SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 16:30:34 ]
Nee.quote:
Twente maakt ook een bijzondere (neerwaartse) ontwikkeling door de laatste jaren dus wel begrijpelijkquote:Op zondag 18 januari 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze analyseren Twente iedere week kapot.
Neenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doet het bovenste plaatje uit de OP het bij jullie wel?
Ik heb gisteren een klacht gestuurd over de VanGaal/ManU hypequote:Op zondag 18 januari 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
FOX heeft een onbegrijpelijke Twentehype gecreëerd. Ze analyseren Twente iedere week kapot.
Nee, is iets fout met de pixels denk dat dat '=1,1' uit de img-tag gehaald moet worden.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doet het bovenste plaatje uit de OP het bij jullie wel?
Dat is idd een filmpje van youtube.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef HulkHeld het volgende:
Gister naar Barendrecht - Scheveningen wezen kijken ( plaatselijke voetbalclub ), komt dit zojuist op NOS![]()
![]()
Filmpje van youtube
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van Johannes
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal begint vanavond pas om 23:00.
Dan moet jij al in bed liggenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd welke speler ze er vanavond uitlichten in dat afsluitende item.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat ze Grandel er binnenkort uitlichten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke speler ze er vanavond uitlichten in dat afsluitende item.
Grandelquote:Op zondag 18 januari 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Grandel er binnenkort uitlichten.
Eric Addo of Pa-Modou Kah.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Grandel er binnenkort uitlichten.
Je ergert je wel aan bijzonder veel dingen van FOX. Misschien moet je maar gewoon niet meer kijken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg altijd bloedvernauwingen als Jan-Joost rond 16:35 met zijn blije kutkop: ''Heerlijk zondagochtend, bakkie koffie erbij, lekker de Tafel van KEES'' uitspreekt.
wat zei Pellé ook alweer tegen hemquote:Op zondag 18 januari 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg altijd bloedvernauwingen als Jan-Joost rond 16:35 met zijn blije kutkop: ''Heerlijk zondagochtend, bakkie koffie erbij, lekker de Tafel van KEES'' uitspreekt.
Nog gelachen om PSV gisteren?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet mijn huis uit geweest. Hoe kom je daar bij?
Wie is Jehro Wihhems?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je nou niet lachen om dat domme hoofd van Jehro Wihhems.
Ik kwam ook niet meer bij toen ik erachter kwam dat we onze voorsprong uitbouwden naar vijftien punten op de nummer drie, zij het voor één dagje.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwakke poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet meer bij toen ik erachter kwam dat we onze voorsprong uitbouwden naar vijftien punten op de nummer drie, zij het voor één dagje.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Het zit diep.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kleuter. Met je mad. Niveautje Willems.
Wordt een klapper van een transferquote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kleuter. Met je mad. Niveautje Willems.
Werelds.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag Roda JC v PSV.
Nee jongens, niet voor de competitie.
Normaal gesproken verliezen we daar altijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag Roda JC v PSV.
Nee jongens, niet voor de competitie.
Zal il Frank Demouge PSV vellen?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normaal gesproken verliezen we daar altijd.
Weer idd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Scrummie het volgende:
Dinsdag gewoon weer lachen om PSV. Magisch.
Lachen omdat PSV weer een ronde verder bekert terwijl Feyenoord werd weggespeeld door Go Ahead in de tweede ronde. Hilarisch.quote:
Komt niet uit de broekzak van de Bruum.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal il Frank Demouge PSV vellen?
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lachen omdat PSV weer een ronde verder bekert terwijl Feyenoord werd weggespeeld door Go Ahead in de tweede ronde. Hilarisch.
[..]
Lachen omdat PSV weer een ronde verder bekert terwijl Feyenoord werd weggespeeld door Go Ahead in de tweede ronde. Hilarisch.
[..]
Maar hij is er niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als GGMM hier was zou hij op deze post reageren.
Pure magie.quote:
Nee. Niet echt, nog niet 1 keer dit seizoen. Vorig seizoen wel, eerste 2 wedstrijden ofzo. Was best prima toen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze je ver omgeblazen met indrukwekkend spel?
Ik lees met genoegen je posts in klaagbaak.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, maar op zo'n matige troll hap zelfs ik niet![]()
Ja, jij dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik ook ''als hij hier was''. Kunde gij niet lezen of zo?
KLB is een forum voor zwakzinnigen. Scrummie schijnt er vaak te posten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees met genoegen je posts in klaagbaak.
Ik zie je daar maar zelden posten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees met genoegen je posts in klaagbaak.
Moet dat per se?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie je daar maar zelden posten.
Ja dat vind ik ook altijd zo triestquote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga niet liegen jongen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KLB is een forum voor zwakzinnigen. Scrummie schijnt er vaak te posten.
Nee. BNW staat wel een paar keer tussen zijn pohiquote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KLB is een forum voor zwakzinnigen. Scrummie schijnt er vaak te posten.
Groningenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo triest
Haten/lachen om andere clubs terwijl je 'eigen' club er überhaupt niks van bakt.
pohi tikkenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. BNW staat wel een paar keer tussen zijn pohi
Ja, jij ook?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je doet het nu zelf ook he, dat weet je?
Onverwacht wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o naar Samp
Helaas niet naar Ajax dus.
Moeten toch ergens van genieten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo triest
Haten/lachen om andere clubs terwijl je 'eigen' club er überhaupt niks van bakt.
Kijk gewoon Cityquote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tamme sfeer in het Polmanstadion.
quote:
Volgende week rond deze tijd ook al zo'n zaadwedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Mieghem en Gouriye hebben een Heraclesverleden.
Zonde inderdaad. Zaterdags PEC - AZ, Heerenveen - Vitesse en Cambuur - PSV.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week rond deze tijd ook al zo'n zaadwedstrijd.
Waarom kijk je daar dan liever naar dan naar City-Arsenal?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week rond deze tijd ook al zo'n zaadwedstrijd.
Even zoeken naar het opstel van Stijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan liever naar dan naar City-Arsenal?
Maar ik wil graag jouw mening horenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Even zoeken naar het opstel van Stijn.
Omdat ik de Eredivisie de leukste competitie van Europa vind. Je hebt er wel eens een aidswedstrijd tussenzitten, zoals deze nu, maar grotendeels is het een en al genot. Bovendien heeft vrijwel elke ploeg wel een speler waar je voor naar het stadion gaat. Wat dat betreft is het jammer dat Botaka nu ontbreekt bij Excelsior.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik wil graag jouw mening horen
Maar je weet van tevoren dat zo'n degradatiepotje kut is, heel zelden is dat echt leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik de Eredivisie de leukste competitie van Europa vind. Je hebt er wel eens een aidswedstrijd tussenzitten, zoals deze nu, maar grotendeels is het een en al genot.
Jij geniet van de, naar mijn mening, overhypte Premier League, ik geniet van pak 'm beet Go Ahead-Cambuur, ieder z'n eigen ding. Nee, de Eredivisie is niet best wat betreft niveau, maar het heeft wel een extreem hoge amusementswaarde.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je weet van tevoren dat zo'n degradatiepotje kut is, heel zelden is dat echt leuk.
Kan je beter genieten van die paar klassemomentjes bij een echte wedstrijd
Tja ik vind dat met die amusumentswaarde dus wel meevallen als het niveau gewoon echt kut isquote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij geniet van de, naar mijn mening, overhypte Premier League, ik geniet van pak 'm beet Go Ahead-Cambuur, ieder z'n eigen ding. Nee, de Eredivisie is niet best wat betreft niveau, maar het heeft wel een extreem hoge amusementswaarde.
a la Johannes?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bezig met een lekkere nasi.
Als je op het niveau gaat letten hoef je voor de Eredivisie de tv niet eens aan te zetten. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik vind dat met die amusumentswaarde dus wel meevallen als het niveau gewoon echt kut is
Al kijk ik heel soms ook wel eens naar dat soort potjes als GAE-Cambuur hoor, maar dan is het alleen leuk met het livetopic erbij
Nee eigenlijk totaal niet. In de PL zit ik ook vaak tequote:Op zondag 18 januari 2015 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je op het niveau gaat letten hoef je voor de Eredivisie de tv niet eens aan te zetten. Het is maar net hoe je het bekijkt.
[ afbeelding ]
Ik vind dit een prachtig doelpunt, jij ziet waarschijnlijk, terecht, hoe teringslecht dit verdedigd is. Overigens verdedigen ze in de Premier League niet veel beter, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Nee.quote:
Zit niet echt een idee achter. Toen in die eerste wedstrijden van Stegeman speelden ze uitstekend.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles krijgt meer het initiatief.
Ook voor de winterstop was er fantasieloos voetbal. Ik heb met afgrijzen gekeken naar bijvoorbeeld Dordrecht thuis. Hoe ze daar hopeloos de drie punten binnen wilden smokkelen was echt weerzinwekkend.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit niet echt een idee achter. Toen in die eerste wedstrijden van Stegeman speelden ze uitstekend.
Hoe hij zat te drammen als een klein kind.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:17 schreef Cavaliers het volgende:
Weghorst vraagt om een penalty. Gras is groen.
Ergerlijke speler. Als hij niet krijgt wat hij wilt, loopt 'ie te janken. Als hij wel een penalty versiert en een collega een kaart aannaait, loopt 'ie te juichen. Walgelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hij zat te drammen als een klein kind.
GENOT.
Supersub iig.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
De Reuver scoorde toch ook na twee tellen tegen AZ?
Het was me eigenlijk nooit opgevallen.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een gigantische debiel is die gozer zeg, ongehoord. Alleen die kop is al zum kotsen.
Héracles Heeeraclesquote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was me eigenlijk nooit opgevallen.
Misschien dat het komt omdat ik zelden naar Heracles kijk.
Probeert altijd tegenstander te naaien, te irriteren etc.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was me eigenlijk nooit opgevallen.
Misschien dat het komt omdat ik zelden naar Heracles kijk.
Tomasson kreeg complimenten omdat hij met dit elftal zesde stond in de Jupiter League en verdiende er een ''transfer'' mee naar Roda, Dijkhuizen promoveerde met dit elftal en lijkt zich veilig te gaan spelen zonder promotie/degradatie playoffs. Genot.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Muto het volgende:
Excelsior
Verdienen het om in de Eredivisie te blijven.
Dijkhuizen is volgens mij een prima coach.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tomasson kreeg complimenten omdat hij met dit elftal zesde stond in de Jupiter League en verdiende er een ''transfer'' mee naar Roda, Dijkhuizen promoveerde met dit elftal en lijkt zich veilig te gaan spelen zonder promotie/degradatie playoffs. Genot.
Ik vind het niet bij Heracles passen.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Probeert altijd tegenstander te naaien, te irriteren etc.
Ik zou het een leuke opvolger van Henk de Jong vinden.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Dijkhuizen is volgens mij een prima coach.
Heeft al eens vijf jaar bij Cambuur gespeeld.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het een leuke opvolger van Henk de Jong vinden.
Dat weet ikquote:Op zondag 18 januari 2015 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft al eens vijf jaar bij Cambuur gespeeld.
Heeft vriend Stans nog een assistje gegeven?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
FT.
HER 0-3 EXC
Weert, Mieghem, Reuver.
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft vriend Stans nog een assistje gegeven?
Wat als er maar één echte uitblinker was dit weekend?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Eredivisie] FOK! Speler van de week
Dan geef je alleen nummer 1 vijf punten. Ik ben simpel.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat als er maar één echte uitblinker was dit weekend?
Mooie constatering de eerste wedstrijd na de winterstop.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreuder hekelt angstig FC Twente: "Meer lef tonen"
Ben blij dat hij eindelijk doorheeft waar het probleem ligt.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer terug naar Steve McClaren. Die man trapte nooit open deuren in.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Engelaar de beste man op het veld is, dan weet je het wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben blij dat hij eindelijk doorheeft waar het probleem ligt.
Blijkt het dus helemaal niet te liggen aan het feit dat ze een zeer matig elftal hebben en hij zelf een nog veel matigere trainer is.
Hij versloeg Labyad op het nippertje.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Faalbokaal van het weekend gaat naar Jesus Corona.
God, nu vergeet ik nog Rochdi Achenteh. Wat was die treurig gisteren.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij versloeg Labyad op het nippertje.
De Faalbokaal zou standaard iedere week naar NAC moeten gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Faalbokaal van het weekend gaat naar Jesus Corona.
Hup Twente.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar vanavond.
Twente v Heracles Heracles
Uitkijken naar een wedstrijd van FC Twente. Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar vanavond.
Twente v Heracles Heracles
Ik kan me op mijn beurt weer heel goed voorstellen dat een PSV'er niet uitkijkt naar wedstrijden met Twente.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uitkijken naar een wedstrijd van FC Twente. Dat kan ik me niet voorstellen.
quote:
Met 5 verdedigers spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling FC TWENTE: Stevens; Martina, Lachman, Bengtsson, Bjelland, Schilder; Mokotjo, Engelaar, Ziyech; Corona, Castaignos
Opstelling HERACLES: Telgenkamp; Te Wierik, Schenkeveld, Zomer, Aktaou; Bel Hassani, Bruns, Flederrus; Linssen, Avdic, Tannane.
Die twee backs gaan mee naar voren, maar daar was je hopelijk zelf ook al achter.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met 5 verdedigers spelen
In een thuiswedstrijd
Tegen de nummer 15 van de ranglijst
Martina en Schilder zijn wel echt twee backs die telkens opkomen en het moeten hebben van hun goede voorzetten. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee backs gaan mee naar voren, maar daar was je hopelijk zelf ook al achter.
Wat had jij dan een logischere opstelling van Twente gevonden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met 5 verdedigers spelen
In een thuiswedstrijd
Tegen de nummer 15 van de ranglijst
Gewoon 4 verdedigers en Bilal Ould-Chickh in de aanval erbij. Opgelost.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had jij dan een logischere opstelling van Twente gevonden?
Corona - Bilal - Castaignos - Kuskquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had jij dan een logischere opstelling van Twente gevonden?
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Heracles minstens een punt pakt vandaag.
In uitwedstrijden hebben ze dit jaar meer laten zien dan in de thuiswedstrijden. Ze hebben minder druk op zich want ze zijn de underdog, in de praktijk altijd. Ze kunnen dan goed de tegenstander het spel laten maken en op de counter profiteren van hun waardevolle snelheid. FC Twente is defensief instabiel en Heracles heeft bijvoorbeeld ook geprofiteerd in Heerenveen, Utrecht en Deventer.quote:
Ik hoop met je mee, maar het lijkt me bijzonder stug. Ik heb Heracles afgelopen zondag zien spelen en ze waren bij vlagen machteloos tegen nota bene Excelsior.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In uitwedstrijden hebben ze dit jaar meer laten zien dan in de thuiswedstrijden. Ze hebben minder druk op zich want ze zijn de underdog, in de praktijk altijd. Ze kunnen dan goed de tegenstander het spel laten maken en op de counter profiteren van hun waardevolle snelheid. FC Twente is defensief instabiel en Heracles heeft bijvoorbeeld ook geprofiteerd in Heerenveen, Utrecht en Deventer.
Dat weet ik want ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar het lijkt me bijzonder stug. Ik heb Heracles afgelopen zondag zien spelen en ze waren bij vlagen machteloos tegen nota bene Excelsior.
Supportershome tot de grond toe afgebrand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is er eigenlijk in damsko gebeurd?
Is met name hun expert op het gebied van de EPL.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niet vaker Kamperman in de Eredivisie te horen?
Ik denk dat hij bang is in slaap te vallen, dus slaat hij de Eredivisie vaak overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niet vaker Kamperman in de Eredivisie te horen?
Ah, daar heb je wel gelijk in. Net als het feit dat er dit weekend FA Cup is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is met name hun expert op het gebied van de EPL.
Hoe?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Supportershome tot de grond toe afgebrand.
Zeker, daarom ook over een uurtje BBC1.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je wel gelijk in. Net als het feit dat er dit weekend FA Cup is.
Ah, ik dacht met ijs.quote:
Hebben die banden met feyenoord?quote:
Wat. Deze grap is nog onbegrijpelijker dan de grappen van JR.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ik dacht met ijs.
IJs-brand. Haha. XD.
Oke, vergeet deze post.
Vergeet deze post, Stijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Deze grap is nog onbegrijpelijker dan de grappen van JR.
Net als je zelf denkt een slechte grap te maken komt er iemand overheenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ik dacht met ijs.
IJs-brand. Haha. XD.
Oke, vergeet deze post.
Fey-eno-ordquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben die banden met feyenoord?
Rot-ter-damquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fey-eno-ord
3x3 letters
maak er verder zelf maar wat van
Eno.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fey-eno-ord
3x3 letters
maak er verder zelf maar wat van
Wordt dit een leuke wedstrijd, Stijn eredivisie godquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 5-3-2 is nog meer antivoetbal dan de gewone opstelling van Schreuder.
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wordt dit een leuke wedstrijd, Stijn eredivisie god
Ik verwacht weinig vuurwerk van dit Twente.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 5-3-2 is nog meer antivoetbal dan de gewone opstelling van Schreuder.
Alweer naar NEC aan het kijken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig vuurwerk van dit Twente.
topshowquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Cambuur v PSV, PEC - AZ, Heerenveen v Vitesse
Boeiende potjes.
Yes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer naar NEC aan het kijken?
Zuchtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig vuurwerk van dit Twente.
Alireza is tegen, dacht ik, Helmond Sport weer terug. Blijkbaar is hij hard nodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
NEC heeft al twee opgelegde kansen gemist.
Liever dat zij promoveren dan Roda.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
NEC heeft al twee opgelegde kansen gemist.
Er zijn ook nog play offs, Hans.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dat zij promoveren dan Roda.
Die kosten PSV namelijk zo'n 6 punten per jaar.
NAC mag er wel uit, Roda erin.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog play offs, Hans.
inging?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:18 schreef Muto het volgende:
Munsterman heeft een pleister boven zijn wenkbrauw. Die is geslagen toen hij de wijken inging.
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen van mezelf, maar stiekem gun ik Volendam wel weer een jaartje Eredivisie om er vervolgens linea directa uit te vliegen. Ze voetballen wel alleraardigst met helden als Marengo, Veerman en Kuwas.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC mag er wel uit, Roda erin.
NAC verliezen we namelijk ook altijd van
neequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC mag er wel uit, Roda erin.
quote:
Nouja ik bedoel meer dat dat lood om oud ijzer is.quote:
de trommelaar gaat lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het kolkende stadion helpt ook niet echt.
OMG who cares.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Brammess het volgende:
ik moet nu op fifa tegen iemand die voor nac is
Stel hem de vraag of hij Rutjes een lul vindt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Brammess het volgende:
ik moet nu op fifa tegen iemand die voor nac is
Ook niet. NAC is cult. Avondje NAC.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Nouja ik bedoel meer dat dat lood om oud ijzer is.
Liever allebei eruit natuurlijk.
Ik vond het echt een interessante post.quote:
Ik vind NAC vervallen tot een walgelijke, kleurloze club.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook niet. NAC is cult. Avondje NAC.
In welke zin zijn ze walgelijk? Het is meer dat het bestuur de club kapot maakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NAC vervallen tot een walgelijke, kleurloze club.
Ik vind jou een walgelijke kleurloze user.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NAC vervallen tot een walgelijke, kleurloze club.
Dankje Mexicanoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het echt een interessante post.
Zelfs Narsingh had die beter gegeven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het vooral slecht uitgespeeld.
Volendam kan denk ik mee in de Eredivisiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen van mezelf, maar stiekem gun ik Volendam wel weer een jaartje Eredivisie om er vervolgens linea directa uit te vliegen. Ze voetballen wel alleraardigst met helden als Marengo, Veerman en Kuwas.
Als FC Eindhoven maar wegblijft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volendam kan denk ik mee in de Eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |