar goed, dat is zijn persoonlijkheid. Geeft verder ook niet. Daarom denk ik ook dat Leonie wat dat betreft een veel betere match is als Femke. Rimke is ook wel iemand die haar mond durft open te doen. Nuchtere Friezin.
Dat is zo, maar Jan ziet er minder uit. De achtergebleven meiden passen wel beter bij hem, maar uiteindelijk blijf ik het toch allemaal geforceerd vinden :P
pi_148833303
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:37 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd gewoon nooit. Als je je al ongemakkelijk voelt, waarom dan op tv. Je voegt dan toch niets leuk toe en je wordt toch wel weggestemd. Maar het zal wel aan mij liggen :P
Misschien heeft ze het verkeerd ingeschat. Misschien is ze irl haske spontaan en lukte het niet met de camera's erbij. En heb je een Jan, dan kom je misschien los. Tom die 2 woorden uitkraamt, dat helpt ook niet mee _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148833323
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel stoer. Het is voor zo iemand een veel grotere stap om aan zo'n programma mee te doen dan voor de standaard showpikkies zoals jij en ik. :+ ( ;))
Verlegen mensen willen ook een relatie, en we hebben bijv. met een Wietse (enkele jaren geleden) gezien dat zelfs zo'n stille willie als hij zo aan een partner kan komen.

Dat. Juist leuk als stille(re) types meedoen. Alsof de boeren zo spontaan zijn...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148833385
Ik zet nog steeds mijn geld op Leonie. Rimke en Lotte zijn voor de gezelligheid en Tom kiest op het eind Leonie. :Y

Of hij gaat idd voor een type zoals hij zelf is overkomt; weinig inhoudelijk en lekker lol maken. Dan wordt het Rimke of Lotte.

Optie 3: als hij voor het uiterlijk kiest, dan wordt het Lotte. Daar is hij volgens mij straalverliefd op. :D

Plaatje bij het praatje :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148833396
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien heeft ze het verkeerd ingeschat. Misschien is ze irl haske spontaan en lukte het niet met de camera's erbij. En heb je een Jan, dan kom je misschien los. Tom die 2 woorden uitkraamt, dat helpt ook niet mee _O-
Dat is waar, maar je kunt toch wel een beetje inschatten hoe je het allemaal gaat ervaren met camera's enzo erbij (denk ik dan bij verlegen kandidaten). Maar oke wat jij zegt kan ook. Die Tom is idd wel een beetje een hork, maargoed :P
pi_148833432
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:53 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat is waar, maar je kunt toch wel een beetje inschatten hoe je het allemaal gaat ervaren met camera's enzo erbij (denk ik dan bij verlegen kandidaten). Maar oke wat jij zegt kan ook. Die Tom is idd wel een beetje een hork, maargoed :P
Die camera's kun je inschatten, maar dat je tegen andere meiden moet knokken en types als Lotte "bla bla bla bla bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaa bla bla bla" moet strijden, werkt ook niet mee.

Misschien viel Tom ook tegen, maar dat zeg je liever niet :+

Jan krijgt een meisje veel sneller los, die is gezellig, vrolijk, enthousiast, kent je brief, je naam, je alles :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148833489
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet nog steeds mijn geld op Leonie. Rimke en Lotte zijn voor de gezelligheid en Tom kiest op het eind Leonie. :Y

Of hij gaat idd voor een type zoals hij zelf is overkomt; weinig inhoudelijk en lekker lol maken. Dan wordt het Rimke of Lotte.

Optie 3: als hij voor het uiterlijk kiest, dan wordt het Lotte. Daar is hij volgens mij straalverliefd op. :D

Plaatje bij het praatje :Y)
[ afbeelding ]
Zij is ook wel prachtig met haar krullen, dus begrijpelijk :P

Ik denk niet dat Rimke het wordt.
pi_148833524
Ik denk dat hij voor Lotte gaat. Hij praat zelf niet zo graag maar heeft wel graag een pratert om zich heen. Bovendien is hij helemaal verliefd op haar mooie krullen. Bovendien is ze net lief genoeg zodat zij hem niet gaat overrulen. Dat gevaar is er wel met Rimke.

Leonie denkt dat Tom meer wil praten en wil hem die gelegenheid geven, maar dat ziet ze niet goed volgens mij.
pi_148833562
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat hij voor Lotte gaat. Hij praat zelf niet zo graag maar heeft wel graag een pratert om zich heen. Bovendien is hij helemaal verliefd op haar mooie krullen.

Leonie denkt dat Tom meer wil praten en wil hem die gelegenheid geven, maar dat ziet ze niet goed volgens mij.
Ja nu ik erover nadenk, dat past misschien het beste. Gezellige meid, die hij aantrekkelijk vindt. Bingo. Al denk ik dan wel 'doe je mee met dit programma, kom je thuis met een meid die je in de kroeg had kunnen vinden'.

Ik zei het laatst al; Leonie is te leuk en inhoudelijk voor Tom, denk ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148834079
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat meisje was gewoon te verlegen en te stil. Ook helemaal niet de leukste, want ze was steeds weer nerveus. Ik begrijp van dat soort mensen nooit echt dat ze meedoen aan zulke programma's. Als je zo nerveuzig bent, geef dan iemand anders de kans die wel lekker spontaan op tv wil en kwel jezelf niet zo.
Gek. In haar dorp Maasbree staat ze juist bekend "zo gek als een deur" te zijn, dus in ieder geval heel spontaan. En niet de slimste (zeggen ze, ik ken haar zelf niet hoor). Misschien toch door de camera's zo zenuwachtig geworden.
pi_148834234
Wat ik niet begrijp is hoe Jan in hemelsnaam deze vijf vrouwen uit al die brieven heeft kunnen kiezen.

Beetje lullig verder wat rosita heeft geflikt. Bertie heeft wel drie leuke vrouwen nu.

Theo moet ik nog maar zien dat daar iets gaat gebeuren. Voor mijn gevoel heeft hij stiekem al wel een keuze gemaakt.

Geert gaat sowieso voor Ada.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:27:14 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148834328
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gek. In haar dorp Maasbree staat ze juist bekend "zo gek als een deur" te zijn, dus in ieder geval heel spontaan. En niet de slimste (zeggen ze, ik ken haar zelf niet hoor). Misschien toch door de camera's zo zenuwachtig geworden.
Maasbree!? Da's vlakbij mijn ouders! Aight. Ik ga weer eens wat vaker langs.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 19 januari 2015 @ 11:34:29 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148834527
Overigens geniaal die vergelijking van Bertie met Vinzzent. :')

In dit filmpje heeft Bertie al een leuke vrouw gevonden trouwens.


_O- :'(
Gourmetten of steengrillen?
pi_148834738
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 06:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat het niet enkel een kwestie van willen is. Je moet het maar kunnen met camera's om je heen.
En zeg nou zelf, eigenlijk is het toch ook vreemd? Alsof je in het dagelijks leven ooit moet strijden in een groep om de aandacht van een man/vrouw? En dan ook met camera's en regie.
Ze weten waar ze aan beginnen, maar het kan ook erg tegenvallen. (De camera's, 'tegenstanders' die beter uit de verf komen, of dat jouw boer amper aandacht aan je schenkt..).
Het is ook niet alleen die camera met opname-mensen, maar ook de kans dat je dingen die je spontaan deed opnieuw moet doen omdat het er net niet goed op stond.

quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat meisje was gewoon te verlegen en te stil. Ook helemaal niet de leukste, want ze was steeds weer nerveus. Ik begrijp van dat soort mensen nooit echt dat ze meedoen aan zulke programma's. Als je zo nerveuzig bent, geef dan iemand anders de kans die wel lekker spontaan op tv wil en kwel jezelf niet zo.
Het kan door de situatie ontstaan zijn. Als je geen toneelervaring hebt, dan weet je toch niet hoe je het doen zal voor publiek/de camera, de aanwijzingen, Yvons gepush?

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gek. In haar dorp Maasbree staat ze juist bekend "zo gek als een deur" te zijn, dus in ieder geval heel spontaan. En niet de slimste (zeggen ze, ik ken haar zelf niet hoor). Misschien toch door de camera's zo zenuwachtig geworden.
Dus spontaan meegedaan en toen ondergesneeuwd door de voorwaarts strevende vrouwen?

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat hij voor Lotte gaat. Hij praat zelf niet zo graag maar heeft wel graag een pratert om zich heen. Bovendien is hij helemaal verliefd op haar mooie krullen. Bovendien is ze net lief genoeg zodat zij hem niet gaat overrulen. Dat gevaar is er wel met Rimke.

Leonie denkt dat Tom meer wil praten en wil hem die gelegenheid geven, maar dat ziet ze niet goed volgens mij.
Tjee, vallen voor blond en voor krullen en niet zien hoe vals alles is. Hoewel Lieke weer wel om haar mislukte kapsel weggestuurd kan zijn.
pi_148834746
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 03:45 schreef W00fer het volgende:
Die Lotte :')
Zou ik gelijk eruit stemmen, wat praat ze veel over zichzelf zeg, wat ze zoekt in een man, waaraan hij moet voldoen.

Je hoorde haar in totaal misschien 5 zinnen zeggen, die klonken alsof ze direct na elkaar kwamen, het leek alleen wat langer doordat er steeds quotes van Tom tussendoor kwamen 'dat ze veel praatte'. Ik neem aan dat het haar antwoord was op een vraag van 'wat vindt jij belangrijk?' en dan klonk het vrij normaal, als iemand die nog een beetje d'r best deed wat over zichzelf te vertellen. Blijkbaar vindt hij praten minder belangrijk als de ander het doet.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:46:47 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148834933
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die camera's kun je inschatten, maar dat je tegen andere meiden moet knokken en types als Lotte "bla bla bla bla bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaa bla bla bla" moet strijden, werkt ook niet mee.

Misschien viel Tom ook tegen, maar dat zeg je liever niet :+

Jan krijgt een meisje veel sneller los, die is gezellig, vrolijk, enthousiast, kent je brief, je naam, je alles :P
Nou, als er één naam is die Tom wel kende.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148836094
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maasbree!? Da's vlakbij mijn ouders! Aight. Ik ga weer eens wat vaker langs.
Ja, je hoort het niet aan haar he?
  maandag 19 januari 2015 @ 12:39:36 #39
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_148836363
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:34 schreef Silenus het volgende:
Overigens geniaal die vergelijking van Bertie met Vinzzent. :')

In dit filmpje heeft Bertie al een leuke vrouw gevonden trouwens.


_O- :'(
B-)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 19 januari 2015 @ 12:50:44 #40
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148836725
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 03:45 schreef W00fer het volgende:
Zagen jullie trouwens dat Rianne nog een foto van haar ex aan de muur thuis heeft?

http://boerzoektvrouw.kro(...)en_ik_wil_hem_bellen
Scherp hoor!

En flink onhandig om zo'n ding aan de muur te laten hangen.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 19 januari 2015 @ 12:52:00 #41
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_148836767
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Scherp hoor!

En flink onhandig om zo'n ding aan de muur te laten hangen.
Kan ook haar broer zijn...
Al zou het wel een rare pose zijn :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 19 januari 2015 @ 12:53:52 #42
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148836820
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:52 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Kan ook haar broer zijn...
Al zou het wel een rare pose zijn :')
Ja nogal :)

Op 00:03min in dat filmpje zie je trouwens dat schilderen niet echt haar professie is, vooral de randjes bij het plafond niet. En verder lijkt het me dat ze een abonnement heeft op VTwonen of zo, brrr.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 12:54:25 #43
382129 crew  Donna
pi_148836836
Haar vriend is verongelukt.
  maandag 19 januari 2015 @ 12:57:26 #44
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148836929
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:54 schreef DonnaRush het volgende:
Haar vriend is verongelukt.
Oh, serieus? Dat werpt een ander licht op de zaak dan.
Triest ook..
Stop the world, I want to get out.
  roze maandag 19 januari 2015 @ 12:59:03 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148836976
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:54 schreef DonnaRush het volgende:
Haar vriend is verongelukt.
Oh jeetje :o Dan snap ik ook wel dat je die foto laat hangen ja.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 13:01:19 #46
382129 crew  Donna
pi_148837044
Ja, dat las ik onlangs ergens. Diegene was een collega van haar destijds. In 2011 gebeurd geloof ik.
  maandag 19 januari 2015 @ 13:07:02 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_148837186
wat leuk!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 19 januari 2015 @ 13:07:31 #49
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148837204
quote:
Wat een ander type!
In elk geval qua uiterlijk.
Stop the world, I want to get out.
pi_148837686
quote:
Wat leuk maar bizar. Dat kan natuurlijk met lesbi's en homo's. Bij hetero's heb je dat 'risico' niet tijdens de opnames :P.
Somebody that I used to know
  maandag 19 januari 2015 @ 13:35:35 #51
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148838037
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gek. In haar dorp Maasbree staat ze juist bekend "zo gek als een deur" te zijn, dus in ieder geval heel spontaan. En niet de slimste (zeggen ze, ik ken haar zelf niet hoor). Misschien toch door de camera's zo zenuwachtig geworden.
Ken je haar?

Dat ze in Maasbree woont, wist ik ja. Limburg helemaal verdorie ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148838961
Wat me wel opvalt is dat ze in het filmpje zegt dat Bertie tegen Joke had gezegd dat ze niet mee mocht met de logeerweek, en dat ze toen aan Wies dacht. Terwijl in de aflevering het er toch op leek dat Joke tegen Bertie zei dat ze al iemand anders had en niet zelf niet mee wilde logeren.
pi_148839044
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef tsystem het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ze in het filmpje zegt dat Bertie tegen Joke had gezegd dat ze niet mee mocht met de logeerweek, en dat ze toen aan Wies dacht. Terwijl in de aflevering het er toch op leek dat Joke tegen Bertie zei dat ze al iemand anders had en niet zelf niet mee wilde logeren.
Komt omdat Bertie homofiel is.
pi_148839169
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef tsystem het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ze in het filmpje zegt dat Bertie tegen Joke had gezegd dat ze niet mee mocht met de logeerweek, en dat ze toen aan Wies dacht. Terwijl in de aflevering het er toch op leek dat Joke tegen Bertie zei dat ze al iemand anders had en niet zelf niet mee wilde logeren.
Nee dat was Joke niet, dat was Rosita. Joke wilde wel graag. Dat was die stille.
pi_148839221
Ow ja, heb ze door elkaar gehaald. Te veel blondines in 1 aflevering denk ik...
pi_148839223
quote:
Wie schreef nou gister dat het leuk zou zijn als de vrouwen van Bertie met elkaar gingen rommelen? :D

Maar deze waren al buitenspel. Leuk nieuws wel!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148839266
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:40 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het is ook niet alleen die camera met opname-mensen, maar ook de kans dat je dingen die je spontaan deed opnieuw moet doen omdat het er net niet goed op stond.

"Als we zo weer gaan draaien, dan moet je nog een keer vertellen waarom je Tom zo leuk vindt".

Vreselijk lijkt me. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148839522
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:53 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja nogal :)

Op 00:03min in dat filmpje zie je trouwens dat schilderen niet echt haar professie is, vooral de randjes bij het plafond niet. En verder lijkt het me dat ze een abonnement heeft op VTwonen of zo, brrr.
Ze praat echt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om zo'n praatje voor de camera te doen. Lijkt me ook een lief meisje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148839832
quote:
Haha, leuk!

quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze praat echt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om zo'n praatje voor de camera te doen. Lijkt me ook een lief meisje.
Ik heb nog niks van op de site bekeken, misschien toch eens doen. :)
Tails tell tales
pi_148840533
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gek. In haar dorp Maasbree staat ze juist bekend "zo gek als een deur" te zijn, dus in ieder geval heel spontaan. En niet de slimste (zeggen ze, ik ken haar zelf niet hoor). Misschien toch door de camera's zo zenuwachtig geworden.
Lekker positief zijn ze in dat dorp over haar :')

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel stoer. Het is voor zo iemand een veel grotere stap om aan zo'n programma mee te doen dan voor de standaard showpikkies zoals jij en ik. :+ ( ;))
Verlegen mensen willen ook een relatie, en we hebben bijv. met een Wietse (enkele jaren geleden) gezien dat zelfs zo'n stille willie als hij zo aan een partner kan komen.

Verder moet iemand als Femke gewoon altijd op tv.
Dit, ik vind het heel stoer :Y

Sowieso, hangt het niet gewoon heel erg af van wie je voor je hebt? Mijn aandacht gaat vaak juist wel naar verlegen mensen uit. Jan lijkt me bijvoorbeeld ook wel iemand die daar doorheen prikt.

Overigens, Femke keek als een hert in de koplampen, dat ging nog wel iets verder dan wat verlegenheid volgens mij...
Tails tell tales
  maandag 19 januari 2015 @ 14:50:28 #61
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148840555
Ik vond Bertie trouwens in het introductiefilmpje vlot, los en spontaan overkomen, terwijl ze nu een echte stugge Zeeuwse boer(in) blijkt te zijn. Tijdens de speeddates eigenlijk al.

Ik zou me kunnen voorstellen dat haar kandidaten daar nogal verrast over zijn. Maar misschien trekt het bij tijdens de logeerweek, hoewel het me zou verbazen. Ik vermoed dat ze de laatste twee afleveringen meer overkomt zoals ze is dan in het introductiefilmpje.
Stop the world, I want to get out.
pi_148840788
Denken jullie niet dat Leonie wat te sterk is voor Tom? Wat ze (zoals jullie omschrijven hoog intelligent) zoekt in een boer ontgaat me?

Maarja, met boer Frans en zijn crossmotor is alles ook goedgekomen, dus ik ben benieuwd.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_148840881
Misschien wil ze het programma gebruiken om een stapje omhoog te maken?
  maandag 19 januari 2015 @ 14:59:55 #64
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148840952
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef W00fer het volgende:
Denken jullie niet dat Leonie wat te sterk is voor Tom? Wat ze (zoals jullie omschrijven hoog intelligent) zoekt in een boer ontgaat me?

Maarja, met boer Frans en zijn crossmotor is alles ook goedgekomen, dus ik ben benieuwd.
Wordt ze hoog intelligent genoemd? Waarom in vredesnaam? Omdat ze een snelle babbel heeft en blijkbaar nadenkt over haar gevoelens? Dan ben ik ook hoog intelligent. En velen met mij.

Maar ik vermoed wel dat Tom, ondanks zijn vlotte uiterlijk en sociaal goed vallende automatismen, een wat te saaie figuur voor haar is. Ik krijg niet het idee dat hij een erg originele, onderhoudende of prikkelende jongen is.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 19 januari 2015 @ 15:08:34 #65
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_148841318
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet nog steeds mijn geld op Leonie. Rimke en Lotte zijn voor de gezelligheid en Tom kiest op het eind Leonie. :Y

Of hij gaat idd voor een type zoals hij zelf is overkomt; weinig inhoudelijk en lekker lol maken. Dan wordt het Rimke of Lotte.

Optie 3: als hij voor het uiterlijk kiest, dan wordt het Lotte. Daar is hij volgens mij straalverliefd op. :D

Plaatje bij het praatje :Y)
[ afbeelding ]
Ik vind Leonie wel de leukste eigenlijk :9

Die adoratie voor Femke hier snap ik niet eigenlijk :{
pi_148841319
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Wordt ze hoog intelligent genoemd? Waarom in vredesnaam? Omdat ze een snelle babbel heeft en blijkbaar nadenkt over haar gevoelens? Dan ben ik ook hoog intelligent. En velen met mij.

Maar ik vermoed wel dat Tom, ondanks zijn vlotte uiterlijk en sociaal goed vallende automatismen, een wat te saaie figuur voor haar is. Ik krijg niet het idee dat hij een erg originele of prikkelende jongen is.
Ik heb dan ook nog niemand haar zo zien noemen. :') Wel dat ze wat meer inhoud lijkt te hebben dan de andere meiden ...

Ik vind Leonie helemaal niet zo van de "snelle babbel" eigenlijk, ik vind haar op een bepaalde manier (positieve manier) juist wel ietwat timide.

Ik weet niet of ik Tom saai vind, kan hem nog steeds niet goed inschatten eigenlijk.
Tails tell tales
  maandag 19 januari 2015 @ 15:46:09 #67
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_148842886
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb dan ook nog niemand haar zo zien noemen. :') Wel dat ze wat meer inhoud lijkt te hebben dan de andere meiden ...

Ik vind Leonie helemaal niet zo van de "snelle babbel" eigenlijk, ik vind haar op een bepaalde manier (positieve manier) juist wel ietwat timide.

Ik weet niet of ik Tom saai vind, kan hem nog steeds niet goed inschatten eigenlijk.
Ik bedoelde trouwens Lotte, zie ik nu. Ik heb die gezichten en namen nog niet helemaal in mijn hoofd zitten :)
Stop the world, I want to get out.
pi_148842983
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb dan ook nog niemand haar zo zien noemen. :') Wel dat ze wat meer inhoud lijkt te hebben dan de andere meiden ...

Ik vind Leonie helemaal niet zo van de "snelle babbel" eigenlijk, ik vind haar op een bepaalde manier (positieve manier) juist wel ietwat timide.
Dit. Allemaal.

Ze heeft inhoud, kan best wel praten, maar niet in-your-face, gewoon rustig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Miss 200.000.000! maandag 19 januari 2015 @ 16:15:17 #69
367000 roos94
  maandag 19 januari 2015 @ 16:23:29 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_148844379
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:15 schreef roos94 het volgende:

[..]

Wat is deze :D
Dat dus :o En samenwonen? Hoeveel tijd zit er wel niet tussen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_148844442
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dus :o En samenwonen? Hoeveel tijd zit er wel niet tussen?
Dat gaat met 2 vrouwen altijd wat vlotter, en als ze ver van elkaar wonen natuurlijk nog meer.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:28:20 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_148844588
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat gaat met 2 vrouwen altijd wat vlotter, en als ze ver van elkaar wonen natuurlijk nog meer.
Ik vind het leuk voor ze hoor O+ Maar ik was weggerend als iemand na een paar weken (maanden?) begint over samenwonen.. maar dat ben ik.. :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_148844604
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat gaat met 2 vrouwen altijd wat vlotter, en als ze ver van elkaar wonen natuurlijk nog meer.
Is dat zo, ja?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_148844677
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Lekker positief zijn ze in dat dorp over haar :')

[..]

Nou ja, zo gek als een deur is wel positief bedoeld. Gewoon iemand die op een feestje voor gezelligheid zorgt, lekker uitbundig is. Wat op t.v. dus helemaal niet zo overkwam.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:37:57 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148844941
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is dat zo, ja?
Volgens mij is het vooral een vooroordeel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 januari 2015 @ 16:38:10 #76
401956 _Dido_
Remember me!
pi_148844950
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat gaat met 2 vrouwen altijd wat vlotter, en als ze ver van elkaar wonen natuurlijk nog meer.
vooroordelen :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_148846841
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:38 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

vooroordelen :')
Nouja, ik heb het bij vrij veel vriendinnen zien gebeuren.
't is natuurlijk geen regel, maar over het algemeen zijn de vrouwen die ik ken wel wat meer van het willen settelen, terwijl de mannen meer van het versieren en jagen zijn. Zet je dan 2 vrouwen bij elkaar dan is het sneller serieus.
pi_148848694
ik heb wel het idee dat Tom veel vlotter is dan de Canadese boer van vorig jaar. Jan leek verrast toen de vrouwen die op hem schreven zo leuk waren. En eigenlijk wist hij zich totaal geen raad met al die vrouwen. Hij zou er een kiezen en dan zou alles goed zijn. Nou mooi niet dus. Dat zie ik bij Tom echt totaal niet gebeuren. Die heeft sowieso een relatie achter de rug. Die weet wel hoe het werkt.

Hoe oud zijn de vrouwen van Tom eigenlijk? Leonie lijkt het oudste. Denk ook dat zij het beste bij Tom zou passen qua persoon. Maar ik zie haar echt niet met haar laarzen in de prut staan. Dan zou hij het beste voor Lotte kunnen gaan.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_148848894
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is het vooral een vooroordeel.
'
Een vooroordeel wat ik vaak bevestigd heb gezien en helaas ook wel eens aan mee heb gedaan. :')
Verbaast me allemaal niks.. Wel leuk voor ze verder. :)
pi_148849839
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze was super zenuwachtig leek het tijdens dat rolschaatsen. Snap het wel als Tom niet genoeg van haar heeft kunnen zien.
Vergeet vooral niet dat wat er werkelijk gebeurt, anders kan zijn dan dat de KRO jou wil laten zien. Jij ziet een fragment van Femke op een ongemakkelijk uitziend moment... een fragment van 2 a 3 seconden. En daar beslis je dan je hele post op.

Tom ziet Femke iets langer.

Ze weten allemaal precies hoe dit in beeld te brengen. Half Nederland trekt conclusies... misschien heeft Tom tussen rolschaatsen door en drankjes door veel meer beleefd met de dames...
pi_148849910
Ik heb de uitzending net pas gezien maar Geert!
Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_148850043
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat meisje was gewoon te verlegen en te stil. Ook helemaal niet de leukste, want ze was steeds weer nerveus. Ik begrijp van dat soort mensen nooit echt dat ze meedoen aan zulke programma's. Als je zo nerveuzig bent, geef dan iemand anders de kans die wel lekker spontaan op tv wil en kwel jezelf niet zo.
Ja laat de TV en knappe gozers over aan een ander. Cijfer jezelf weg, en laat anderen die "wel spontaan zijn" het landschap bepalen.
Niet iedereen is Tv-geniek, en er zijn ook mannen die een dame als Femke wel leuk vinden. Had Tom ook kunnen zijn... en dan kan later zelfs nog blijken dat als ze Tom wat meer heeft gezien dat het nerveuze ervan af is. Bijvoorbeeld.

Ik vind iedereen die schrijft en met z'n kop op TV komt in BzV dapper. Heel Nederland oordeelt over je. Je bent een paar seconden in beeld, en dan wordt je opgehemeld en/of afgekraakt op basis van niks.
Ik zou mijn privé niet zo op TV willen tonen hoor...
pi_148850129
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:23 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de twee die het niet gehaald hebben op de foto wat knapper leken dan in het echt.
Ik hoop dat Tom gekozen heeft welke meid het best past. Niet of ze mooi is, en of ze op de foto knapper leek. Als dat wel zo is, is het een enorme loser.

Al zijn dames zijn knap. Smaken verschillen, maar onknap geen een.
pi_148851803
Bij het brieven brengen kwam een vrouw in witte 'indianentuniek'op een festival in beeld.
Er werd hier gediscussieerd wie dat zou zijn, of ze bij de 5 minutendate was.
Vls mij is dat Rimke.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148859873
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:56 schreef elkravo het volgende:

[..]

Vergeet vooral niet dat wat er werkelijk gebeurt, anders kan zijn dan dat de KRO jou wil laten zien. Jij ziet een fragment van Femke op een ongemakkelijk uitziend moment... een fragment van 2 a 3 seconden. En daar beslis je dan je hele post op.

Tom ziet Femke iets langer.

Ze weten allemaal precies hoe dit in beeld te brengen. Half Nederland trekt conclusies... misschien heeft Tom tussen rolschaatsen door en drankjes door veel meer beleefd met de dames...
Ja, ik denk dat ze over het algemeen iig de dames die door gaan het leukst in beeld proberen te brengen, zodat wij allemaal mee kunnen zwijmelen bij de keuzes.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 januari 2015 @ 22:47:05 #86
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_148860059
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_148860669
quote:
Nou, dit vergroot zeker jullie kansen! :P
pi_148865579
Ik denk dat Tom er uiteindelijk met Marieke vandoor gaat.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 09:47:44 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148866502
Ik denk dat die camera-angst wel meevalt, de introductiefilmpjes zijn immers ook met het nodige camerawerk opgenomen, ik denk eigenlijk meer dat ze compleet stuntelen qua versieren en contact maken met mensen die ze *LEUK* vinden, en dat het extra vervelend is als er een camera bij is die dat registreert.

Hoewel ik me bij Andrea afvraag of ze überhaupt wel graag aan de verkering wilde, ik heb toch meer het idee dat het van "Joh, doe mee, das leuk, echt.... en je weet nooit wat je er aan overhoudt" geweest is toen Yvon haar op dat eiland ontdekte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148867946
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die camera-angst wel meevalt, de introductiefilmpjes zijn immers ook met het nodige camerawerk opgenomen, ik denk eigenlijk meer dat ze compleet stuntelen qua versieren en contact maken met mensen die ze *LEUK* vinden, en dat het extra vervelend is als er een camera bij is die dat registreert.

Hoewel ik me bij Andrea afvraag of ze überhaupt wel graag aan de verkering wilde, ik heb toch meer het idee dat het van "Joh, doe mee, das leuk, echt.... en je weet nooit wat je er aan overhoudt" geweest is toen Yvon haar op dat eiland ontdekte.
Gaat dat zo? Moeten die boeren geen auditie ofzo doen, die worden gewoon van het platteland afgeplukt?

Ik zat daar laatst aan te denken. Hoe gaat dat eigenlijk?
pi_148867958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:34 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat Tom er uiteindelijk met Marieke vandoor gaat.
En Rimke met Geert (dat zou die ouwe snoeper wel willen ja :+ )
  Moderator dinsdag 20 januari 2015 @ 10:56:32 #93
382129 crew  Donna
pi_148867963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:

Hoewel ik me bij Andrea afvraag of ze überhaupt wel graag aan de verkering wilde, ik heb toch meer het idee dat het van "Joh, doe mee, das leuk, echt.... en je weet nooit wat je er aan overhoudt" geweest is toen Yvon haar op dat eiland ontdekte.
Aletta bedoel je? Zij had toch kort daarvoor een verhouding met een getrouwde man en was helemaal eigenlijk niet toe aan een nieuwe?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:04:16 #94
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_148868144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Aletta bedoel je? Zij had toch kort daarvoor een verhouding met een getrouwde man en was helemaal eigenlijk niet toe aan een nieuwe?
Drie goedkope knechtjes op het erf.
I'm not the girl in the picture..
pi_148869944
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gaat dat zo? Moeten die boeren geen auditie ofzo doen, die worden gewoon van het platteland afgeplukt?

Ik zat daar laatst aan te denken. Hoe gaat dat eigenlijk?
Ze worden opgegeven, meestal door vrienden of familie.
  Moderator dinsdag 20 januari 2015 @ 12:16:49 #96
382129 crew  Donna
pi_148870051
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:04 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Drie goedkope knechtjes op het erf.
True to that.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 januari 2015 @ 14:35:31 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_148874553
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb de uitzending net pas gezien maar Geert!
Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden :D
een rare vent die wel van de vrouwtjes houdt, dat moet je er van denken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_148874583
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een rare vent die wel van de vrouwtjes houdt, dat moet je er van denken
Teveel. Hij komt op mij nou ook niet bepaald als een trouwe hond op mij over.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 januari 2015 @ 15:01:42 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_148875315
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Teveel. Hij komt op mij nou ook niet bepaald als een trouwe hond op mij over.
Hij lijkt me trouw aan meerdere vrouwen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:01:40 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148877036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Aletta bedoel je? Zij had toch kort daarvoor een verhouding met een getrouwde man en was helemaal eigenlijk niet toe aan een nieuwe?
Ja ik bedoel idd Aletta... Hoe de heck ik nou op Andrea kom?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:06:20 #101
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_148881441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die camera-angst wel meevalt, de introductiefilmpjes zijn immers ook met het nodige camerawerk opgenomen, ik denk eigenlijk meer dat ze compleet stuntelen qua versieren en contact maken met mensen die ze *LEUK* vinden, en dat het extra vervelend is als er een camera bij is die dat registreert.

Hoewel ik me bij Andrea afvraag of ze überhaupt wel graag aan de verkering wilde, ik heb toch meer het idee dat het van "Joh, doe mee, das leuk, echt.... en je weet nooit wat je er aan overhoudt" geweest is toen Yvon haar op dat eiland ontdekte.
Bij Aletta had ik nooit het idee dat ze graag mee wou doen aan het programma. Waarschijnlijk hoopte ze dat er één leuke vent bij zat. Maar dat viel helaas tegen. Tsja, dan moet je de tijd uitzitten. En dan wordt het hele saaie tv.

Bij Henrieke was er eigenlijk geen enkele kerel die leuk of spontaan was. Er was alleen zo'n jonge gast die 6 jaar jonger was die praatte. Maar dat was totaal haar type niet. Met alleen maar ongezellige mannen is het erg lastig om zelf wel gezellig te zijn.

Bertie gun ik tot op heden het voordeel van de twijfel. Misschien moet ze echt nog loskomen. Dat kan. En anders is zij misschien niet zo spontaan zoals mensen denken. Maar is dat erg? Ik ken genoeg meisjes/vrouwen in mijn omgeving die totaal niet spontaan zijn. Er zijn genoeg vrouwelijk Jannen (die van vorig jaar in Canada) waar weinig initiatief in zit en die eigenlijk niks te vertellen hebben. Ik ken er (helaas) genoeg.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_148882876
KRO/NCRV verbiedt voorlezen boer Geert bij basisschool http://nu.nl/boek/3976379(...)bij-basisschool.html (via @NUnl)
Somebody that I used to know
pi_148884614
Volgens mij heb ik hier vorig jaar gelezen dat Aletta een kennis van Yvon is, ze heeft haar op vakantie ontmoet en toen gevraagd of ze geen brief wilde schrijven.
Of ik las het op de vorige pagina :')
pi_148884721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:55 schreef Postbus100 het volgende:
KRO/NCRV verbiedt voorlezen boer Geert bij basisschool http://nu.nl/boek/3976379(...)bij-basisschool.html (via @NUnl)
Mooi, voor je het weet staat die daar ook ff te voelen, proeven en te snuiven.
pi_148885517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:51 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mooi, voor je het weet staat die daar ook ff te voelen, proeven en te snuiven.
Zoiets dacht ik ook al :D
Somebody that I used to know
pi_148887683
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die camera-angst wel meevalt, de introductiefilmpjes zijn immers ook met het nodige camerawerk opgenomen, ik denk eigenlijk meer dat ze compleet stuntelen qua versieren en contact maken met mensen die ze *LEUK* vinden, en dat het extra vervelend is als er een camera bij is die dat registreert.

Hoewel ik me bij Andrea afvraag of ze überhaupt wel graag aan de verkering wilde, ik heb toch meer het idee dat het van "Joh, doe mee, das leuk, echt.... en je weet nooit wat je er aan overhoudt" geweest is toen Yvon haar op dat eiland ontdekte.
Ze schijnt door Yvon overgehaald te zijn, toen Yvon daar op vakantie was en ze bevriend raakten, al ontkende Yvon in een interview dat ze mensen overhalen.

Voor Aletta zelf is het achteraf bezien wel gunstig geweest om mee te doen, maar bv op de speeddate had ze het liefst iedereen weggestuurd. Ze heeft toen ook gezegd niet verder te willen. Via de brief of in het echt is natuurlijk ook een verschil. Voor het publiek was het puik. Voor de deelnemende mannen was het natuurlijk wel een teleurstelling, maar ook zij hebben er goed herinneringen en contacten aan overgehouden. En nog even samen de hort op, hè.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gaat dat zo? Moeten die boeren geen auditie ofzo doen, die worden gewoon van het platteland afgeplukt?

Ik zat daar laatst aan te denken. Hoe gaat dat eigenlijk?
Er zijn boeren die zelf schrijven of bellen, maar het lijkt me dat de meeste opgegeven worden. Dan worden ze gebeld of ze willen en dan zit je al half in het traject. Je gaat overwegen of je het niet echt zal doen en zo.

De redactie selecteert op basis variatie: leeftijden, bedrijfssoorten en op een ondoorzichtige manier ook op regio's. Ze zullen ook ter plekke kijken of je daar goed filmen kan.

Vorig jaar gaven ze gehoor aan heel veel smeekbedes van boeren in het buitenland. Maar wat hebben ze daar een boel kansen laten lopen. Het had juist heel interessant en/of onderhoudend kunnen zijn, het gestuntel in den vreemde. Raar afraffelwerk maakten ze ervan.
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:04:57 #107
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_148915623
Het seizoen in het buitenland was erg leuk. Maar het gegeven 'buitenland' speelde eigenlijk totaal geen rol. Het seizoen was leuk door de 'bijzondere' boeren en de ongemakkelijke situaties. Vergeleken met dit seizoen was het ook veel leuker.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 23 januari 2015 @ 18:45:27 #108
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_148986678
Shockeert valt wel mee. Maar het is wel weer een raar moment bij Bertie. Ze heeft een foto van een naakte vrouw in haar slaapkamer. Niet schunnig. Geen porno. Maar het is wel even een raar moment voor de bezoekers.

http://www.telegraaf.nl/t(...)t_blote_vrouw__.html
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 24 januari 2015 @ 04:54:36 #109
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149002247
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:04 schreef Terreros85 het volgende:
Het seizoen in het buitenland was erg leuk. Maar het gegeven 'buitenland' speelde eigenlijk totaal geen rol. Het seizoen was leuk door de 'bijzondere' boeren en de ongemakkelijke situaties. Vergeleken met dit seizoen was het ook veel leuker.
Meestal wordt het programma wel leuker tijdens de logeerweek, vind ik. Voor die tijd is het vaak een beetje vlakjes en ook wel een tikje saai.

Maar voor mij blijft seizoen 2010 altijd nog een topseizoen:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/de-boeren/boeren-2010
Stop the world, I want to get out.
pi_149003321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:45 schreef Terreros85 het volgende:
Shockeert valt wel mee. Maar het is wel weer een raar moment bij Bertie. Ze heeft een foto van een naakte vrouw in haar slaapkamer. Niet schunnig. Geen porno. Maar het is wel even een raar moment voor de bezoekers.

http://www.telegraaf.nl/t(...)t_blote_vrouw__.html
't is ook niet zomaar een willekeurig naakt mens, 't is een fotoshoot van Madonna..
  zaterdag 24 januari 2015 @ 11:16:15 #111
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149004799
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 09:30 schreef Maartel het volgende:

[..]

't is ook niet zomaar een willekeurig naakt mens, 't is een fotoshoot van Madonna..
Dat kon ik in zo snel niet zien in het filmpje. Wel dat het een smaakvolle foto is. Maar het is een beetje ongemakkelijk als een date voor het eerst bij je op bezoek komt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149005466
Het komt uit Madonna's Sex boek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vangt wel het oog bij binnenkomst ja, en ik zou het niet direct boven de eettafel hangen, maar het is ook weer niet heel plat.
pi_149007403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 04:54 schreef Lkw het volgende:

[..]

Meestal wordt het programma wel leuker tijdens de logeerweek, vind ik. Voor die tijd is het vaak een beetje vlakjes en ook wel een tikje saai.

Maar voor mij blijft seizoen 2010 altijd nog een topseizoen:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/de-boeren/boeren-2010
De boeren uit 2008.

Henk

Jan

Frans
pi_149012294
Ja, 2010 was geweldig! Zowel leuke boeren als boeren die het compleet verprutsten, haha.
pi_149013324
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 04:54 schreef Lkw het volgende:

[..]

Meestal wordt het programma wel leuker tijdens de logeerweek, vind ik. Voor die tijd is het vaak een beetje vlakjes en ook wel een tikje saai.

Maar voor mij blijft seizoen 2010 altijd nog een topseizoen:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/de-boeren/boeren-2010
Richard die het verneukte, Marcel in zijn onderbroek, Annemarie met d'r week lang gratis personeel. Topseizoen inderdaad!
A mind with a heart of it's own
pi_149014093
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Richard die het verneukte, Marcel in zijn onderbroek, Annemarie met d'r week lang gratis personeel. Topseizoen inderdaad!
Richard verprutste het helemaal niet, hij koos alleen wat snel. Daarna nog een leuke citytrip in Nederland.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 17:40:43 #117
14505 OProg
A Life in Music
pi_149014720
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 04:54 schreef Lkw het volgende:

[..]

Meestal wordt het programma wel leuker tijdens de logeerweek, vind ik. Voor die tijd is het vaak een beetje vlakjes en ook wel een tikje saai.

Maar voor mij blijft seizoen 2010 altijd nog een topseizoen:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/de-boeren/boeren-2010
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 24 januari 2015 @ 17:43:57 #118
14505 OProg
A Life in Music
pi_149014844
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:45 schreef Terreros85 het volgende:
Shockeert valt wel mee. Maar het is wel weer een raar moment bij Bertie. Ze heeft een foto van een naakte vrouw in haar slaapkamer. Niet schunnig. Geen porno. Maar het is wel even een raar moment voor de bezoekers.

http://www.telegraaf.nl/t(...)t_blote_vrouw__.html
Geert gaat ze aan het koken zetten om te kijken of ze dat een beetje goed kunnen. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_149015922
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Richard die het verneukte, Marcel in zijn onderbroek, Annemarie met d'r week lang gratis personeel. Topseizoen inderdaad!
Gijsbert vond ik ook wel heel leuk, gewoon een leuk persoon.
pi_149015997
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:40 schreef OProg het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Zou hij al een oostblok-baarmoeder gevonde hebben?
pi_149016576
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De boeren uit 2008.

Henk
[ afbeelding ]
Jan
[ afbeelding ]
Frans
[ afbeelding ]
Dit is mijn favo seizoen denk ik.

Percentages van Henk O+ En Jan vloog ineens de keuken uit _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 24-01-2015 18:49:12 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149017002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit was mijn favo seizoen denk ik.

Percentages van Henk O+ En Jan vloog ineens de keuken uit _O_
De meeste seizoenen hebben maar enkele goede momenten. 2008 had er meerdere.

De boeren maakten beiden de fout al vroeg voor een vrouw te kiezen. Die vrouw wilde toen niet, waardoor de andere vrouwen geen tweede keus wilden zijn, en dus ook niet meer wilden.

Henk met zijn percentages en Jan vluchtte zijn eigen huis uit.

De boeren in latere seizoenen hebben hier denk ik van geleerd, ze verdelen de aandacht tussen de vrouwen en wachten af. Want zoals 2008 heb ik het niet meer gezien.
pi_149018823
Het is net als een eerste Big Brother. Bij de eerste waren mensen zichzelf, daarna gespeeld en anders.
Bij BZV doen er nu zowel qua boeren als schrijfsters gewoon veel meer aandachtgeile types mee.
Dat was 7 jaar geleden best anders.

Maar ik kijk nog steeds graag :Y
Alleen de buitenlandse reeks heb ik overgeslagen, dat boeit me niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:10:27 #124
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149019697
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net als een eerste Big Brother. Bij de eerste waren mensen zichzelf, daarna gespeeld en anders.
Bij BZV doen er nu zowel qua boeren als schrijfsters gewoon veel meer aandachtgeile types mee.
Dat was 7 jaar geleden best anders.

Maar ik kijk nog steeds graag :Y
Alleen de buitenlandse reeks heb ik overgeslagen, dat boeit me niet.
Dat was ook een erg leuk seizoen. Eigenlijk was het een seizoen zoals alle andere. Alleen de locatie was anders. Maar verder dezelfde mores als op een Nederlandse boerderij.

Moment dat de vrouwen van Canadese Jan aan het dansen waren en hij zelf eenzaam aan de tafel zat is ook een klassieker.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 25 januari 2015 @ 17:32:31 #125
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149046264
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Gijsbert vond ik ook wel heel leuk, gewoon een leuk persoon.
Klopt ja. En een gaaf boerderijtje, waar de tijd had stilgestaan.
Stop the world, I want to get out.
  Miss 200.000.000! zondag 25 januari 2015 @ 17:56:50 #126
367000 roos94
pi_149047121
Vandaag weer Esthertje O+
pi_149048388
Vandaag geen Femke :'(
pi_149048432
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:32 schreef Lkw het volgende:

[..]

Klopt ja. En een gaaf boerderijtje, waar de tijd had stilgestaan.
Barbecuen in de openhaard!

:D
pi_149048740
Logeren, logeren *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149050427
pi_149050954
http://boerzoektvrouw.kro(...)jd_een_beetje_rijpen
'Ik ben best wel volwassener dan de meesten.'

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2015 19:37:03 ]
  zondag 25 januari 2015 @ 19:43:33 #132
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149051194
Die webseries -O- clipjes van 3 minuten.. had er wel meer van verwacht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 25 januari 2015 @ 19:58:19 #133
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149052027
quote:
9s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:36 schreef Chai het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)jd_een_beetje_rijpen
'Ik ben best wel volwassener dan de meesten.'
Dat zijn de meest naïeve meisjes :9~
  zondag 25 januari 2015 @ 20:15:22 #135
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149052409
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:34 schreef tralalala het volgende:
Vandaag geen Femke :'(
Hier brandt al een kaarsje voor haar :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 25 januari 2015 @ 20:15:29 #136
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149052411
JAAA
  zondag 25 januari 2015 @ 20:16:29 #137
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_149052443
Check *O*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_149052460
Present!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 25 januari 2015 @ 20:20:37 #139
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052586
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:34 schreef tralalala het volgende:
Vandaag geen Femke :'(
Stuur een brief naar BZV.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:24:00 #140
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149052695
Paul de Leeuw die de Nationale Eettest doet? _O- :')
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:25:18 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052728
Omg die vogel
Your beauty never ever scared me.
pi_149052734
Die hond :')
pi_149052735
Geert, ouwe geilneef!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:25:29 #145
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149052740
Die hond :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149052742
Jumpin' Jack _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149052754
Check!
pi_149052761
Geert heeft weer verlof gekregen van zijn inrichting
pi_149052769
Ja wie anders?
pi_149052777
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Geert heeft weer verlof gekregen van zijn inrichting
_O-
  zondag 25 januari 2015 @ 20:26:26 #152
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_149052778
Geert is wel een soort dictator typje hoor!
pi_149052781
Hij zoekt gewoon een kokkin.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149052782
Kolere wat kan die man blij kijken _O- :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:26:33 #155
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149052783
Goeiedag eem.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149052785
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:26 schreef tralalala het volgende:
Ja wie anders?
Echt he _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:26:46 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052790
Ik moet die Geert niet
Your beauty never ever scared me.
pi_149052791
De dames moeten zelf koken, jeu :')
pi_149052797
De Groentesoeptest :')
pi_149052798
Het is boer zoekt vrouw Geert, niet boer zoekt personeel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149052801
Die man is ietsje pietsje teveel verwend
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149052807
En dikke kudo's voor Yvon haar trui _O- Een kersttrui is er niks bij _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:07 #163
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149052808
Wat een idioot. Wil ie ze allemaal ff doortesten?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149052809
bah
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:09 #165
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052810
Oude viezerik.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:13 #166
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149052812
:')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149052817
Vroeger stonden de puntjes, nu hangen de puntjes.

:') :')
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149052818
Smeerpijp
Even a broken clock is right twice a day.
pi_149052819
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef matthijst het volgende:
Wat een idioot. Wil ie ze allemaal ff doortesten?
doet ie straks in de slaapkamer
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 20:27:27 #171
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_149052823
vies mannetje
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport / Supervogel zondag 25 januari 2015 @ 20:27:28 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149052828
Ik wil proeven hoe ze smaken :r
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149052829
:{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149052831
Dit kan echt niet
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:27:36 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052832
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef Revanches het volgende:
:')
Your beauty never ever scared me.
pi_149052837
Ik word intens gelukkig van geert.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:42 #178
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052838
Hoe ze smaken. :r
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:42 #179
123170 alors
zlata1234
pi_149052839
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef matthijst het volgende:
Wat een idioot. Wil ie ze allemaal ff doortesten?
Zo te zien gaat hij dat ook in de slaapkamer doen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_149052840
wat een man ;d
  ESF Reporter zondag 25 januari 2015 @ 20:27:46 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_149052841
Ouwe smeerpijp.
pi_149052842
Dafak
pi_149052845
_O-
pi_149052847
Geert doet ook mee met de nationale eettest, beetje proeven
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:54 #185
14505 OProg
A Life in Music
pi_149052850
Proeven hoe ze smaken. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:54 #186
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052851
Vinzzent.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:56 #187
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149052853
Geert, de befkikker van Grun.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:27:58 #188
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149052858
Wat heeft die gast toch met proeven? Krijg er een beetje Hanibal Lecter idee bij...
A mind with a heart of it's own
pi_149052860
Had het team bij BZV dit niet kunnen raden na zijn aanmelding? _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:28:02 #191
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_149052861
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:26 schreef roos85 het volgende:
Die man is ietsje pietsje teveel verwend
Ik vind het gewoon een enorme lul, vergeef mij de woordkeuze.
Stop the world, I want to get out.
pi_149052862
Wat een gozert _O-.
sig verwijderd door FA
pi_149052864
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vinzzent.
_O- _O- Inderdaad
pi_149052865
quote:
11s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef OProg het volgende:
Proeven hoe ze smaken. :')
haring
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:28:16 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052869
HAHAHAHAHA ZE HUNKEREN ERNA.

Tuurlijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_149052872
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Had het team bij BZV dit niet kunnen raden na zijn aanmelding? _O-
Kijkcijferkannon, dat wel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:28:25 #197
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_149052877
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vroeger stonden de puntjes, nu hangen de puntjes.

:') :')
Wat bedoeld hij? Hangtieten?
#FreeHat
  zondag 25 januari 2015 @ 20:28:30 #198
14505 OProg
A Life in Music
pi_149052883
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef Cee het volgende:
Ouwe smeerpijp.
Nee hoor, ze hunkeren er naar.

:')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 25 januari 2015 @ 20:28:36 #199
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052885
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef luckass het volgende:

[..]

haring
Rotte vis. :r
pi_149052888
Dikke psycho die Geert
Feyenoord Rotterdam
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:28:44 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052890
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat bedoeld hij? Hangtieten?
Denk t wel :@
Your beauty never ever scared me.
pi_149052897
Boooooooooooooooot O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149052904
Boot, schapen, Texel O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149052907
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat bedoeld hij? Hangtieten?
Nee, theezakjes.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:06 #206
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149052908
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat bedoeld hij? Hangtieten?
Yvon ging er niet op in :o

Ben wel benieuwd hoor naar de tietjes van Yvon :9~
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:17 #207
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052912
Mensen worden melig van Texel.
pi_149052913
Blondine rechts moet het worden :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:22 #209
14505 OProg
A Life in Music
pi_149052915
Lekker dak in die auto.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_149052919
Geert :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_149052924
jangod
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:34 #212
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149052926
Woooooow we zijn op Texel!! :o :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149052927
Yvon mag het dak van haar Jeep wel even fixen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:35 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149052929
4 vrouwen in een auto. Horror.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149052933
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef marcodej het volgende:
Geert :')
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef marcodej het volgende:
Geert :')
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:50 #216
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149052940
Marieke, aanstekelijk mens _O-
¯_(ツ)_/¯
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:29:50 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052941
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Blondine rechts moet het worden :Y
Die met die vogel in t begin?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:29:54 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149052945
Allemaal ff proeven...
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:03 #219
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149052953
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Yvon ging er niet op in :o

Ben wel benieuwd hoor naar de tietjes van Yvon :9~
Die puntjes staan nog wel rechtop hoor.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:04 #221
437880 hoekandit
gele paprika
pi_149052954
Benieuwd of we die tattoo nog te zien krijgen
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:05 #222
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149052955
Marieke O+
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149052956
Ze plegen nu al aanslagen op elkaar.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:07 #224
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052957
Ik zet mijn doekoe in op Marieke.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:11 #225
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149052962
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
4 vrouwen in een auto. Horror.
Dat ze niet opeens op Ameland zitten inderdaad
¯_(ツ)_/¯
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:15 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149052965
Fat bottomed girls
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149052972
brunette is het leukst ,weet niet of ze bij m past
pi_149052976
Drie giechelmeisjes. Ik haat giechelmeisjes.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:30:29 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149052981
Geert wil gewoon alle seks inhalen met die 3 vrouwen die hij de laatste jaren niet meer heeft gehad
Your beauty never ever scared me.
pi_149052982
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Die met die vogel in t begin?
De langste, donkerblond.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:42 #231
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149052990
Tom met zijn blondines.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:43 #232
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149052991
"Echt waar, eerste keer op Texel"!?!?!?

Alsof je daar wat te zoeken hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149052994
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef Revanches het volgende:
Marieke O+
Jammer van die tattoo die ik nog niet gezien heb.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 25 januari 2015 @ 20:30:52 #234
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149052998
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef marcodej het volgende:
Drie giechelmeisjes. Ik haat giechelmeisjes.
Of luide lach-meisjes.

Of paardenmeisjes.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:30:56 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149053001
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De langste, donkerblond.
Rianne? :r
Your beauty never ever scared me.
pi_149053010
Rimke wat een kutnaam
pi_149053012
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef matthijst het volgende:
"Echt waar, eerste keer op Texel"!?!?!?

Alsof je daar wat te zoeken hebt.
Iedereen heeft ooit wel een schoolreisje naar Texel gehad.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149053014
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Fat bottomed girls
Jan houdt wel van lompe stalpoten.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:16 #239
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149053017
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef marcodej het volgende:

[..]

Jammer van die tattoo die ik nog niet gezien heb.
Zonde idd.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:17 #240
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149053020
Rimke.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:18 #241
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149053021
Rimke, lekker.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149053022
Eigenlijk zoekt Geert alleen een onderdanige slavin die alles voor hem doet
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:20 #243
14505 OProg
A Life in Music
pi_149053026
Rimke is de beste optie voor Tom.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  ESF Reporter zondag 25 januari 2015 @ 20:31:20 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_149053027
Femke/Gijsbert 2.0.
pi_149053029
De tomtom helpt me _O-
Somebody that I used to know
  Redactie Sport / Supervogel zondag 25 januari 2015 @ 20:31:29 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149053032
Friezinnen O+
pi_149053036
Oh zij is in deze uitzending een stuk mooier.
Minder plamuur?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:35 #248
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149053039
Trimke -O-
¯_(ツ)_/¯
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:45 #249
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149053043
Je hoort het niet dat ze uit Friesland komt ;(
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:48 #250
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_149053044
Zo die Rimke is wel tering lekker :o

Maar wat een naam :')
#FreeHat
  roze zondag 25 januari 2015 @ 20:31:51 #251
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149053046
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk zoekt Geert alleen een onderdanige slavin die alles voor hem doet
Ik denk dat zijn vorige vrouw véél te lief was voor hem
Your beauty never ever scared me.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:52 #252
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149053048
Ze ziet er hier mooi uit :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 25 januari 2015 @ 20:31:53 #253
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149053050
Goed lijf
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149053052
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
Rimke wat een kutnaam
kontnaam
  zondag 25 januari 2015 @ 20:32:03 #255
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149053057
Rimke doet me aan iemand denken.
pi_149053059
quote:
9s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Of luide lach-meisjes.

Of paardenmeisjes.
2 vd 5 van Jan waren paardenmeisje
pi_149053061
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:30 schreef matthijst het volgende:
"Echt waar, eerste keer op Texel"!?!?!?

Alsof je daar wat te zoeken hebt.
Beetje kennis van je eigen land is ook niet weg heur :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:32:16 #258
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149053064
Geert is Fietsopa 2.0
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149053066
Een weekje doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_149053068
hebben haar ouders haar naam bedacht toen de één de ander aan het rimmen was ofzo? :') :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:32:20 #261
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149053069
Rimke en Romke. _O-
pi_149053076
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rimke doet me aan iemand denken.
Do
  zondag 25 januari 2015 @ 20:32:33 #263
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149053080
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:31 schreef Revanches het volgende:
Ze ziet er hier mooi uit :o
Zeker :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149053085
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef MissJ het volgende:
hebben haar ouders haar naam bedacht toen de één de ander aan het rimmen was ofzo? :') :')
Ik kan de naam ook niet los van het rimmen zien.

Of baardje trimmen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:32:48 #265
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149053089
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Beetje kennis van je eigen land is ook niet weg heur :')
Pffff, ik zie t wel op TV, dat Texel.
Of als ik bijna dood ben.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149053091
Dikke spoiler op de Swift.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149053097
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo die Rimke is wel tering lekker :o

Maar wat een naam :')
Jammer dat haar naam zo veel op rimmen lijkt. Zo'n dom blondje is daar vast niet vies van.
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 20:33:00 #268
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_149053102
Hij heeft nog geen vergissing met de namen gemaakt
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport / Supervogel zondag 25 januari 2015 @ 20:33:10 #269
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149053108
"Kon je het vinden?" :')

ANDERS WAS ZE ER TOCH NIET!!1
  zondag 25 januari 2015 @ 20:33:14 #270
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_149053110
Kan ik ook een brief schrijven naar Rimke, of werkt dat niet zo.
#FreeHat
  zondag 25 januari 2015 @ 20:33:18 #271
437880 hoekandit
gele paprika
pi_149053113
Allebei rood, match made in heaven
pi_149053115
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan de naam ook niet los van het rimmen zien.

Of baardje trimmen :')
_O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_149053117
De leukste komt als laatst :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149053118
Behalve Lotte heeft Tom gewoon de verkeerde keuzes gemaakt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_149053122
Hij heeft zo te zien een type.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149053124
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef just me het volgende:
Hij heeft nog geen vergissing met de namen gemaakt
Zou hij nog wel wat details uit de brieven weten?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149053125
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef Pino112 het volgende:
"Kon je het vinden?" :')

ANDERS WAS ZE ER TOCH NIET!!1
Echt hè?! :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149053127
Kon je het vinden? ... ik hoop op een keer een antwoord dat NEE luidt...
  zondag 25 januari 2015 @ 20:33:37 #279
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149053132
Rimke rookt graag een pijpke.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149053134
#rood

Rood is het woordje van de dag daar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_149053138
Rood is wel zijn ding! Rode jas, rode broek, rode koelkast.
pi_149053140
Leonie. O+
pi_149053144
waarom doen die vrouwen zo aardig tegen elkaar gewoon beetje bitcherig doen toch
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:08 #284
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_149053146
Goed behang wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_149053151
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
waarom doen die vrouwen zo aardig tegen elkaar gewoon beetje bitcherig doen toch
Komt nog wel
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149053154
Ow zij kon het dus bijna niet vinden...
pi_149053155
Die koelkast van Tom O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149053156
Ritssessie.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149053158
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef Satijn het volgende:
Rood is wel zijn ding! Rode jas, rode broek, rode koelkast.
Grietjes doen er flink aan mee _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:19 #290
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149053162
Leonie afdelingssecretaresse. Ik had gedacht dat ze een hogere functie had.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:21 #291
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149053163
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef Satijn het volgende:
Rood is wel zijn ding! Rode jas, rode broek, rode koelkast.
zal hij ook de rode zee bevaren denk je?
pi_149053166
Oh god leonie, die had ik geblokt.... wat een type
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:29 #293
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_149053168
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef Pino112 het volgende:
"Kon je het vinden?" :')

ANDERS WAS ZE ER TOCH NIET!!1
:{
#FreeHat
pi_149053169
Tom gaat voor Leonie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_149053171
Bertie woont mooi O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:41 #296
14505 OProg
A Life in Music
pi_149053177
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Komt nog wel
:Y >:)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:41 #297
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149053178
Nou, hop Tom, kratje pils open, allemaal dronken en gaan met die vleesbanaan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_149053179
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
Die koelkast van Tom O+
Ik heb een zwarte Smeg, wil je nu trouwen?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:45 #299
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149053180
Bertie in haar sweater.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:34:53 #300
72388 JACM
Gierend Leer
pi_149053184
quote:
17s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef Mozy het volgende:
Leonie. O+
Ik zie haar niet echt op d'r laarzen een koe melken of zo. Lotte wel.
¯_(ツ)_/¯
pi_149053188
Wat een leuke begroeting Bertie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')