Groningenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo triest
Haten/lachen om andere clubs terwijl je 'eigen' club er überhaupt niks van bakt.
pohi tikkenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. BNW staat wel een paar keer tussen zijn pohi
Ja, jij ook?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je doet het nu zelf ook he, dat weet je?
Onverwacht wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eto'o naar Samp
Helaas niet naar Ajax dus.
Moeten toch ergens van genieten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo triest
Haten/lachen om andere clubs terwijl je 'eigen' club er überhaupt niks van bakt.
Kijk gewoon Cityquote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tamme sfeer in het Polmanstadion.
quote:
Volgende week rond deze tijd ook al zo'n zaadwedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Mieghem en Gouriye hebben een Heraclesverleden.
Zonde inderdaad. Zaterdags PEC - AZ, Heerenveen - Vitesse en Cambuur - PSV.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week rond deze tijd ook al zo'n zaadwedstrijd.
Waarom kijk je daar dan liever naar dan naar City-Arsenal?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week rond deze tijd ook al zo'n zaadwedstrijd.
Even zoeken naar het opstel van Stijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan liever naar dan naar City-Arsenal?
Maar ik wil graag jouw mening horenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Even zoeken naar het opstel van Stijn.
Omdat ik de Eredivisie de leukste competitie van Europa vind. Je hebt er wel eens een aidswedstrijd tussenzitten, zoals deze nu, maar grotendeels is het een en al genot. Bovendien heeft vrijwel elke ploeg wel een speler waar je voor naar het stadion gaat. Wat dat betreft is het jammer dat Botaka nu ontbreekt bij Excelsior.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik wil graag jouw mening horen
Maar je weet van tevoren dat zo'n degradatiepotje kut is, heel zelden is dat echt leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik de Eredivisie de leukste competitie van Europa vind. Je hebt er wel eens een aidswedstrijd tussenzitten, zoals deze nu, maar grotendeels is het een en al genot.
Jij geniet van de, naar mijn mening, overhypte Premier League, ik geniet van pak 'm beet Go Ahead-Cambuur, ieder z'n eigen ding. Nee, de Eredivisie is niet best wat betreft niveau, maar het heeft wel een extreem hoge amusementswaarde.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je weet van tevoren dat zo'n degradatiepotje kut is, heel zelden is dat echt leuk.
Kan je beter genieten van die paar klassemomentjes bij een echte wedstrijd
Tja ik vind dat met die amusumentswaarde dus wel meevallen als het niveau gewoon echt kut isquote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij geniet van de, naar mijn mening, overhypte Premier League, ik geniet van pak 'm beet Go Ahead-Cambuur, ieder z'n eigen ding. Nee, de Eredivisie is niet best wat betreft niveau, maar het heeft wel een extreem hoge amusementswaarde.
a la Johannes?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bezig met een lekkere nasi.
Als je op het niveau gaat letten hoef je voor de Eredivisie de tv niet eens aan te zetten. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik vind dat met die amusumentswaarde dus wel meevallen als het niveau gewoon echt kut is
Al kijk ik heel soms ook wel eens naar dat soort potjes als GAE-Cambuur hoor, maar dan is het alleen leuk met het livetopic erbij
Nee eigenlijk totaal niet. In de PL zit ik ook vaak tequote:Op zondag 18 januari 2015 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je op het niveau gaat letten hoef je voor de Eredivisie de tv niet eens aan te zetten. Het is maar net hoe je het bekijkt.
[ afbeelding ]
Ik vind dit een prachtig doelpunt, jij ziet waarschijnlijk, terecht, hoe teringslecht dit verdedigd is. Overigens verdedigen ze in de Premier League niet veel beter, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Nee.quote:
Zit niet echt een idee achter. Toen in die eerste wedstrijden van Stegeman speelden ze uitstekend.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles krijgt meer het initiatief.
Ook voor de winterstop was er fantasieloos voetbal. Ik heb met afgrijzen gekeken naar bijvoorbeeld Dordrecht thuis. Hoe ze daar hopeloos de drie punten binnen wilden smokkelen was echt weerzinwekkend.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit niet echt een idee achter. Toen in die eerste wedstrijden van Stegeman speelden ze uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |