quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lachen omdat PSV weer een ronde verder bekert terwijl Feyenoord werd weggespeeld door Go Ahead in de tweede ronde. Hilarisch.
[..]
Lachen omdat PSV weer een ronde verder bekert terwijl Feyenoord werd weggespeeld door Go Ahead in de tweede ronde. Hilarisch.
[..]
Maar hij is er niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als GGMM hier was zou hij op deze post reageren.
Pure magie.quote:
Nee. Niet echt, nog niet 1 keer dit seizoen. Vorig seizoen wel, eerste 2 wedstrijden ofzo. Was best prima toen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze je ver omgeblazen met indrukwekkend spel?
Ik lees met genoegen je posts in klaagbaak.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, maar op zo'n matige troll hap zelfs ik niet![]()
Ja, jij dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik ook ''als hij hier was''. Kunde gij niet lezen of zo?
KLB is een forum voor zwakzinnigen. Scrummie schijnt er vaak te posten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees met genoegen je posts in klaagbaak.
Ik zie je daar maar zelden posten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees met genoegen je posts in klaagbaak.
Moet dat per se?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie je daar maar zelden posten.
Ja dat vind ik ook altijd zo triestquote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga niet liegen jongen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KLB is een forum voor zwakzinnigen. Scrummie schijnt er vaak te posten.
Nee. BNW staat wel een paar keer tussen zijn pohiquote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KLB is een forum voor zwakzinnigen. Scrummie schijnt er vaak te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |